وبلاگ - آخرین اخبار
پارچه برزنت در اصفهان

استفاده از پارچه های برزنت در مناطق مختلف، به دلیل متفاوت بودن نوع فعالیت ها، آب و هوا، شیوه زندگی و حتی نوع ساختمان ها با هم فرق می کند. خرید پارچه برزنت در اصفهان نیز از همین اصول پیروی می کند. علاوه بر اینکه به دلیل وجود کارخانه جات متعدد و مراکز فروش پارچه برزنت در اصفهان، قیمت آن ها نیز نسبت به شهرهای دیگر کشور مناسب تر است.

پس از مطالعه مقاله زیر از الوند شما می توانید برای سرمایه گذاری و فروش پارچه های برزنت، راحتی به بررسی محصولاتی که بیشترین کاربرد را در این شهر دارند بپردازید.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

کاربرد پارچه برزنت در اصفهان

قبل از بیان کاربردهای مختلف پارچه برزنت در اصفهان و بررسی نیازهای مشاغل و کارخانه جات مختلف، بهتر است ابتدا به بررسی شرایط اقلیمی و جغرافیایی این شهر بپردازیم. شهر اصفهان یکی از شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود و به همین دلیل اطراف آن شهرک صنعتی های مختلفی ساخته شده است.

علاوه بر این تسلط آب و هوای خشک و کم باران در این شهر باعث می شود اکثر روزهای سال با تابش مستقیم نور آفتاب همراه باشد. کویرهایی که در نزدیکی این شهر وجود دارد، محیط زیبا و آثار باستانی زیاد با جلوه های خاص هنری، رفت و آمد گردشگران داخلی و خارجی و منجمان را به این شهر بیشتر کرده است.

کاربرد پارچه برزنت در اصفهان

اکنون با آگاهی و در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی اصفهان می توانیم حدس بزنیم که علاوه بر وجود تعداد زیادی از مراکز فروش پارچه برزنت در اصفهان، ارسال به سراسر کشور از این شهر نیز بسیار پر رنگ است. همچنین می توانیم حدس بزنیم خرید پارچه برزنت در اصفهان بیشتر از کدام یک از انواع آن ها صورت می گیرد. اما ما در اینجا به صورت دقیق شما را با کاربردهای مختلف این محصولات در اصفهان آشنا می کنیم:

کاربرد صنعتی پارچه برزنت در اصفهان

کارخانه جات و تولیدی ها و مراکز فروش پارچه برزنت که در اصفهان وجود دارند یکی از مصرف کنندگان پارچه های برزنت نسوز هستند. به همین دلیل هم هست که کارخانه های تولید برزنت در اصفهان، بیشتر به ساخت پارچه های نسوز می پردازند. از این پارچه ها برای موارد زیر استفاده می کنند:

  • محافظی برای انجام عملیات جوشکاری
  • محافظی با مقاومت بالا در برابر حرارت برای دستگاه ها و کوره های بسیار داغ
  • عایق و درزگیری ضد حریق برای کوره ها
  • تولید لباس ها و دستکش های ضد آتش برای حفاظت از بدن کارگران

کاربرد صنعتی پارچه برزنت در اصفهان

مصرف پارچه های برزنت در اصفهان در حمل و نقل

همانطور که می دانید صنعت حمل و نقل، به منظور تهیه روکش های محافظ ماشین سنگین و برزنت تریلی به این محصولات نیاز دارد. فروش پارچه برزنت در اصفهان نیز در صنعت حمل و نقل، برای بر طرف کردن نیازهای زیر است:

برزنت های نانو و برزنت های کانتینری بهترین گزینه برای چادر برزنت در اصفهان هستند. به این دلیل که هم استقامت لازم را دارند و هم چاپ روی این برزنت ها به راحتی امکان پذیر است.

مصرف پارچه های برزنت در اصفهان

استفاده از پارچه برزنت برای سایه بان ها

موقعیت جغرافیایی این شهر و شرایط آب و هوایی گرم و خشک آن باعث شده است در اکثر روزهای سال، تابش نورخورشید به صورت مستقیم باشد. بنابراین از این پارچه ها برای کم کردن شدت نور آفتاب استفاده می شود. به همین منظور از برزنت های ضخیم ضد آب و ضد آفتاب و پارچه های نانو برای موارد زیر استفاده می شود برای مشاهده فروش عمده برزنت در اصفهان و همه شهرهای ایران کلیک نمایید:

پارچه برزنت در اصفهان برای سایه بان ها

صنایع کشاورزی و دامداری

وجود زمین های کشاورزی و دامداری زیاد در اطراف این شهر، یکی دیگر از دلایل تولید برزنت در اصفهان است. کشاورزان و دامداران نیز برای مقاصد مختلف نیاز مبرم به استفاده از برزنت ها دارند. در ادامه به چند نمونه از کاربردهای برزنت ها در کشاورزی و دامداری اشاره می کنیم:

  • ایجاد سایه بان برزنتی برای حفاظت از دام و طیور در برابر آفتاب و تغییر شرایط جوی
  • پوشش استخرهای ذخیره آب کشاورزی ژئوممبران برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک
  • حفاظت از محصولات کشاورزی هنگام حمل و نقل و جابجایی آن ها

پارچه های برزنتی که برای این موارد استفاده می شوند شامل برزنت های ضد آب و برزنت ترانزیتی است.

صنایع ساختمان سازی

در اصفهان نیز مانند سایر کلان شهرها سالانه مجتمع های آپارتمانی زیادی ساخته می شوند. بنابراین تولیدی های برزنت در اصفهان باید موارد استفاده این پارچه ها را در صنعت ساختمان سازی نیز در نظر بگیرند. این موارد عبارتند از:

برزنت در اصفهان در ساختمان سازی

  • پوششی برای ساختمان های نیمه ساخت جهت جلوگیری از تابش آفتاب و نفور آب باران
  • ایجاد سقف موقت در پروژه های ساختمانی برای سهولت کار کارگران
  • ایجاد دیوارهای کاذب برای جلوگیری از ورود افراد در پروژه های مختلف شهری

کاربرد برزنت ها در اصفهان در صنعت گردشگری

به دلیل رفت و آمد سالانه گردشگران، ایجاد شرایط راحت برای آن ها و گسترش صنعت گردشگری، امری ضروری است. در پی آن فراهم کردن و فروش تجهیزات گردشگری و کوهنوردی یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود. از آنجا که این پارچه ها یکی از مناسب ترین منسوجات برای تولید این وسایل هستند، کاربرد پارچه های برزنت در اصفهان نیز برای این منظور بسیار زیاد است. این مصارف عبارتند از:

برای تهیه این تجهیزات بهترین نوع پارچه های برزنت، پارچه های برزنت شمعی و برزنت های نظامی هستند. علاوه بر این به دلیل نزدیکی مراتع دامنه های زاگرس به این شهر، کوچ نشینان نیز پارچه برزنتی چادر عشایری خود را از فروشگاه های این شهر تهیه می کنند و مراکز فروش پارچه های برزنت در اصفهان برای پارچه های چادر عشایری بسیار زیاد است.

برزنت در اصفهان در گردشگری

دوخت انواع چادر برای اتومبیل

کمبود پارکینگ ها، تابش نور مستقیم خورشید و امکان برخورد اشیاء تیز در این شهر یکی از دلایلی است که افراد را مجبور به دوخت چادر برای اتومبیل خود شوند. برای تولید این چادرها قیمت پارچه برزنت در اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بنابراین بیشتر افراد ترجیح می دهند از برزنت های نازک  و شمعی برای این منظور استفاده کنند. اگر نیاز به دوخت سفارشی این چادرها دارید می توانید با شماره تلفن 09138345996 که مربوط به بهترین مرکز فروش پارچه برزنت در اصفهان است، تماس بگیرید.

تولید و پخش برزنت در اصفهان

همانطور که خواندید میزان تقاضا برای این پارچه ها در اصفهان زیاد است. به همین دلیل است که کارخانه جات و تولیدی ها و مراکز فروش پارچه برزنت متعددی در اصفهان ایجاد شده اند. اکثر این کارخانه ها مجهز به دستگاه های با کیفیت و به روز هستند که همین امر باعث تولید محصولات با کیفیتی شده است. میزان تولید این کارخانه جات مازاد بر نیاز این شهر است. بنابراین تولید کنندگان برزنت در اصفهان می توانند به راحتی نسبت به پخش این پارچه ها به شهرهای دیگر کشور اقدام کنند.

تولید و پخش برزنت در اصفهان

بهترین مرکز فروش پارچه برزنت در اصفهان

در پایان این مقاله فروشگاه الوند را که یکی از بهترین مراکز فروش پارچه برزنت در اصفهان است را به شما معرفی می کنیم. مزایای خرید پارچه برزنتی از این فروشگاه عبارتست از:

  • امکان انتخاب از بین محصولاتی با کیفیت
  • قیمتی مناسب به نسبت سایر فروشگاه ها و مراکز فروش
  • امکان خرید اینترنتی انواع پارچه های برزنتی
  • امکان دوخت انواع چادر برزنتی به صورت سفارشی در ابعاد مورد نیاز شما
  • امکان استفاده از مشاوره متخصصین الوند به وسیله تماس تلفنی با شماره تلفن 09138345996

برزنت ضد آب اصفهان

Comsyn با کیفیت ترین برزنت را با گران ترین قیمت تولید می کند. آنها محصولات صنعتی مانند کیسه های جامبوبگ، محدوده مصرف فیبر را با قیمت بسیار گران عرضه می کنند. برزنت به طور گسترده استفاده می شود. یک محصول قوی و انعطاف پذیر در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است.

با پیشرفت تکنولوژی، تولیدکنندگان و خرده فروشان در سرتاسر ایران انواع برزنت ها را به مشتریان ارائه می دهند تا با توجه به نیاز خود از بین آنها انتخاب کنند. و فروشگاه گونی الوند بهترین برزنت ضد آب در اصفهان را تولید می کند و به سراسر ایران ارسال می کند.

برزنت ضد آب اصفهان

برزنت اصفهان از چه چیزی ساخته شده است؟

امروزه انواع برزنت در آن بازار موجود است. ساخته شده از مواد مختلف برای ارائه کارهای مختلف و حفاظت.

نانو یک ماده بافته شده است که مستحکم است. معمولا یک پوشش مومی ضد آب داده می شود.
نانو یک ماده قابل تنفس است، به این معنی که پارچه می تواند نفس بکشد.
برزنت های خام از الیاف طبیعی ساخته شده اند و تحت تأثیر دماهای بالا قرار نمی گیرند.
معایب برزنت های نانو این است که فقط پس از درمان ضد آب می شوند. رنگ ها می توانند محو شوند و اجرا شوند.

برزنت ترانزیت اصفهان

برزنت ترانزینتی چیست؟

برزنت ترانزیتی،  ساخته شده از نایلون با سیلیکون. فوق العاده سبک است با این حال، اگر بیش از حد خیس شود، می تواند از شکل خارج شود.

برزنت ترانزیت معمولا از نایلون ساخته می شود. آنها اجازه خروج رطوبت را نمی دهند و بهتر است برای جلوگیری از باد ملایم استفاده شوند. با این حال، آنها ضد آب هستند و می توانند از شما یا اشیا در برابر عوامل (باران، برف و غیره) محافظت کنند.

برزنت ترانزیت اصفهان

برزنت دوزی در اصفهان

فاکتور مهمی که در اندازه برش باید در نظر بگیرید مورد زیر است که در زمان سفارش برزنت به برزنت دوزی الوند در اصفهان باید به آن توجه کنید.
نکته مهی که باید در نظر گرفت این است که برزنت‌ها به‌صورتی ارائه می‌شوند که به آن «اندازه برش» می‌گویند.

این بدان معنی است که اندازه نهایی هر برزنتی می تواند 30 سانتی متر کوتاه تر از اندازه ذکر شده باشد. هنگام سفارش برزنت خود باید این را در نظر بگیرید. البته بهتر است در مورد احتیاط اشتباه کنید، بنابراین اگر فکر می کنید ممکن است شرایط سخت باشد، بهتر است یک سایز برزنت کمی بزرگتر سفارش دهید تا با کمبود مواجه نشوید.

برزنت فروشی اصفهان

برزنت نوعی ماده سنگین، ضد آب و ضد گرد و غبار است که برای اهداف مختلف استفاده می شود.

از برزنت می توان برای پوشاندن اجسام، محافظت از آنها در برابر آفتاب و باد و همچنین پوشاندن داخل چادرها استفاده کرد. اگر محکم کشیده شود می توان از آن به عنوان سطحی استفاده کرد که روی آن نقاشی یا طراحی شود.

پارچه برزنت اغلب برای ساختن سایبان اضطراری در مواقعی مانند باران، برف، سرما یا گرما مورد استفاده قرار می گیرید اما با توجه به قیمت ارزان و نصب راحت خیلی سریع جای خود را در صنایع نیز باز کرد. یکی از مراکز فروش برزنت در اصفهان فروشگاه گونی الوند است که با خیال راحت فقط ابعاد برزنت خود را به خیاطان بدهید و برزنت دوخته شده خود را تحویل بگیرید.

برزنت فروشی اصفهان

برزنت نسوز اصفهان

جوت یک ماده طبیعی است که از گیاه جوت به دست می آید. شاید دیده باشید که از جوت برای کیسه یا گونی استفاده می شود.
از برزنت های نسوز که با ماده جوت نسوز شده اند در صنعت ساختمان استفاده می شود. ارزان است و می تواند در برابر حرارت مقاومت کند (مفید برای آسفالت).
متاسفانه برزنت نسوز ضد آب نیست.

 

شناخت بیشتر پارچه برزنت

اگر در پی خرید پارچه برزنت در اصفهان هستید، بهتر است کمی بیشتر با این پارچه و خصوصیات آن آشنا شوید. یکی از پارچه‌های بسیار پرکاربرد و پرمصرف در دنیای امروز، پارچه برزنتی است. این پارچه را می‌توان در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار داد. الیاف استفاده شده در داخل پارچه‌های برزنتی به گونه‌ای هستند که امکان انبساط پارچه به راحتی فراهم است.

قابلیت انبساط آسان پارچه‌های برزنتی باعث می‌شود که بافت داخلی آن‌ها آسیب نبیند و کیفیت پارچه حفظ شود. البته جا دارد به این نکته هم اشاره نماییم که برای جلوگیری از آسیب به پارچه در فصول سرد سال بافت پارچه منقبض می‌شود. در هر حال آنچه از توضیحات بالا بر می‌آید این است که پارچه‌های برزنتی از دوام عالی برخوردار و در برابر تغییرات فصلی مقاوم هستند.

ویژگی‌های پارچه برزنتی کارخانه برزنت در اصفهان

کارخانه برزنت اصفهان برای تولید این نوع پارچه از پلی استر و الیاف پنبه استفاده می‌کند. میزان الیاف به کار رفته در پارچه‌های برزنتی به گونه‌ای است که تضمین کننده‌ی دوام و کیفیت آنان می‌باشد. البته برخی از پارچه‌های برزنتی با استفاده از نخ تار نایلونی تولید می‌شوند. این امر موجب استحکام بیشتر پارچه خواهد شد.

معمولا برزنت‌های یاد شده را برای مصارف خاصی مثل تولید روکش لوازم مختلف و چادرهای سایبان مورد استفاده قرار می‌دهند. علت موضوع یاد شده این است که در چنین وضعیتی پارچه برزنتی در مقابل وزش بادهای سنگین مقاوم است. هم‌چنین این حسن را دارد که دیگر رطوبت امکان عبور از داخل آن را ندارد. از طرف دیگر امکان تبادل هوا هم در داخل پارچه وجود دارد. پارچه‌های برزنتی در انواع سبک و سنگین تولید می‌شوند. این که پارچه‌های برزنتی در دسته‌ی سبک قرار می‌گیرند یا سنگین بستگی به این دارد که تعداد لایه‌های نخ داخل آن‌ها در حین تولید چقدر است.

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم نخ‌های چند لایه در کارخانه تولید برزنت اصفهان برای تولید این پارچه‌ها به کار می‌روند. هر چقدر در زمان تولید یک پارچه برزنتی از لایه‌های نخ بیشتری استفاده شود، آن پارچه در دسته پارچه‌های برزنتی سنگین قرار می‌گیرد. پارچه‌های برزنتی از مزیت‌های زیادی برخوردار هستند. زیرا در مقابل آتش، الکتریسیته، رطوبت، باکتری و… مقاومت خوبی دارند.

زمانی که این پارچه‌ها در معرض مایعات مختلف و به طور کلی رطوبت قرار گیرند، پوسیده نمی‌شوند. بعلاوه بوی بدی از خود پخش نخواهند کرد. علاوه بر مواردی که گفتیم پارچه‌های برزنتی در صنایع بزرگی مثل تجهیزات کارخانجات و هم‌چنین صنایع نظامی نیز کاربرد دارند. زیرا می‌توانند به عنوان یک پوشش قوی و مقاوم عمل کنند.

پارچه برزنتی از کجا بخرم اصفهان؟

اگر به دنبال پیدا کردن مرکز فروش پارچه برزنتی هستید، ما با ارائه بهترین قیمت و کیفیت در خدمت شما هستیم. پارچه‌های برزنتی برای این که ضد آب شوند، یک سری فرایندها را در کارخانه طی می‌کنند. روند کار به این شکل است که ابتدا برزنت‌ها در کارخانه تولید می‌شوند. سپس در کارخانجات نساجی با استفاده از وینیل، پلی اتیلن، چرم مصنوعی و… روی آن‌ها یک پوشش مخصوص ایجاد می‌شود. این پوشش نهایتا باعث می‌شود پارچه ضد آب شود.

بنابراین این پارچه‌ها در مصارف مختلفی استفاده می‌شوند. پارچه‌های برزنتی به صورت یک رو یا دورو دارای این پوشش‌ها هستند. پارچه‌های دورو را می‌توان برای مصارف پیچیده‌تر به کار برد. برای مثال در مناطقی که شرایط آب و هوایی خوبی ندارند پارچه‌های دورو به علت مقاومت بالاتر کاربرد بیشتری دارند. بنابراین در مقابل انواع طوفان‌ها و بادها مقاوم هستند. اما در موارد ساده‌تر در شرایط جوی مناسب می‌توان از پارچه‌های تک رو استفاده کرد.

 

توزیع پارچه برزنتی

فروش پارچه شمعی در اصفهان

ما در مرکز فروش پارچه برزنت در اصفهان، تمام آن‌چه که از خدمات مربوط به فروش پارچه‌های برزنتی را توقع دارید، در اختیارتان می‌گذاریم. مرکز ما با فروش پارچه شمعی در اصفهان در خدمت شماست. در صورتی که قصد خرید پارچه شمعی دارید در ادامه همراه ما باشید تا توضیحات تکمیلی را در خصوص این پارچه‌ها ارائه دهیم. اگر به دنبال یک پارچه برزنتی پرکاربرد هستید که قیمت عالی هم داشته باشد ما به شما پارچه شمعی را پیشنهاد می‌دهیم.

پارچه‌های شمعی مصارف مختلفی دارند. برای مثال در ساخت محافظ‌های پارچه‌ای خودرو، سقف‌های موقتی ضد آب، ساخت آلاچیق، ساخت لانه حیوانات و… کاربرد دارند. در صنعت ساخت و ساز هم از پارچه‌های شمعی می‌توان برای پوشش استخر، پوشش بالکن، ساخت سایبان و… استفاده کرد.

کاربردهای مختلف پارچه برزنتی

قیمت پارچه برزنت در اصفهان

بسیاری از افراد سوالات زیادی در خصوص قیمت پارچه برزنت اصفهان دارند. ما به عنوان بهترین مرکز فروش پارچه برزنت در اصفهان انواع پارچه‌های برزنتی در تنوع و کیفیت بالا را با بهترین قیمت ممکن در بازار تقدیم شما می‌کنیم. قیمت پارچه‌های برزنتی به فاکتورهای مختلفی وابسته است.

زیرا این‌پارچه‌ها به دلیل تنوع در نحوه‌ی تولید و جنس، قیمت‌های متفاوتی از هم دارند. برای این که اطلاعات بیشتری در مورد قیمت پارچه‌های برزنتی به دست آورید، با ما در ارتباط باشید.

فروش پارچه برزنتی

چند نکته تکمیلی

برای خرید پارچه برزنت در اصفهان لازم است تا چندین نکته را مورد توجه خود قرار دهید. قبلا هم اشاره به پرمصرف بودن پارچه‌های برزنتی کردیم. می‌توانید با توجه به نیازی که دارید، پارچه‌های برزنتی را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنید. تنوع تولید پارچه‌های برزنتی در کارخانه بسیار بالا است. بنابراین در ابتدا بهتر است از مشاورین فروش مرکز ما کمک بگیرید تا مناسب‌ترین نوع برزنت که مطابق با نیازتان است را شناسایی و اقدام به خرید آن کنید. به همین جهت باید به نوع پارچه‌ای که می‌خواهید خریداری کنید و محل مصرف آن هم توجه کافی داشته باشید.

دقت کنید که پارچه‌ی مدنظر شما دورو است یا تک رو. هم‌چنین ضخامت پارچه برزنتی نیز با توجه به کاربرد آن حائز اهمیت زیادی است. مرکز ما بدون واسطه، بهترین پارچه‌ها را به مشتریان عرضه می‌کند. ما در مجموعه‌ی خود علاوه بر تنوع جنس، تنوعی از رنگ‌های مختلف پارچه‌های برزنتی را نیز داریم که می‌توانید انتخاب خود را از میان آن‌ها انجام دهید.

تنوع پارچه برزنتی

4 پاسخ
  1. عارف
    عارف می گوید

    سلام و خسته نباشید من به صورت عمده میخام برای شهر کرمان .فروش آنلاین هم دارید

    پاسخ
  2. یونس
    یونس می گوید

    سلام بسیار عالیست
    لطفا فروش این جور محصولات رو بیشتر کنید ممنون از شما و تیم قویتون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.