وبلاگ - آخرین اخبار
خرید پارچه برزنتی

انتخاب و خرید پارچه برزنتی، برای کسانی که آشنایی کاملی نسبت به این پارچه ها نداشته باشند کار دشواری محسوب می شود. اما زمانی که با انواع پارچه های برزنت آشنا شدید و مراکز معتبر توزیع کننده این پارچه ها را شناختید، با اطمینان کامل می توانید خرید کنید.

علاوه بر این اگر توانستید از این فروشگاه ها لیست قیمت پارچه های برزنتی را تهیه کنید نیز می توانید عرضه کنندگان مختلف را از نظر قیمت و کیفیت با هم مقایسه کرده و سپس کالای مورد نظرتان را از هر کدام که ترجیح دادید تهیه کنید. با این مقاله از کلینیک الوند با ما همراه باشید تا شما را با راهکارهای خریدی مطمئن تر پارچه های برزنت آشنا کنیم:

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

هدف شما از خرید پارچه برزنتی چیست؟

نیازسنجی یکی از کارهایی است که هنگام خرید هر کالایی باید به دقت و ظرافت خاصی انجام شود. اگر مصرف کننده نداند چه می خواهد، و طبقه بندی درستی از نیازهایش برای خرید یک کالا نداشته باشد انتخاب اشتباهی انجام می دهد. در آن صورت جنسی که به آن احتیاج ندارید را بر اساس تعاریف فروشنده می خرید که در نهایت متوجه می شوید که به آن احتیاج نداشتید.

به طور مثال اگر قبل از خرید پارچه برزنتی ندانید که نیاز اولیه شما جلوگیری از نفوذ آب است، پس از بازگشت از مرکز فروش پارچه برزنتی، متوجه می شوید که یک برزنت ضد آب ساده را با قیمت بالا خریداری کرده اید!

پس بنا به آنچه گفته شد، و همچنین تنوع زیاد این پارچه ها بر اساس ویژگی های زیادشان، لازم است قبل مراجعه به فروشگاه پارچه برزنتی لیست انتظارات خود را از محصولی که قصد خریدش را دارید در نظر بگیرید. معمولا این پارچه ها چند دسته از نیازهای افراد را برآورده می کنند. در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

نیاز به استحکام زیاد پارچه های برزنتی

تقریبا تمام پارچه های برزنت، از مقاومت بالایی برخوردارند. اما اینجا منظور ما از استحکام زیاد، تحمل کشیدگی و وزن های زیاد است. مصارف این پارچه ها نیز به دلیل ویژگی های زیادشان، بیشتر به عنوان چادرهای عشایری است. بنابراین کسانی که قصد خرید پارچه برزنتی ضخیم و محکم را دارند، به هیچ عنوان نباید از برزنت های سبک و نازک استفاده کنند. بهترین گزینه برای آن ها برزنت های نظامی و پارچه برزنت های ماشین سنگین است. برای خرید پارچه برزنت  ماشین سنگین از سراسر کشور می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

پارچه های برزنتی

نیاز به جلوگیری از آسیب های ناشی از تابش آفتاب

تابش نور خورشید اگرچه برای انسان، حیوانات و جمادات حیاتی محسوب می شود، اما تابش طولانی مدت آن ضررهای جبران ناپذیری برای موجودات و اشیاء به همراه دارد. پوسیدگی وسایل، تغییر رنگ دادنشان، فاسد و خراب شدن مواد غذایی و حتی تغییر شکل دادن بعضی از اجسام نمونه های کوچکی از معایب تابش بیش از حد آفتاب است. به همین دلیل است که در فضاهایی که با چنین مشکلی مواجه می شویم باید از سایه بان ها یا پارچه های استفاده کنیم که از شدت و مدت زمان آن بکاهد. خرید پارچه های برزنتی که به مواد ضد یو وی آغشته هستند بهترین گزینه برای برپایی چادرهای سایه بان، نصب برزنت دریچه کولر و چادرهای برزنتی ترانزیتی هستند.

نیاز به خرید پارچه های برزنت ضد آب و رطوبت

یکی از مزیت های وصف ناپذیر این پارچه ها، ضد آب بودن آن هاست. مشاغل زیادی هستند که نمی خواهند برای حفاظت از افراد و وسایل در برابر نفوذ آب و باران، جلوگیری از ورود آب به بخش های مختلف، هزینه ای اضافی برای ساخت سقف های کاذب یا دیوار یا خرید محصولی گران تر بپردازند. در چنین مواقعی خرید پارچه های برزنتی ضد آب بسیار به صرفه و کاربردی است. بیشتر مصرف کنندگان پارچه های برزنت ضد آب و رطوبت نیز به دنبال تهیه پارچه های هستند که برای برپایی چادرهای محافظ بالکن و آلاچیق برزنتی مناسب باشند.

پارچه های برزنت ضد آب

نیاز به مقاومت بالا در برابر حرارت

خطر بروز آتش سوزی در هر مکانی که مواد اشتعال زا یا شعله های آتش هست، وجود دارد. خسارات ناشی از بروز آن نیز همیشه مالی نیست. گاهی جان انسان ها یا یکی از عضو های بدن آن ها را می گیرد. بنابراین بهترین کار این است که در چنین مکان هایی و قبل از مواجهه با آتش سوزی، محیط را با تجهیزات خاصی ایمن کنیم و جلوی بروز آن به طور کامل بگیریم. همین جاست که به اهمیت به کار بردن برزنت های ضد حریق و ضد حرارت پی می بریم. حفاظ کوره ها و دوخت دستکش ها و لباس های ایمنی برای کارگران یکی موارد خرید پارچه های برزنتی نسوز است.

نیاز به خرید پارچه برزنت منعطف

اگر با هنر دوزندگی سر و کار دارید حتما بارها با پارچه هایی برخورد کرده اید که ضخامت و انعطاف ناپذیریشان باعث حالت پذیری و در نهایت سخت شدن کار دوخت شده است. علاوه بر آن پس از دوخت نیز حالت خوبی ندارند و در واقع نیاز واقعی ما را برآورده نمی کنند. در مورد برزنت ها نیز حقیقت این است که همیشه ضخامت و استحکام زیاد مزیت محسوب نمی شود. گاهی این امر باعث می شود نیاز اصلی ما از خرید پارچه برزنتی بر آورده نشود. به طور مثال هنگام دوخت چادرهای مسافرتی و کیف های ضد آب به انعطاف پذیری آن ها بیشتر از استحکامشان نیاز داریم.

خرید پارچه برزنت منعطف

استفاده از آن ها به عنوان لباس و وسایل کوهنوردی

هنگام طبیعت گردی و کوهنوردی اگر مجهز به وسایل مخصوص نباشید سفر خوبی نخواهید داشت. تابش نور خورشید، گرما و سرمای هوا، بارش های جوی، وزش باد و حمله حشرات و حیوانات موذی هنگام خواب، تنها چند مورد از مشکلاتی است که در اینگونه سفرها با آن ها سر و کار دارید. چاره آن نیز پوشیدن لباس های مناسب، استفاده از کوله پشتی های ضد آب و انتخاب کیسه خواب مناسب است. درصد خوبی از خرید پارچه های برزنتی برای تولید اینگونه وسایل و تجهیزات است.

چاپ روی برزنت

صنعت چاپ امروزه پیشرفت های زیادی کرده است. اما با وجود این پیشرفت ها هنوز امکان چاپ روی بسیاری از پارچه ها وجود ندارد. از آن جایی که یکی دیگر از نیازهای افراد و مشاغل مختلف در هنگام خرید پارچه برزنتی قابلیت چاپ روی برزنت ها است، لازم است قبل از انتخاب به بررسی این مورد بپردازید. به طور مثال برای تهیه چادرهای تریلی، به پارچه ای نیاز داریم که علاوه بر حفاظت از ماشین و بار، اطلاعات شرکت و جملات تبلیغاتی را نیز روی آن درج کنیم. پس لازم است قبل از خرید، این انتظارمان از پارچه را نیز به فروشنده پارچه های برزنت توضیح دهیم.

چاپ روی برزنت

خرید انواع پارچه برزنتی

تا اینجا شما را با انتظاراتی که هر فرد می تواند نسبت به شغل و مصرف خود از پارچه های برزنت داشته باشد آشنا کردیم. حالا وقت آن است که توضیحی اجمالی از خصوصیات و ویژگی های معروف ترین انواع برزنت به شما بدهیم تا پس از نیاز سنجی دقیق، راحت تر دست به انتخاب و خرید پارچه های برزنتی بزنید.

پارچه های برزنت کانتینری

علت شهرت این برزنت ها، به کار بردن آن ها در دوخت چادرهای برزنتی کانتینر، ترانزیت، تریلی و سایر ماشین های سنگین است. مقاومت بالای آن ها در برابر وزش بادهای سنگین، تابش مستقیم و طولانی نور خورشید، بارش باران و برف، نفوذ گرد و خاک و حشرات باعث شد که بهترین گزینه برای تهیه این چادرها به حساب آیند. ویژگی های آن ها باعث شده است علاوه بر این، برای موارد دیگری مثل برزنت کولر و چادر محافظ وانت بار و نیسان نیز استفاده شوند.

پارچه های برزنت نانو

ورود فناوری نانو به صنعت نساجی، باعث به وجود آمدن برزنت های نانو شد. این فناوری باعث شد در بین برزنت ها، پارچه هایی تولید شود که علاوه بر داشتن ویژگی های اکثر آن ها از جمله ضد آب و آفتاب و مقاومت بالا، از انعطاف و لطافت خوبی نیز برخوردار باشند. امکان تولید آن ها در ابعاد، رنگ ها و طرح های مختلف، یکی دیگر از مزایای آن ها محسوب می شود. لازم به ذکر است، خصوصیات زیاد این پارچه ها باعث شده است، قیمت خرید پارچه برزنتی نانو از سایر برزنت ها کمی بیشتر باشد.

خرید پارچه های برزنت نانو

پارچه های برزنت نسوز و ضد حریق

خطر بروز آتش و نیاز به محافظت از جان افراد و وسایل در برابر حریق باعث به وجود آمدن این پارچه ها شده است. متخصصان در صنایع پتروشیمی مواد مختلفی را برای ترکیب با پارچه های برزنت و تولید پارچه های برزنت نسوز کشف کردند. مواد آلمینیومی، سرامیکی، الیاف فویلدار و فایبرگلاس تنها تعدادی از این مواد ترکیبی هستند که بنابر میزان مقاومتشان، تا 1200 درجه سانتی گراد از الیاف پارچه در برابر آتش و حرارت محافظت می کنند. انواع به خصوصی از این پارچه ها هستند که به عنوان گرانترین پارچه های برزنتی در بازار شناخته می شوند. خرید این پارچه های برزنتی به عنوان پارچه های عایق صدا نیز امکان پذیر است.

پارچه های برزنت شمعی

این پارچه ها از لطیف ترین نوع برزنت ها، و در واقع از دسته برزنت های سبک و نرم هستند. انعطاف بالای این پارچه ها باعث شده است دوختشان راحت تر باشد و بتوان انواع چادرها را با آن ها تهیه کرد. از ویژگی های برزنت های شمعی می توان به ضد آب و آفتاب بودن آن ها، سبک بودنشان و جلوگیری از ورود حشرات اشاره کرد. به همین دلیل است که این  بهترین گزینه برای دوخت انواع چادر مسافرتی باشند. همچنین می توان از این پارچه های برزنتی برای دوخت انواع کیف و کیسه های خرید ضد آب نیز استفاده کرد.

خرید پارچه های برزنت شمعی

پارچه برزنتی از کجا بخرم؟

با اینکه در این مقاله سعی کردیم از نیازهای شما و خصوصیات انواع برزنت ها به طور کامل صحبت کنیم، اما همچنان شناخت خوب و بد این پارچه ها کار دشواری به نظر می رسد. بنابراین مرکز فروشی که برای خرید پارچه های برزنتی به صورت مجازی یا حضوری انتخاب می کنید، باید صداقت کافی را هنگام بازگو کردن ویژگی های پارچه ها و قیمتشان داشته باشد.

به طور مثال برای خرید برزنتی بی کیفیت، اطلاعات قیمت پارچه برزنتی مشمایی را ندهد. فروشگاه الوند یکی از بهترین فروشندگان پارچه های برزنت در اصفهان است، که می توانید علاوه بر خرید اینترنتی از آن ها، از مشاوره صادقانه متخصصیان آن ها نیز استفاده کنید. همچنین برای دریافت لیست قیمت پارچه برزنتی و قیمت رول برزنت، می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

6 پاسخ
  1. مرتضی جمشیدی
    مرتضی جمشیدی می گوید

    سلام وقت بخیر. فروش به صورت حضوری در اصفهان دارید؟من به صورت عمده میخوام

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام بله فروش به صورت حضوری هم داریم. شما می توانید به آدرس ما در صفحه تماس با ما مراجعه نمایید

      پاسخ
  2. حمید رضوی
    حمید رضوی می گوید

    سلام ارسال به خراسان رضوی هم دارید؟
    یه خواهش که دارم از سایت شما بیشتر ازین محصولات داخل ساییتون قرار بدین چون بسیار کاربردیه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.