وبلاگ - آخرین اخبار
چادر برزنت کامیون

چادر برزنت کامیون یکی از ملزوماتی است که امروزه هر راننده ماشین کامیونی به آن نیاز دارد. شرایط جوی نامناسب، تابش مستقیم نور آفتاب، حفاظت مناسب از محصولات در حال انتقال از دلایلی هستند که باعث اهمیت تهیه انواع چادر کامیون می شوند. چادر ماشین کامیون انواع مختلفی دارد. قیمت آن ها نیز بر اساس نوع برزنت آن ها و مواد اولیه به کار برده شده در آن ها متفاوت است. در مقاله زیر از الوند به معرفی انواع این پارچه ها و بررسی قیمت آن ها می پردازیم:

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

چادر برزنت کامیون

حمل و نقل محصولات با استفاده از کامیون اگرچه ممکن است ارزان تر از سایر ماشین های سنگین باشد، اما معایبی نیز دارد. از جمله اینکه محل نگهداری بار مسقف نیستند. همین امر باعث می شود در جابجایی محصولاتی که نیاز به حفاظت در برابر آب و نور خورشید است، دچار مشکل شویم.

این مساله با به کار بردن چادر ماشین کامیون حل شده است. این چادر ها که به عنوان روکش بر روی بار کامیون کشیده می شوند از جنس برزنت هستند و به همین دلیل به آن ها چادر برزنت کامیون گفته می شود. ویژگی ضد آب و ضد آفتاب بودن این پارچه ها، همراه با استحکام و ضخامتشان، از محموله کامیون در برابر شرایط بد جوی و تابش نور مستقیم آفتاب حفاظت می کند.

چادر برزنتی کامیون

ویژگی چادر برزنت کامیون

در گذشته کامیون داران از تکه ای پلاستیک یا پارچه برای حفاظت از محوله های خود استفاده می کردند. این امر با مشکلاتی همراه بود. مثل نفوذ آب به داخل بار، پاره شدن آن ها در اثر وزش باد و آسیب جدی محصولات در حال حمل. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا امروزه از پارچه برزنت به عنوان چادر ماشین کامیون باید استفاده کنیم؟ دلیل آن خصوصیات منحصر به فرد پارچه برزنت است. این پارچه ها از ترکیب پلی استر و پنبه، یا گاها پلی استر خالص تهیه می شوند. به همین دلیل در برابر رطوبت و بارندگی از محموله کامیون محافظت می کنند. در ادامه با برخی از خصوصیات آن ها آشنا می شویم:

ویژگی چادر برزنت کامیون

  • ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت.
  • ضد آفتاب و محافظ در برابر نور مستقیم خورشید.
  • مقاوم در برابر وزش بادهای شدید.
  • مقاوم در برابر حرارت و شعله آتش.
  • مقاوم در برابر چنگال و نوک پرندگان.
  • انعطاف پذیری بالا به منظور پوشانندگی بهتر.
  • وزن کم و جا به جایی راحت پارچه های برزنت.

انواع چادر کامیون

چادرهای برزنت کامیون انواع مختلفی دارند. در تهیه آن ها باید به این مساله دقت کرد که این چادرها از مواد اولیه با کیفیتی تهیه شده باشند. همچنین باید ضخامت و استحکام کافی داشته باشند تا بتوانند در برابر وزش باد مقاومت کنند. مسیر حمل و نقل کامیون نیز یکی از گزینه هایی است که باید در انتخاب چادر کامیونت به آن دقت کرد. به طور مثال چنانچه مسیرهایی با شرایط جوی مرطوب و پر باران است، بهتر است از برزنت های چند لایه استفاده کرد تا در برابر نفوذ آب مقاومت بیشتری داشته باشند. در ادامه به بررسی انواع آن ها می پردازیم:

انواع چادر کامیون

  • برزنت شمعی: این نوع برزنت به دلیل ضخامت کم و مقاومت پایین تر، مناسب برای شرایط آب و هوای معتدل است.
  • برزنت ضد آب: برای شرایط جوی مرطوب و معتدل می توان از این نوع چادر برزنت کامیون استفاده کرد. زیرا یک لایه پلاستیکی ضد آب به آن ها اضافه شده است.
  • برزنت کانتینری: بهترین نوع برزنت برای استفاده به عنوان برزنت کامیون، برزنت تریلی یا ترانزیتی می باشد. این پارچه از لحاظ ضخامت، کیفیت، انعطاف پذیری برای این منظور بسیار ایده آل است.

قیمت چادر کامیون

قیمت چادر کامیون نسبت به نوع آن متفاوت است. آنچه مسلم است قیمت پارچه های شمعی از برزنت های ضد آب و کانتینری کمتر است. این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت در لایه های تشکیل شده آن ها نیز می شود. همچنین قیمت چادر برزنتی متری با چادر برزنتی کامیون آماده و دوخته شده متفاوت است. معمولا قیمت چادرهای دوخته شده و آماده که حلقه زده شده و آماده نصب باشند بیشتر است. جنس این چادرهای آماده معمولا از برزنت کانتینری است. برای اطلاع از قیمت چادر کامیون می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

قیمت چادر کامیون

مرکز فروش چادر برزنت کامیون

تولیدی های بسیار زیادی در سراسر کشورمان دست به تهیه این پارچه ها زده اند. همراه با آن برای انتخاب این چادرها با مراکز فروش بسیاری مواجه می شویم. عدم آشنایی کم بسیاری از ما از این پارچه ها باعث می شود نیاز به فروشگاهی داشته باشیم که در هنگام معرفی محصول صداقت کامل را داشته باشد. همچنین انواع چادرهای کامیون را با قیمتی مناسب عرضه کند. فروشگاه الوند یکی از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی برزنت در این میان است. این مرکز بهترین نوع چادر کامیون را به صورت سفارشی و در ابعاد مختلف برای شما تهیه می کند.

قیمت چادر برزنتی کامیون

قیمت چادر بزرنتی کامیون بسته به نوع پارچه مصرفی (برزنت، FIT، مشما و…) و بسته به نوع دوخت (حلقه به فاصله چند سانت) و ارتفاع چادر می‌تواند متفاوت باشد.

4 پاسخ
  1. حامد
    حامد می گوید

    سایت شما امکان انتخاب دیدن تنوع محصولات و انتخاب بهترین اونا رو میده . به نکته خوبی اشاره کردین من این محصول شما رو خریداری میکنم

    پاسخ
  2. جواد
    جواد می گوید

    قطعا ما هم هنگام حمل بار نگران شرایط جوی هوا هستیم و این میتونه خیال ما رو راحت کنه. تشکر از شما

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام
      عذر خواهی می کنم متوجه منظورتون نمیشم
      یعنی اینکه از داخل چادر وانت و… هم تصویر قرار بدیم؟

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.