وبلاگ - آخرین اخبار
چادر برزنتی وانت نیسان

جابجایی بار با وانت ها مستلزم رعایت اصولی است که باعث حفاظت از بار می شود. یکی از این مواردی که باید در نظر گرفته شود استفاده از چادر برزنت وانت بار برای پوشاندن کابین حمل بار است. چنانچه از این چادرها استفاده نشود محصولاتی که بار زده شده است در اثر مواجهه با شرایط بد جوی از بین می روند و راننده باید خسارت آن ها را تقبل کند.

بنابر آنچه گفته شد استفاده از چادر برزنت وانت نیسان ضروری به نظر می رسد. این مقاله از الوند شما را در رابطه با جنس این چادرها و کاربردشان راهنمایی می کند.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

قیمت چادر نیسان باری

به طور دقیق نمی‌توان گفت که قیمت چادر نیسان باری چقدر است زیرا این موضوع اول از همه بستگی به قیمت برزنت یا گونی fit مصرفی در آن دارد که این انتخاب مشتری است که از چه پارچه‌ای برای نیسان باری خود استفاده کند. در درجه دوم هم اندازه چادر نیسان باری است که قیمت را متفاوت می‌کند.

پوشش استخر با برزنت متری

قیمت چادر برزنتی وانت پیکان

به طور دقیق نمی‌توان گفت که قیمت چادر برزنتی وانت پیکان چقدر است زیرا این موضوع اول از همه بستگی به قیمت روز برزنت یا گونی fit مصرفی در آن دارد که این انتخاب مشتری است که از چه پارچه‌ای برای چادر برزنتی وانت پیکان خود استفاده کند. در درجه دوم هم اندازه چادر برزنتی وانت پیکان است که قیمت را متفاوت می‌کند.

لزوم استفاده از چادر برزنت وانت بار

یکی از مشکلات حمل بار با نیسان این است که کابین حمل و نقل وانت مسقف نیست و امکان آسیب به محصولاتی که حمل می شود وجود دارد. حل این مشکل تا چند دهه پیش با کشیدن پلاستیک روی بار امکان پذیر بود. اما پلاستیک‌ها نیز به دلیل ضخامت کم و نازک بودنشان گزینه مناسبی نبودند. پس از روی کار آمدن پارچه های برزنتی، آنها به سرعت جایگزین پلاستیک شدند.

از این پارچه‌ها روکش‌هایی تهیه می شود که این چادرها به وسیله بست و طناب دور تا دور کابین را می پوشاند. در ادامه به بیان ویژگی های برزنت در برابر سایر محصولات برای برزنت چادر بار نیسان می پردازیم:

ویژگی پارچه برزنت برای برزنت وانت بار

این پارچه ها ویژگی های زیادی دارند. ما در اینجا به ویژگی های مهم آن ها برای محافظت از محموله های وانت ها اشاره می کنیم:

  • جلوگیری از فساد مواد غذایی: چادر بار نیسان به عنوان محافظی در برابر فاسد شدن مواد غذایی در اثر نور خورشید و گرمای آفتاب عمل می کنند.
  • خراب شدن محصولات در اثر نفوذ آب. برزنت نیسان به دلیل ضد آب بودنش از نفوذ آب به محصولاتی مانند کاغذ و بسته بندی مقوایی محصولات هنگام بارش باران و برف جلوگیری می کند.
  • جلوگیری از نفوذ آلودگی: آلوده شدن مواد غذایی در اثر نفوذ گرد و خاک و آلودگی های محیطی یکی دیگر از عوامل خطرزا برای محموله های وانت است که با چادر برزنتی وانت بر طرف می شود.

ویژگی چادر برزنتی وانت بار

  • جلوگیری از پرتاب شدن محصولات: از بین رفتن کالاها در اثر پرت شدنشان هنگام تصادف به بیرون از کابین از دیگر مشکلاتی است که با این روکش ها می توان از بروز آن جلوگیری کرد.
  • جلوگیری از ورود حشرات و پرندگان: چادر برزنتی وانت از آسیب احتمالی به محصولات در اثر نوک زدن و جای پنجه پرندگان و یا حمله حشرات جلوگیری می کند.

قیمت چادر وانت بار

هر کدام از پارچه های برزنت خصوصیات بارز خود را دارند. به طور مثال پارچه های نسوز به دلیل مقاومت بالایشان در برابر حرارت و شعله های آتش مشهور شده اند. پارچه های برزنت شمعی به خاطر ضد آب بودنشان معروف شده اند. برزنت های ترانزیتی به علت استحکام زیادشان محبوب هستند.

به همین دلیل است که برای انتخاب پارچه مناسب چادر برزنت وانت بار باید به دنبال گزینه ای گشت که در درجه اول ضد آب باشد و در کنار آن از استحکام مناسبی نیز برخوردار باشد. برای بررسی و انتخاب آن ها می توانید نسبت به خرید اینترنتی برزنت مناسبتان نیز اقدام کنید. در ادامه به معرفی پارچه های برزنتی که قیمت چادر وانت بار را تعیین کننده است را معرفی می‌کنیم:

برزنت های کانتینری

همان طور که از نام این پارچه ها پیداست، از این پارچه ها بیشتر به عنوان برزنت کامیون و برزنت تریلی استفاده می شود. همین مساله نشان می دهد از این پارچه ها می توان با اطمینان خاطر به عنوان چادر برزنت وانت بار نیز استفاده کرد. پارچه های کانتینری به دلیل استحکام بالا، مقاومت نسبی در برابر آتش و حرارت و ضد آب بودنشان، محافظ مناسبی برای محموله وانت ها محسوب می شوند.

برزنت های کانتینری برای وانت بار

برزنت های شمعی 

این برزنت ها بیشتر به عنوان محافظ کولر های گازی و آبی و برای دوخت انواع چادر مسافرتی به کار می رود. انواع چند لایه این محصولات، به دلیل مقاومت بالایشان در برابر نفوذ آب گزینه مناسبی برای دوخت چادر برزنت وانت بار هستند. از این برزنت ها گاهی روکش هایی تهیه می شود و علاوه بر استفاده از چادر برزنت وانت و برای اطمینان بیشتر، روی محموله کشیده می شود.

قیمت چادر نیسان شمالی

فروشگاه گونی الوند جزء بزرگترین تولیدهای چادر رو بار ضد آب نیسان، پیکان وانت، مزدا ، اریسان ، وانت پراید ، خاور ، ده تن و غیره می‌باشد. به طور کلی چادر ماشین‌ها در دو مدل دوخت می‌شوند

  • دوخت چادر ماشین شمالی
  • دوخت چادر ماشین ترکی دوزی

در هر دو نوع دوخت نوار به صورت 2 ردیفه به همراه حلقه به فاصله نیم متر ارائه می‌شود که شما در صورت نیاز می‌توانید این نوار دوزی چادر و حلقه دوزی چادر را برای خودتان سفارشی کنید.

نکته: سروران گرامی برزنت اصلی فروشگاه الوند صد در صد ضد آب می‌باشد و نیازی به پلاستیک اضافه ندارد❗

قیمت چادر وانت پیکان

قیمت چادر برزنتی وانت بار بستگی به نوع دوخت، جنس پارچه، جنس بست، حلقه و طناب و اندازه آن دارد. قیمت برزنت های شمعی مناسب تر از برزنت کانتینری است. اما اگر وانت ها در مناطقی رفت و آمد می کنند که شرایط جوی نامناسبی دارند بهتر از با پرداخت اضافه قیمتی جزئی، برزنت ماشین سنگین را برای این منظور انتخاب کنند. همچنین باید دقت کنید برای پرداخت هزینه کمتر، از بست و حلقه های بی کیفیت استفاده نکنید. برای اطلاع از قیمت انواع چادر برزنتی نیسان  وانت می توانید با شماره تلفن 09138345996 فروشگاه الوند تماس بگیرید.

قیمت چادر برزنت وانت بار

دوخت سفارشی چادر برزنت وانت بار

با وجود مطالبی که گفته شد و ضرورت استفاده از چادر برزنت وانت بار با مناسب ترین جنس پارچه، دوخت این چادرها نیز بسیار با اهمیت است. اندازه بودن چادر برای کابین وانت، استحکام دوخت و کیفیت حلقه، بست و طناب های آن سه عاملی هستند که به طور مستقیم بر ایمنی محموله همچنین قیمت چادر برزنت نیسان تاثیر می گذارند. فروشگاه الوند چادر برزنت وانت بار را طبق سفارش شما و در ابعاد مختلف تولید می کند.

نمونه کارهای دوخت چادر برزنتی

 

چادر برزنتی نیسان و وانت بار

ممکن است شما جزو کسانی باشید که از چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار استفاده کرده باشید. همانطور که همه ما می‌دانیم ماشین یک وسیله بسیار مهم و ارزشمند است که باید به بهترین شکل ممکن از آن مراقبت شود. یکی از وسیله‌هایی که با استفاده از آن می‌توان از محتویات داخل کابین ماشین مراقبت کرد، چادر است. با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با ویژگی‌ها و کاربرد‌های چادر آشنا کنیم.
ویژگی‌های چادر ماشین

یک چادر وقتی مناسب و قابل استفاده است که دارای این ویژگی‌ها باشد: محافظت از ماشین در برابر آب، سرما و برف، گرد و خاک، خش و ضربه و سایر موارد. شما بزرگواران می‌توانید با بکارگیری از چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

چادر برزنتی نیسان و وانت بار

چادر نیسان وانت

ضروری‌ترین ابزاری که هر راننده نیسان بایستی آن را داشته باشد، چادر نیسان وانت است تا جهت مراقبت از بارهای قابل حمل از آن استفاده کند. موضوع مهم دیگر جنس و کیفیت چادر است که بایستی بسیار به آن توجه شود.

چنانچه قصد خرید چادر (چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار) را دارید باید قبل از هر چیزی از مقاومت، جنس، استحکام و کیفیت آن مطلع شوید تا بتوانید با توجه به سلیقه خود یک چادر مناسب و ارزشمند را تهیه کنید.

چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار دارای خصوصیت‌های بسیار خوبی می‌باشد.

چادر نیسان وانت

آموزش بستن چادر نیسان

در واقع استفاده از چادر نیسان وانت و یا هر نوع ماشین دیگری اصول و روش خود را دارد. نمونه‌ای از آموزش بستن چادر نیسان به این صورت می‌باشد:
بر روی برخی از چادرها (چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار) یک برچسب قرار گرفته است که نشان دهنده قسمت جلویی ماشین است.

با تشخیص این قسمت شما می‌توانید در ابتدا دو طرف چادر را از هم باز کرده و سپس آن را تا قسمت جلویی مشخص شده کابین بکشید. در ادامه آن را به قسمت عقب ماشین کشیده و سپر عقب ماشین را بپوشانید. در آخر چادر را از همه جهت محکم کرده تا مشکلی به وجود نیاید.

چادر پیکان وانت

احتمالا تا حدودی با ویژگی‌های چادر پیکان وانت آشنا هستید و آن را از نزدیک دیده اید. این چادر با داشتن تنوع در پارچه ویژگی و فواید زیادی دارد. برای نمونه برخی از این ویژگی‌ها:

  1. جلوگیری از خرابی محصولات در اثر خیس شدن:
    یکی از بهترین ویژگی هر چادر (چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار) ضد آب بودن است. این ویژگی از برخورد آب با وسایل و محصولاتی مثل کاغذ، مقوا و… جلوگیری می‌کند.
  2. نفوذ نکردن آلودگی: اغلب اوقات احتمال آلوده شدن مواد غذایی به علت نفوذ حجم زیادی از گرد و خاک و همچنین آلودگی‌های محیط می‌باشد. استفاده از چادر این نوع از مشکلات را برطرف می‌کند.
  3. مقابله با ورود پرندگان و انواع حشرات: چادر پیکان وانت و یا انواع دیگر از چادر‌ها از ایجاد آسیب به محصولات در اثر حمله حشرات، نوک زدن و یا جای پنجه انواع پرندگان جلوگیری می‌کنند.

اما یکی دیگر از مشکلات مهم در رابطه با پیکان وانت، نیسان و پیکان پراید پرتاب محصولات به بیرون از کابین می‌باشد که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. برای جلوگیری از این مشکل باید حتما از روکش استفاده شود.

چادر پیکان وانت

قیمت چادر پیکان وانت و چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار

معمولا چادرها مخصوصا (چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار) به دلیل کاربردی‌تر بودن نسبت به برخی از چادر‌ها قیمت بالاتری دارند.

امروزه با توجه به تنوع زیاد اجناس و محصولات و همچنین تفاوت در کیفیت باید تا حد امکان بتوان یک محصول مناسب و قابل استفاده را تهیه و خریداری کرد. چادر پیکان وانت از این قضیه مستثنی نیست و چنانچه تمایل به خرید آن (چادر پیکان وانت) را دارید، باید این ویژگی‌ها را در نظر بگیرید.

مسئله مهم دیگر قیمت چادر پیکان وانت است. به طور دقیق نمی‌توان یک قیمت را مشخص کرد چونکه با توجه به خصوصیات‌های مختلفی اعم از نسوز بودن در برابر آفتاب سوزان، ضد آب بودن، داشتن استحکام زیاد و دیگر موارد تفاوت قیمت وجود دارد. شما می‌توانید با بررسی سایت‌ها و شرکت‌های مختلف از قیمت‌ها (قیمت چادر پیکان وانت) مطلع شوید.

قیمت چادر وانت پراید

واضح است که قیمت چادر وانت پراید همانند پیکان وانت به عوامل مختلفی که به آن‌ها اشاره شد، مربوط است. از این رو قیمت چادر وانت پراید هم در رنج قیمت متفاوتی وجود دارد. خریداران آن می‌توانند با مقایسه قیمت‌ها با توجه به سلیقه و توانایی مالی خود چادر مناسبی تهیه کنند.

طریقه بستن چادر نیسان

برای اطلاع از طریقه بستن چادر نیسان قبل از هر چیزی باید به کیفیت چادر توجه کنید. چنانچه چادر مورد نظر دارای برچسب باشد، به این منظور است که تولید کننده این نوع چادر معتبر است. در نتیجه می‌توانید با توجه به برچسب قرار گرفته بر روی چادر، مرحله به مرحله آن را بر روی ماشین نصب کنید.

استفاده از چادر و جمع و پهن کردن آن ممکن است کاری ساده به نظر برسد اما در صورتی که در حین بستن و استفاده از آن اشتباهی رخ دهد و چادر را به روشی نادرستی روی ماشین قرار دهید، ممکن است چادر (چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار) بر اثر عواملی نظیر باران و باد از روی ماشین برداشته شود.

طریقه بستن چادر نیسان

خرید چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار

چادر برزنتی وانت نیسان و وانت بار از چادر‌های موجود در بازار می‌باشند که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و مزایای بسیار زیادی برای رانندگان دارند.
ناگفته نماند، چادر پراید وانت از چادر‌هایی است که راننده‌ها اکثرا از آن برای کابین ماشین (چادر پراید وانت) استفاده می‌کنند.

خوشبختانه امروزه می‌توان هر وسیله یا کالایی را که نیاز داریم به آسانی تهیه کنیم. چادر هم یکی از این وسایل می‌باشد که تهیه و خریداری آن برای خریداران دشوار نیست. نکته‌ی مهمی که همیشه باید به آن توجه شود در نظر گرفتن کیفیت، قیمت، جنس، ابعاد و سایر موارد می‌باشد.

1 پاسخ
  1. امیر
    امیر می گوید

    سلام برای زمستان و شهر ما که گیلان هست و مدام بارندگی میشه این یه محصول فوق العادست . من ثبت سفارش کردم لطفا چک کنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.