وبلاگ - آخرین اخبار
سایبان برزنتی

وقتی صحبت از سایبان برزنتی می شود آنچه در نظر ما می آید سایبان برزنتی مغازه ها باشد که در خیابان دیده ایم. اما باید بدانیم که انواع چادر سایبان در مکان های مختلف و برای محافظت از وسایل گوناگون به کار می روند. خوب است بدانیم که پارچه های برزنت به خصوصی برای کاربردهای مختلف به کار می روند. در مقاله زیر از الوند شما را با کاربردهای برزنت سایبان و انواع پارچه برزنت هایی که برای این منظور مناسب هستند آشنا می کنیم.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

سایبان برزنتی چیست؟

قبل از آشنایی با انواع چادر سایبان، بهتر است ابتدا بدانیم منظور از چادر سایبان برزنتی چیست. سایبان برزنتی، در واقع محافظی در برابر آفتاب، نور خورشید، باد، باران و گرد و خاک برای مکان ها و وسایل مختلف هستند. گاهی نیز برای کم کردن دید افراد از اطراف به کار برده می شوند. برزنت های سایبان بر اساس کاربردشان در اشکال متعدد و با جنس های مختلف پارچه ها ساخته می شوند. اما از بین انواع پارچه ها، تنها پارچه برزنت برای سایبان مناسب به نظر می رسد. در ادامه به چند نمونه از ویژگی های پارچه برزنت سایبان اشاره می کنیم:

  • محافظت از افراد، وسایل و محصولات در برابر آفتاب.
  • جلوگیری از نفوذ آب هنگام بارندگی و آسیب دیدن وسایل و محصولات.
  • کم کردن شدت وزش باد و جلوگیری از ورود گرد و خاک و حشرات ریز.
  • مقاومت بالا در اثر برخورد اجسام تیز و سنگین نسبت به سایر پارچه ها به عنوان محافظ.

سایبان برزنتی چیست

انواع سایبان برزنتی

سایبان های برزنتی را می توان بر اساس جنس، کاربرد و نوعشان تقسیم بندی کرد. در این مقاله سعی می کنیم انواع برزنت برای سایبان را در کنار انواع سایبان ها به شما معرفی کنیم:

سایبان برزنتی ثابت  

مشخصه بارز این سایبان ها این است که برای حفاظت دائمی از یک مکان به کار می روند. به این معنی که جابجا نمی شوند، جمع نمی شوند و به گونه ای نصب می شوند که با تکان های شدید جابجا نشوند. از انواع سایبان برزنتی ثابت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایبان استخری

استخرهای روباز یکی دیگر از مکان هایی هستند که نیاز به سایبان برزنتی دارند. این سایبان ها کنار استخرها برای استراحت شناگران، مربیان و همراهان گذاشته می شود. این محافظ ها در دو نوع ثابت و متحرک استفاده می شوند. نمونه ثابت آن ها از لحاظ نوع پارچه برزنت و نوع نصبشان مانند سایبان های پارکینگ است.

سایبان برزنتی استخری

 سایبان برزنتی آلاچیق

چارچوب آلاچیق های برزنتی معمولا ثابت است و در رستوران ها، ویلاها، کافی شاپ ها و اماکن سرباز به کار برده می شوند. از برزنت های سبک برای حفاظت از میز و صندلی زیر آلاچیق و ایجاد سایه برای افراد استفاده می شود. از انواع برزنت شمعی می توان برای این منظور استفاده کرد.

سایبان پارکینگ

این سایبان های برزنتی برای محافظت از ماشین هایی که در پارکینگ های منازل ویلایی، یا پارکینگ های عمومی پارک شده اند به کار می روند. به این صورت که توسط پیچ و مهره به چارچوب های فلزی که روی زمین محکم شده اند نصب می شوند. پارچه برزنت های ماشین سنگین به دلیل مقاومت بالا و ضخامتشان برای این کار مناسب تر هستند. برای خرید و اطلاع از قیمت این برزنت ها می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

سایبان برزنتی پارکینگ

سایبان تراس

سایبان های تراس، نیز از انواع حفاظ هایی هستند که هم به عنوان متحرک و هم ثابت به کار برده می شوند. انواع ثابت آن به نرده ها یا دیوارها با استفاده از میخ و پرچ و حلقه ها محکم می شوند. برای این منظور معمولا از پارچه های برزنت ضد آب و برزنت نظامی استفاده می کنند.

 

انواع سایبان برزنتی محصولاتی مهم و کاربردی هستند که شما می توانید آنها را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. این محصول مهم و با ارزش در دسته بندی های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شاید یکی از رایج ترین مدل های این محصول همه ما حداقل یک بار آن را مشاهده کردیم، انواع سایه بان به کار رفته در قسمت بالایی مغازه های مختلف باشد. خیلی از افراد فکر می کنند که سایه بان های برزنتی بالای مغازه ها، تنها مدل این محصول به حساب می آید. ولی واقعیت طور دیگری است. امروز ما قصد داریم تا در مورد انواع سایبان برزنتی و کاربرد های این محصول با شما صحبت کنیم. پس، اگر شما هم به دنبال تهیه انواع سایبان جمع شو یا چادر سایه بون هستید، ادامه مقاله ما را از دست ندهید.

سایبان تراس

کاربرد سایبان برزنتی

اولین مبحثی که امروز ما قصد بررسی آن را داریم، مهم ترین کاربرد های سایبان برزنتی می باشد. به صورت کلی سایبان برزنتی در موقعیت های مختلف می تواند کاربرد های متنوعی داشته باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست، با استفاده از آن شما می توانید جلوی برخورد نور آفتاب به پوست خود را بگیرید. سایبان برزنتی محصولی مهم و کاربردی است که با استفاده از آن شما می توانید در یک محیط به صورت موقت یا دائم سایه ایجاد کنید.
ایجاد محافظت در برابر نور خورشید، آفتاب، باد، باران و طوفان را می توان به عنوان مهم ترین کاربرد های این محصول شناسایی کرد. شما می توانید این محصول را با استفاده از پارچه های متنوعی تولید کنید ولی پارچه های برزنتی و مدل هایی که با استفاده از برزنت طراحی شده اند، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. در لیست زیر شما می توانید دیگر کاربرد های مهم سایبان جمع شو و چادر سایبان تاشو را مشاهده کنید.

  • محافظت از پوست انسان و رنگ وسایل مختلف همچون ماشین از نور آفتاب
  • شکست قدرت باد و کم کردن شدت آن در موقعیت های خاص
  • محافظت از بدن انسان در هنگام طوفان و جلوگیری از برخورد اشیا تیز به مغازه در این شرایط
  • محافظت از وسایل شما در برابر آب و صاعقه در هنگام بارندگی شدید

انواع مختلف سایبان های برزنتی

به صورت کلی در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع سایبان برزنتی در بازار موجود است. هر کدام از این مدل ها برای یک موقعیت خاص مناسب می باشد. شما باید بسته به موقعیت کاری مد نظر خود یک محصول خاص و قوی را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است بدانید که همه این مدل ها به شدت رایج بوده و شما با خیال راحت می توانید از آنها استفاده کنید. سایبان تراس اولین محصولی است که ما قصد بررسی آن را داریم. این محصولات در دو مدل اصلی یعنی مدل های ثابت و متحرک در بازار به فروش رسیده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. مدل های ثابت می توانند به دیوار و پرده متصل شوند. برخی از افراد این محصول را با نام سایبان برزنتی حیاط نیز شناسایی می کنند.
سایبان متحرک تاشو یا سایبان جمع شو دومین محصول مهم و کاربردی است که ما قصد بررسی آن را داریم. همانطور که از نام این محصول پیداست، ثابت نبوده و در صورت نیاز شما می توانید آن را جمع کنید. این محصول هم برای موقعیت های خانگی و هم برای موقعیت های تجاری کاربرد های زیادی خواهد داشت. انواع سایه بان برزنتی هم در این دسته بندی قرار می گیرند. یعنی شما لزوما نباید این محصولات را به صورت ثابت بر روی محیط نصب کنید.
سایبان کولر آخرین مدلی است که ما قصد بررسی آن را داریم. با استفاده از این محصولات شما می توانید یک پوشش را بر روی کولر خود قرار دهید. سایبان برزنتی کولر محصول مهم و کاربردی است که به شما کمک می کند تا از کولر خود در برابر مشکلاتی همچون نور آفتاب و باد های شدید محافظت نمایید.

انواع مختلف سایبان های برزنتی

نکات مهم برای تهیه سایبان برزنتی

در هنگام خرید انواع سایه بان، شما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. اولین مسئله ای که شما باید مد نظر خود قرار دهید نوع و جنس چادر سایبان تاشو است. شرکت های تولید کننده می توانند این محصول را با استفاده از جنس ها و مواد اولیه متنوعی تولید نمایند. معمولا محصولاتی همچون سایه بان برزنتی قیمت مناسبی داشته و برای مدت زمان زیادی سالم می مانند. دیگر مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید نحوه عملکرد این محصول است. انواع سایبان برزنتی همراه با عملکرد های مختلفی در بازار به فروش می رسند. از جمله رایج ترین مدل های این محصول می تواند به انواع سایبان تاشو و سایبان جمع شو اشاره کرد. شما می توانید بسته به نیاز های کلی و جامع خود یک محصول خاص را تهیه کنید. آخرین مسئله ای که شما باید آن را در ذهن خود نگهداری کنید، قیمت نهایی سایبان است.

قیمت خرید سایبان برزنتی

قیمت خرید سایبان برزنتی همواره در حال تغییر است. عوامل و فاکتور های زیادی وجود دارند که می توانند قیمت نهایی این محصول را تحت تاثیر خود قرار دهند. توجه به این عوامل به شما کمک می کند تا بهترین مدل های این محصول را با قیمتی مناسب تهیه کنید. قیمت پارچه برزنت سایبان اولین عاملی است که شما باید آن را مد نظر خود قرار دهید. بی شک هرچه کیفیت نهایی محصول بالا تر باشد، قیمت پرداخت شما هم افزایش پیدا می کند. دیگر مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید شرکت تولید کننده و فروشنده است. به صورت کلی فروشگاه های مختلف محصولاتشان را با درصد های سود متنوعی در بازار به فروش می رسانند. شما همیشه باید به دنبال خرید سایبان برزنتی از بهترین و قوی ترین فروشگاه های ایرانی باشید. در لیست زیر شما می توانید دیگر عوامل مهم و موثر بر روی قیمت خرید سایبان برزنتی را مشاهده کنید.

  • نحوه عملکرد و جنس مواد اولیه به کار رفته در طراحی سایه بان همچون پیچ ها و مهره ها.
  • وسعت و ابعاد اصلی سایه بان مورد نظر شما.
  • قیمت برزنت سایبان.
  • نحوه عملکرد بازو ها: به صورت کلی بازو های به کار رفته در این محصول دو نوع اصلی یعنی الکترونیکی و مکانیکی دارند.

قیمت خرید سایبان برزنتی

سایبان برزنتی متحرک

پایه ها و چارچوب این سایبان های برزنتی متحرک است و روی زمین محکم نشده اند. به همین دلیل می توان آن ها را به راحتی از قسمتی به قسمت دیگر منتقل کرد. در ادامه با انواع آن ها آشنا می شوید.

سایبان برزنتی متحرک

سایبان کولر

از سایبان کولر می توان به جای برزنت های محافظ کولر استفاده کرد. به این صورت که روی چارپایه هایی انداخته می شوند که کولرهای گازی یا آبی در زیر سایه آن در برابر نور آفتاب و باد و باران در امان باشند. پارچه های برزنت محافظ کولر برای این منظور مناسب ترین گزینه هستند. فروشگاه گونی الوند یکی از بهترین مراکز فروش برزنت در ایران است.

سایبان چتری

این سایبان های برزنتی هم از نوع متحرک محسوب می شوند و هم تاشو. همانطور که از نام این محصولات مشخص است، در صورت عدم نیاز به آن ها، از محل بازوهای فلزی تا شده و به یک گوشه منتقل می شوند. این سایه بان ها به راحتی می توانند جای آلاچیق ها را در مکان هایی که در فضای باز است بگیرد. برزنت آن ها نیز معمولا از پارچه های برزنتی است که الیاف پلیمری و پنبه با هم ترکیب شده باشند، مانند برزنت وانت.

سایبان برزنتی چتری

سایبان برزنتی تاشو

این نوع سایبان های برزنتی به صورت اتوماتیک یا دستی در جای خودشان و معمولا توسط بازوهایی تا می شوند. از مهمترین نمونه های این سایه بان ها می توان به سایبان برزنتی مغازه اشاره کرد. نام دیگر این محصولات سایبان فنری است. به این صورت که یا به صورت دستی و با اهرم های فلزی جمع می شوند و یا به صورت اتوماتیک و برقی. سایبان برزنتی پنجره معمولا از نوع سایه بان مغازه است. این سایه بان ها از هر نوعی که باشند با سایه انداختن روی پنجره یا در، باعث عدم تابیدن نور آفتاب به داخل می شوند. پارچه های برزنت کامیون یا برزنت تریلی برای این منظور قابل استفاده هستند.

سایبان برزنتی تاشو

قیمت سایبان برزنتی

قیمت این محصولات به موارد زیادی بستگی دارد. در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

  • قیمت پارچه برای سایبان.
  • مکانیکی یا الکترونیکی بودن بازوها.
  • وسعت سایه بان.
  • نوع پارچه ای که برای سایبان به کار می رود.
  • جنس پیچ و مهره و پرچ ها.

فروش سایبان برزنتی

اکنون بهتر است یکی از مراکزی که انواع سایبان های برزنتی را ارائه می دهد را معرفی کنیم. فروشگاه الوند یکی از معتبرترین مراکز چادر دوزی است که برای خرید سایبان برزنتی در انواع مختلف بهترین گزینه است. چرا که علاوه بر خرید اینترنتی پارچه های برزنت از این فروشگاه، به صورت سفارشی سایبان مورد نیازتان را تهیه کرده و با قیمتی مناسب به شما عرضه می کند. در صورت نیاز به مشاوره با متخصصان با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

6 پاسخ
  1. حسین بابایی
    حسین بابایی می گوید

    سلام .خیلی بهتره از سایبان فلزی هست چون در صورت دلخواه میشه جمعش کرد. شما ارسال به شهر شیراز هم دارید؟

    پاسخ
  2. محمدرضا حاجب
    محمدرضا حاجب می گوید

    سلام ما بندر عباس هستیم میخواستم بدونم چند سال عمر میکنه زود نمی پوسه قیمتش هم میخواستم بدوکم

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام و عرض ادب
      بله برزنت های تولیدی گونی الوند با ضمانت ارائه می‌شوند. البته لطفا با کارشناسان ما مشورت نمایید تا بهترین نوع برزنت را بسته به محل مصرف به شما معرفی کنند.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام
      برای نصب سایبان برزنتی هم می توانیم به شما اموزش دهیم و هم می توانیم نصاب خود را به محل شما بفرستیم

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.