وبلاگ - آخرین اخبار
چادر برزنت کانتینری

تا به حال به حفاظت از باری که تریلی ها و ماشین های سنگین جابجا می کنند فکر کرده اید؟ به اینکه چطور از محصولاتی که داخل کانتینر است در برابر آلودگی هوا، آب و آفتاب حفاظت می کنند؟ به نظر شما چادر برزنتی کانتینری برای محافظت از بار کفایت می کند؟ اصلا کدامیک از انواع پارچه های برزنت برای پارچه چادر برزنت مناسب است؟ با ما در این مقاله از کلینیک الوند همراه باشید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم:

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

کانتینر چیست؟

برای آشنایی با برزنت و مشمع کانتینری بهتر است ابتدا با مفهوم کانتینر و انواع آن آشنا شویم. کانتینرها اتاقک هایی هستند که بر روی ماشین های سنگینی مانند تریلی و ترانزیت سوار می شوند تا عمل حمل و نقل راحت تر انجام شود.

این کانتینرها انواع مختلف دارند. به طور نمونه می توان از کانتینرهای تانکری، سرباز، یخچال دار و حمل گاز نام برد. همانطور که از نام آن ها مشخص است هر کدام برای مقصود مشخصی استفاده می شوند. اما معمولا به کار بردن چادر برزنتی کانتینری یا برزنت ماشین سنگین برای تمام آن ها ضروری است. با ما همراه باشید تا شما را با پارچه چادر کانتینری و لزوم استفاده از آن آشنا کنیم:

چادر برزنت کانتینری چیست؟

بیایید در ابتدا شما را با ماهیت چادر کانتینری آشنا کنیم. حتما هنگام مسافرت به شهرهای مختلف و وقتی در جاده هستید، ماشین های سنگینی را دیده اید که دورتادور آن ها پارچه هایی با رنگ های مختلف کشیده شده است. به این پارچه ها چادر برزنت کانتینری گفته می شود. اینکه چرا از برزنت برای تولیدشان استفاده می شود نیز کاملا مشخص است.

زیرا درحال حاضر پارچه ای که تمام ویژگی های منحصر بفرد برزنت را داشته باشد وجود ندارد. تنوع این پارچه ها نیز به پیشی گرفتنشان در این رقابت کمک بسیار زیادی کرده است. همین تنوع زیاد باعث شده است مصرف کنندگان این محصولات برای تهیه آن ها، خرید اینترنتی برزنت را ترجیح دهند. چون با سر زدن به سایت های مختلف، به فروشگاه های متعدد سر زده و اجناسشان را از نظر کیفیت و قیمت با هم مقایسه کرده اند.

چادر برزنت کانتینری چیست

کاربرد برزنت کانتینری

حالا که شما را با مفهوم برزنت کانتینر آشنا کردیم، بهتر است با کاربردهای متعدد آن نیز آشنا شوید تا به لزوم استفاده از آن پی ببرید:

حفاظت از بار در ماشین های سنگین

برقراری ایمنی بار در صنعت حمل و نقل جاده ای بسیار مهم است. به همین دلیل است که شرکت های بیمه همه ساله قانون های جدیدی برای آن وضع می کنند و نظارت های خود را نیز سختگیرانه تر انجام می دهند. حمل بار با کانتینرهای سر باز و اتاقک هایی که نفوذ پذیر هستند با خطراتی مشابه موارد زیر همراه هستند:

  • آسیب جدی به محصولات خوراکی و مواد غذایی با ورود حشرات و حیوانات موذی به داخل کابین.
  • آلودگی محیط کابین و تخریب بار هنگام ورود حیوانات و پرندگان از کانتینرهای سر باز.
  • نفوذ آلودگی های محیطی و میکروب ها و باکتری ها از طریق وزش باد از منافذ باز کانتینر به داخل.
  • وجود خطر جدی برای انواع محصولات با ورود آب هنگام بارش باران و برف و مرطوب شدن محیط کابین.
  • آسیب به خوراکی ها هنگام ورود گرد و خاک هنگام وزش بادهای شدید در جاده.
  • فاسد شدن مواد غذایی و پوسیدن بسته بندی در اثر تابش مستقیم نور خورشید در کابین های سرباز.
  • مواجهه با خطر تخریب کامل محصولات در اثر آتش سوزی.
  • پرت شدن محصولات به بیرون از کانتینر هنگام بروز تصادفات رانندگی.

درست است که موارد ذکر شده بالا کمی نگران کننده به نظر می رسد، اما باید بدانید که تنها با خرید برزنت کانتینری و استفاده از آن می توان از بروز هشتاد درصد این موارد هنگام حمل و نقل بار جلوگیری کرد.

کاربرد برزنت کانتینری

تبلیغات کم هزینه با خرید مشمع کانتینری!

شرکت های حمل و نقل بار و کارخانه جات و تولید کننده هایی که باربری مخصوص به خود را دارند مانند دیگر فعالیت ها احتیاج به تبلیغ دارند. اما همیشه نباید از بیلبردها و بنرها و پرداخت هزینه های زیاد تبلیغاتی برای این منظور استفاده کرد. حداقل در مورد برای تبلیغ ایمنی حمل و نقل و کیفیت محصولات، بهترین روش چاپ روی برزنت کانتینری است.

با خرید مشمع کانتینری کافیست لوگو یا آرم شرکت یا کارخانه را همراه با جمله ای تاثیرگذار روی پارچه کانتینری چاپ کنید. در این صورت تبلیغ ایمنی حمل و نقل، محصول و شرکت خود را یکجا انجام داده اید. قیمت چادر کانتینری در هر شرایطی کمتر از هزینه تبلیغات است!

برزنت کانتینری به عنوان روکش محافظ

اگر به نظرتان تولید چادر کانتینری برای هیچ کدام از دلایلی که گفته شد مورد نیاز نیست، بهتر است حفاظت از بدنه کانتینر را نیز به این لیست اضافه کنید. تمام اتومبیل ها و ماشین ها برای حفاظت در برابر تغییرات جوی و تابش نور آفتاب احتیاج به روکش دارند. از آنجا که تریلی ها و ترانزیت ها ساعات بیشتری را زیر آسمان هستند و کمتر از فضاهای مسقف و پارکینگ ها استفاده می کنند، استفاده از روکش محافظ برایشان ضروری تر به نظر می رسد.

استفاده از برزنت کانتینری از بدنه کابین در برابر زنگ زدگی با آب، پوسیدگی در اثر تابش آفتاب و خط و خش و آسیب در برابر ضربه های اشیاء تیز حفاظت می کند. پس از اینکه گفتیم چه انتظاراتی از انواع چادر کانتینری داریم باید بدانیم چه برزنتی برای این منظور مناسب است:

برزنت کانتینری به عنوان روکش

برزنتی مناسب برای تولید برزنت کانتینری

برزنت ها از الیاف مختلفی تشکیل شده اند. اما غالبا از پلی استر یا پلی اتیلن ساخته می شوند که برای مقاصد مختلف با مواد صنعتی دیگری نیز ترکیب می شوند. روش تولید مشمع کانتینری نیز از ترکیب مواد مختلف پلیمری است که خاصیت پارچه برزنت های مختلف را یکجا در خود دارد.

مقاومت در برابر رطوبت و آب

برزنت های ضد آب معمولا دو لایه هستند. این لایه دوم از الیاف پلیمری ضد آبی تولید شده که از نفوذ آب به داخل پارچه جلوگیری می کند. کارخانه هایی که به تولید و فروش مشمع های کانتینری می پردازند نیز باید از این لایه مقاوم در برابر آب و رطوبت استفاده کنند. در این صورت می توان از این پارچه ها به راحتی برای روکش برزنتی وانت بارها نیز استفاده کرد.

ضد آفتاب و اشعه های مضر خورشید

مانند برزنت های نظامی، تولید کننده مشمع کانتینری برای استفاده از خاصیت ضد آفتاب بودن برزنت ها، در مرحله مشخصی از بافت برزنت های کانتینری، تار و پود پارچه را به مواد ضد یو وی و اشعه های مضر خورشید آغشته می کند. با اینکه اضافه کردن این مواد باعث بالا رفتن قیمت پارچه برزنت کانتینری می شود، اما برای تولید پارچه هایی با خصوصیات منحصر به فرد اجتناب ناپذیر است.

برزنت کانتینری ضد آفتاب

مقاومت در برابر آتش و مواد اسیدی

بر خلاف برزنت هایی که برای کامیون به کار برده می شوند، ضد آتش بودن برای چادرهای کانتینر ضروری است. برای بهره گیری از خاصیت برزنت های نسوز، بیشتر تولید کنندگان از ترکیباتی که در پارچه های مقاوم در برابر آتش استفاده شده است برای تولید برزنت کانتینری استفاده می کنند.

پایه این پارچه ها ماده پلیمری فایبرگلاس است که برای بالا بردن میزان مقاومت آن ها در برابر حرارت با موادی مانند الیاف سرامیکی و فویل های ضد آتش ترکیب می شوند. این مواد که معمولا در برزنت های تریلی نیز به کار برده می شود از کانتینر در برابر مواد اسیدی و ذرات جوشکاری نیز محافظت می کنند.

استحکام و انعطاف بالا

پارچه های ترانزیتی و کانتینری علاوه بر استحکام و مقاومت در برابر اشیاء سنگین و تیز، باید از انعطاف خوبی نیز برخوردار باشند. تنها در این صورت است که دوخت چادر برزنتی کانتینری به راحتی انجام می شود. به طوری که کاملا روی کابین را گرفته و از نفوذ هر گونه حشره، ذرات گرد و خاک و آب جلوگیری کند. به همین دلیل است که قیمت پارچه کانتینری از سایر برزنت ها بیشتر است.

فروش پارچه کانتینری

با مراجعه به مراکز فروش چادر کانتینری، با قیمت های مختلفی روبرو می شویم. این امر بستگی به کیفیت، ابعاد و دستگاه تولید برزنت کانتینری دارد. تولید و فروش برزنت کانتینری معمولا به صورت رولی و در عرض های 1 متر تا 2.5 متر است.

همچنین در بازار این پارچه ها را با گرم های مختلف مشاهده می کنید. این به دلیل مواد تشکیل دهنده، میزان استفاده از آن ها و کیفیتشان است. باید در نظر گرفت که هر چه دستگاه های تولید کننده این پارچه ها مجهزتر و به روزتر باشد، برزنت های با کیفیت تری نیز تولید می کنند. برای اطلاع از قیمت برزنت کانتینری می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

فروش پارچه کانتینری

خرید پارچه کانتینری

گرچه اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شد برای شناخت بهتر برزنت کانتینری، انواع و لزوم استفاده از آن مفید بود، اما جستجو برای بهترین مرکز فروش و عرضه کننده چادرهای کانتینری دشوارترین مرحله است. زیرا برای انتخاب آن ها باید به سه موردی که ذکر می شود همزمان دقت کرد:

  • پیدا کردن مرکز فروش مناسب: فروشگاهی که پیدا می کنید باید انواع مختلف برزنت های کانتینری را با مقاومت های مختلف داشته باشد تا شما انتخاب راحت تری داشته باشید.
  • دوخت و تولید چادر کانتینری: در نظر داشته باشید که دوخت حرفه ای چادرها به اندازه جنس پارچه آنها مهم است. بهتر است فروشگاهی را پیدا کنید که به طور سفارشی چادر مناسب برای کانتینرتان را بدوزد.
  • قیمت چادر کانتینری: در نهایت باید در نظر داشته باشید که هزینه زیادتری به بهانه دوخت منحصر به فرد یا پارچه ای که کیفیت ندارد نپردازید. اگر از عرضه کنندگان معتبر خرید کنید می توانید بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

اکنون وقت آن رسیده که به شما فروشگاه الوند را معرفی کنیم. این مرکز با دارا بودن موارد ذکر شده در بالا و فراهم کردن امکان خرید اینترنتی پارچه های برزنت، خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد. برای مشاوره با متخصصان الوند می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

خرید پارچه کانتینری

 

درباره برزنت کانتینری

قطعاً تا به امروز نام و آوازه برزنت کانتینری را شنیده‌اید، این نوع پارچه جزو پوشش‌های برزنتی و بنرهای انعطاف پذیر برای اهداف مختلف است.
محدوده محصولات تولید شده از برزنت‌های کانتینری می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • پوشش مسیر، آستر استخر، مواد چادر، محصولات بادی
  • بنر، سایبان، چادر و آکواریوم
  • روکش خودرو، روکش کامیون، روکش تجهیزات صنعتی
  • و غیره

جنس برزنت کانتینری می‌تواند متفاوت باشد و سازنده آن می‌تواند از مواد مختلف برای تولید استفاده کند. البته متداول‌ترین این مواد در بازار جهانی پی وی سی و پلی اتیلن و پلی استر است.

هر دو جنس با کیفیت بوده و می‌تواند برای کاربرد‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. خریداران نیز به دلیل محبوبیت و کیفیت بالا تا به امروز به این محصولات اعتماد کرده اند.

برزنت ورق یا پارچه ای بزرگ است که از مواد محکم، انعطاف پذیر به وجود می آید. معمولا پارچه‌های پلاستیکی مثل پلی اتیلن در بعضی جاها مثل ایران به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر در هنگام سفر به جاده‌ها نگاه کنید می‌توانید یک مدل از برزنت‌های کانتینری را بر روی کامیون‌ها ببینید. آنها به عنوان چادر و به عنوان یک پوشش انعطاف‌پذیر بر روی کامیون‌ها استفاده می‌شوند.

برزنت‌های کانتینری معمولا دارای حلقه‌های تقویت شده در گوشه‌ها و کناره‌ها برای ایجاد نقاط لنگر برای طناب است تا بتوان آن را بست یا آویزان کرد.

برزنت کانتینری

خرید پارچه برزنت کانتینری

به دلیل ویژگی‌های زیاد، خرید پارچه برزنت کانتینری به یک امر متداول در بازار داخلی و خارجی تبدیل شده است.
شما می‌توانید پارچه مورد نظر را با تضمین کیفیت و با قیمت رقابتی از این فروشگاه تهیه کنید. پارچه ای که ما برای فروش در نظر گرفته ایم یک محصول جدید برزنتی مخصوص بازار است که مقاومت پارگی بسیار بالایی دارد.

این پارچه با روکش مات عالی، مقاومت در برابر کپک و اشعه خورشید، انتخاب مناسبی برای خریداران می‌تواند باشد.
خریداران پارچه برزنت کانتینری معمولا تمایل دارند قبل از سفارش از مشخصات پارچه و ویژگی‌هایی که نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار تمایل دارند آگاه شوند.

بنابراین باید گفت، این پارچه دارای، کشش خوب، یکپارچگی، استحکام بالا، انعطاف پذیری خوب، استحکام کششی مناسب، مقاومت در برابر پارگی و بازدارنده آتش است.

همچنین می‌تواند در دراز مدت در برابر باکتری‌ها مقاوم باشد و در شرایط جوی بَد به خصوص در فضای باز ویژگی اولیه خود را حفظ کند.
این تنها بخشی از ویژگی پارچه برزنت کانتینری عرضه شده در این مرکز بوده و محصولات ما حتی می‌توانند حرارت زیاد را نیز به خوبی تحمل کنند.

برعکس در زمستان‌های سرد نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید، زیرا در برابر سرما به خوبی مقاوم هستند. اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید این نوع پوشش‌ها می‌توانند گرما را حفظ کنند و عایق صدا را نیز برای شما فراهم کنند.

این یک پارچه برزنتی سبک، ضد آب و ضد آتش و ایمن است که می‌توانید با قیمت بسیار ارزان از ما خریداری و در فعالیت‌های مختلف خود از آن استفاده کنید.

خرید پارچه برزنت کانتینری

قیمت پارچه کانتینری

قیمت همیشه یک عامل مهم برای خریداران پارچه برزنت کانتینری بوده است. معمولا خریداران همواره به دنبال برزنت ارزان قیمت، البته با کیفیت هستند.
با اینکه کیفیت محصول مهمترین اولویت برای خریداران پارچه کانتینری بوده، اما قیمت نیز به نوبه خود در این کار تاثیر گذار است.

اگر به این موضوع فکر می‌کنید که از کجا می‌توانید پارچه برزنت کانتینری را به قیمت عادلانه خریداری کنید، باید گفت زمان آن فرا رسیده تا گشت و گذر خسته کننده در بازار را کنار بگذارید و این محصول را با تضمین کیفیت از این مرکز خریداری کنید.

ظاهر برخی از پارچه‌های برزنتی ما زرق و برق دار است و برخی دیگر مات و کدر و برخی با رنگ‌های خاص و ویژه.

بنابراین در انتخاب آزاد هستید و می‌توانید برای فعالیت‌های مختلف حتی برای چاپ بنرهای جذب از این پارچه‌ها استفاده کنید.
بیایید با برخی از ویژگی‌های پارچه برزنت کانتینری با هم صحبت کنیم:

  • ۱۰۰٪ در مقابل آب و رطوبت مقاوم است
  • ضد کپک بوده و می‌توانید در محیط‌های خطرناک از آن استفاده کنید
  • مقاوم در برابر پارگی و اشعه خورشید، آنها از هر دو طرف برای محافظت از کامیون پوشش داده شده اند
  • هر رنگی در دسترس است
  • انعطاف پذیری خوبی دارد و از هر رنگی می‌توان برای چاپ روی صفحه استفاده کرد
  • جوهر را می‌تواند جذب کند و سریع خشک شود
  • جلوگیری از باران سرد ضد یخ و نسوز
  • مسطح بودن خوب نیروی پیوند بالا تقسیم بندی و دوخت آسان
  • مناسب برای پوشش چادر، سایبان، چادر، کیف، کارهای ساختمانی

قیمت‌ها با توجه به کیفیت پارچه برزنت کانتینری و نیز میزان عرضه و تقاضای این حوزه مشخص می‌شود. بنابراین می‌توانید به صورت روزانه آنها را این مرکز استعلام بگیرید.

قیمت پارچه کانتینری

خرید برزنت کانتینری

تقاضا برای خرید برزنت کانتینری بیشتر است. برای اینکه این محصول به طور گسترده به عنوان سایبان، پوشش کامیون، پوشش قایق، پوشش استخر، چادر، بنر، محصولات بادی، کشاورزی، پارکینگ موقت، مواد پوششی برای ساختمان و خانه استفاده شده است.

معمولا عرض آنها بین ۱.۵ متر تا ۳.۵۰ متر متغیر است. رنگ را می‌توان با توجه به نیاز مشتری سفارشی کرد. ما می‌توانیم برزنت با روکش PVC تولید کنیم و آن را با نازلترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهیم.

بهتر است بدانید که چرا برای خرید برزنت کانتینری، مجموعه ما بهترین گزینه است؟

  • این مجموعه یک تیم فروش اختصاصی برای عرضه محصولات جدید برزنتی و پارچه برزنتی دارد
  • از مواد مناسب و با کیفیت بالا برای محصولات استفاده می‌کند
  • دارید یک سیستم کنترل کیفیت دقیق برای اطمینان از کیفیت هر یک از محصولات است
  • توانایی خوبی در برآوردن کردن فوری خواسته های مشتریان داریم
  • هر ساله برای حمایت از نیاز بازار محصولات جدید و با کیفیت عرضه می‌کند
  • ما مسئول هرگونه مشکل کیفیت ناشی از محصولات خود هستیم

توجه کنید محصولات ما متفاوت بوده و تفاوت‌هایی میان آنها وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید. برای مثال برزنت کانتینری پلی اتیلن ما با نوع برزنت PVC فرق دارد.

در واقع متخصصان برای تولید پی وی سی از ماده ای غیر کریستالی استفاده می کنند که می تواند مقاوم در برابر محیط باشد. البته از سایر مواد افزودنی نیز استفاده می‌کنند تا متناسب با نیاز صنایع باشد و بتواند به خوبی در برابر کشش و نیز فشار مقاومت کند.

اما پلی اتیلن ساده‌ترین ترکیب پلیمری آلی است. این ماده در حال حاضر پرمصرف‌ترین ماده پلیمری در جهان است. این یک پلیمر از اتیلن است. با توجه به چگالی‌های مختلف می‌توان آن را به پلی اتیلن با چگالی بالا، متوسط ​​و کم چگالی تقسیم کرد.

خرید برزنت کانتینری

قیمت برزنت کانتینری

وقتی در بازار عمومی ‌برزنت کانتینری سفارش می‌دهیم یا برزنت می‌خریم، باید با قیمت‌های مختلف روبرو شویم، برخی ارزان و برخی بسیار گران هستند.
این موضوع می‌تواند ما را به فکر فرو ببرد که کدام پارچه کانتینری ارزش انتخاب را دارد و نیازهای برنامه‌های ما را تا حد امکان برآورده می‌کند.

امروز قصد دارم در ادامه این مقاله، در مورد قیمت برزنت کانتینری صحبت کنیم و به آن بپردازیم که چه عواملی بر قیمت این نوع پارچه‌ها تاثیر می‌گذارد.
به عنوان راهنمایی برای خرید پارچه کانتینری باید گفت، عوامل زیر به صورت مستقیم می‌توانند روی قیمت پارچه کانتینری تاثیر بگذارند:

  • نوع پارچه کانتینری
  • اندازه پارچه کانتینری
  • سفارش از کارخانه یا از خرده فروش پارچه کانتینری
  • درجه و کیفیت پارچه کانتینری

قیمت برزنت کانتینری

۱. نوع پارچه کانتینری:

پارچه‌های برزنتی انواع مختلفی دارند مانند پلی استر، پلی اتیلن، پی وی سی و … با اشکال مختلف. بنابراین ساختار پارچه‌ها قیمت متفاوتی دارد.
هر اندازه ساختار پارچه کانتینری قوی تری باشد، می‌توان قیمت آن گرانتر باشد و شما باید آن را در نظر بگیرید.

۲. اندازه پارچه کانتینری:

هر پارچه اندازه متفاوتی دارد. این موضوع بخشی از قیمت است که باعث می‌شود پارچه کانتینری با توجه به اندازه گران و یا ارزان قیمت باشد. هر چه چتر پارچه کانتینری بزرگتر تولید شود، مواد بیشتری مورد نیاز است.
پس عجیب نیست، قیمت پارچه‌های بزرگتر از پارچه‌های کانتینری کوچکتر بیشتر باشد. البته ضخامت نیز می‌تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۳. سفارش از کارخانه یا از خرده فروش پارچه کانتینری:

موضوعی است که احتمالاً خیلی‌ها آن را ندانند. سفارش مستقیم پارچه برزنت کانتینری از کارخانه ارزانتر از خرید از فروشگاه عمومی ‌یا خرده فروش خواهد بود.
هر چه بیشتر بخواهیم پارچه کانتینری را در حجم زیاد بخریم، قیمت‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند و به این طریق می‌توانید تخفیفات خوبی دریافت کنید.

۴. درجه و کیفیت پارچه کانتینری:

همه محصولات با توجه به کیفیت و ویژگی‌های آنها قیمت گذاری می‌شوند و پارچه کانتینری نیز از این امر مستثنا نیست.
در واقع با افزایش کیفیت و ویژگی‌های پارچه برزنت کانتینری، قیمت نیز افزایش می‌یابد و برعکس با کاهش کیفیت قیمت‌ها نیز ارزان تر می‌شوند.

چادر برزنت کانتینری دارای عملیات ضد لغزش ویژه سطح بوده و در عرض‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود. افزایش عرض این پارچه‌ها باعث کاهش درزها در موقع دوخت و بهبود کیفیت آن می‌شود.

در ادامه می توانید با دیگر کاربرد‎های متداول برزنت کانتینری و نیز قیمت فروش آنها آشنا شوید و برای یک خرید موفق و ارزان اقدام کنید.

چادر کانتینری

برزنت به عنوان پارچه نایلونی ضد آب یا پارچه پوشش داده شده نیز شناخته می‌شود. با این محصول می‌توان چادر کانتینری با کیفیت و کاملا مقاوم تولید کرد.
چادر کانتینری ما به گونه ای طراحی شده که کاملاً روی تجهیزات شما قرار بگیرند. پارچه‌های چسبناک استفاده شده در تولید آنها محافظت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

آنها در طیف وسیعی از رنگ‌ها را پوشش می‌دهند و برای صنایع مختلف مانند، حمل و نقل ایده آل ترین گزینه به شمار می‌روند.
در تولید آنها از یک فرآیند ویژه پردازش برای ضد آب و ضد رطوبت کردن استفاده شده است تا مقاومت آنها را افزایش دهد.

چادر برزنت کانتینری به طور کلی به مجموعه ای از پارچه‌های پلاستیکی اطلاق می‌شود که از پارچه الیافی و افزودنی‌های شیمیایی ساخته شده باشند.

این نوع چادرها در برابر اشعه خورشید محافظت می‌شوند، بنابراین در برابر قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید تخریب نمی‌شوند، می‌توانند در برابر شرایط آب و هوایی و محیط‌های مختلف مقاومت کنند و می‌توانند اثرات مخرب باران و مایعات را تحمل کنند. چه به طور منظم در معرض هوای آزاد قرار گیرد یا نه، خراب نمی‌شود.

چادر کانتینری که مطابق با بالاترین استانداردهای صنعتی طراحی شده است، ضد آب بوده و تا حد زیادی می تواند در برابر روغن نیز مقاومت کند و همچنین پارگی و سایش را می تواند تحمل کند.

چادر کانتینری فوق العاده قوی است و برای صنعت ساختمان مناسب است و می‌توانید از حلقه‌های کناری برای محکم کردن برزنت به راحتی و سریع استفاده کنید. این حلقه‌ها ضد زنگ هستند بنابراین پارچه را لک نمی‌کنند. برای محافظت از پوشش خود در برابر آسیب‌های ناشی از آب، باران و مایعات مختلف، می‌توانید به کیفیت و دوام چادر کانتینری ما اعتماد کنید.

چادر کانتینری

قیمت چادر کانتینری

موضوع قیمت چادر کانتینری بخشی از تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید خواهد بود. زیرا بیشتر مردم تمایل به محصولات ارزان دارند.
احتمالاً می‌دانید که عواملی وجود دارند که قیمت چادر کانتینری را متفاوت می‌کنند. که این عوامل می‌توانند ما را در هنگام انتخاب چادر کانتینری کمی ‌سردرگم کنند.

برای مثال، تغییرات قیمت مواد اولیه مصرفی در تولید به طور مستقیم بر قیمت تمام شده چادر کانتینری تاثیر می‌گذارد.
بنابراین اگر ماده اولیه قیمت بالاتری داشته باشد هزینه تولید بالاتری را در پی خواهد داشت. بنابراین برخی از تولیدکنندگان مجبور به افزایش قیمت فروش چادر برزنت کانتینری خواهند شد.

علاوه بر این، قیمت نفت نیز بر قیمت تمام شده تولید تأثیر می‌گذارد، زیرا اکثر مواد اولیه تولید چادر کانتینری از مواد نفتی حاصل می‌شود
بنابراین قیمت نفت نیز، عامل مهمی ‌در عملیات خرید چادر کانتینری است. الته می‌توانید بدون در نظر گرفتن این موارد به شکل مستقیم چادر کانتینری را از ما خریداری کنید.

 

قیمت چادر کانتینری

 

هر کسی که علاقه مند است یا به دنبال چادر کانتینری با قیمت رقابتی در بازار است، می‌تواند این محصول را به صورت تضمین شده و با یک قیمت عادلانه از ما خریداری کند.

متخصصان و کارشناسان ما آماده هستند قیمت‌ها و اطلاعات کامل این محصول را در اختیار شما قرار دهند و شما را راهنمایی کنند، مناسب‌ترین چادر کانتینری موجود در بازار را خریداری کنید.

هدف ما تامین نیاز بازار داخلی و عرضه ارزان قیمت چادر کانتینری است تا مشتریان ما بتوانند با خیال آسوده از محصولات و صنایع خود نگهداری کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.