وبلاگ - آخرین اخبار
فروش اینترنتی پارچه برزنتی

خرید آنلاین پارچه برزنتی یکی از خدماتی است که به دلیل گسترش مراکز فروش پارچه برزنتی در شهرهای مختلف و زیاد شدن تنوع آن، به منظور رفاه حال خریداران فراهم شده است. بزرگترین مزیت فروش اینترنتی پارچه برزنتی ضد آب این است که بدون صرف هزینه برای سر زدن به هر کدام از این مراکز فروش، می توان از تمام آنها دیدن کرد و پس از آن نسبت به خرید بهترین نمونه اقدام کرد. در این مقاله از الوند در رابطه با نحوه خرید اینترنتی پارچه برزنتی و مراکز فروش آنلاین برزنت صحبت می کنیم:

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

مقدمه

پارچه برزنتی از دیرباز به دلیل استحکام و دوام فوق العاده ای که داشته مورد نیاز قشر بسیاری از جامعه بوده است. این پارچه به دلیل وجود مواد پلیمری مثل پلی استر موارد کاربرد بی شماری دارد. در واقع این پارچه ها همواره به دلیل خاصیت ضد آب بودن خود مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند. برزنت در مقابل نور شدید آفتاب نیز دارای طول عمری طولانی است. همچنین ضد حرارت بالا، ضد اشتعال می باشند. البته با پیشرفت صنایع پتروشیمی به پارچه برزنتی مواد مختلف دیگری نیز اضافه گردید که به امتیازات آن افزود.
قیمت پارچه برزنت ترانزیتی

قیمت پارچه برزنتی

قیمت پارچه برزنتی در بازار براساس جنس پارچه و نوع کاربردی که از آن انتظار داریم، متفاوت می باشد. در واقع یکی از مسائل مهم دیگری که بر روی قیمت پارچه برزنتی تاثیر می گذارد، ابعاد موردنظر خریدار است. این پارچه ها دارای سایزها و رنگ بندی های مختلفی هستند. البته گاهی قیمت آنها براساس معیار وزن نیز در نظر گرفته می شود.
به عنوان نمونه پارچه برزنتی ارزان از مواد تشکیل دهنده درونی کمتری استفاده نموده و یک لا نخ است. اما پارچه برزنت با سطح کیفی بالا از شش نخ لا درست شده است.

در واقع شما جهت انتخاب یک پارچه برزنت مطلوب باید به مرکز فروش پارچه برزنتی مراجعه نمایید. این نوع مراکز دارای انواع پارچه برزنتی کیف، پارچه برزنت برای سایبان، پارچه برزنت نوع مشمایی، پارچه برزنت استخری، ترانزیتی، چادر ماشین و غیره با نازلترین قیمت ها و کیفیتی مناسب می باشند.
قیمت پارچه برزنتی مشمایی در مقایسه با قیمت پارچه برزنتی ترانزیتی کمی ارزان تر می باشد. در واقع پارچه ای که برای روکش محافظ ترانزیت و کانتینر می باشد، به دلیل مصارف متعدد و بسیاری که دارد، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

زیرا که خرید پارچه برزنتی ضد آب برای استفاده روی ماشین های سنگین در مواقعی که شرایط جوی ناپایدار می گردد، بسیار از اهمیت زیادی برخوردار می گردد. به همین دلیل قیمت پارچه برزنتی ضدآب از تمام انواع پارچه های موجود در بازار گران تر می باشد.
ضد آب بودن یک پارچه اصلی ترین امتیاز بارز یک پارچه با سطح کیفی ایده آل می باشد. البته این ویژگی مهم برای قیمت گذاری بر روی قیمت پارچه برزنتی سایبان نیز تاثیرات بسزایی دارد. همچنین این موضوع در مورد قیمت پارچه برزنت ترانزیتی نیز به همین منوال می باشد.

خرید پارچه برزنتی

نکات خرید پارچه برزنتی

جهت خرید پارچه برزنتی بایستی دقت کافی نمایید. این دقت به نوع کاربری شما از این پارچه بر می گردد. در واقع ابتدا باید در خرید یک پارچه برزنت به نوع کاربرد آن توجه نمود. در نهایت انتخاب درست نوع پارچه جهت استفاده در مکان مورد نظر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین چنانچه پارچه برای کاربری مخصوص خود انتخاب نشود، خوب به دنبال آن نارضایتی شما و هدر رفتن هزینه ای که برای این خرید صرف نموده اید را در بر خواهد داشت.

به عنوان نمونه پارچه برزنتی مخصوص استخر بایستی تمام پارامترهای لازم و کافی جهت نصب در این محل را دارا باشد. در نتیجه انتخاب اصولی در نوع این پارچه به عنوان روکش استخرهای روباز شما را در حد زیادی از مزایای چشمگیر آن بهره مند خواهد نمود. در واقع این نوع پارچه بایستی ضدآب و آفتاب باشد، تا در مقابل شرایط آب و هوایی بد مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

از کاربردی ترین مواردی که جهت خرید این نوع پارچه باید به آن دقت نمود، خاصیت ضد آب بودن این نوع کالا است. پارچه برزنتی مناسب و دارای سطح کیفی ایده آل مستحکم، منعطف و ضد آب است. خرید پارچه برزنت به دلیل مصارف بسیاری که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم، امروزه با استقبال چشمگیری روبرو شده است.

نکات خرید برزنت

کاربردهای گوناگون پارچه برزنتی

  • چادرهای محافظ خودروها، ماشین های سنگین و ترانزیتی
  • مسقف سازی های موقت ضد برف و باران
  • پوشش محافظ کالا در انبارها
  • در ساختن لانه حیوانات
  • درست کردن آلاچیق های پارچه ای
  • روکش جلوی درب فروشگاه ها، تراس ها، استخر و سایبان پارکینگ ها و …

در عصر امروزی خرید پارچه برزنتی جهت ساخت سازه های مختلف با محبوبیت فراوانی روبرو شده است. در واقع اولین نوع پارچه مقاوم که در بازار به افراد مختلف جهت استفاده در کاربردهای گوناگون توصیه می گردد، پارچه برزنت می باشد.

این پارچه یکی از انواع محبوب پارچه در سطح بازار می باشد. قیمت پارچه برزنتی چادر ماشین نیز یکی از دلایل دیگری است که خریداران به خرید این نوع پارچه روی آورده اند. زیرا در بازار شما می توانید موفق به خرید یک پارچه برزنتی ارزان قیمت نیز شوید و کارتان را با این پارچه راه بیندازید. در واقع حتما نباید پارچه ای گران خریداری نمود، بلکه خیلی از مشتریان با فروشگاه های مناسب و آنلاین خوبی که در سطح اینترنت در حال فعالیت هستند، می توانند به خرید نوع ارزان و در عین حال باکیفیت این پارچه نیز بپردازند.

انواع کاربردهای برزنت

پارچه برزنتی چیست؟

پارچه برزنتی یکی از انواع پارچه های صنعتی است که به دلیل استحکام بالا و ضد آب بودنشان طرفداران زیادی دارد. جنس این پارچه ها بر حسب کاربردشان متفاوت است. این پارچه ها معمولا از کرباس، پلی استر و پلی استر پنبه ساخته می شوند. مواد تشکیل دهنده آن ها هنگام بافت، باعث می شود آن ها ضد آب، ضد آفتاب و حتی ضد حریق شوند.

هر کدام از پارچه ها ممکن است در ساختمان سازی، شهرسازی، مصارف خانگی، صنعت گردشگری، کیف و کفش مصرف شوند. به همین منظور امروزه فروش اینترنتی آن ها نیز روز به روز در حال توسعه است. به دلیل کاربردهای بسیار زیاد آن و تنوع در جنس، رنگ و ابعاد این پارچه ها، لازم است در هنگام خرید آنلاین پارچه برزنتی جوانب زیادی از آن ها را بررسی کرد. در ادامه برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان به توضیح انواع آنها می پردازیم:

پارچه برزنتی چیست

خرید پارچه برزنت

برای خرید پارچه برزنت تنوع زیادی وجود دارند تا شما بتوانید از بین آنها بهترین انتخاب را داشته باشید که در ادامه مهمترین آنها را برای شما لیست خواهم کرد. انتخابی برای خرید پارچه برزنت از بین انواع آنها:

  • برزنت کانتینری
  • برزنت شمعی
  • برزنت نسوز
  • برزنت سقفی
  • برزنت کیفی
  • برزنت نظامی و….

فروش آنلاین انواع پارچه برزنتی

در گذشته و با آغاز ساخت پارچه های برزنتی مواد اولیه در ساخت آن بسیار محدود بود. به همین دلیل تنها ویژگی این پارچه ها ضد آب بودن آن ها بود. اما با پیشرفت صنعت پارچه بافی و بالا رفتن تقاضا، تنوع پارچه های برزنتی چه در فروشگاه های حضوری و چه آنلاین نیز زیاد شد. در ادامه به توضیح مختصر انواع آنها می پردازیم:

پارچه های برزنتی شمعی

این پارچه ها جزء ظریف ترین و انعطاف پذیر ترین پارچه های برزنتی محسوب می شوند. مراکز فروش پارچه های برزنتی این نوع پارچه ها را در رنگ ها و اندازه های مختلف عرضه می کنند. فروش اینترنتی پارچه های برزنتی شمعی بیشتر برای تولید چادرهای مسافرتی، کیسه خواب، روکش ماشین، سایه بان، و سقف آلاچیق ها است.

پارچه های برزنتی شمعی

پارچه های برزنتی کانتینری

در تولید این پارچه ها که به پارچه های چادر برزنتی ماشین سنگین نیز معرف هستند، از روکش های یورتان و پلاستیک استفاده می شود. به همین دلیل ضخامت، استحکام و خاصیت ضد آب بودن این پارچه ها از پارچه های شمعی بیشتر است. همچنین پارچه های برزنتی کانتینری از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید برخوردار هستند. خرید آنلاین پارچه های برزنتی کانتینری برای استفاده به عنوان برزنت کامیون و برزنت تریلی و سایه بان است.

پارچه های برزنتی کانتینری

پارچه های برزنتی ضد آب

در تولید این پارچه ها از یک لایه پی وی سی استفاده شده است. به همین دلیل این پارچه های برزنتی به عنوان ضد آب معروف هستند. مقاومت بالای این پارچه ها در برابر نفوذ آب و رطوبت باعث شده است طرفداران زیادی در زمینه پوشاک و تولید کیف و کفش داشته باشند. خرید آنلاین پارچه های برزنتی ضد آب بیشتر به منظور تولید بارانی های زنانه و مردانه، کفش و کوله های مسافرتی می باشد.

پارچه های برزنتی ضد آب

پارچه برزنت کیف

همان طور که از نام این پارچه ها بر می آید، از آن ها برای تولید کیف استفاده می شود. این پارچه های برزنتی از الیاف پلی استر پنبه تشکیل شده اند. به همین دلیل ظاهری زیباتری در برابر سایر پارچه های برزنتی دارند. همچنین در هنگام تولید می توان آن ها را به مواد ضد آب و ضد آفتاب نیز آغشته کرد. در این صورت باید این نکته را در نظر داشت که اضافه شدن این مواد به پارچه ها باعث افزایش قیمتشان نیز می شود. فروش اینترنتی پارچه های برزنتی کیف بیشتر در زمینه دوخت کوله های لپ تاپ و کوله پشتی های مسافرتی می باشد.

پارچه برزنت کیف

خرید برزنت

در زمان خرید برزنت حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید چون برزنت‌ها ممکن است از نظر ظاهر یا ضخامت به نظر یکی باشند اما می‌توانند سبک بافت و کیفیت متفاوتی داشته باشند.

پارچه برزنت نسوز

از این پارچه ها به عنوان مقاوم ترین پارچه های برزنتی یاد می شود. در تولید این پارچه ها از الیاف سرامیکی استفاده شده است. به همین دلیل این پارچه های برزنتی ضد آتش بسیار خوبی هستند. خود این پارچه ها نیز بر اساس مواد اولیه به کار برده شده در ساختشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

  • پارچه برزنت نسوز تفلون
  • پارچه برزنت نسوز سیلیکونی
  • پارچه برزنت نسوز فویلدار
  • پارچه برزنت نسوز فایبرگلاس
  • پارچه برزنت نسوز سرامیکی

فروش اینترنتی پارچه های برزنتی نسوز بیشتر به منظور عایق بندی کوره ها، عایق بندی کوره ها در صنایع ریخته گری و جوشکاری می باشد.

پارچه برزنت نسوز

راهنمای خرید آنلاین پارچه برزنتی

هنگام خرید آنلاین پارچه های برزنتی علاوه بر بررسی جنس و مواد اصلی تشکیل دهنده این پارچه ها، باید به ابعاد، ضخامت و قیمت آن ها نیز دقت شود. هر کدام از انواع این پارچه ها به دلیل کاربردشان در ابعاد و ضخامت های مختلفی نیز عرضه می شوند.

  • فروش اینترنتی پارچه های برزنتی ضد آب در عرض 1 تا 2 متر و وزن های 220 تا 720 گرم صورت می گیرد.
  • خرید آنلاین پارچه های برزنتی سرامیکی با عرض 150 تا 200 سانتی متر و با وزن و طول های متفاوت امکان پذیر است.
  • مراکز فروش پارچه های برزنتی کانتینری این پارچه ها را در عرض های 150 سانتی متر و ضخامت 0.70 میلی متر عرضه می کنند.
  • فروش اینترنتی پارچه های برزنتی شمعی در عرض های 2 تا 3 متر انجام می شود.
  • خرید آنلاین پارچه های برزنتی کیفی در عرض 160سانتی متر و طول های متفاوتی امکان پذیر است.

راهنمای خرید آنلاین پارچه برزنتی

مرکز فروش اینترنتی پارچه برزنتی

فروشگاه گونی الوند یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش اینترنتی پارچه های برزنتی می باشد. این مرکز دارای تنوع بی نظیری از انواع پارچه های برزنتی کانتینری می باشد. همچنین از بهترین مراکز فروش اینترنتی پارچه های برزنتی مناسب برای چادر مسافرتی است. مراحل خرید اینترنتی از این فروشگاه نیز به شرح زیر می باشد:

  • مراجعه به فروشگاه اینترنتی الوند و انتخاب کالای مورد نیاز.
  • تماس با شماره 09138345996 برای کسب اطلاع از قیمت ها و مشاوره با مشاورین خرید این مرکز در مورد ابعاد و متراژ برزنت مورد نیازتان.
  • ثبت آنلاین سفارش و درخواست پیش فاکتور جهت بررسی قیمت نهایی.
  • پرداخت آنلاین هزینه و ارسال فیش بانکی.
  • تکمیل اطلاعات خرید و اطلاع آدرس دقیق پستی و درخواست ارسال کالا به درب منزل.
شماره تماس09138345996
واتساپ09138345996
اینستاگرامalvand.co.partak

انواع پارچه برزنتی

 

کلام پایانی

بنابراین در پایان برای خرید یک پارچه برزنت مرغوب با ما همراه باشید. اگر نمی دانید پارچه برزنتی مطلوب و با سطح کیفی عالی و قیمتی مناسب را از کجا تهیه نمایید، باید بگوییم که پیشنهاد ما به شما مرکز فروش پارچه برزنتی یا فروشگاه آنلاین الوند است.

این مرکز که سال ها در این حیطه مشغول به فعالیت می باشد، فروشگاهی برجسته در سطح کل کشور شناخته شده است. شما با تماس با این تیم خبره و کاربلد می توانید از ابتدا تا انتهای کار خود را به آنها بسپارید. در نهایت بدون هیچ گونه نگرانی و صرف هزینه اضافی و گزاف به دلخواه خود بهتر از آنچه در ذهن دارید، دست خواهید یافت. پس تا دیر نشده گوشی تلفن خود را بردارید و جهت خرید انواع مختلف و متنوع پارچه برزنتی و انواع خدمات دیگری که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می دهد، با این فروشگاه تماس حاصل نمایید.

در نهایت فروشگاه آنلاین الوند جهت خرید پارچه برزنتی در انواع طرح ها و رنگ های مختلف بهترین و ایده آل ترین انتخاب است. این تیم دارای سابقه ای درخشان است . همچنین در ثبت سفارش های مشتریان از سراسر ایران از دوخت تا پرس انواع چادر مورد نظر آنها تخصصی باور نکردنی دارد.

در نهایت این مجموعه برای خرید انواع پارچه برزنتی با نازلترین قیمت و بهترین میزان کیفیت به خریداران محترم توصیه می گردد. فروشگاه آنلاین الوند با ارائه متنوع ترین مدل های چادرهای برزنتی جهت تسهیل کار شما مشتریان ارجمند تاسیس گردیده است.

3 پاسخ
  1. فرهاد
    فرهاد می گوید

    ایا شعبه در تهران دارید نمونه برزنت برای تودوزی کامیون ایسوزو خرید دارم برای کامیونهای یک شرکت
    ۰۹۱۹۳۳۹۸۵۳۲ به تلگرام من بفرستید با تشکر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.