وبلاگ - آخرین اخبار
چادر برزنت تریلی

استفاده از چادر برزنتی تریلی یکی از مسائل مهمی است که رانندگان ماشین سنگین هنگام بارگیری به آن احتیاج دارند. این به این دلیل است که در صورت آسیب دیدن محصولاتی که جابجا می کنند، باید خسارت بپردازند. بنابراین بهتر است قبل از بارگیری هزینه لازم برای تهیه چادر تریلی 18چرخ مناسب را بپردازند. پارچه برزنت از مستحکم ترین و مقاوم ترین پارچه ها می باشد. به کارگیری این برزنت ها باعث می شود ایمنی بار تامین شود و رانندگان با خیال راحت تری، در هر شرایط آب و هوایی به سفر خود ادامه دهند. در صورتی که قصد خرید چادر برزنتی برای تریلی را دارید در این مقاله با الوند همراه شوید.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

لزوم استفاده از چادر برزنتی تریلی

همان طور که گفتیم بر قراری ایمنی بار، با رانندگان ماشین سنگین است. حتی شرکت های بیمه که هزینه آسیب احتمالی به بار را می پردازند، جزئیات مسائل ایمنی را چک می کنند. به طور مثال اگر محموله در معرض هوای آزاد قرار بگیرد و احتمال آسیب به آن بیشتر شود، آن محموله را بیمه نمی کنند. یکی به همین دلیل استفاده از چادر برزنتی کامیون و چادر تریلی امری ضروری محسوب می شود. در ادامه به خطرات احتمالی برای محموله های تریلی که چادر تریلی از آن ها جلوگیری می کند می پردازیم.

لزوم استفاده از چادر برزنت تریلی

آسیب در اثر نور مستقیم خورشید

بعضی از مواد در مواجهه با نور مستقیم خورشید دچار پوسیدگی و تغییر شکل ظاهری می شوند. مواد غذایی و محصولات کشاورزی نیز زیر نور آفتاب فاسد شده و غیر قابل استفاده می شوند. بعضی از مواد، مانند بعضی از روغن ها نیز باید هنگام حمل و نقل از نور خورشید به دور باشند وگرنه خاصیت خود را از دست می دهند. به همین منظور است که چادر برزنتی تریلی ضد آفتاب، بهترین گزینه برای نگهداری از آن ها می باشد.

نحوه دوخت چادر برزنتی تریلی در کلینیک الوند

آسیب در اثر رطوبت و آب

مواد ساختمانی مانند گچ و سیمان هنگام بارگیری و حمل و نقل باید از مواجهه با آب به دور باشند. در کنار آن مواد غذایی و میوه ها نیز در هوای مرطوب فاسد می شوند. انواع چوب، کاغذ و لوازم التحریر نیز جزء این دسته هستند. در این مورد نیز استفاده از چادر برزنتی تریلی 18 چرخ باعث می شود موقع حمل بار، و در هنگام بارش باران و برف ایمنی بار تضمین شود و آب و رطوبت به داخل بار نفوذ نکند. اهمیت این مساله باعث می شود قیمت چادر تریلی یک تکه یا آن هایی که هنگام دوخت بدون هیچگونه راه نفوذی باشد از سایر آن ها بالاتر باشد.

چادر برزنت تریلی ضد آب

آسیب در برابر حرارت و گرما

حرارت و گرما نیز یکی از عواملی است که باعث آسیب جدی به بعضی از محصولات می شود. این موضوع به خصوص در مورد مواد غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است. به گونه ای که گاهی مجبور می شوند داخل کانتینر از وسایل خنک کننده استفاده کنند. از آن جایی که دیواره کانتینر فلزی است و باعث هدر رفت انرژی می شود، به کارگیری چادر برزنتی تریلی می تواند مفید باشد. این پارچه ها سرتاسر کانتینر کشیده شده و باعث جلوگیری از نفوذ گرما به داخل می شوند. گاهی برای ایمنی بیشتر از برزنت های ضد حریق نیز استفاده می کنند که این مساله باعث می شود قیمت چادر تریلی بالاتر برود.

چادر برزنت تریلی ضد حرارت

نوع چادربرزنت، اف ای ای، مشما
نوع تسمهطناب، بکسل
حلقه به صورت نیم متری، البته به درخواست مشتری قابل تغییر است.
نوع دوختدرجه یک

آسیب در برابر وزش بادهای سنگین

وزش بادهای سنگین در بعضی از مناطق، علاوه بر آسیب به بار، باعث آوردن گرد و خاک و حشرات به داخل کانتینر می شود. این مساله برای انواع محموله های مواد غذایی مثل گوشت که به صورت روباز حمل می شوند بسیار مضر است. به همین دلیل است که در این موارد نیز استفاده از چادر تریلی امری ضروری برای حفاظت بار از نفوذ انواع حشرات و گرد و خاک است. این پارچه ها بافت نفوذ ناپذیری دارند. همچنین ضخامت کافی را دارند و این باعث می شود در اثر وزش بادهای شدید و گردبادها پاره نشوند.

چادر برزنت تریلی مقاوم در برابر باد

خراب شدن محموله هنگام تصادف و انحراف کانتینر

تصادف ماشین های سنگین امری اجتناب ناپذیر است. این مساله علاوه بر آسیب جدی به ماشین، باعث از دست رفت بار و تخریب آن نیز می شود. در این موارد به کار بردن چادر برزنتی تریلی باعث می شود از پرتاب شدن بار به بیرون از کانتینر جلوگیری شود. هرچقدر استحکام آن ها بیشتر باشد، بیشتر می توانند در مقابل تحمل فشار در اثر شدت ضربه جلوگیری کرده و پاره نشوند.

قیمت چادر برزنتی تریلی

قیمت چادر برزنتی تریلی بستگی به جنس برزنت و نحوه دوخت آن دارد. هر چه دوخت چادر برزنت تریلی بهتر باشد نفوذ آب و آفتاب به داخل غیر ممکن تر است. بنابراین قیمت آن ها نیز بالاتر است. همچنین نوع پارچه چادر برزنت تریلی نسبت به هر کدام از ویژگی هایش مانند ضد آب، ضد آفتاب، ضد حریق، باعث تفاوت قیمت آن ها می شود. به همین دلیل است که بهتر است از نمایندگی های معتبر فروش اینترنتی برزنت خرید کنید تا بهترین چادر تریلی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهند.

خرید چادر برزنتی تریلی

 فروشگاه الوند یکی از معتبرترین مراکز فروش چادر برزنت تریلی و ماشین سنگین است که در میان رغبای خود مناسب ترین قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای کسب قیمت می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

3 پاسخ
  1. کاردان پور
    کاردان پور می گوید

    سلام
    من اگر امروز چادر برزنتی تریلی را سفارش بدم کی اماده میشه؟ قیمت چادر برزنتی تریلی را هم بگین لطفا

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      در هر روز که سفارش چادر برزنتی تریلی بدهید به مدت 7 روز کاری بعد سفارش شما آماده می شود. قیمت چادر برزنتی تریلی هم بستگی به اندازه سفارشی شما دارد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.