وبلاگ - آخرین اخبار
برزنت متری

برای بسیاری از دارندگان کسب و کار و مشاغل، خرید پارچه برزنت متری و رولی به صرفه تر به نظر می رسد. دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد که در این نوشته قصد داریم شما را با آن ها آشنا کنیم. علاوه بر انتخاب پارچه های برزنت بر اساس جنس، عرض و گرمشان، پیدا کردن یک تولیدی برزنت که این محصولات را با قیمت مناسب بفروشند نیز امر مهمی است. در این مقاله از الوند قصد داریم شما را با انواع این رول ها آشنا کرده و در آخر یکی از بهترین مراکز فروش این محصولات را به شما معرفی کنیم.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

تولید برزنت متری و رولی

به طور معمول پارچه های برزنت در کارخانه جات به صورت رولی تولید شده و به مراکز پخش و فروشگاه ها ارسال می شوند. تولیدی هایی که به تولید پارچه برزنت های رولی مشغول هستند عمدتا آن ها را در عرض های یک متر، یک و نیم متر و دو متر تولید می کنند. طول آن ها نیز در گذشته تنها به صورت چادر برزنتی 6 متری، چادر برزنتی 12 متری بوده است.

اما امروزه به دلیل تغییر کاربری آن ها، برزنت های متری با طول 50 متر و حتی 100 متر نیز تولید می شود. اما احتساب گرم این پارچه ها به سادگی اندازه گیری طول و عرضشان نیست. چیزی که گرم های مختلف این رول ها را تشکیل می دهد چند لا بودن آن هاست. منظور از چند لا بودن نخ، تعداد لای نخ تار و پود است که به شرح زیر است:

تولید برزنت متری

  • برزنت متری یک لا نخ در پنج لا نخ که یکی از نازک ترین برزنت های موجود در بازار است.
  • برزنت های رنگی ای که با دولا نخ در سه لا نخ تولید می شوند و هنوز جزء برزنت های نازک هستند. اما گرم بیشتری نسبت به نمونه قبل دارند.
  • برزنت های سفید و رنگی که به صورت سه لا نخ در سه لا نخ بافته شده و جزء برزنت های ضخیم محسوب می شوند.
  • پارچه های سه لا نخ در شش لا نخ که کلفت ترین برزنت ها را تشکیل می دهند.

قیمت برزنت متری

برزنت متری قیمت‌های متفاوتی دارد. بسته به تراکم پارچه، کارخانه تولیدی آن و کیفیت کار می‌تواند قیمتی متفاوت داشته باشد. البته بسته به جایی که برای این کار نیاز دارید می‌توانید با مشاوران کیسه الوند صحبت کنید و بهترین پارچه و کیفیت را انتخاب نمایید.

کاربردهای پارچه برزنت متری

درست است که برای مصارفی مانند دوخت کیف برزنتی، لباس های ورزشی، کوله های مسافرتی و کیسه های خواب مقدار کمی از پارچه های برزنت مورد نیاز است، اما کاربردهای زیادی برای این محصولات وجود دارد که نیاز است برای آن ها تا چند رول برزنت تهیه کرد. در ادامه می توانید توضیحات مختصری از کاربردهای پارچه برزنت های متری و رولی را بخوانید:

دوخت انواع چادر و روکش برای ماشین های سنگین

حفاظت از بار و بدنه تریلی ها تا جایی اهمیت دارد که بسیاری از شرکت ها و دارندگان این ماشین ها حاضر هستند هزینه زیادی برای این منظور بپردازند. اگر بخواهید یک چادر محافظ برای خاور تهیه کنید، یا پوششی برزنتی برای بار ترانزیت ها داشته باشید، متراژ زیادی از برزنت ها را نیاز دارید. بنابراین لازم است هنگام خرید برزنت های ماشین سنگین، برزنت متری را به صورت تعداد رول های مورد نیاز تهیه کنید. برای سفارش و دوخت چادرهای کانتینری می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

روکش ماشین های سنگین با برزنت متری

تهیه انواع سایبان از برزنت های متری

از انواع سایبان های برزنتی برای مکان های مختلفی مانند استخرها، پارکینگ های سر باز، باغ ها و تالارهای پذیرایی در سرباز و جلوی فروشگاه ها استفاده می کنند. در اکثر مواقع به متراژ زیادی برای دوخت این سایبان ها نیاز است. بنابراین هنگام استفاده از این پارچه ها برای حفاظت از محیط در برابر نور آفتاب، گرد و خاک و باران، بهتر از پارچه های برزنتی به صورت متری استفاده کنید تا بتوانید به طور کامل همه جا را پوشش دهید.

دوخت پوشش برزنتی برای آلاچیق

آلاچیق های برزنتی به چند صورت تهیه می شوند. معروف ترین آن ها آلاچیق های چتری و متحرک، آلاچیق های ثابت و چارچوب دار هستند که بر اساس کاربردشان در باغ ها، تالارهای پذیرایی و رستوران های سرباز به کار برده می شوند. هنگام دوخت آن ها باید میزان زیادی از پارچه ها استفاده شود. نوع این برزنت ها برای هر مکانی متفاوت است. اما مهم این است که برای دوختشان، از برزنت های ضد آب به صورت رول برزنت های متری تهیه کنید.

برزنت متری برای آلاچیق

استفاده از برزنت متری برای دوخت چادر مسافرتی

چادر برزنتی کمپ های نظامی به طور معمول به گونه ای طراحی می شود که به راحتی می تواند حداقل 20 نفر را درون خود جای دهد. چادرهای مسافرتی نیز برای یک تا شش نفر طراحی می شوند. به همین دلیل است که برای تهیه چادرهای مسافرتی و چادرهای کمپ های نظامی نیاز است متراژ زیادی از این پارچه ها را تهیه کرد. پس بهترین گزینه برای تولیدکنندگان این محصولات خرید پارچه برزنت های متری است که به صورت رول عرضه می شوند.

پوشش برزنتی استخر

صاحبان استخرهای پیش ساخته، استخرهای پلاستیکی کشاورزی ژئوممبران سرباز برای محافظت از آب استخر در برابر گرد و خاک و آلودگی ها به چادر برزنتی متری نیاز دارند تا هنگام تعطیلی استخر، روی آب را با آن بپوشانند. علاوه بر این استخرهای ذخیره آب کشاورزی نیز باید از همین چادرها برای پوشاندن روی مخزن آب استفاده کنند. به دلیل بالا بودن طول و عرض این استخرها مقدار زیادی پارچه برزنت برای تهیه آن ها نیاز است، که می توان با خرید رول های برزنت با طول بالا این مشکل را حل کرد.

پوشش استخر با برزنت متری

دوخت چادر ماشین و وانت بار از برزنت متری

تهیه روکش های ماشین برای مکان هایی که نور آفتاب شدید دارند بسیار مورد استفاده است. علاوه بر این وانت بارها و نیسان ها نیز به روکش هایی از جنس برزنت احتیاج دارند که روی بار آن ها را بپوشاند و در برابر آفتاب، باد و باران از محموله هایشان محافظت کند. برای تولیدی هایی که به دوخت برزنت های وانت و ماشین مشغول هستند بهتر است، برزنت های متری را به صورت عمده از فروشندگان و عرضه کنندگان این محصولات تهیه کنند.

تهیه انواع پوشش بالکن

اگر شما هم در خانه هایی زندگی می کنید که تراس های برزگ یا بالکن های کوچکی دارند، متوجه شده اید در ساعاتی از روز برای محافظت از داخل خانه نیاز به چادرهایی است که کاربرد پوشش برزنتی را برای تراس داشته باشند. اغلب نیز برای این منظور از برزنت های نانو که ضد آب و آفتاب هستند، استفاده می کنند. اگر خودتان قصد دوخت این چادرها را دارید بهتر است نسبت به بزرگ یا کوچک بودن این مکان ها بهتر است از پارچه های برزنت به صورت متری استفاده کرد.

پوشش بالکن با برزنت متری

تهیه چادرهای عشایری

چادرهای عشایری در گذشته با رشته های پشم بز ساخته می شدند. گرچه استفاده از چادرهای بافته شده با الیاف طبیعی با محیط زندگی کوچ نشینان سازگارتر است، اما بعضی از آن ها ترجیح می دهند از پارچه های برزنتی برای دوخت سرپناهشان استفاده کنند. به دلیل زیاد بودن جمعیت و وسعت بالای این چادرها به مقدار زیادی از این پارچه ها نیاز است. بهتر آن است که با تهیه رول برزنت متری نسبت به دوخت این چادرها اقدام کنند.

قیمت پارچه برزنت متری

امروزه سوال بسیاری از افراد این است که پارچه برزنت متری چند است. یا برای بعضی مهم است که برای خرید هر رول برزنت چقدر باید هزینه کنند. اما باید بدانید که نمی توانید جایی را پیدا کنید که لیست قیمت دقیقی از این محصولات به شما بدهد. علت آن نیز این است که:

  • قیمت رول برزنت به جنس پارچه و کیفیت الیاف آن بستگی دارد.
  • یکی از عوامل تعیین کننده قیمت، ضخامت و نازک بودن یا کلفت بودن پارچه است.
  • وارداتی بودن برزنت هم یکی دیگر از ملاک های تعیین قیمت و به احتمال زیاد گران بودن آن است.

قیمت پارچه برزنت متری

  • قبل از اینکه بدانید چادر برزنت متری چند است، ابتدا باید بدانید چند متر پارچه برای رفع نیاز شما کافیست.
  • خرید برزنت به صورت عمده همیشه ارزان تر از خرید جزئی است.
  • مراکز فروش مختلف بر حسب فاصله از تولید کننده، قیمت های مختلفی برای عرضه اجناس خود در نظر گرفته اند. به طور مثال اگر کارخانه تولید برزنت در اصفهان باشد، مراکز فروش در این شهر قیمت های پایین تری دارند.

خرید برزنت متری

برای خرید برزنت متری با کارشناسان گونی الوند مشورت نمایید تا شما را راهنمایی کنند و کیفیت برزنت مورد نظر را بر اساس بودجه و محل نصب به درستی انتخاب نمایید که بهترین بازدهی را داشته باشد.

بهترین مرکز فروش برزنت متری

برای خریدی مناسب تنها نیازسنجی و اطلاع از قیمت ها کافی نیست. یکی از اساسی ترین مسائل پیدا کردن بهترین فروشگاهی است که به توزیع پارچه های برزنت مشغول است. ملاک های زیادی را باید برای انتخاب یک مرکز فروش برزنت متری و رولی در نظر گرفت که مهمترین آن ها عبارتست از:

  • داشتن مجموعه ای کامل از انواع برزنت در عرض، طول، گرم و رنگ های مختلف.
  • امکان استفاده از ساده ترین راه خرید یعنی خرید اینترنتی پارچه های برزنت.
  • ارسال اجناس به سرتاسر کشور.
  • داشتن مشاورانی با تجربه برای مشورت هنگام انتخاب نوع برزنت و میزان ضخامت آن.
  • عرضه محصولات به صورت عمده، جزئی و با قیمتی مناسب.

بهترین مرکز فروش برزنت متری

زمان آن رسیده که بر اساس گزینه های ذکر شده، کلینیک الوند را به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش برزنت های رولی و متری به شما عزیزان معرفی کنیم. فروشگاه الوند علاوه بر دارا بودن ملاک های بالا، قادر به دوخت چادرهای برزنتی به صورت سفارشی نیز می باشد. برای تماس با مشاورین این مرکز و کسب اطلاع از قیمت ها نیز می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

  • شماره تماس
  • واتساپ
  • اینستاگرام

برزنت متری برای سقف

برزنت ها برای مصارف زیادی در ساخت و ساز استفاده می شوند. عمدتاً برای محافظت از تجهیزاتی مانند بیل مکانیکی و بولدوزر از ورود گرد و غبار یا خاک به موتور یا زیرشاخه آنها استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر در مکانی کار می کنید که گرد و غبار روی زمین وجود دارد، برزنت کمک می کند تا میزان گرد و غباری را که می تواند وارد موتور دستگاه شما شود و عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهد، به حداقل برساند. یا می توانید برای مسقف کردن برخی مکان ها که نیاز به سایبان یا محافظ دارند استفاده کنید.

برزنت در زمان جنگ نیز توسط سربازان استفاده می شده است.

برزنت متری حیاط

برزنت در چه مواردی استفاده می شود؟
برزنت یک ورقه سنگین معمولاً پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید است. اغلب برای پوشاندن چیزهایی مانند حیاط، ظروف بار، قایق ها و سطوح دیگر استفاده می شود تا از آنها در برابر عوامل محافظت شود.

برزنت متری حیاط

برزنت متری ضد آب

از برزنت می توان برای کارهای زیادی استفاده کرد. یکی از رایج ترین موارد استفاده از این پارچه، پوشاندن ماشین های باری برای اهداف حمل و نقل است.

برزنت ها معمولاً توسط نیروهای نظامی به عنوان صفحه اصلی یا پناهگاه استفاده می شوند. آنها همچنین به طور گسترده توسط شرکت های ساختمانی به عنوان سقف های موقت روی کارگاه ها استفاده می شوند.

برزنت متری ضد آب

قیمت چادر برزنتی متری

برزنت‌های  چادری متری از پارچه‌های کنفی، کتان یا پنبه‌ای بافته شده درست می‌شوند. آنها سنگین تر از محصولات پلی اتیلن هستند، اما محکم تر هستند و مقاومت بهتری در برابر باد دارند. و قیمت چادر برزنتی متری بر اساس وزن در هر متری مربع متفاوت است.

قیمت چادر برزنتی متری

قیمت پارچه برزنتی

پارچه برزنت های وینیل از پلی استر با روکش وینیل ساخته می شوند و اغلب با پلی وینیل کلرید مقاوم در برابر شعله (PVC) پوشانده می شوند. آنها نسبت به پلی اتیلن یک برزنت سنگین تر هستند و در مواردی که به حفاظت مطمئن تری نیاز است استفاده می شود. آنها تمایل به ضد آب، بسیار مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر خوردگی یا آلودگی توسط روغن، اسید، گریس و کپک دارند و بالطبع قیمت پارچه برزنتی نیز متفاوت می شود.

قیمت هر متر برزنت

برزنت های مشبک عموماً از مواد پلی اتیلن، وینیل یا نانو ساخته می شوند که به صورت رزوه ای بافته شده و به طرحی مانند صفحه بافته می شوند. قیمت هر متر برزنت از متری 30 هزار تومان شروع می شود و این برزنت ها امکان عبور جزئی باد و نور را فراهم می کند و آنها را برای محوطه ها، موانع سایت، سایبان ها، پوشش های سبز گلف و سایت های ساختمانی مناسب می کند.

 

قیمت هر متر برزنت

برزنت پلاستیکی

قیمت برزنت پلاستیکی یا لمینت با توجه به نوع بافت متفاوت است. لمینت فرآیندی است که برای ترکیب لایه‌های پلاستیک برای ایجاد یک برزنت لمینت با چگالی بالا استفاده می‌شود. برای برزنت های پلی، پارچه یا توری HDPE با لایه های پلاستیکی LDPE، LLDPE یا ترکیبی از این دو لمینت می شود.

این می تواند یک برزنت سه لایه  باشد (معروف به برزنت سه لا 6 لا) که دارای یک لایه پارچه بافته شده و دو لایه پوشش LDPE/LLDPE است، هر کدام یکی در دو طرف. برزنت های پنج لایه متشکل از دو لایه پارچه بافته شده یا مش ساندویچ بین سه لایه نازک پلاستیکی LDPE/LLDPE نیز موجود است. البته اگر نیاز به برزنت برای سایبان دارید به شما توصیه می کنیم که به مرکز فروش توری سایبان سری بزنید.

 

معرفی پارچه برزنت متری

امروز قصد داریم اطلاعات جامعی را در خصوص پارچه برزنت متری در اختیارتان بگذاریم. بهتر است ابتدا با پارچه‌های برزنتی و انواع آن‌ها آشنا شوید. پارچه‌های برزنتی، پارچه‌های مستحکم و بادوامی هستند که از خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند. پارچه‌های برزنتی با استفاده از پلاستیک و کرباس در کارخانه تولید می‌شوند. کیفیت بالای این پارچه‌ها باعث شده که در صنایع مختلف از آن‌ها استفاده شود. بنابراین اگر به دنبال یک پارچه‌ی با کیفیت برای مصارف مرتبط هستید، پارچه‌های برزنتی جزء گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.

پارچه‌های برزنتی را می‌توانید به صورت برزنت متری از مجموعه ما تهیه کنید. پارچه‌های برزنتی ممکن است به صورت تک لایه و چند لایه باشند. باید با توجه به مصرفی که دارید، مناسب‌ترین نوع پارچه‌های برزنتی را انتخاب نمایید. اگر هم در این زمینه اطلاعاتی ندارید، می‌توانید قبل از تهیه از مشاوره خرید ما بهره ببرید. اما ما کلیاتی را برایتان در این نوشتار مطرح می‌کنیم.

اگر اهل دوختن کیف و کفش و. . . هستید، بهتر است که از برزنتهای تک لایه استفاده کنید. در صنعت چادرسازی معمولا از برزنت‌های چند لایه استفاده می‌شود. از دیگر پارچه‌های برزنتی پرکاربرد و پرطرفدار، پارچه برزنتی نسوز است. این نوع برزنت برای عایق کردن در صنعت ساخت و ساز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برزنت‌های نسوز چون یک طرف آن‌ها به شکل مشمایی است، امکان انجام چاپ روی آن‌ها فراهم است.

تنوع پارچه برزنتی

کاربرد پارچه‌های برزنتی

پارچه‌های برزنت متری و رولی همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم در مصارف مختلف کاربرد دارند. یکی انواع پرکاربرد پارچه‌های برزنتی، نوع شمعی است. این پارچه‌ها را می‌توان برای دوختن چادرها و روکش‌های محافظ خودرو، سقف‌های ضد آب، ساختن انواع لانه برای حیوانات و پرندگان، انواع آلاچیق‌های پارچه‌ای و… به کار برد.

هم‌چنین در ساخت استخر، پوشش بالکن و تراس و ساختن سایبان نیز بسیار کاربردی هستند. ممکن است نام پارچه‌های برزنتی کانتینری را شنیده باشید. این پارچه‌ها برای ساخت انواع پوشش و روکش وسایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های مهم برزنت‌های کانتینری این است که ضد آب و ضد آتش هستند. بعلاوه ساختار آن‌ها به گونه‌ای است که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند.

این پارچه‌ها بسیار انعطاف‌پذیر هستند و در مقابل مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند. در مواردی که لازم باشد مواد قلیایی و اسیدی حمل شوند از این پارچه‌های برزنتی استفاده می‌کنند. زیرا جلوی خطر نفوذ این مواد به بیرون و مخاطرات بعدی گرفته می‌شود. پارچه‌های برزنتی ترانزیتی در حمل و نقل انواع و اقسام مواد و تولیدات بهداشتی بسیار مفید هستند.

زیرا در صورتی که اشعه و نور خورشید به مواد بهداشتی بتابد، محصولات فاسد شده یا خاصیت خود را از دست خواهند داد. این پارچه‌ها در حمل و نقل مواد غذایی هم به کار می‌روند. چون مواد غذایی هم هنگام حمل و نقل در معرض نفوذ اقسام میکروب‌ها و باکتری‌ها قرار دارند.

کاربرد پارچه‌های برزنتی

آشنایی با ساختار پارچه برزنت متری و رولی

پارچه‌های برزنت متری و رولی از این جهت محبوب هستند که ضخامت بالایی دارند. بعلاوه در رنگ‌های متنوع نیز قابل تهیه هستند. خاصیت نسوز بودن و ضدآب بودن آن‌ها باعث می‌شود که در ساختمان‌سازی استفاده شوند. با همه‌ی این مزایا قیمت مناسبی دارند و به آسانی قابل تهیه هستند. هم‌چنین به عنوان محافظت کننده‌های مناسب کاربرد دارند. پارچه‌های برزنتی ممکن است از نوع پلی استر یا پنبه‌ای باشند.

پارچه‌های برزنتی، برزنت متری، رولی و… در ساختار خود الیافی به نام پلی استر دارند. پارچه‌های پلی استر هم با ترکیب محصولات نفتی تولید می‌شوند. پارچه‌های برزنتی به دلیل افزایش استحکام و پیدا کردن خاصیت ضد آتش ممکن است در ساختار خود این نوع الیاف را داشته باشند.

مزیت‌های خرید پارچه برزنتی

خرید برزنت متری مزایای زیادی دارد. پارچه‌های برزنتی به دلیل این که خاصیت ضد آب دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. زیرا می‌توان از آن‌ها به عنوان روکش سقف ساختمان استفاده کرد. پارچه‌های برزنتی بهترین گزینه برای تولید انواع چادرها هستند. وقتی قرار است چادر در محیط بیرون و فضای آزاد استفاده شود، پس لازم است که خاصیت ضد آب هم داشته باشد.

مزیت دیگر استفاده از پارچه‌های برزنتی به خاصیت نسوز بودن آن‌ها برمی‌گردد که قبلا هم مورد این موضوع را بیان کردیم. برزنت‌هایی که در کارخانه به شکل نسوز تولید می‌شوند، مقاومت بسیار بالایی در مقابل حرارت و آتش دارند. برزنت به دلیل بافت و ساختاری که دارد برای انجام انواع عملیات چاپ نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. ما با ارائه بهترین کیفیت از پارچه‌های برزنتی آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم.

برزنت رولی

فروش پارچه برزنت‌های متری و رولی

اگر به دنبال پارچه با کیفیت هستید، ما با فروش پارچه برزنت‌های متری و رولی در مجموعه خود بهترین کیفیت را ارائه می‌دهیم. پارچه‌های برزنتی به دلیل کاربردهای به خصوصی که دارند، لازم است تا جنس با کیفیتی داشته باشند. متاسفانه پیدا کردن اجناس با کیفیت و درجه ۱ در بازار کار سختی شده است.

زیرا بسیاری از مراکز اجناسی با کیفیت پایین را به بالاترین قیمت ممکن عرضه می‌کنند. اما ما آماده فروش پارچه برزنت‌های متری و رولی در تنوعی از جنس و رنگ به مشتریان خود هستیم. بنابراین فرقی ندارد که چه نوع برزنتی می‌خواهید و برای چه مصرفی آن را خریداری می‌کنید. تمام آنچه که نیاز دارید با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت نزد ماست.

فروش پارچه برزنت‌های متری و رولی

برزنت متری لیست قیمت برزنت

پارچه‌های برزنتی در کارخانه‌های مختلف کشور تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برزنت‌های داخلی قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارند. کیفیت برزنت‌های تولید داخل نیز به علت استفاده از نخ‌های اعلاء ایرانی بسیار بالا است. بنابراین هیچ گونه نگرانی بابت استفاده از برزنت‌های تولید داخل کشور نداشته باشید.

خرید برزنت متری بسیار به صرفه و کاربردی است. قیمت انواع پارچه‌های برزنتی متری و رولی نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی مثل جنس، کیفیت، متراژ، وزن، رنگ و… ممکن است متفاوت باشد. بعلاوه به دلیل نوسانات بازار برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت برزنت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خرید پارچه برزنتی

 

 

 

 

29 پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      عرض پارچه برزنت از 1 متر شروع و تا 2.5 متر به صورت نیم متری موجود است.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      قیمت برزنت بسته به نوع آن متفاوت است اما یک برزنت مرغوب از متری 45 هزار تومان شروع می شود.

      پاسخ
  1. فاطیما
    فاطیما می گوید

    سلام خوبید وقتتون بخیر واسه جلوی بالکن چه نوع برزنتی باید زده بشه؟ و متری چقدره؟

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و وقت بخیر
      بهتر است برای بالکن از شید سایبان که در رنگهای سفید و سبز موجود است استفاده نمایید تا علاوه بر جلوگیری از نور آفتاب هوا نیز رد شود. اما اگر برزنت هم نیاز است در همه نوعی موجود است جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس 09138345996 بگیرید.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      قیمت پارچه برزنت متری بسته به نوع آن متفاوت است اما یک برزنت مرغوب از متری 45 هزار تومان شروع می شود.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      قیمت پرده برزنتی بسته به ابعاد، نوع دوخت، پارچه برزنت مصرفی متفاوت است. لطفا برای دریافت لیست قیمت پرده برزنتی آماده با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      قیمت برزنت بسته به نوع آن متفاوت است اما یک برزنت مرغوب از متری 45 هزار تومان شروع می شود.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      قیمت برزنت بسته به نوع آن متفاوت است اما یک برزنت مرغوب از متری 45 هزار تومان شروع می شود.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام و روز بخیر
      قیمت پارچه برزنت مشکی بسته به کیفیت متفاوت است اما جنس مرغوب قیمت از متری 45 هزار تومان به بالا است.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      برزنت چادر در رنگ های مختلف در فروشگاه الوند موجود می باشد. لطفا برای سفارش دوخت برزنت چادر هم با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید. برای مشاهده انواع برزنت بر روی لینک کلیک نماید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.