وبلاگ - آخرین اخبار
برزنت نانو

برزنت نانو یکی از جدیدترین انواع پارچه های برزنتی محسوب می شود. این پارچه ها با روی کار آمدن فناوری نانو تولید شدند. بلافاصله بعد از تولیدشان، مصرف کننده ها آن ها را جایگزین انواع پارچه هایی کردند که به دلیل استحکام، مقاومت در برابر آب و آفتابشان از آن ها استفاده می کردند. اگر برای شما هم جالب است بدانید که چادر برزنتی از چه موادی ساخته شده و کاربردها و ویژگی های آن چیست با این مقاله از کلینیک الوند با ما همراه باشید.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

پارچه برزنت نانو چیست؟

حتما شما هم هنگام طبیعت گردی در روزهای بارانی با برگ هایی برخورد کرده باشید که با وجود بارش باران، قطعات باران به داخل آن ها نفوذ نکرده و روی آن ها به شکل قطرات آب جمع شده اند. آغشته کردن بافت این پارچه ها به ذرات نانو سیلیسی نیز باعث تولید پارچه های برزنت نانو شود که شبیه برگ درختان، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و چربی دارند. با این تفاوت که این محصولات می توانند دمایی بیش از 1250 درجه سانتی گراد را تحمل کنند. در ادامه به توضیح ویژگی های مختلف آن ها می پردازیم:

پارچه برزنت نانو

ویژگی های پارچه برزنت نانو

از این پارچه ها به عنوان برزنت ضد حریق و نسوز، پارچه های ضد آب نیز یاد می کنند. اما علاوه بر این ها ویژگی های بسیار دیگری نیز دارند که باعث شده است علی رقم قیمت زیاد آن ها، باز هم مشتریان خاص خود را داشته باشد. از جمله ویژگی های آن ها عبارتند از:

  • ضد آفتاب: مقاومت بالای آن ها در برابر نور خورشید نسبت به سایر برزنت ها بیشتر است.
  • مقاومت در برابر سرمای شدید: این پارچه ها در برابر سرمای شدید، و در نتیجه ترک خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • ضد مواد اسیدی: اسیدها و مواد شیمیایی قوی نمی توانند تاثیری بر بافت این پارچه ها گذاشته و آن ها را از بین ببرند.
  • استفاده از با کیفیت ترین الیاف: الیافی که در تولید پارچه های برزنت نانو استفاده می شود، طبق آخرین فناوری روز و بسیار با کیفیت است.
  • قابل سفارش در ضخامت مختلف: استفاده از فناوری نانو در تولید این پارچه ها باعث شده است امکان تولید آن ها در رنگ ها و اندازه ها و ضخامت مختلف امکان پذیر باشد.
  • عمر و مقاومت زیاد: استحکام بسیار زیاد این پارچه ها باعث شده است بیشترین میزان مقاومت را در برابر سایر پارچه ها داشته باشند.
  • ضد خط و خش: فناوری های جدید در تولید این محصولات باعث شده است خط و خشی که اشیاء تیز باعث آن می شوند، روی آن ها تاثیری نداشته باشد.
  • قابلیت چاپچاپ روی این برزنت ها، به دلیل نوع تولیدشان به راحتی و با کیفیت خوبی انجام می پذیرد.ویژگی های پارچه برزنت نانو

 کاربردهای پارچه برزنت نانو

همه ما می دانیم که هر کدام از انواع پارچه های برزنت ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فردی دارند که باعث شده در جایی که مجبور به انتخاب برزنت یا پلی استر شدیم، در نهایت پارچه های برزنتی را انتخاب کنیم. ورود فناوری های جدید و تولید برزنت های نانو نیز محبوبیت آن ها را دو چندان کرده است. با هم به مطالعه چند نمونه از کاربردهای این محصولات می پردازیم:

کاربردهای پارچه برزنت نانو

سایبان کالسکه کودکان

قبل از روی کار آمدن پارچه های برزنت نانو، از پارچه هایی که بافتی شبیه برزنت نظامی داشتند برای سایبان کالسکه استفاده می شد. اما برزنت نانو گزینه بهتری برای قرار گرفتن روی کالسکه و محافظت از کودک در برابر تابش آفتاب و باد و باران است. تولید این پارچه ها در رنگ های مختلف نیز یکی دیگر از دلایل استفاده از آن ها در کالسکه ها می باشد. برای خرید برزنت از فروشگاه الوند بر روی لینک کلیک نمایید.

چادرهای مسافرتی

برای دوخت و تولید چادرهای مسافرتی، اکثرا از برزنت های شمعی استفاده می کنند. این پارچه ها اگرچه مقاومت بالایی در برابر نفور آب دارند، اما ضد حریق نبودن آن ها یکی از نقاط منفی آن ها برای دوخت چادرهای مسافرتی محسوب می شود. بنابراین در حال حاضر نمونه های زیاد از این محصولات در بازار پیدا می شود که با پارچه های برزنت نانو تولید شده اند.

چادر مسافرتی نانو

پوشش استخرهای روباز

برای بیشتر افراد استخرهای روباز جذابیت های بسیار زیادی دارد. اما در نظر داشته باشید که نگهداری از آن ها برای صاحبان آن ها سخت تر از استخرهای سربسته است. امکان ورود حشرات، گرد و خاک و آلودگی های هوا به داخل آب یکی از مشکلاتی است که اکثرا با آن مواجه هستند. اما با تولید چادرهای برزنتی نانو به عنوان سرپوش استخر پلاستیکی کشاورزی ژئوممبران یا استخر پیش ساخته، این مشکل نیز قابل حل شده است.

سایبان برزنتی فروشگاه ها

حتما هنگام عبور از خیابان ها مشاهده کرده اید که جلوی فروشگاه ها سایبان های برزنتی قرار داده شده است. این کار باعث می شود میزان تابش آفتاب به داخل مغازه ها و فروشگاه ها کنترل شود. اما باید در نظر بگیریم که نور آفتاب باعث پوسیدگی این سایبان ها می شوند. به همین دلیل بهترین انتخاب برای تولید این محصولات، پارچه های برزنت نانو است.

تولید کوله های کوهنوردی

امروزه بیشتر محصولات کوهنوردی که در بازار موجود است از پارچه های نانو ساخته شده اند. مسلما ضد حریق و ضد آب بودن آن ها نقش به سزایی در به کارگیری آن ها دارند. در حال حاضر استفاده از پارچه های برزنت نانو در تولید محصولاتی مانند انواع کوله های برزنتی کوهنوردی گسترش زیادی پیدا کرده است.

کوله های کوهنوردی نانو

برزنت ماشین سنگین

کیفیت چادرهای تریلی و برزنت های کامیون از مواردی است که هر راننده ماشین سنگینی به آن اهمیت می دهد. حتما شما هم طبق مطالبی که در مورد ویژگی های برزنت های نانو گفته شد، تشخیص داده اید که به راحتی می توان این محصولات را جایگزین برزنت های ماشین سنگین و چادر تریلی کرد.

خرید پارچه های برزنت نانو

هم اکنون در بازار، نمونه های زیادی از پارچه های برزنت نانو، با ضخامت ها و الیافی متفاوت وجود دارند. بنابر این هنگام خرید این محصولات باید علاوه بر در نظر گرفتن انتظاری که از این پارچه ها دارید، به جنس، قیمت و نوع آن ها نیز دقت کنید. اگر می خواهید به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید یا از خدمات خرید اینترنتی پارچه برزنت استفاده کنید می توانید برای استفاده از مشاوره متخصصان در این زمینه و اطلاع از قیمت ها به فروشگاه اینترنتی الوند سر بزنید و یا با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

2 پاسخ
  1. امید عشاق
    امید عشاق می گوید

    سلام این محصول برای شعر ما گیلان که بارندگی زیاد میشه عالیه. فروش به صورت خرده فروشی هم دارید؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.