وبلاگ - آخرین اخبار
گونی fit

گونی FIT ضد آب کره ای از نظر کیفیت از بهترین گونی های خارجی محسوب می شود. در حال حاضر نیز به دلیل نمایندگان و مراکز فروش مختلفی که در کشور به عرضه آن ها مشغول هستند، تهیه آن ها برای متقاضیان بسیار راحت تر از قبل شده است. به دلیل همین محبوبیت این کیسه گونی های خارجی، کلینیک گونی الوند بر خود لازم دانسته در این مقاله شما را با ویژگی های این گونی های ضد آب کره ای آشنا کند. در آخر نیز بهترین مرکز نمایندگی فروش این محصولات به شما معرفی خواهد شد.

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

گونی ضد آب کره ای یا گونی FIT چیست؟

اجازه بدهید قبل از آشنا کردن شما عزیزان با ویژگی های گونی های FIT، به منظور آشنایی هرچه بیشتر شما، توضیح کلی و کوتاهی در مورد این محصولات بدهیم. بیشتر شما با انواع گونی ها و کیسه هایی که برای بسته بندی استفاده می شوند آشنا هستید. به طور قطع نیز می دانید که این کیسه ها بنا بر کاربردی که دارند از سه جنس مختلف تولید می شوند: گونی های کنفی، کیسه های پارچه ای یا نخی و گونی های پلاستیکی. گونی های ضد آب کره ای از نوع کیسه های پلاستیکی محسوب می شوند که با اضافه کردن مواد مختلف در هنگام تولید، ویژگی های دیگری نیز مانند امکان چاپ روی گونی، نسبت به کیسه های ساده و معمولی پیدا کرده اند. در ادامه شما را با این ویژگی ها آشنا می کنیم:

گونی ضد آب کره ای یا گونی FIT

ویژگی های گونی FIT

چیزی که می تواند شما را به خرید یکی از انواع گونی ها ترغیب کند یا باعث محبوبیت آن برای شما بشود، دارا بودن ویژگی هایی است که برای برآورده کردن نیاز شما مناسب است. از آنجا که انواع گونی های پلاستیکی در کارخانه جات بزرگ و تولیدی های مختلف تولید می شوند، این سوال پیش می آید که گونی های FIT چه ویژگی هایی دارند که متقاضیان آن ها هر روز رو به افزایش هستند؟ اگر شما هم نسبت به پاسخ این سوال کنجکاو هستید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید:

استفاده از بهترین الیاف برای تولید آن ها

الیاف گونی های پلاستیکی، از انواع مواد پلیمری تولید می شوند. بخشی از کیفیت آن ها را همین الیاف تعیین می کنند. هرچند نوع بافت و استفاده از دستگاه های پیشرفته نیز نقش بسزایی در جنس آن ها می گذارند. در کارخانه جات گونی FIT، از بهترین مواد پلیمری برای تولید این محصولات، کیسه های پلی پروپیلن استفاده می شود. به کار بردن این ماده، باعث تولید سبک ترین و در عین حال مقاوم ترین گونی ها می شود، بنابراین بهترین گزینه برای گونی های ساختمانی هستند.

ویژگی های گونی FIT

گونی های FIT، لمینت شده و ضد آب

ضد آب کردن گونی ها با استفاده از مواد لمینت انجام می شود. این ماده مذاب هنگام تولید روی الیاف ریخته شده تا مانند یک لایه پلاستیک روی الیاف را گرفته و باعث جلوگیری از نفوذ آب شوند. از گونی های FIT، به عنوان بهترین گونی های لمینت شده ضد آب یاد می کنند. این به دلیل استفاده از مواد لمینت با کیفیت است. بنابراین می توان از آن ها به عنوان گونی مصالح و گونی شن و ماسه استفاده کرد.

آغشته کردن آن ها به مواد ضد آفتاب

با خرید گونی های ضد آب کره ای می توانید مطمئن باشید که یک گونی ضد آفتاب تهیه کرده اید. چرا که این محصولات به مواد ضد یو وی آغشته شده اند. بنابراین می توانید با اطمینان بیشتری از گونی های FIT برای مواردی که می خواهید کیسه شما از نفوذ آفتاب و نور مستقیم خورشید جلوگیری کند، استفاده کنید. این محصولات را می توان به عنوان گونی نمای ساختمانی، کیسه حبوبات و گونی برنج نیز به کار برد.

قیمت گونی FIT

قیمت گونی FIT

به طور کلی قیمت گونی FIT یکسان است. اما ممکن است در نمایندگی های مختلف با اندکی تفاوت قیمت فروخته شوند. همچنین از آن جایی که این محصولات در اشکال مختلفی مثل رول گونی پلاستیکی با عرض های 4 تا 12 متر، جامبوبگ و کیسه های دوخته شده عرضه می شوند، قیمت خرید شما نیز ممکن است متفاوت باشد. در هر صورت برای اطلاع از قیمت اصلی گونی های ضد آب کره ای و سفارش دوخت آن ها در ابعاد مختلف، می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

خرید گونی FIT

اکنون می خواهیم یکی از معتبرترین عرضه کنندگان گونی های FIT و بهترین مرکز خرید گونی های لمینت در اصفهان را به شما معرفی کنیم. فروشگاه الوند از یکی از بهترین مراکز خرید گونی پلاستیکی در اصفهان است. از ویژگی های این فروشگاه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خرید گونی FIT

  • قیمت مناسب کیسه گونی ها.
  • امکان انتخاب و خرید اینترنتی انواع گونی و کیسه در ابعاد، اندازه ها و اشکال مختلف.
  • مقاومت، انعطاف و کیفیت بالای محصولات.
  • امکان دوخت سفارشی انواع گونی با کاربردهای مختلف.
  • مشاوره با متخصصین این مرکز برای انتخاب محصولی مناسب.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

 

گونی FIT یکی از انواع کیسه‌های پلاستیکی محسوب می‌‌شود که کاربرد بسیار زیادی دارد. گونی ضد آب کره‌ای به علت اینکه با استفاده از متریال‌های متفاوت و منحصر به فرد تولید شده‌ است علاوه بر کاربرد زیاد، محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان نیز دارد. استفاده از بهترین الیاف‌ها در تولید گونی ضد آب کره‌ای موجب شده تا این محصولات در برابر رطوبت و آب مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. در واقع این نوع گونی‌ها از مواد پلیمری با درجه کیفی بالا تولید می‌شوند. به دلیل اینکه گونی ضد آب کره‌ای کاملاً ضد آب است با نام گونی FIT نیز شناخته می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز درباره این نوع از کیسه آشنا شوید.

گونی FIT چیست؟

گونی FIT یکی از گونی‌های پلاستیکی است که برای بسته‌بندی کردن محصولات و حمل و نقل آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در برابر رطوبت و آفتاب مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل زمانی که در جای مرطوب و زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. گونی ضد آب با استفاده از بهترین متریال‌های مصرفی تولید شده است. به همین جهت می‌توان گفت که از بهترین مواد پلیمری برای تولید کیسه‌های ضد آب کره‌ای استفاده می‌کنند. این محصولات با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌شوند. در واقع نوع بافت گونی FIT به صورتی است که محصولات از درون آن بیرون نمی‌آیند. زیرا کاملاً یکدست و مقاوم است.

گونی FIT چیست؟

ویژگی‌های گونی ضد آب کره‌ای

گونی FIT با استفاده از مواد لمینت تولید می‌شود.‌ این محصولات به علت اینکه با بهترین متریال‌ها به مرحله تولید می‌رسند ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. یکی از این ویژگی‌ها این است که امکان چاپ بر روی گونی FIT وجود دارد. استفاده از بهترین الیاف‌ها در تولید گونی‌های پلاستیکی موجب شده تا این محصولات در عین مقاومت بالایی که دارند در برابر عوامل و شرایط بیرونی بسیار مقاوم باشند. در واقع مقاوم‌ترین گونی‌های پلاستیکی با استفاده از مواد درجه یک به مرحله تولید رسیده‌اند. این محصولات سبک‌ترین و منحصر به فردترین گونی‌های ساختمانی محسوب می‌شوند که کاربرد بسیار زیادی در این زمینه دارند. از آنجایی که در تولید گونی‌های ضد آب کره‌ای از مواد لمینت استفاده می‌شود این محصولات کاملاً ضد آب هستند.‌ به همین دلیل مانع از نفوذ آب می‌شوند.

ویژگی‌های گونی ضد آب کره‌ای

خرید گونی ضد آب کره‌ای

برای خرید گونی FIT باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. اولین نکته ای که در این زمینه باید بدانید این است که به سراغ مشخصات و ویژگی‌های این محصولات بروید. سپس با نقاط ضعف و قوت آنها آشنا شوید. از آنجایی که گونی FIT در برابر عوامل بیرونی مانند آفتاب مقاومت بسیار بالایی دارند، از طول عمر بالایی هم برخوردار هستند. علاوه بر این، این گونی‌ها با استفاده از مواد پلیمری با کیفیت به مرحله تولید رسیده‌اند. همچنین به علت مواد لمینتی که در تولید آنها استفاده می‌شود کاملاً ضد آب هستند. نکته دیگر توجه به قیمت مناسب، اندازه، شکل، مقاومت، انعطاف و کیفیت بالای این محصولات است. شما عزیزان برای خرید گونی ضد آب حتماً باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید تا در هنگام خرید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. شما عزیزان می‌توانید این گونی را از فروشگاه الوند خریداری نمایید. فروشگاه الوند بهترین نوع کیسه گونی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌نمایند.

خرید گونی ضد آب کره‌ای

قیمت گونی‌های ضد آب کره‌ای

قیمت گونی FIT بر اساس عوامل گوناگونی سنجیده می‌شود. در حقیقت پارامترهای زیادی وجود دارند که بر روی قیمت گونی FIT تاثیر مستقیم می‌گذارند. به همین دلیل اگر شما قصد خرید گونی ضد آب را داشته باشید، ممکن است با قیمت متغیری مواجه شوید. زیرا این گونی‌ها بر اساس میزان طول و عرض و رول درخواستی قیمت متفاوتی دارند. اگر شما حجم زیادی از گونی‌های ضد آب کره‌ای را بخواهید خریداری کنید، باید مبلغ بیشتری نسبت به حجم کمتر آن پرداخت نمایید. این محصولات در اشکال گوناگونی هم تولید می‌شوند. به همین دلیل خریداران می‌توانند با توجه به نوع گونی پلاستیکی که قصد خرید آن را دارند از قیمت آن آگاه شوند. این محصولات به صورت رول پلاستیکی با عرض ۴ تا ۱۲ متر و به صورت کیسه‌های دوخته شده به فروش می‌رسند.

قیمت گونی‌های ضد آب کره‌ای

مشخصات گونی‌های ضدآب کره‌ای

گونی FIT از جمله گونی‌‌های پر مصرفی به حساب می‌آید که عرض آن ۴ تا ۱۲ متر است. این محصول تا ۷۵ متر طول دارد. همچنین با رنگ‌های مختلفی نظیر سبز، سفید، نارنجی، آبی، مشکی و نقره‌ای تولید می‌شوند. وزن مناسب و سبک این محصولات موجب شده تا بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه برای مصارف ساختمانی به حساب آیند. در حقیقت این گونی‌ها با استفاده از مواد پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید می‌شوند. همانطور که از نامشان مشخص است کاملاً ضد آب و ضد آفتاب هستند. به همین دلیل در برابر عوامل بیرونی مقاومت بسیار بالایی دارند. در حقیقت موادی که بر روی این محصولات ریخته می‌شود باعث جلوگیری از نفوذ آب شده و گونی‌های ضد آب را در برابر عوامل بیرونی مقاوم می‌کند.

مشخصات گونی‌های ضدآب کره‌ای

کاربرد گونی FIT

گونی FIT برای مصارف کشاورزی و صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گونه از محصولات با استفاده از موادی تولید شده‌اند که از نفوذ آفتاب و نفوذ مستقیم نور خورشید جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل به عنوان کیسه حبوبات و گونی برنج هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که گونی‌های ضد آب کره‌ای وزن سبکی دارند بهترین گزینه برای مصارف ساختمانی به حساب می‌آیند. به همین دلیل می‌توان از آنها برای جابجایی شن و ماسه استفاده کرد. این محصولات بهترین گونی‌های لمینت شده ضد آب محسوب می‌‌شوند که درجه کیفی بسیار بالایی دارند. قیمت مناسب، مقاومت و انعطاف‌پذیری بالا و کیفیت درجه یک از جمله مشخصات این گونی‌ها به حساب می‌آید.

کاربرد گونی FIT

جمع بندی

گونی FIT یکی از انواع کیسه‌های پلاستیکی است که به علت داشتن مشخصات و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد کاربرد زیادی دارد. این گونه از محصولات برای مصارف کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، به علت اینکه کاملاً سبک و مقاوم هستند یک گزینه مناسب برای استفاده در صنایع ساختمان‌سازی محسوب می‌شوند. مقاومت بالا، انعطاف‌پذیری، درجه کیفی منحصر به‌ فرد به علاوه ضد آب و ضد آفتاب بودن و داشتن بافت مناسب از جمله ویژگی‌‌های مهم این محصولات به حساب می‌آید.

5 پاسخ
  1. کریم احمدی
    کریم احمدی می گوید

    سلام وقت بخیر سایتتون عااالیه محصولاتتون با محصولات خارجی رقابت داره کمتر جایی در ایران این نوع محصولات با کیفیت پیدا میشه.خداقوت

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.