وبلاگ - آخرین اخبار
گونی لمینت ضد آب

گونی های لمینت از جمله گونی های پر کاربرد در جهت بسته بندی و حمل و نقل است. بسیاری از کشاورزان و صنایع مختلف دیگر برای بسته بندی و طبقه بندی محصولات خود از گونی های پلاستیکی لمینت دار استفاده می کنند. در این مقاله از الوند انواع گونی های لمینت دار کاربرد آنها و نکات مهم در خرید را معرفی می‌کنیم. در صورتی که چه به صورت حضوری و چه اینترنتی قصد خرید عمده گونی لمینت ضد آب در اصفهان دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

گونی لمینت چیست؟

گونی لمینت به خاطر لایه لمینتی که در کیسه های پلاستیکی به کار رفته است به این نام شناخته می شود. لمینت نوعی پلیمر است که به صورت مواد مذاب روی سطح گونی با ضخامت 20 میکرون ریخته می شود. این لایه خاصیت ضد رطوبت دارد و به دلیل داشتن سطح صاف چاپ روی کیسه راحت تر است. چون ضخامت کیسه بالا است استحکام و مقاومت کیسه بیشتر از کیسه های معمولی پلاستیکی است.

انواع گونی و کیسه های لمینت دار

انواع گونی لمینت

در شهر اصفهان گونی های لمینت دار در انواع مختلفی تولید و عرض می شوند. کیسه ی لمینت کامپوزیت، کیسه های لمینت سفارشی یا چندلایه و گونی لمینت نایلون دوزی شده از جمله گونی های لمینتی رایج در اصفهان هستند. که در ادامه توضیح مختصری در مورد هرکدام ارائه می شود:

کیسه لمینت کامپوزیت

چنانچه گونی های لمینت دار از لایه ی تشکیل شده باشد که استاندارد های صنعت دارو و غذا را داشته باشند، بیشتر برای بسته بندی مواد دارویی استفاده می شوند.

کیسه های لمینت کامپوزیت در انواع سه لایه و دولایه ارائه می شوند. این کیسه ها خاصیت چاپ بسیار بالایی دارند.

کیسه های لمینت سفارشی (چند لایه)

کیسه های لمینت شفارسی کیسه های چند لایه ای هستند که با یک لایه نرم و صاف پوشانده شده اند. این گونی ها به آسانی تمیز می شوند. نوع و اندازه و تعداد لایه های لمینت در این نوع گونی ها بنا بر سفارش مشتری و با توجه به محصول مورد نظر جهت بسته بندی متفاوت می باشد. گونی لمینت سفارشی در دو نوع چند لایه مات و شفاف وجود دارد.

گونی لمینت نایلون دوزی شده

گونی لمینت نایلون دوزی شده به صورت سرباز و ته دوخت تولید می شوند. این گونی ها از یک لایه داخلی نایلون دار که در انتهای کیسه به کیسه اصلی دوخته شده است، تشکیل می شود. دوخت نایلون در داخل کیسه موجب ضد آب شدن و افزایش استحکام کیسه می شود. گونی لمینت نایلون دوزی شده در صنایع زیادی کاربرد دارد و برای محصولاتی از جمله، قند و نبات و شکر و آرد و … که نباید آب به آنها بخورد امتنا می شود. بنا بر درخواست مشتری می توان اتصال لایه ی داخلی نایلون دار را به بالا کیسه اصلی متصل شود.

ابعاد و مدل های رول گونی لمینتانواع رول گونی لمینت

رول گونی لمینت از جمله محصولات گونی لمینت دار تولیدی های گونی بافی است که پس از بافندگی به بخش دوخت و برش وارد نمی شود. رول گونی لمینت دار در عرض های مختلف به بازار عرضه می شود. این نوع گونی ها کاربردها و ویژگی های مختلفی از جمله راه سازی جاده ها ، ساختمان سازی، بسته بندی عمده محصولات غذایی و … دارند.

خرید گونی لمینت عمده در اصفهان

استفاده از گونی لمینت جهت بسته بندی انواع محصولات در صنعت مواد غذایی، کشاورزی و … طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه یک سری الزامات قانونی در جهت استفاده از انواع گونی ضد آب وجود دارد. به گونه ای که تولید کنندگان مواد غذایی و کشاورزان را ملزم می دارد برای بسته بندی و نگهداری محصولات تولیدی شان از گونی های ضد آب لمینت دار یا دارای نایلون پلی اتیلن استفاده کنند.

بسیاری از کشاورزان و صنایع غذایی در اصفهان برای کاهش هزینه های خود تمایل دارند خرید گونی های لمینت دار  را به صورت عمده انجام دهند تا بتوانند خرید به صرفه تری داشته باشند.

از طرف دیگری بسیاری از کارگاه های گونی بافی در اصفهان که در زمینه برش و دوخت گونی های پلاستیکی در انوع لمینت دار، ساده و … فعالیت می کنند، برای تامین مواد اولیه خود که تامین گونی دوخته نشده در متراژ بالا است، اقدام به خرید رول گونی پلاستیکی به صورت عمده از کارخانجات تولید گونی پلاستیکی می کنند.

جهت خرید عمده گونی لمینت دار در اصفهان راه های زیادی وجود دارد که یکی از آنها مراجعه به بازار گونی فروشان است. اما برای سفارش تولید در تیراژ بالا همراه با چاپ برند خود و هر مشخصاتی که از محصول و برند مورد نظرتان است به تولیدی های گونی در اصفهان مراجعه کنید. هم چنین می توانید جهت خرید عمده­ ی اینترنتی از محصولات فروشگاه گونی الوند دیدن فرمائید.

محصولات فروشگاه الوند

قیمت گونی لمینت در اصفهان

همان طور که در این مقاله مطرح شد، گونی های پلاستیکی لمینت دار در انواع مختلف و با متراژ و وزن های متنوعی در اصفهان تولید و مورد مصرف قرار می گیرد. بر همین اساس بنا بر در خواست مشتریان و کاربرد گونی در زمینه بسته بندی محصولات و هم چنین خرید به صورت عمده و یا تکی و ویژگی های فرعی دیگر مورد نظر مشتری (نوع چاپ، رنگ و …) قیمت محصول فرق خواهد کرد.

مشتریان گرامی جهت استعلام قیمت گونی لمینت دار در اصفهان می توانند با شماره تلفن 09138345996  فروشگاه گونی الوند تماس بگیرند.

گونی لمینت کاربردهای فراوانی دارد. این گونی به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد خود توانسته بسیاری از نیاز های مشتریان را پاسخ دهد. گونی ضد آب اصفهان انواع گوناگونی دارد و شما میتوانید مطابق نیاز خود گونی لمینت را سفارش دهید.

گونی لمینت اصفهان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود. این نوع گونیها تجزیه پذیر هستند و می‌توانند بارها و بارها به چرخه تولید برگردند. به این ترتیب جزو تولیدات سازگار با طبیعت محسوب می‌شوند.

قیمت گونی لمینت در اصفهان

معرفی گونی لمینت اصفهان

گونی لمینت اصفهان از ترکیب پلاستیک و پلیمر ساخته میشود. لایه درونی آن پلاستیک بوده و با قرار دادن پوشش پلیمری مقاومت این نوع کیسه افزایش مییابد. برای لایه بیرونی ترکیبی از پلی اتیلن و در برخی موارد پروپیلن به صورت مواد مذاب تهیه شده و بر روی پلاستیک قرار میگیرد. حرارت زیاد دو لایه کیسه را به هم میچسباند.

گونی لمینت اصفهان با توجه به لایه بیرونی صافی که دارد برای درج تبلیغات و مشخصات کالا فضای مناسبی را ایجاد کرده است. به این ترتیب شما میتوانید با توجه به تولیدات خود انواع گونی لمینت ضد آب را سفارش دهید.
این کیسهها به دلیل چند لایه بودن در برابر رطوبت استقامت بسیار زیادی دارند. هر چه ضخامت محصول بیشتر باشد مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی بیشتر است.

انواع گونی لمینت اصفهان

گونی لمینت اصفهان با توجه به نوع کارکرد خود انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید محصولات گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید و پس از مشورت با کارشناس فروش محصول نهایی را سفارش دهید.

انواع گونی لمینت ضد آب عبارتند از:

    • گونی لمینت کامپوزیت
    • گونی لمینت نایلون دوزی شده
    • گونی سفارشی لمینت چند لایه

 

گونی لمینت اصفهان

گونی لمینت اصفهان می‌تواند از نوع گونی لمینت کامپوزیت باشد. این نوع گونی ها به صورت دو لایه و سه لایه تولید می‌شوند. سطح صاف این نوع گونی اجازه چاپ هر نوع محتوایی را بر روی گونی خواهد داد. شما میتوانید برای طراحی این بخش از کارشناس مربوطه راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.

برخی از گونی‌های لمینت کامپوزیت در صنایع غذایی و داروها کاربرد دارند. این دسته از صنایع به دلیل رعایت اصول بهداشتی استانداردهای مشخصی را برای تولید گونی مد نظر قرار می‌دهند. گونی لمینت ضد آب اگر مورد تایید وزارت بهداشت باشد میتواند برای بسته بندی مواد غذایی و دارویی نیز به کار گرفته شود.

نوع دیگر گونی لمینت اصفهان گونی لمینت نایلون دوزی شده است. داخل این نوع کیسه یک لایه نایلون دوخته می‌شود. این کار موجب بالا رفتن مقاومت گونی در برابر نفوذ آب و رطوبت خواهد شد. از چنین گونیهایی برای بسته بندی مواد غذایی حساس به رطوبت مانند قند و شکر استفاده می‌شود.

گونی سفارشی چند لایه یکی دیگر از انواع گونی لمینت اصفهان است. این نوع گونی به صورت سفارشی تولید میشود. به عبارت دیگر مشتری با توجه به ابعاد مورد نیاز، نوع مواد اولیه و تعداد لایه ها سفارش خود را به ثبت میرساند. این گونیها در دو نوع مات و شفاف تولید میشود و سطح بیرونی به آسانی قابل تمیز شدن است.

گونی لمینت اصفهان

کاربرد گونی لمینت ضد آب

مهمترین ویژگی گونی لمینت اصفهان ضد آب بودن این نوع کیسه میباشد. وجود لایه های متعدد پلیمر موجب پوشانندگی کامل محتویات کیسه میشود. از دیگر ویژگیهای این محصول مقاومت در برابر حمل اشیاء سنگین میباشد. همچنین برخورد اجسام تیز و برنده نمیتوان انسجام این نوع گونی را از بین ببرد و موجب پارگی آن شود.

خرید گونی لمینت

همانطور که گفته شد گونی لمینت ضد آب قابلیت چاپ دارد و تجزیه پذیر است. دوام و ماندگاری آن بالا میباشد و میتوان تا مدتهای زیادی از آن استفاده کرد.
از گونی لمینت اصفهان در عملیات عمرانی نیز استفاده می‌شود. در ساختمان سازی برای پوشاندن نمای ساختمان و زیبا سازی شهر این گونی کاربرد دارد.

همچنین میتواند از ریزش مصالح ساختمانی جلوگیری کرده و از جان عابران حفاظت نماید. پیمانکاران با استفاده از این گونی بنا را در برابر تغییرات جوی، وزش باد و ریزش باران حفظ می‌کنند.

گونی لمینت برای جا به جایی مصالح ساختمانی مناسب است. به دلیل بافت منسجمی که این گونی دارد مصالح مختلف مانند گچ، سیمان و ماسه به آسانی قابل حمل می‌باشد. همچنین در راه سازی و جاده سازی کاربردهای زیادی دارد. زیرا مقاومت آن در برابر گرما بسیار بالا است و می‌توان از آن به جای گونی های کنفی استفاده کرد.

گونی لمینت اصفهان در برابر نفوذ حشرات مقاوم میباشد و در صنایع کشاورزی برای حمل حبوبات و صیفی جات به کار گرفته میشود.

استفاده از رول گونی لمینت و گونی ضد آب اصفهان

گونی لمینت اصفهان در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود. همچنین در مصارف خانگی می‌توان از این نوع کیسه استفاده کرد. کیسه لمینت چند بار مصرف می‌باشد و قابل شستشو است. بنابراین جایگزینی آن به جای کیسه‌های یکبار مصرف به صرفه می‌باشد. برای مصارف خانگی این کیسه در رنگ‌ها و ابعاد گوناگون تولید می‌شود. گونی لمینت ضد آب در اصفهان دارای تنوع بسیار زیادی است که برای مشاهده انواع آن با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید.

رول گونی لمینت می‌تواند در صنایعی که تولید انبوه دارند کاربرد داشته باشد. بعد از بافت، گونی به ابعاد کوچکتر تقسیم نمی‌شود. به عبارت دیگر مرحله دوخت نهایی بر روی گونی انجام نمی‌گیرد تا مشتری بتواند در ابعاد دلخواه آن را برش دهد.

رول گونی لمینت

قیمت گونی لمینت

عوامل مختلفی بر قیمت گونی لمینت اصفهان اثرگذار است. این نوع گونی علاوه بر اینکه انواع مختلفی دارد از متریال های گوناگونی نیز برای تولید آن استفاده می‌شود. مشتری میتواند با توجه به نیاز خود این نوع گونیها را سفارش دهد.

انواع گونی لمینت

در بازار گونی لمینت با ویژگی‌های متفاوت مانند ضد آفتاب بودن نیز وجود دارد و قیمتهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید جهت اطلاع از بهترین نوع گونی و کاربردهای گوناگون آن با کارشناس فروش گفتگو نمایید.

گونی لمینت اصفهان با توجه به متراژ، متریال و نوع کاربرد قیمت گذاری می شود. خرید گونی از تولید کنندگان برتر این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که بهترین نوع گونی را به کار گرفته‌اید. کیفیت یک محصول به نوع مواد اولیه آن ارتباط دارد. هر چه مواد مرغوب تری استفاده شده باشد کیفیت محصولات بالاتر خواهد بود. همچنین دوام و ماندگاری کیسه تضمین می‌شود. به این ترتیب شما باید برای خرید این محصولات به تولید کنندگان معتبر مراجعه نمایید.

9 پاسخ
  1. حامد
    حامد می گوید

    سلام وقت شما بخیر. ممنون از مطلب مفیدی که نوشته اید. من در اصفهان به دنبال فروشگاه آنلاین انواع گونی بودم که بتونم گونی های لمینتی که می خوام راحت خریداری کنم. از آشنایی با سایت شما خیلی خوشحالم. امیدوارم موفق باشید.

    پاسخ
  2. مجید
    مجید می گوید

    سلام ممنون از وب سایت خوبتون. خیلی خوبه که کالاهایی مانند گونی هم بصورت آنلاین میفروشید.

    پاسخ
  3. فرشاد
    فرشاد می گوید

    سلام ممنونم از سایت خوبتون من چندتا از محصولاتتون رو خریدم عالی بود از لحاظ کیفیت

    پاسخ
  4. رسول
    رسول می گوید

    سلام کیفیت محصولاتتون و تنوعش بی نظیره خوشحالم که با سایت شما اشنا شدم ممنونم از شما

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.