وبلاگ - آخرین اخبار
خرید گونی پلاستیکی در اصفهان

امروزه خرید گونی پلاستیکی در اصفهان، در بیشتر صنایع و کارخانه های این شهر نیازی ضروری محسوب می شود. مهمترین کاربرد آن ها نیز بسته بندی محصولات در کارخانه جات مختلف است. این گونی‌ ها در مقایسه با گزینه‌ های دیگر ویژگی ‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهند که باعث شده تقاضا برای استفاده از این محصولات افزایش پیدا کند.

علاوه بر آن ماهیت شهر اصفهان نیز به عنوان یک شهر صنعتی باعث افزایش تولیدکنندگان گونی پلاستیکی در اصفهان شده است. در ادامه به کاربردهای مختلف این گونی ها در اصفهان می پردازیم. همچنین در پایان این مقاله از الوند شما را با یکی از بهترین مراکز فروش گونی پلاستیکی در اصفهان آشنا می کنیم:

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

کاربرد گونی های پلاستیکی

فناوری های مدرن و استفاده از تکنیک ‌های روز در صنعت ساخت گونی‌ باعث تولید انواع مختلف آن ها شده است. بنابراین کاربردهای بیشتری نیز پیدا کرده اند. مانند:

کاربرد گونی های پلاستیکی در اصفهان

علل خرید انواع گونی پلاستیکی در اصفهان

زمانی که صحبت از خرید گونی های پلاستیکی در اصفهان می‌شود، بلافاصله ویژگی های انواع مختلف آن به ذهن می آید. مزایا و ویژگی هایی که باعث می شود در کلانشهری مانند اصفهان با تعداد کارخانه های زیاد، زمین های کشاورزی وسیع و سیستم حمل و نقل و ارسال گسترده، میزان فروش گونی های پلاستیکی بیشتر باشد. برخی از این ویژگی ‌ها شامل این موارد است:

قیمت ارزان گونی پلاستیکی

قیمت گونی های پلاستیکی در اصفهان باعث می شود خرید آن ها نسبت به سایر کیسه هایی که برای بسته بندی به کار می روند، مقرون به صرفه تر باشد. به طور مثال کیسه گونی های کنفی در برابر انواع گونی های پلاستیکی، قیمتی تقریبا دو برابر دارند. همین امر باعث شده است صنایعی که احتیاج به مصرف انبوه و تعداد بالا ازین محصولات دارند سراغ تولیدکننده های گونی پلاستیکی در اصفهان بروند و خرید خود را به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده انجام دهند.

علل خرید انواع گونی پلاستیکی در اصفهان

مقاوم در برابر تغییرات جوی و رطوبت

در درجه اول باید در نظر بگیرید که گونی های پلاستیکی که از پلی پروپیلن ساخته شده اند، نسبت به سایر گونی ها نفوذ ناپذیرتر هستند. در نتیجه انواع گونی های پلاستیکی پلی پروپیلن کنترل بیشتری بر روی رطوبت و محافظت از محصولاتی که در آن‌ها نگهداری می‌شوند دارند. اما این به تنهایی کافی به نظر نمی رسد. برای مقاومت کافی در برابر رطوبت باید آن ها را لمینت کرد. گونی های پلاستیکی لمینت شده علاوه بر مقاومت در برابر باران و برف و نفوذ آب، از استحکام بیشتری نیز برخوردارند. به همین منظور است که فروش گونی های پلاستیکی در اصفهان بیشتر از بین کیسه های پلی پروپیلن یا همان گونی های ضد آب است.

سازگاری با محیط زیست

به دلیل زیاد شدن فضولات غیر قابل بازیافت در جهان برای همگان مهم است که از محصولی استفاده کنند که کمترین میزان آسیب را به طبیعت وارد کند. به همین دلیل است که خرید گونی های پلاستیکی در اصفهان به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده مجدد از آن ها بیشتر است. از آنجایی که گونی های پلی پروپیلن به صورت بیولوژیکی قابل تجزیه می‌باشند، از این نظر نسبت به محصولات سنتی ویژگی‌ های بهتری دارند.

سازگاری با محیط زیست گونی های پلاستیکی

قابلیت چاپ روی گونی

وجود مراکز زیادی برای چاپ روی کیسه گونی های پلاستیکی در اصفهان باعث سهولت استفاده از این محصولات شده است. زیرا در عصر جدید که بازاریابی و تبلیغات حرف اول را می زند، لازم است که هنگام فروش محصولات، حداقل نام و شماره تلفن تولیدی یا کارخانه روی آن حک شود، حتی اگر آن ها را با گونی ها بسته بندی کرده باشیم. چاپ روی گونی های لمینت شده بسیار ساده تر و راحت تر انجام می شود. در اثربخشی تبلیغاتی گونی ‌های لمینت همین بس که می‌توانند به افزایش آگاهی از کارخانه یا شرکت تولیدی و حمل و نقل شما کمک کنند. شما می‌توانید انتخاب گسترده ‌ای میان رنگ‌ها، شکل و اندازه‌های موجود برای تهیه این محصولات داشته باشید.

استحکام زیاد گونی پلاستیکی

گونی‌های پلاستیکی تولید شده از پلی پروپیلن بسیار مستحکم بوده و عملکرد خوبی در برابر حمل و نقل اقلام سنگین ارائه می‌دهند. آن ‌ها در شرایط سخت نسبت به پلاستیک ‌های دیگر ماندگاری بالاتری دارند و حتی در دمای زیاد شکل خود را حفظ کرده و مقاومت زیادی نشان می‌دهند. به همین دلیل خرید گونی پلاستیکی در اصفهان از جنس پلی پروپیلن برای حمل و نقل، ذخیره‌ سازی کالاهای مختلف مثل سیمان، غلات، مواد شیمیایی، برنج، شکر، خوراک دام و سایر اقلام بسیار توصیه می شود.

از آنجایی که جابجایی هوا درون این کیسه های بسته بندی به راحتی انجام می شود، شرایط نگهداری در آن‌ ها به خوبی صورت می‌گیرد. در تولید گونی های پلاستیکی در اصفهان نیز به بافت دوجهته الیاف توجه زیادی می شود. این کار باعث استحکام و دوام بیشتر این محصولات می‌شود.

استحکام زیاد گونی پلاستیکی

مقاوم در برابر حشرات

گونی ‌های پلاستیکی ضد آب و ضد آفتاب به دلیل خواص شیمیایی و فیزیکی و مواد تشکیل دهنده آن ها، قابلیت ذخیره‌ سازی مواد غذایی را به گونه ای فراهم می کنند که حشرات و جانوران موذی به آن ها آسیب نزنند. در نتیجه می توان با اطمینان بیشتری به بسته بندی مواد غذایی با گونی های پلاستیکی و نگهداری و ذخیره سازی آن ها در سوله ها و انبارها  پرداخت. به علاوه انتقال مواد غذایی از شهر اصفهان به سراسر کشور نیز باعث شده است خرید گونی پلاستیکی در اصفهان بیش از پیش حائز اهمیت باشد.

مقاومت در برابر اشعه های خورشیدی

فروش گونی های پلاستیکی در اصفهان بیشتر به صورت ضد آفتاب است. زیرا ترکیب ‌های ضد یو وی به کار رفته در گونی ‌های پلاستیکی ضد آفتاب باعث شده تا این محصولات در برابر اشعه های خورشید دوام بیشتری داشته باشند. همین امر باعث می شود در شهری مانند اصفهان که بیشتر مواقع سال با تابش مستقیم خورشید و آسمانی صاف همراه است، لزوم خرید گونی های ضد آفتاب پلاستیکی بیشتر احساس شود. دلیل آن نیز جلوگیری از آسیب های جدی وارد شده به محصولات در برابر نور خورشید، و خراب شدن آن هاست.

گونی های پلاستیکی ضد آفتاب

بهترین مرکز خرید گونی پلاستیکی در اصفهان

اگر شما مصرف کننده ثابت گونی های پلاستیکی باشید می دانید که گونی های شرکت پینک به دلیل دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، بهترین پارچه گونی ها را نسبت به همتایان خود دارد. در این میان کلینیک الوند نیز به دلیل استفاده از رول گونی های پلاستیکی شرکت پینک، به بهترین تولید کننده کیسه گونی پلاستیکی در اصفهان تبدیل شده است. به همین منظور به اگر قصد خرید گونی های پلاستیکی در اصفهان را دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ فروشگاه اینترنتی الوند تا علاوه بر بررسی خدمات و محصولات این شرکت، از قیمت آن ها نیز اطلاع پیدا کنید. همچنین برای صحبت با مشاورین می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

بهترین مرکز خرید گونی پلاستیکی در اصفهان

 

بسته‌بندی استاندارد کالا در صنایع مختلف، نقش بسزایی در حفظ کیفیت و حمل‌ونقل آسان ایفا می‌کند. مجموعه الوند در راستای تسهیل خرید گونی پلاستیکی در اصفهان، انواع گونی‌های موردنیاز خریداران را تأمین می‌کند. کیفیت بالا، تنوع در سایز و ضخامت، طرح و رنگ متفاوت و از همه مهم‌تر قیمت مناسب گونی پلاستیکی سبب جلب نظر خریداران شده است. گونی‌های پلاستیکی نسبت به سایر اجناس مشابه از ویژگی‌های به‌خصوصی چون بافت محکم، ماندگاری بالا و قابلیت استفاده مجدد برخوردارند.

گونی پلاستیکی علاوه بر کارخانه‌ها و تولیدی‌ها در باربری‌ها، مزارع کشاورزی و ساخت‌وسازها کاربرد گسترده دارند. خرید گونی پلاستیکی باید متناسب با نیاز و هدف مدنظر صورت بگیرد. ازاین‌رو مشاوره با کارشناسان شرکت، امری حائز اهمیت محسوب می‌شود. شما می‌توانید با تهیه گونی‌های پلاستیکی ضدآب، محصولات مدنظر را در برابر عوامل مخرب بیرونی محافظت کنید.

تولید گونی پلاستیکی در اصفهان

گونی پلاستیکی همان‌طور که از نامش پیداست، نوعی گونی تهیه شده از الیاف پلاستیکی با بافت نسبتاً منعطف محسوب می‌شود. تولید گونی پلاستیکی در اصفهان با بهره‌گیری از پلیمر پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن به‌وسیله دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن صورت می‌گیرد. متریال اولیه ابتدا در آزمایشگاه تحت شرایط کنترل شده بررسی و اصلاح می‌شود و سپس وارد پروسه تولید می‌شود. ماده اولیه تولید گونی‌های پلاستیکی ابتدا به الیاف باریک تبدیل می‌شود.

الیاف تهیه شده نیز به‌صورت تاروپود در کنار هم بافته می‌شوند. در نهایت گونی تولید شده به‌صورت رول یا کیسه‌ آماده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. خواص منحصربه‌فرد و قابل‌توجه پلی‌اتیلن سبب تولید گونی‌های منعطف و مقاوم می‌شود. از‌این‌رو متریال مرغوب و خط تولید مجهز در کیفیت نهایی گونی نقش بسزایی دارند.

گونی پلاستیکی در اصفهان

انواع گونی پلاستیکی

با شناخت انواع گونی پلاستیکی خرید گونی پلاستیکی در اصفهان آسان‌تر می‌شود. گونی‌های پلاستیکی بر اساس ماده اولیه، سایز و حتی کاربرد به انواع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه انواع مختلف تولید گونی پلاستیکی در اصفهان بررسی می‌شوند.

گونی پلی‌پروپیلن یا PP

گونی‌های PP همان‌طور که مشخص است از الیاف پلی‌پروپیلن تولید می‌شوند. یکی از خواص منحصربه‌فرد گونی PP، بافت زیست‌تخریب‌پذیر آن است که موردتوجه دوستداران طبیعت قرار دارد. گونی پلاستیکی پلی‌پروپیلن اغلب به رنگ سبز تولید می‌شود و با قیمت نسبتاً بالا به فروش می‌رسد.

گونی پلی‌اتیلن

گونی‌های پلی‌اتیلن رایج‌ترین و ارزان‌ترین مدل‌های گونی پلاستیکی هستند که از پلیمر پلی‌اتیلن تهیه می‌شوند. پلیمر پلی‌اتیلن فاقد خاصیت کشسانی است؛ ازاین‌رو در موارد خاصی چون بسته‌بندی کالاهای سنگین، پوشش سقف و … کاربرد دارد. قیمت گونی پلاستیکی پلی‌اتیلن مناسب و مورد قبول خریداران است.

گونی ضد آب یا لمینت

کیسه اصفهان ضدآب در واقع همان گونی پروپیلن است که یک‌لایه اضافی لمینت دارد. گونی ضدآب علاوه بر آب، در برابر نفوذ رطوبت هم کاملاً مقاوم است. لایه لمینتی گونی پلاستیکی ضدآب ساختاری نایلون مانند دارد که کیفیت آن در میزان مقاومت و قیمت گونی مؤثر است.

انواع گونی پلاستیکی

خرید گونی پلاستیکی در اصفهان برای مصارف گوناگون

کاربرد گونی پلاستیکی در حدی است که در هر خانه، انباری، مغازه، تولیدی و کارخانه‌ای یافت می‌شود. کارایی فوق‌العاده گونی پلاستیکی سبب افزایش خرید گونی پلاستیکی در اصفهان و استان‌های دیگر کشور شده است. در واقع گونی‌ها در زمینه‌های مختلف بسته‌بندی، جابه‌جایی و عایق کاربرد گسترده دارند که تولید گونی پلاستیکی در اصفهان را رونق بخشیده است.

مصرف‌کنندگان مطرح گونی پلاستیکی کارخانه‌ها و تولیدی‌های مختلف هستند که روزانه از تعداد کثیری گونی برای بسته‌بندی محصول استفاده می‌کنند. گونی‌های پلاستیکی علاوه بر بسته‌بندی غلات و مواد غذایی در بسته‌بندی مصالح ساختمانی چون گچ، سیمان سفید و … کاربرد دارند. خرید گونی بزرگ بیشتر برای بسته‌بندی و حمل کالاهای پلاستیکی و البسه بسیار رایج است. در این میان خرید و فروش گونی ضایعاتی اصفهان، درآمد مناسبی برای افراد به همراه دارد. برخی دیگر از کاربردهای کیسه اصفهان در زمینه‌های مختلف شامل موارد ذیل هستند:

  • بسته‌بندی، حمل و نگهداری علوفه در مزرعه، دامداری‌ و دامپروری
  • بسته‌بندی حبوبات و غلات در کارخانه‌ها برای حمل و ذخیره آسان
  • بسته‌بندی و حمل مواد خام موردنیاز کارخانه‌های مختلف
  • بسته‌بندی کالاهای مختلفی چون کفش و لباس برای حمل و انبار آسان
  • بسته‌بندی، حمل و ذخیره آسان مصالح ساختمانی مثل خاک، ماسه و…
  • بسته‌بندی و ذخیره آجیل، گردو، پسته، فندق و بادام خام

خرید گونی پلاستیکی در اصفهان

مزایای خرید گونی پلاستیکی در اصفهان

مشتریان خرید گونی پلاستیکی در اصفهان با اطلاع از خواص و ویژگی‌های این محصول، نیاز خود را به‌راحتی رفع می‌کنند. گونی‌های پلاستیکی در واقع ویژگی‌های بارزی چون مقاومت بالا، حمل آسان، قیمت مناسب و … دارند که مزیت آن‌ها محسوب می‌شوند. مزایای خرید کیسه گونی به شرح ذیل هستند:

مقاومت قابل‌توجه کیسه اصفهان

اولین و شاید مهم‌ترین علت خرید گونی پلاستیکی در اصفهان و بقیه شهرها، استحکام و مقاومت مطلوب این محصول نسبت به ‌اندازه و ضخامت آن است. گونی‌های پلاستیکی در واقع در برابر وزن بالا، گزند حشرات و حتی فشار تا حدودی مقاوم هستند.

وزن سبک و حجم بالا

گونی‌های پلاستیکی به دلیل وزن بسیار کمی که دارند به طور گسترده در باربری‌ها و بسته‌بندی‌ها استفاده می‌شوند. حجم این گونی‌ها به‌گونه‌ای است که قابلیت ذخیره محصولات زیادی را دارند.

قابلیت چاپ روی گونی

امکان چاپ روی گونی پلاستیکی مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. بدین ترتیب می‌توان به‌راحتی مشخصات محصول و تولیدکننده، برند شرکت یا کارخانه و سایر متن‌های مدنظر را روی گونی چاپ کرد. درج تاریخ تولید و تاریخ انقضا در مورد محصولات خوراکی بسته‌بندی‌شده در گونی، بسیار حائز اهمیت است.

کاربرد بالا و قابلیت استفاده دوباره

گونی‌های پلاستیکی بنا به ویژگی‌های مثبتی که دارند در اغلب جابه‌جایی‌ها و بسته‌بندی‌ها کاربرد دارند. به طور مثال شما با یکبار خرید گونی پلاستیکی بزرگ، بارها از آن استفاده می‌کنید. قابلیت استفاده مجدد سبب خرید و فروش گونی دست دوم در اصفهان شده است.

قیمت خرید کیسه اصفهان

قیمت خرید گونی پلاستیکی در اصفهان به دلیل خرید بدون واسطه از شرکت الوند رقمی بسیار مطلوب است. قیمت خرید گونی پلاستیکی بر اساس کیفیت، سایز، جزئیات و حتی تعداد مدنظر تعیین می‌شود. آنچه که مشخص است گونی پلاستیکی لمینت، با قیمت بالاتری از گونی‌های پلی‌اتیلن و ساده به فروش می‌رسد.

راه‌های خرید گونی پلاستیکی

چنانچه قصد خرید گونی پلاستیکی در اصفهان دارید، از مجموعه الوند غافل نشوید. این فروشگاه‌ اینترنتی امکان مشاهده تمام نمونه کارها اعم از گونی‌های رنگی در سایزهای بزرگ و کوچک، رول گونی، کیسه گونی و … را به مشتریان می‌دهد. خریداران می‌توانند به‌راحتی کالای مدنظر را پس از مشاهده قیمت گونی پلاستیکی در اصفهان به سبد خرید انتقال داده و خرید خود را ثبت نمایند.

3 پاسخ
  1. محسن رضایت
    محسن رضایت می گوید

    سلام. فروش این گونی ها متاسفانه در ایران کم هست. شما فروش به صورت عمده بار هم دارید؟

    پاسخ
  2. احسان بهزادی
    احسان بهزادی می گوید

    خریداری کردم و واقعا راضی بودم. به دوستان پیشنهاد میکنم. امیدوارم بتونیم همکاری خوبی باهم داشته باشیم🙏

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.