وبلاگ - آخرین اخبار
رول گونی پلاستیکی متری

رول گونی پلاستیکی برای مصارف عمده، یکی از تولیدات رایج کارخانه های تولید کیسه و پارچه گونی است. ر این شکل توزیع انواع گونی ها، به صورت رول هایی در ابعاد مختلف عرضه می شود. یکی از مهمترین انواع آن ها رول گونی های پلاستیکی می باشد. اهمیت آن ها به دلیل کاربرد زیاد آن ها است. رول گونی های پلاستیکی انواع مختلف دارند. تولید رول گونی های ضد آب و ضد آفتاب از رایج ترین محصولات در این زمینه می باشد. در مقاله زیر از سایت الوند به شرح انواع رول گونی پلاستیکی و نحوه تولید آن می پردازیم:

فهرست مطالب

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

رول گونی پلاستیکی متری (ابعاد، انواع و قیمت)

در این مقاله به طور کامل متوجه خواهید شد که قیمت رول گونی پلاستیکی متری بر چه اساسی تعیین می‌شود. شما می‌توانید رول‌های مورد نیاز خود را از کیسه الوند تهیه فرمایید.

ویژگی های رول های پلاستیکی

برتری رول ها نسبت به تولیدات دیگر مربوط به ابعاد، جنس و قیمت آن ها می باشد. در ادامه به اختصار به توضیح ویژگی این گونی ها می پردازیم:

  • ابعاد رول ها به گونه ای است که برش آن ها بر اساس نیاز خریدار انجام می شود.
  • برتری گونی های پلاستیکی به گونی های کنفی یا نخی به سبک بودن آن هاست.
  • از این رول ها می توان کیسه هایی برای مصارف مختلف تولید کرد.
  • قیمت رول های پلاستیکی نسبت به همتایان خود مناسب تر است.

ویژگی های رول گونی پلاستیکی

انواع رول گونی و کاربرد آن ها

رول های گونی پلاستیکی با مواد مختلفی تولید می شوند. پلی پروپیلن و پلی اتیلن دو مواد پلیمری معروفی هستند که در تولید این رول ها به کار برده می شوند. ساخت و ویژگی رول گونی های پلی پروپیلن و پلی اتیلن تفاوت چندانی با هم ندارند. تنها تفاوت آن ها در میزان کش سانی و استحکامشان است. کارخانه جات تولید رول گونی های پلاستیکی بر حسب نیاز مشتری و زمینه کاریشان، از یکی از این مواد، یا گاهی هر دوی آن ها استفاده می کنند. این رول ها، بر حسب مقاومتشان در برابر رطوبت و آب به انواع مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه به توضیح انواع آن ها می پردازیم:

انواع رول گونی پلاستیکی

رول ساده

رول گونی های ساده یک لایه هستند. یک لایه بودن آن ها به این معنی است که در هنگام ساخت از لایه لمینت استفاده نشده است.همچنین بافت این رول ها به مواد یو وی یا ضد آفتاب آغشته نشده اند. کاربرد رول گونی های پلاستیکی ساده به عنوان گونی ساختمانی می باشد. همچنین می توان از آن ها کیسه های پلاستیکی برای مصارف و خرید خانگی تهیه کرد.

رول ضد آفتاب

در کارخانه جات تولید این محصولات، نسبت به نیاز مشتری از مواد ضد آفتاب در ساخت پارچه ها استفاده می کنند. رول های ضد آفتاب تولید شده با این روش مقاومت زیادی در برابر آفتاب و نور خورشید پیدا می کنند. این امر باعث می شود دیرتر دچار پوسیدگی شده و خراب شوند. کاربرد رول های ضد آفتاب به عنوان کیسه های خرید، سایه بان است.

رول ضد آب

در هنگام تولید رول پلاستیکی ضد آب، یک لایه لمینت روی بافت پارچه کشیده می شود. این کار هم آن ها را در برابر رطوبت و آب مقاوم می کند و هم با دو لایه کردن آن ها، مقاومتشان را در برابر اجسام سنگین بیشتر می کند. کاربرد رول گونی های پلاستیکی ضد آب بیشتر به عنوان گونی نمای ساختمان  است. به کار بردن آن ها به عنوان محافظ دور ساختمان باعث می شود در هنگام بارندگی آب به داخل ساختمان نفوذ نکند. همچنین از این گونی ها برای قیرگونی خیابان ها و جاده ها نیز استفاده می کنند.

رول گونی ضد آب

رول ضد آب و آفتاب

چنانچه در تولید این محصولات از مواد یو وی و لایه لمینت شده با هم استفاده شود، این گونی ها را تبدیل به رول های ضد آب و ضد آفتاب می کند. به همین دلیل مقاومت این پارچه ها، هم در برابر آفتاب و هم رطوبت و آب زیاد است. بیشترین کاربرد رول های ضد آفتاب و ضد آب، استفاده آن ها به عنوان سایه بان و نمای ساختمان است.

ابعاد و قیمت رول های پلاستیکی

ابعاد رول های پلاستیکی متری متفاوت است.اما معمولا در کارخانه جات و تولیدی های رول های پلاستیکی ابعاد استانداردی وجود دارد. عرض این رول گونی ها از 30 سانتی متر تا 4 متر متفاوت است. خرید رول  های پلاستیکی متری در طول های 150 تا 250 متر امکان پذیر است. این ابعاد نسبت به درخواست و سفارش مشتری قابل تغییر است. قیمت هر رول نیز بر اساس برش و متراژ آن ها تغییر می کند.

ابعاد و قیمت رول گونی پلاستیکی

تولید رول گونی پلاستیکی     

تولید این پارچه ها بر حسب مواد به کار برده در این گونی ها یا میزان تولیدشان، در کارخانه جات یا تولیدی های کوچکتر ساخته می شوند. تجهیز کارخانه رول پلاستیکی به دستگاه های پیشرفته، باعث می شود این پارچه های تولید شده در آن ها نیز کیفیت بیشتری داشته باشد. باید در نظر داشت که قیمت هر متر رول های پلاستیکی که با ماشین آلات پیشرفته تولید می شوند نیز از سایر آن ها بیشتر است. تولیدکنندگان کیسه لمینت ، بهترین نوع این رول گونی ها را ارائه می دهند.

تولید رول گونی پلاستیکی

مرکز فروش رول گونی های پلاستیکی

یکی از معتبرترین فروشندگان رول های پلاستیکی در اصفهان، فروشگاه گونی الوند می باشد. این مرکز مجموعه ای از انواع رول ها را از بهترین تولیدکنندگان رول های پلاستیکی تهیه کرده است. این نمونه ها با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار داده می شود. با مراجعه به فروشگاه الوند می توانید از این مجموعه کامل دیدن فرمائید. همچنین برای استعلام لیست قیمت رول های پلاستیکی، میتوانید با شماره تلفن 09138345996 فروشگاه الوند تماس حاصل فرمائید.

 

قیمت گونی پلاستیکی رولی

قیمت گونی پلاستیکی رولی بسته به جنس رول و ابعاد آن متفاوت است. برای دریافت قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید.

شماره تماس09138345996
واتساپ09138345996
اینستاگرامalvand.co.partak

 

بررسی انواع رول گونی پلاستیکی متری و کیسه گونی، مقایسه قیمت این محصولات و ویژگی‌هایشان

رول گونی و کیسه گونی محصولاتی از جنس پلاستیک هستند که در مشاغل گوناگون کاربرد‌های مختلفی دارند. علت اصلی محبوبیت رول گونی پلاستیکی متری و کیسه گونی دقیقا همین پلاستیکی بودنشان است. زیرا این ویژگی باعث می‌شود تا با وجود ابعاد بزرگ وزن کمی داشته باشند. در نتیجه به راحتی نصب و جا به جا شوند. در این مقاله شما با کاربرد‌های گونی رولی، قیمت گونی کیسه متری و… آشنا می‌شوید. همراه ما باشید.

گونی متری چیست و در هنگام خرید گونی متری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

گونی و کیسه‌های پلاستیکی جز جدانشدنی از زندگی این روزه ساکنین کره زمین می‌باشند. کیسه‌ها و گونی متری‌ها از پلیمر‌های مختلفی مثل پلی اتیلن، پلی پروپیلن و… ساخته می‌شوند. گونی رولی‌های پلاستیکی از نظر اندازه و لایه‌ها دارای تفاوت می‌باشند. این ویژگی‌ها یعنی اندازه و جنس قیمت گونی کیسه متری و قیمت گونی متری را تحت تاثیر قرار می‌دهند. کیسه‌ها و گونی‌های پلاستیکی که معمولا در بازار وجود دارند دارای محدودیت در سایز و کیفیت می‌باشند. خرید گونی متری از این نظر کاربردی است که دو عامل بیان شده را قابل کنترل می‌کند. همین ویژگی‌ها است که باعث کاربرد گسترده این محصول در مکان‌های مختلف گشته است. برای آشنایی بیشتر با کاربرد رول گونی پلاستیکی متری همراه ما باشید.

گونی متری

کاربرد‌های گونی در مشاغل گوناگون چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مکان‌های گوناگون به گونی‌های پلاستیکی عریض و بلند نیاز پیدا کرده باشید. به عنوان مثال بخواهید که ساختمان و بنا در حال ساخت‌تان را در برابر برف و باران در زمستان و پاییز عایق کنید. شاید هم گلخانه‌ای داشته باشید و بخواهید دیواره‌های پلاستیکی برای آن تعبیه کنید. شاید هم می‌خواهید خانه خود را رنگ کنید و نگران رنگی شدن کف خانه هستید. ساده‌ترین مورد همین است که به دنبال کیسه گونی‌های بزرگ می‌گردید. در همه این موارد شما می‌توانید با خرید گونی متری کارهایتان را به راحتی پیش ببرید و با خیال آسوده به فکر مسائل مهم‌تر باشید.

معرفی انواع گونی رولی همراه با کاربرد‌های هر کدام در صنعت

شما می‌توانید نسبت به نیازتان نوعی از کیسه گونی رولی را انتخاب و خریداری نمایید. در بین این محصولات تنوع زیادی در رنگ، عرض، طول، جنس و قیمت وجود دارد. در ارتباط با ابعاد کیسه گونی باید این نکته را بدانید که این محصولات از عرض ۳۰ سانتی متر تا ۴ متر موجود می‌باشند. در ارتباط با طول این محصول به هیچ عنوان نگران نباشید. رول‌هایی حتی با طول ۱۵۰ متر و ۲۵۰ متر نیز موجود می‌باشند. خبر خوب اینکه نسبت به نیاز مشتری میزان طول این رول‌ها می‌تواند متغیر باشد. قیمت گونی متری نیز بسته به ویژگی‌هایش متفاوت است. اما به طور کلی گونی متری قیمت مناسبی دارد و رنج قیمتش متنوع است.

رول گونی پلاستیکی متری

بررسی انواع گونی رولی به صورت موردی

حالا که با ویژگی‌های سایز و اندازه کیسه آشنا شدید به بررسی ظاهر، جنس و کیفیت این محصول به صورت موردی و تک به تک می‌پردازیم.

  • رول ساده گونی متری قیمت مناسبی دارد و کیفیتش نیز قابل قبول است.
  • این رول‌های کیسه گونی و گونی رولی فقط یک لایه پلاستیکی دارند.
  • این محصول بیشتر در کارهای ساختمانی به عنوان گونی و پلاستیک ساختمانی و یا مصارف خانگی استفاده می‌شود.
  • البته پیشنهاد ما به شما این است که از رول‌های دارای لایه ضد آفتاب برای مصارف ساختمانی استفاده کنید تا در دراز مدت همچنان کارآمد باقی بمانند.
  • قیمت گونی متری ساده مقرون به صرفه است و برای کوتاه مدت این محصول بسیار مناسب است.

رول گونی پلاستیکی متری ضد آفتاب

این محصول دارای یک لایه محافظ در برابر یو وی یا همان اشعه خورشید می‌باشد. این محصول برای مواردی که می‌خواهید از کیسه گونی در فضای باز و به مدت طولانی استفاده کنید پیشنهاد می‌شود. به عنوان مثال برای دیواره‌های گلخانه می‌توانید از این محصول استفاده کنید. به طور کلی برای مصرف در تابستان این مورد مناسب‌تر است.

قیمت گونی متری

رول لمینت (ضد آب)

لمینت یک ماده ضد آب است با افزودن این لایه به پلاستیک، رول گونی پلاستیکی متری دارای خاصیت ضد آب بودن می‌شود. رول گونی‌های لمینت و ضد آفتاب نیز موجود می‌باشد. این موارد بهترین گزینه برای دیواره و سقف کشی گلخانه‌ها و همچنین کارهای ساختمانی در زمستان و پاییز هستند.

گونی متری قیمت مناسب، چه عواملی در قیمت گونی کیسه متری تاثیر گذار است؟

قیمت گونی کیسه متری و رول گونی پلاستیکی می‌تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار گیرد. در ابتدای مقاله بیان کردیم که گونی می‌تواند از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلن باشد. همین مورد که در ارتباط با مواد سازنده محصول است یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در قیمت گونی متری می‌باشد. عامل بعدی که تاثیر مهمی در قیمت این محصول دارد لایه‌های افزوده شده به پلاستیک می‌باشد. همانطور که پیشتر گفته شد رول گونی پلاستیکی متری میتواند ساده، ضدآفتاب و. . باشد. برای افزودن این خاصیت‌ها لایه‌های متنوعی افزوده می‌شود. با افزوده شدن این لایه‌ها قیمت، کاربرد و ویژگی‌های محصول تغییر شایانی می‌کند. مورد بعدی عرض رول است. هر چقدر که محصول عریض‌تر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود. وزن نیز از موارد مهم و تاثیر گذار است.

قیمت گونی کیسه متری

سخن پایانی

قیمت گونی متری و قیمت گونی کیسه متری به عوامل گوناگون از جمله رنگ، اندازه و جنس بستگی دارد. در هنگام خرید این محصولات به نام شرکت سازنده نیز توجه نمایید. از هر نوع گونی در جایی که مناسب است استفاده کنید تا مبادا در کارتان دست خوش نارضایتی و یا ضرر شوید.

در این مقاله شما با رول گونی پلاستیکی متری و انواع آن آشنا شدید. همچنین اطلاعاتی در ارتباط با عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصولات بیان شد. امیدوارم ب مطالعه این مقاله اطلاعات مورد نیازتان را کسب کرده باشید.

17 پاسخ
  1. حميدرضا درخشان
    حميدرضا درخشان می گوید

    سلام بنده شلیف وگونی 3خط و نصف گونی 3خخط نیاز دارم. لطفا جهت خرید راهنمایی فرمایید

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      قیمت گونی متری بسته به عرض و وزن گونی متفاوت است. لطفا با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. علی‌محمد‌نجمی
    علی‌محمد‌نجمی می گوید

    درود‌برشما‌واقعا‌گونی‌های‌شما‌خیلی‌نسبت‌‌به‌جنس‌های‌دیگه‌محکمتر‌ومقاومتر‌هست‌‌تشکر‌میکنم‌
    ۰۹۱۷۹۲۸۱۴۰۸

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس می گوید

    سلام بنده کارگاه کیسه دوری دارم کیسه آردی یک متر 75گرم می‌خوام قیمت مناسب بدین همیشه با شما کار میکنم لطفاً قیمت رو پیامک کنین ممنون

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و عرض ادب
      لطفا شماره موبایل خودتان را نیز اعلام نمایید تا قیمت های رول گونی پلاستیکی برای شما ارسال شود.

      پاسخ
  4. امین
    امین می گوید

    سلام بنده کارگاه کیسه دوری دارم کیسه آردی یک متر 75گرم می‌خوام قیمت مناسب بدین همیشه با شما کار میکنم لطفاً قیمت رو پیامک کنین ممنون

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و عرض ادب
      لطفا شماره موبایل خودتان را نیز اعلام نمایید تا قیمت های رول گونی پلاستیکی برای شما ارسال شود.

      پاسخ
  5. سیدحبیب
    سیدحبیب می گوید

    سلام ارادت حسینی هستم بابت قیمت مزاحم میشم سایز ۷۰پرچمی ۸۰و۹۰و۱۰۰میخام رنگ زرد ابی برای صادرات اگرمقدبود به این شماره واتساپ کنید ۰۹۱۲۴۳۱۳۷۸۳

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و عرض ادب برای خرید گونی ضد آب و ضد آفتاب با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید تا بهترین و مناسبترین گونی متناسب با کار شما را پیشنهاد دهند.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.