وبلاگ - آخرین اخبار
چادر برزنتی سفید

همه ما به دلیل اهمیت زیاد انواع پارچه برزنت رنگی و چادر برزنتی سفید، با این پارچه ها آشنا هستیم. ولی برای به کار بردن صحیح آن ها بهتر است با انواع مختلف آن ها و خصوصیات و ویژگی هایی که هر کدام دارند نیز آشنا شویم.

در این نوشته در مورد برزنت سفید می خوانیم و سعی می کنیم کاربردهای مختلف پارچه های برزنت سفید را بررسی کنیم. در پایان این مقاله نیز راه های خرید از کلینیک الوند که یکی از بهترین مراکز فروش برزنت ها است را در اختیارتان می گذاریم.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

پارچه برزنتی سفید چیست؟

برزنت ها پارچه هایی هستند که لقب مقاوم ترین و بادوام ترین پارچه ها را به خود گرفته اند. حتی با گذشت سال های زیاد و پیشرفت صنعت پارچه بافی و نساجی نیز هنوز هیچ پارچه ای نتوانسته است این شهرت را از آن ها بگیرد. نوع بافت و موادی که در تولید آن‌ها به کار برده می‌شوند انواع مختلف آن ها را می سازد. اما اغلب از ترکیب پنبه و پلی استر و کرباس و پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می شوند.

لازم به ذکر است تنها مزیت چادر برزنتی سفید با سایر برزنت های رنگی برای کسانی که قصد خرید پارچه برزنتی را دارند نیز رنگ آن هاست. در واقع این محصولات ممکن است از هر کدام از انواع این پارچه ها ساخته شده باشد.

پارچه برزنتی سفید

کاربردهای مختلف چادر برزنتی سفید

حتما شما هم در مکان های مختلف شاهد برپایی چادر برزنتی سفید بوده اید. یا دیده اید که از پارچه برزنت های سفید برای برطرف کردن نیازهای مختلف در مکان های متفاوت استفاده می کنند. چیزی که در این پارچه ها باعث تمایزشان نسبت به سایر برزنت ها شده است، رنگ روشن آن ها است.

رنگ سفید نماد پاکی، صلح و آرامش است و به همین منظور در شرایط مختلف و با مقاصد خاص، رنگ غالب دکوراسیون داخلی مکان های به خصوصی به حساب می آید. ترجیح صاحبان این مشاغل نیز این است که به دلیل محکم بودن برزنت ها، از برزنت های نازک یا برزنت های ضخیم برای این موارد استفاده کنند. در ادامه با کاربردهای متعدد آن ها بیشتر آشنا می شویم:

برپایی چادرهای برزنتی سفید هلال احمر

از آن جایی که سفید یکی از نمادهای جمعیت هلال احمر است، یکی از مهمترین کاربردهای این محصولات، استفاده از آن ها برای چادرهای برزنتی سفیدی است که هلال احمر در مناطق مختلف برپا می کند. به طور قطع پارچه هایی که برای این مورد به کار برده می شود باید از برزنت های ضد آب و ضد آفتاب باشند. هرچند برزنتی هایی که برای برپایی چادرهای عشایری استفاده می شوند نیز برای این کار مناسب هستند.

کاربردهای چادر برزنتی سفید

استفاده از پارچه برزنتی سفید برای پرده

پرده ها یا پوشش های بالکن و تراس ها یکی دیگر از کاربردهایی است که بهتر است از چادر برزنتی سفید استفاده شود. دلیل آن نیز این است که بر خلاف برزنت هایی که رنگ تیره دارند، رنگ سفید آن ها باعث گرفتگی روحیه و اذیت شدن چشم نمی شود.

همچنین با عدم جذب نور خورشید باعث جلوگیری از گرم شدن داخل ساختمان در فصل های گرم سال می شوند. برزنت هایی که برای این منظور مناسب هستند نیز آن هایی هستند که از لحاظ جنس شبیه به برزنت های نظامی هستند.

برپایی آلاچیق ها در تالارها و سالن های پذیرایی

صاحبان سالن های پذیرایی و تالارها که از آلاچیق های برزنتی در فضای باز خود استفاده می کنند، ترجیح می دهند از چادر برزنتی های سفید برای پوشش این سایبان های برزنتی استفاده کنند. دلیل آن نیز نوع مراسمی است که در این مراکز برپا می شود و ماهیت رنگ سفید است که تقریبا قابل استفاده در تمامی مراسم از جمله جشن عروسی هاست. برزنت های نانو نیز یکی از بهترین نوع پارچه ها برای دوخت این روکش ها هستند.

چادر برزنتی سفید آلاچیق

دوخت کیسه های خرید

محبوبیت کیسه ها و کیف هایی که با پارچه برزنتی سفید و برای مصارف روزانه و خرید دوخته می شوند، به دلیل استحکام و عمر زیاد آن هاست. به طور معمول برای دوخت این کیسه ها از برزنت های کیفی یا برزنت های شمعی استفاده می شود. زیرا انعطاف لازم برای اجرای عملیات دوخت را دارند.

قیمت چادر برزنتی سفید

قیمت پارچه برزنت سفید به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچند می توانید هنگام خرید اینترنتی برزنت ها و سر زدن به سایت های مختلف قیمت آن ها را با هم مقایسه کنید، اما ما در اینجا عواملی که در قیمتشان تاثیر می گذارند را بیان می کنیم:

  • نوع برزنتی که در تولید آن ها استفاده شده است.
  • نوع خرید شما که ممکن است به صورت خرده یا عمده ای باشد.
  • متراژ و عرض پارچه ای که شما می خرید.
  • کیفیت الیاف و ماشین آلاتی که در تولید آن ها به کار برده شده است.

قیمت چادر برزنتی سفید

در پایان نیز برای رفاه و آرامش شما عزیزان یکی از معتبرترین مراکز فروش برزنت در اصفهان را معرفی می کنیم. کلینیک الوند علاوه بر فروش انواع برزنت با کیفیت و ارسال آن به سراسر کشور، اقدام به دوخت سفارشی انواع چادر برزنتی نیز کرده است. راه های ارتباطی با این مرکز نیز سایت فروشگاه الوند  و شماره تماس 09138345996 می باشد.

خرید چادر برزنتی سفید

برزنت در چه مواردی استفاده می شود؟ برزنت ماده ای است که بیشتر برای پوشاندن اشیا برای محافظت از آنها استفاده می شود. این محصول از پارچه پلی اتیلن بافته شده و دارای روکش PVC در یک یا دو طرف آن است که از آب و اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند. خرید چادر برزنتی سفید برای سایبان، چادر ماشین، باربندها و… استفاده می شود.

فروش چادر برزنتی سفید

کلمه برزنت ممکن است به قطعه بزرگی از چنین موادی نیز اشاره داشته باشد که اغلب قسمت بالایی کالایی مانند کانتینر بار یا کامیون را می پوشاند. به این معنا، می‌توان آن را به جای هم با عباراتی از جمله «برزنت»، «ورقه قطره‌ای» و «پلی برزنت» استفاده کرد. فروش چادر برزنتی سفید درجه یک در فروشگاه گونی الوند صورت می گیرد فقط با یک تلفن سفارش خود را ثبت نمایید.

چادر برزنتی سفید ارزان

برزنت ماده ای است که معمولاً از الیاف مصنوعی بافته شده، به ویژه پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود. اغلب در صنعت ساخت و ساز برای پوشاندن اقلامی مانند جابجایی های زمین و سایر ماشین آلات و در مواردی که در فضای باز رخ می دهد برای ایجاد پناهگاه در برابر باران یا خورشید استفاده می شود. برای ساخت چادر برزنتی سفید خود فقط ابعاد آن را در واتساپ ارسال نمایید تا ما آن را دوخته و برای شما ارسال نماییم.

 

پارچه برزنتی سفید نوعی پارچه محکم و منعطف است که کاربردهای بسیاری دارد. این پارچه منحصربه‌فرد به دلیل خاصیت ضد آب آن مشهور است و می‌تواند در برابر تمام شرایط آب و هوایی از قبیل باران، باد، برف، آتش، گرما، یخ‌زدگی، ضربه و خراشیدگی مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

در حال حاضر برزنت سفید به عنوان یکی از پرفروش‌ترین پارچه‌های برزنتی موجود در بازار به شمار می‌رود و خریداران زیادی دارد. چرا که این پارچه از کیفیت بالایی برخوردار است و افراد می‌توانند از کاربرد و کارایی فراوان آن در جهت پوشش فضاهای مختلف استفاده کنند.

پارچه برزنت دارای انواع مختلفی است که در کاربرد و نوع الیاف آن‌ها نیز تفاوت وجود دارد. بنابراین خریداران پیش از تهیه این محصول باید به نوع نیاز و بودجه خود توجه کرده و سپس اقدام به خرید کنند. در ادامه ما را همراهی کنید تا به جوانب بیشتری از این موضوع اشاره کنیم.

چادر برزنتی ارزان

معرفی پارچه برزنت سفید

پارچه برزنتی سفید یکی از پرکاربردترین برزنت‌ها است که بخش عمده‌ای از بازار پارچه‌های برزنت ضد آب و کاربردی را به خود اختصاص داده است. همانطور که از نامش پیداست، رنگ این پارچه سفید است و همین مسئله باعث افزایش طرفداران و فروش آن شده است.

این پارچه مقاوم و مستحکم در موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قطعا شما نیز بارها کاربرد آن را از نزدیک مشاهده کرده‌اید. علاوه بر ویژگی‌های مهمی که این جنس دارد، رنگ سفید آن را نیز می‌توان به عنوان یکی از نقاط قوت مهم به شمار آورد.

برزنت سفید از دیگر برزنت‌ها متمایز است. چرا که رنگ سفید به عنوان یک رنگ پرطرفدار شناخته می‌شود و در شرایط متنوع و با هر دکوراسیون و فضایی به راحتی هماهنگ می‌شود. همچنین این رنگ روشن است و برخلاف رنگ‌های تیره، باعث دلگیر شدن فضا نمی‌شود و آن را بزرگتر جلوه می‌دهد.

پارچه برزنت سفید

کاربردها

دوخت چادر برزنتی یکی از کاربردهای مهم پارچه برزنتی سفید است که مصارف زیادی دارد. از انواع چادرهای برزنتی می‌توان به منظور پوشاندن فضا و ایجاد سایه استفاده کرد. همچنین این چادرها جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید یا یخ‌زدگی نیز کاربرد دارند.

با توجه به اینکه رنگ سفید به عنوان نماد جمعیت هلال احمر شناخته می‌شود، این چادرها توسط هلال احمر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، برای برپایی چادرهای عشایری نیز از این چادرها استفاده می‌کنند. چرا که برزنت رنگ سفید مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم اشعه خورشید یا سرما دارد. برخی مواقع به منظور زیباسازی چادر، رنگ‌های دیگر را نیز با سفید ترکیب می‌کنند.

با توجه به مقاومت بالای این چادر در برابر باد و آفتاب، برای پوشاندن استخرهای روباز کاربرد فراوانی دارند. علاوه بر این، برای محافظت از دریچه کولر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌توان از چادر جنس برزنتی استفاده کرد و کولر را پوشش داد.

همچنین چادر برزنتی را می‌توان برای کمپینگ و ایجاد پناهگاه‌های اضطراری مورد استفاده قرار داد. سایبان برخی از فروشگاه‌ها یا پیاده‌روها نیز از جنس چادرهای برزنت است. برای جمع کردن چادرهای برزنت به راحتی می‌توان آن را پایین آورده و جمع کرد.

مزایا

استفاده از پارچه برزنتی سفید در بین مردم بسیار متداول است. از این رو از آن‌ برای ساخت چادر برزنتی استفاده می‌کنند. این چادرها مزایای زیادی دارند که از قرار زیر هستند:

  1.  این پارچه‌ها ضد آب بوده و در برابر آب باران و بارش برف از استحکام کافی برخوردار هستند. به همین دلیل برای اغلب کاربری‌ها مفید و موثر محسوب می‌شوند.
  2. این چادرها به دلیل جنس بسیار عالی، استقامت کششی بالایی دارند.
  3. به دلیل جنس چند لایه و محکم این چادرها، مانع خوبی در برابر اشعه نور خورشید هستند و اجازه عبور گرما به داخل چادر را نمی‌دهند.
  4. برای نواحی باز که مسقف نیستند، استفاده از چادرهای با جنس برزنت انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. از این رو می‌توان آن را گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی محسوب کرد.

خرید پارچه برزنتی

خرید پارچه برزنتی سفید به دلیل کیفیت بالا و کاربردی بودن آن بسیار رواج دارد. در حال حاضر کارگاه‌های زیادی در کشور فعالیت کرده و انواع مختلفی از این پارچه را با کیفیت خوب و کارایی بالا تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

در صورتی که خریداران از مراکز و شرکت‌های معتبر اقدام به خرید پارچه برزنت کنند، می‌توانند با حذف واسطه‌ها، هزینه‌های خرید را به طور قابل توجهی کاهش دهند. همچنین خرید از شرکت‌های پخش‌کننده که تحت نظر تولیدکنندگان اصلی فعالیت می‌کنند، می‌تواند باعث خرید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی شود.

قیمت پارچه برزنت سفید

قیمت پارچه برزنت سفید

قیمت پارچه برزنت سفید در فروشگاه‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است. این مسئله دلایل اقتصادی زیادی دارد. این پارچه‌ها به صورت عمده و تک به بازار عرضه شده و با قیمت‌های رقابتی به فروش می‌رسد. بنابراین مصرف‌کننده‌ها می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه موردنظر خود آن را تهیه کنند.

پارچه برزنتی سفید از بازار فروش وسیع و گسترده‌ای برخوردار است و بر وضعیت اقتصادی کشور بسیار اثرگذار است. تا آنجا که تولیدات این پارچه می‌تواند علاوه بر اینکه نیاز داخلی را تامین می‌کند، بخشی از آن نیز به خارج از کشور صادر شود.

قیمت پارچه برزنت سفید به طور کلی به نوع موادی که در تولید آن به کار رفته است، بستگی دارد. همچنین کیفیت این پارچه، نوع تولید پارچه برزنت، برند شرکت تولیدکننده آن و نحوه خرید پارچه برزنت بر قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار هستند.

همچنین لازم است اشاره کنیم که قیمت آن را بر اساس متراژ پارچه محاسبه می‌کنند، اما برخی از خریداران که قصد تهیه این پارچه به صورت عمده را دارند، می‌توانند آن را به صورت رولی و با قیمت اقتصادی و به صرفه تهیه کنند.

قیمت پارچه چادر برزنتی سفید

جمع‌بندی

پارچه برزنتی سفید یکی از پرفروش‌ترین برزنت‌های بازار است که کاربرد زیادی دارد. پارچه‌های برزنتی سفید ضد آب هستند و در تولید انواع مختلفی از محصولات از قبیل چادر برزنتی به کار می‌روند. این چادرها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند.

همچنین به منظور ایجاد سایه و محافظت از فضای داخل چادر از سرما، گرما، اشعه خورشید، یخ‌زدگی، آتش، خراشیدگی و غیره از چادرهای برزنتی استفاده می‌کنند. قیمت این چادرها ثابت نیست و به عوامل متفاوتی بستگی دارد.

5 پاسخ
  1. محمد فروتن
    محمد فروتن می گوید

    سلام عالیه. خریداری کردم از کیفیتش راضی بودم. الان به صورت عمده بخوام فروش دارید؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.