وبلاگ - آخرین اخبار
چاپ روی برزنت

با تولید انواع پارچه های برزنت و وسعت کاربردهای آن در صنایع و فعالیت های مختلف، درخواست چاپ روی برزنت نیز گسترش پیدا کرده است. هر کدام از مشاغل نسبت به فعالیت و نیازهای خود و به دلایل مختلفی چاپ برزنت را ضروری می دانند. دلایلی مانند حک شدن نام و برند برای تبلیغات، زیبایی و ایجاد تنوع، چاپ شماره تلفن و آدرس برای سهولت کار مشتریان. با ما در این مقاله از الوند همراه باشید تا شما را با فرایند چاپ بر روی پارچه های برزنت آشنا کنیم.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

کاربرد چاپ روی برزنت

همانطور که می دانید پارچه های برزنت انواع مختلفی دارند که بر اساس ویژگی های هر کدام از آن ها، مصارف بسیار متنوعی نیز می توان برای آن ها متصور شد. اما باید به این نکته توجه کرد که امکان چاپ روی تمام برزنت ها امکان پذیر نیست. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد قصد چاپ برزنت دارید قبل از خرید پارچه با شماره 09138345996 تماس گرفته و با متخصصین الوند در زمینه تهیه پارچه مناسب مشورت کنید. در ادامه به کاربردهای مختلف چاپ بر روی پارچه برزنتی می پردازیم:

کاربرد چاپ روی برزنت

چاپ روی چادرهای وانت بار

نیسان ها و وانت بارها یکی دیگر از وسایل حمل و نقل بار در شهرها محسوب می شوند. در دهه های پیش، نیاز به تبلیغات وانت و نیسان ها با حک کردن نام و شماره تلفنشان بر روی بدنه ماشین بر طرف می شد. اما امروزه با استفاده گسترده از برزنت های وانت بار و نیسان به عنوان پوشش و محافظ بار، چاپ بر روی برزنت جایگزین نوشتن شماره بر روی بدنه شد. از مزایای این کار این است که می توان علاوه بر نوشتن نام شرکت باربری یا شماره تلفن راننده، تبلیغات گسترده تر و خلاقانه تری نیز انجام داد تا باعث جذب مشتری بیشتر شود.

چاپ بر روی برزنت های اطلاع رسانی

بعضی از مواقع از این پارچه ها برای محافظت از یک ساختمان یا بنا استفاده می شود. در بیشتر این مواقع نیاز است که برای اطلاع رسانی به افراد، نکاتی روی این پارچه ها نوشته شود. در این موارد چنانچه جنس این پارچه ها به گونه ای انتخاب شود که قابلیت چاپ بر روی آن وجود داشته باشد می توان از دستگاه های چاپ بر روی پارچه های برزنت استفاده می کنند.

چاپ بر روی برزنت ها

چاپ روی  چادرهای تریلی و کامیون

با نگاه کردن به ماشین های سنگین در جاده ها متوجه این موضوع خواهیم شد که برزنت تریلی و برزنت کامیون از پرکاربردترین موارد چاپ روی برزنت محسوب می شوند. حک کردن لوگوی شرکت و کارخانه، چاپ نام محصولات تولید شده در آن کارخانه یا شماره تلفن شرکت حمل و نقل و باربری از مواردی است که باعث بالا رفتن اهمیت این موضوع می شود. هرجند زیاد بودن عرض بسیاری از برزنت های ماشین سنگین باعث شده است که با هر دستگاه چاپی سازگار نباشند، اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های جدید، این مشکل نیز قابل حل شده است.

چاپ روی برزنت تریلی

چاپ روی کیسه های برزنتی فروشگاه ها

به طور قطع به فروشگاه هایی رفته اید که به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی (پلی پروپیلن)، پارچه ای و کنفی، از نوعی کیسه های برزنتی برای تحویل محصولات خود استفاده می کنند. چاپ روی برزنت این کیسه ها نیز مانند چاپ بر روی کیسه های پلاستیکی امکان پذیر است. بنابراین به راحتی می توان توضیحات محصول فروخته شده، اطلاعات فروشنده یا فروشگاه، و راه های ارتباطی با توزیع کنندگان را بر روی آن حک کرد.

چاپ بر روی سایبان برزنتی فروشگاه

سایبان های برزنتی فروشگاه ها موارد مناسب و ضروری برای چاپ مشخصات و تبلیغات است. هنگام تابش آفتاب و نیاز به پایین کشیدن سایبان، در بسیاری از موارد علاوه بر پوشیده شدن مطالبی که روی شیشه یا درب فروشگاه نوشته شده است، قسمتی از داخل فروشگاه نیز پنهان شده و نوع فعالیت آنها غیر قابل تشخیص می شود. در این موارد می توان با چاپ جمله ای که فعالیت فروشگاه را نشان دهد، همراه با نوشتن نام و تلفن فروشگاه و حک کردن لوگوی آن روی پارچه برزنتی سایبان، باعث جلب توجه مشتریان به فروشگاه شویم. انواع برزنت را در فروشگاه الوند پیدا کنید.

چاپ بر روی سایبان برزنتی

دستگاه های چاپ بر روی برزنت

به دلیل کاربردهایی که چاپ روی این پارچه ها دارد برای اینکار بهتر است از دستگاه هایی استفاده کرد که عرض 5 متر پارچه را در بر بگیرند. همچنین طرح های مختلف را مانند دستگاه های چاپ بنر، با کیفیتی خوب روی این پارچه ها انتقال دهد. به همین منظور بهتر است از دستگاه هایی استفاده شود که بتوانند چاپ لارج فورمت انجام دهند. برای چاپ ابعاد کوچکتر این پارچه‌ها نیز می توان از سایر دستگاه های چاپ پارچه استفاده کرد.

دستگاه های چاپ بر روی برزنت

چاپ بر روی برزنت در اصفهان

طبق مباحثی که گفته شد، انتخاب مرکز که همراه با فروش برزنت و چاپ روی آن، به مشتریان خود مشاوره تخصصی نیز در این زمینه بدهد ضروری به نظر می رسد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید اینترنتی پارچه های برزنتی و سفارش چاپ روی آن ها در ابعاد و طرح های مختلف را دارید به سایت فروشگاه الوند مراجعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره در زمینه چاپ روی برزنت، انتخاب و خرید برزنت مناسب در اصفهان و اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید و با مشاورین الوند صحبت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.