وبلاگ - آخرین اخبار
چاپ روی گونی و کیسه

یکی از روش های تبلیغ محصولات برای هر شرکت و کارخانه و تولید کننده ای چاپ مشخصات بر روی کیسه یا بسته است. پیدا کردن مراکزی که چاپ روی گونی در اصفهان انجام می دهند نیز به دلیل وجود تولید کنندگان زیاد در این شهر حائز اهمیت است. برای پیدا کردن مراکز چاپ کیسه در اصفهان لازم است با چگونگی چاپ و مواد آن آشنا شویم. به همین منظور الوند مقاله ای تهیه کرده است که شما را به مطالعه آن دعوت می کنیم:

چاپ روی انواع گونی در اصفهان

همانطور که می دانید انواع گونی و کیسه برای بسته بندی از الیاف مختلفی ساخته شده اند. انواع گونی ها به سه دسته تقسیم می شوند: گونی های پلاستیکی، گونی کنفی و پارچه ای. حال ممکن است این پارچه ها را با مواد مختلفی ترکیب کنند و گونی های پلاستیکی لمینت شده، ضد آب، ضد آفتاب را تولید کنند. اما باید بدانیم که چاپ روی گونی در اصفهان تنها روی بعضی از این محصولات امکان پذیر است. در ادامه مقاله به شرح آن ها می پردازیم:

گونی های پلاستیکی لمینت شده

تمامی گونی هایی پلاستیکی که به یک لایه لمینت مجهز شده اند برای چاپ روی گونی در اصفهان مناسب هستند. لمینت یک لایه پلاستیک فشرده است که برای ضد آب کردن و استحکام بیشتر گونی و کیسه به آن ها اضافه می شود. بافت شیشه ای این مواد باعث می شود. بهترین تولید کننده کیسه گونی لمینت، شرکت پینک است. شما می توانید برای خرید گونی لمینت پینک و اطلاع از قیمت آن ها با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

چاپ روی گونی های پلاستیکی لمینت شده

گونی های پلاستیکی پلی پروپیلن

الیاف اصلی تشکیل دهنده این گونی ها ماده پلیمری به نام پلی پروپیلن است. این الیاف کیسه های پلی پروپیلن و به نسبت شفاف تر از پلی اتیلن تولید می کنند. به دلیل پخش نشدن جوهر روی کیسه و ماندگاری آن روی الیاف، عملیات چاپ روی گونی در اصفهان به راحتی انجام می شود.

کیسه های کامپوزیت

چاپ کیسه در اصفهان بیشتر روی کیسه های کامپوزیت انجام می شود. این به دلیل این است که این کیسه ها برای انواع بسته بندی در اندازه های مختلف کاربرد زیاد دارد. همچنین به دلیل اینکه در اکثر موارد این کیسه ها با ترکیب مواد کاغذی و پلاستیکی تهیه شده اند، عملیات چاپ بر روی آن ها راحت تر انجام می شود.

چاپ روی کیسه های کامپوزیت

کیسه های پارچه ای

عملیات چاپ بر روی کیسه ها و گونی های پارچه ای معمولا با دستگاه های متفاوتی از چاپ روی گونی های پلاستیکی انجام می شود. این به دلیل متفاوت بودن الیاف این محصولات است.

کاربرد چاپ روی گونی در اصفهان

هر کدام از کیسه و گونی ها برای موارد متفاوتی به کار می روند. گاهی نوع کاربرد آن ها به گونه ای است که نیاز به چاپ مشخصات محصول و تبلیغات روی آن نیست. در ادامه به توضیح مواردی که چاپ روی گونی در اصفهان ضروری به حساب می آید، می پردازیم:

کاربرد چاپ روی گونی در اصفهان

گونی حبوبات

یکی از مهمترین محصولاتی که با گونی ها جابجا می شوند انواع حبوبات هستند. چاپ روی گونی حبوبات حداقل برای نوشتن نام محصول و شرکت تولید کننده آن نیاز است.

کیسه و گونی برای برنج

 گونی های برنج یکی دیگر از مواردی هستند که باید روی آن ها مشخصات محصول درج شود. بنابر این سعی می شود از کیسه های پارچه ای و پلاستیکی استفاده شود تا بتوان روی آن ها عملیات چاپ را انجام داد.

بسته بندی محصولات با کیسه کامپوزیت

کیسه های کامپوزیت به دلیل کابرد زیادشان برای انواع بسته بندی انواع محصولات مانند انواع آجیل، حبوبات، میوه های خشک، آردها و ادویه جات به کار برده می شوند. لازمه تولید این بسته ها نیز درج مشخصات روی آن هاست. بنابراین چاپ کیسه در اصفهان در این موارد نیز ضروری است.

چاپ روی کیسه محصولات

گونی های مصالح ساختمانی

گونی های ساختمانی برای جابجایی مصالح مانند گچ و سیمان به کار می روند. با زیاد شدن کارخانه های تولید این محصولات، درج اطلاعات بر روی گونی مصالح نیز امری ضروری محسوب می شود. ویژگی گونی های ساختمانی، عمل چاپ روی گونی ها را در اصفهان ساده کرده است.

چگونگی چاپ روی گونی

عملیات چاپ به طور کل با دستگاه های مختلفی انجام می شود. به کار بردن هر کدام از این دستگاه ها برای انواع کیسه ها و گونی ها متفاوت است. برای چاپ روی پارچه جدیدا از دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. اما برای گونی های پلاستیکی و لمینت شده از دست گاه های سیلک اسکرین یا سیلک نقاله ای استفاده می کنند.

معتبرترین مرکز چاپ روی گونی در اصفهان

گونی الوند یکی از معتبرترین مراکز چاپ روی گونی در اصفهان می باشد. این مرکز انواع سفارشات شما اعم از چاپ لوگو، نام فروشگاه، مشخصات محصول و سایر اطلاعات را روی گونی و کیسه های درخواستی شما با بهترین کیفیت انجام می دهد. برای آسودگی شما عزیزان امکان خرید و سفارش انواع گونی های پلاستیکی نیز در این مرکز مهیا شده است. برای آشنایی با این محصولات می توانید به فروشگاه الوند مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.