وبلاگ - آخرین اخبار
چادر برزنتی نظامی

همانطور که می دانیم جنس پارچه برزنت نظامی که برای برپا کردن چادر برزنتی نظامی استفاده می شود، با سایر چادرهای مسافرتی متفاوت است. این تفاوت جنس پارچه به این دلیل است که کاربرد این دو محصول با هم اندکی متفاوت است. ولی این تفاوت به قدری مهم بوده است که باعث شود برای تولید آن به جای برزنت شمعی، از برزنت مستحکم تر و مقاوم تری استفاده کنند و به تدریج آن را برزنت نظامی بخوانند. برای آشنایی بیشتر با پارچه برزنت نظامی و قیمت آن با این مقاله از الوند با ما همراه باشید.

قیمت پارچه برزنت نظامی وابسته عوامل متعددی مانند: ضخامت، اندازه و بسیاری دیگر است. در این مقاله به ذکر جزئیاتی در این باره می‌پردازیم.

انواع برزنت

برای مشاهده انواع برزنت و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

چادر برزنتی نظامی چیست؟

پارچه برزنت یک پارچه مقاوم در برابر آب، و دارای استحکام بالا است. این پارچه ها از ترکیب مواد طبیعی و صنعتی و یا به طور کامل از الیاف صنعتی تهیه شده اند. از انواع آن ها می توان به پارچه های برزنت شمعی، برزنت ماشین سنگین و برزنت نسوز اشاره کرد.

یکی از کاربردهای این پارچه ها برپایی چادرهای مسافرتی و چادر برزنت نظامی است. این چادرها برای اردوهای چند روزه و مانورهای نظامی در فضاهای باز استفاده می شوند. اما ماهیت برپایی این چادرها باعث شده است جنس آن ها نیز متفاوت باشد.

  • چادرهای نظامی برای روزهای زیادی در هوای باز و زیر نور خورشید، در معرض برف و باران و وزش بادهای شدید باید برپا باشند.
  • مساحت برپایی این چادرها بیشتر از چادر مسافرتی است و گاهی 50 نفر را نیز در خود جای می دهد.
  • به دلیل موارد مصرف متفاوت، باید از رنگ هایی غیر از رنگ های برزنت شمعی نیز داشته باشند.

چادر برزنتی نظامی چیست

پارچه برزنت نظامی چیست؟

این نوع از پارچه های برزنت از پلی استر و ویسکوز ساخته شده اند. بنابر این بافتشان شبیه پارچه های برزنت تریلی، برزنت کامیون و کانتینری است. ویژگی بارز و مهم پارچه های برزنت نظامی استحکام و مقامت آن هاست. به همین دلیل است که می توان از آن ها برای چادرهای برزنت نظامی استفاده کرد.

ویژگی های چادر برزنت نظامی

  • ضد آفتاب: هنگام تولید این پارچه ها، الیاف را به مواد ضد آفتاب آغشته می کنند. همین امر باعث می شود مقاومتشان در برابر اشعه آفتاب در روزهایی که ساعت ها در معرض نور خورشید باشند بیشتر شود.
  • استحکام در برابر وزش بادهای شدید: ضخامت و نوع الیاف آن ها باعث می شود هنگام وزش باد و طوفان پاره نشوند.
  • سازگاری رنگ با طبیعت: رنگ این محصولات نیز بیشتر از بین طیف سبز انتخاب شده تا در طبیعت و در صورت نیاز به اختفا، همرنگ محیط باشند و توجه کمتری جلب کنند.
  • ضد آب: جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت در شرایط بد جوی یکی دیگر از ویژگی های بارز این پارچه ها محسوب می شود.
  • انعطاف بالا: این پارچه ها از انعطاف نسبتا خوبی برخوردار است و یکی از دلایل برپایی چادر برزنتی نظامی با این محصولات همین منعطف بودنشان است.

برزنت نظامی

کاربرد پارچه برزنت نظامی 

طبق آنچه گفته شد عمده کاربرد این پارچه ها برای چادر برزنتی نظامی است. اما به دلیل ویژگی هایی که بر شمرده شد از آن ها برای مقاصد دیگری نیز استفاده می کنند:

کاربرد پارچه برزنت نظامی

  • دوخت لباس های نظامی به دلیل مناسب بودن آن ها در فصل های مختلف سال، ضد آب بودن و استحکام زیاد.
  • تولید کلاه های نظامی به دلیل انعطاف و استقامت بالایشان در برابر اشیاء تیز و آفتاب.
  • تولید کوله های ارتشی به دلیل مقاومت زیاد برای حمل بارهای سنگین و سبک بودن وزنشان.
  • روکش ماشین های نظامی به منظور محافظت از بار.

روکش برزنت ماشین های نظامی

تولید پارچه برزنت نظامی

پارچه برزنت نظامی در ایران و در شهرهای مختلفی مانند اصفهان، تهران و مشهد تولید می شود. به همین دلیل است که به راحتی در دسترس هستند و قیمت چادر برزنتی نظامی که با آن ها تولید می شود نیز زیاد نیست. این محصولات در عرض های یک متر، یک و نیم متر و دو متر تولید می شوند. همچنین بر حسب ضخامتی که خواسته خریدار است، از220 تا 740 گرم تولید می شوند.

پارچه های برزنت نظامی را می توانید در هر کدام از این ابعاد و ضخامت به صورت متری و رولی خریداری کنید. طبیعتا قیمت هر متر آن بر اساس کیفیت الیاف، عرض پارچه و ضخامتشان متفاوت است. باید توجه داشت که در تولید این محصولات از رنگ های متنوعی استفاده نمی شود.

تولید پارچه برزنت نظامی

خرید پارچه برزنت نظامی

بهتر است به منظور خرید این محصولات به سراغ بهترین تولید کنندگان پارچه های برزنت بروید. چرا که هم از نظر کیفی محصول مناسبی را دریافت می کنید و هم از لحاظ قیمت خیالتان راحت تر است. بسیاری از این مراکز فروش و نمایندگی های معتبر امکان خرید اینترنتی پارچه های برزنت را نیز فراهم کرده اند.

شما عزیزان می توانید با تماس با فروشگاه الوند به شماره تلفن 09138345996 از مشاوره متخصصان در این زمینه بهره مند شوید و از قیمت انواع پارچه برزنت نیز اطلاع پیدا کنیدبرای خرید برزنت با قیمت مناسب به فروشگاه گونی الوند مراجعه نمایید.

 

پارچه برزنت نظامی برای تولید انواع چادرهای نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چادر که با نام چادر جنگی یا ارتشی نیز شناخته می‌شود، دارای ویژگی‌های منحصر ‌بفردی است که در این مقاله به ذکر آنها می‌پردازیم. قیمت چادر برزنتی نظامی نیز از دیگر موضوعاتی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

برای تولید چادر صحرایی نظامی، از مواد بسیار با کیفیتی استفاده می‌شود، که این مواد اولیه، باعث دوام آن در برابر سرما و گرما شده است. مهمترین خصوصیات چادر برزنتی نظامی، ضد‌آب و ضد حریق بودن آنها است. به همین دلیل به راحتی می‌توان از این چادرها در تمام فصول سال استفاده کرد. چادرهای برزنتی نظامی را به عنوان عایق گرما و سرما نیز می‌شناسند.

قیمت خرید چادرهای برزنتی نظامی

قیمت چادر برزنتی نظامی، یکی از مهمترین مسائلی می‌باشد که پرداخت به آن از ضروریات است. در حقیقت با توجه به انواع گوناگون پارچه برزنت نظامی، قیمت آن نیز می‌تواند متفاوت باشد.

قابل توجه است که قیمت چادرهای نظامی تا حد بسیاری وابسته به نوع پارچه و متریال بکار رفته در آن است. واضح است که هر چه مواد اولیه بکار رفته در چادر جنگی، دارای کیفیت بیشتری باشد قیمت آن نیز به نسبت بالاتر است. قابل ذکر است که تمام پارچه‌های برزنتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما میزان ضخامت این نوع پارچه‌ها می‌تواند متفاوت باشد. از این نوع پارچه در ساخت کوله پشتی، سایبان و بارانی‌های نظامی نیز استفاده می‌شود.

قیمت خرید چادرهای برزنتی نظامی

لیست قیمت چادر برزنتی نظامی

چنانچه شما نیز قصد آگاهی از قیمت پارچه برزنت نظامی را دارید، باید بدانید که ممکن است قیمت‌های اعلام شده، در مدت زمان کوتاهی تغییر کند. با توجه به نوسانات بسیار در بازار ارز کشور، لازم است قبل از خرید، قیمت به روز شده این نوع پارچه‌ها را در وب‌سایت‌های رسمی و معتبر مورد بررسی قرار دهید.

همانطور که می‌دانیم قیمت انواع پارچه در کشور با نوسانات بسیاری روبرو است. همین موضوع باعث عدم ثبات قیمت‌ها در کشور شده است. همچنین باید گفت: چادرهای برزنتی در سایز و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند که هر کدام از آنها دارای قیمتی متفاوت می‌باشند.

لیست قیمت چادر برزنتی نظامی

اهمیت خرید چادر نظامی از یک مرکز معتبر

برای خرید پارچه برزنت نظامی لازم است چند مورد را مد نظر قرار دهید. اولین نکته قابل توجه در این مورد، خرید از یک مرکز معتبر و با سابقه است. به این نکته دقت کنید که چادرهای نظامی قابل تعمیر هستند. به همین دلیل فروشگاهی را برای خرید این نوع چادرها انتخاب کنید که خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. حتما از فروشنده ضمانت‌‌نامه کتبی دریافت نمایید. همچنین ارائه اطلاعاتی در‌مورد نحوه استفاده از این محصول نیز، از وظایف اصلی فروشنده محسوب می‌شود. قابل ذکر است، فروش پارچه چادر برزنتی با کیفیت عالی، تنها در فروشگاه‌های معتبر انجام می‌شود. هنگام خرید این محصول، حتما به کیفیت دوخت و همچنین ظرفیت آن توجهی ویژه نمایید.

توضیحاتی در‌مورد چادرهای نظامی

چادر جنگی که نیروهای نظامی از آن در ماموریت‌های مهم خود در خارج از شهر استفاده می‌کنند، دارای تنوع بسیاری هستند . این تنوع در طرح، اندازه و ضخامت پارچه خود را نشان می‌دهد. در تولید چادرهای جنگی از پارچه‌های برزنتی استفاده می‌کنند. پارچه‌های برزنتی در برابر عوامل محیطی مانند: آفتاب، باد و باران بسیار مقاوم می‌باشند. به این نکته دقت کنید که چادرهای نظامی، غیر قابل اشتعال هستند و همین موضوع باعث شده از آنها در انجام ماموریت‌های نظامی استفاده شود. این نوع چادرها دارای پنجره‌های بسیار بزرگی هستند و همین ویژگی، این امکان را به افراد نظامی می‌دهد که به اطراف خود کاملا احاطه داشته باشند. برای آگاهی از قیمت چادر نظامی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پارچه برزنت نظامی

چادر برزنتی ارتشی

قیمت پارچه برزنت نظامی، تا حد بسیاری به سبک یا سنگین بودن آن وابسته است. در حقیقت در تولید این نوع چادر، از موادی استفاده می‌کنند که تا حد بسیاری باعث سبک بودن آن می‌شود. از این نوع پارچه ها در ساخت استخرهای کشاورزی، روکش کامیون، چادر خودرو و سایبان نیز استفاده می‌شود.

چنانچه قصد دارید از قیمت چادر برزنتی ارتشی آگاه شوید، می‌توانید از اطلاعات کارشناسان ما استفاده نمایید. به این نکته دقت نمایید که کارشناسان ما بر اساس نیاز شما، چادرهایی با کیفیت و ظرفیت مناسب را معرفی خواهند کرد. برای دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های درج شده در وبسایت، با کارشناسان در ارتباط باشید.

خرید قیمت چادر مسافرتی

هنگام خرید چادر مسافرتی نیز حتما می‌بایست به نکات مهمی دقت نمایید. اولین نکته‌ای که حین خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه کرد، راحتی نصب و جمع کردن آن است. حتما زمان خرید چادر مسافرتی از فروشنده بخواهید نحوه صحیح باز و جمع کردن آن‌را به شما آموزش دهد. دومین نکته که توجه به آن بسیار ضروری است، جنس چادر مسافرتی است.

دقت کنید که چادر برزنتی مسافرتی می‌بایست شما را در برابر حشرات، باد، باران و نور شدید آفتاب محافظت نماید. همچنین توجه به میزان ظرفیت چادر نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. چنانچه قصد رفتن به سفر دسته جمعی را دارید، حتما از چادرهایی با ظرفیت بالا استفاده نمایید. اما اگر معمولا به تنهایی سفر می‌کنید، توصیه می‌شود از چادرهایی با ظرفیت کمتر که از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردارند استفاده نمایید.

ویژگی‌های این نوع چادر

به طور کلی، پارچه برزنت نظامی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که ضد آب و ضد حریق بودن آنها تنها بخشی از این خصوصیات است. در واقع یک پارچه برزنتی می‌بایست بسیار سبک باشد تا حمل و نقل آن به آسانی صورت گیرد. همچنین میزان ضخامت این نوع پارچه باید تا حدی باشد که عمل دوخت نیز روی آن به سادگی انجام شود. برای آگاهی از قیمت هر متر مکعب پارچه برزنتی و عوامل موثر بر آن، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چادر برزنتی ارتشی

خرید چادر اسکلتی برزنتی

جهت ساخت چادر اسکلتی برزنتی از اسکلت هایی با جنس آلومینیومی و فولادی استفاده می‌شود. همین موضوع باعث مقاومت بیشتر این نوع چادر در برابر طوفان‌های شدید شده است. چادر اسکلتی برزنتی دارای فضایی بیشتر و قیمتی بسیار مناسب‌تر است.

ارتفاع قد این نوع چادر بسیار بالا است و همین موضوع باعث راحتی استفاده کنندگان از آن شده است. برای خرید چادر اسکلتی با قیمتی بسیار مناسب با کارشناسان ما در تماس باشید. قابل ذکر است تمامی محصولات این شرکت با ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

در این مقاله سعی شد اطلاعات کاملی در زمینه پارچه برزنت نظامی ارائه شود. امیداوریم با مطالعه این مطلب، اطلاعات شما در این حوزه افزایش یابد.

4 پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      قیمت ها بر اساس نوع کیفیت متفاوت است که قیمت از متری 100 هزار تومان شروع می‌شود که بسته به نوع مصرف شما فروش برزنت نیز متفاوت می‌شود. برای اطلاع از قیمت برزنت مورد نیاز خود با شماره 09138345996 تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.