وبلاگ - آخرین اخبار
تولیدکننده کیسه گونی لمینت در اصفهان

امروزه استفاده کیسه گونی های پلاستیکی یا لمینت شده در مصارف خانگی و فروشگاه ها روز به روز در حال افزایش است. علاوه بر این صاحبان صنایع مختلف نیز ترجیح می دهند از کیسه گونی هایی استفاده کنند که لمینت شده باشد. به همین دلیل است که کارخانه جات تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان گسترش پیدا کرده اند. تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان در انواع مختلف و با مواد متفاوتی انجام می شود. در مقاله زیر از گونی الوند با انواع مختلف این گونی ها و کاربردشان آشنا می شویم.

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

تولید کیسه گونی لمینت چگونه است؟

همان طور که می دانید کیسه ها و گونی ها، بر اساس مواد تشکیل دهنده آن ها، انواع مختلفی دارند. چنانچه در تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان از نخ کنف یا کتان استفاده شده باشد به آن ها گونی کنفی یا گونی نخی گفته می شود. اما اگر از موادی مانند پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته شده باشند به آن ها اصطلاحا گونی های پلاستیکی می گویند. کیسه گونی هایی که در هنگام ساخت به مواد ضد آب آغشته شده باشند را اصطلاحا لمینت شده می گویند. تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان با استفاده از انواع پارچه ها انجام می شود. نحوه تولید آن ها به این شکل است که در مرحله ای که پارچه های رولی آماده شدند، یک لایه لمینت روی آن ها ریخته می شود. این کار در کارخانه های تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان انجام می شود.

کیسه گونی لمینت چیست؟

مواد ضد آب کیسه گونی های لمینت شده از ورود رطوبت و آب به داخل کیسه جلوگیری می کنند. همچنین تولیدی های کیسه گونی لمینت  با اضافه کردن یک لایه به آن ها، کیسه هایی با استحکام بیشتر به بازار عرضه می کنند. از آن جایی که وزن گونی های پلاستیکی کمتر است، بیشتر کارخانه جات تولید کیسه و گونی لمینت، دست به ساخت کیسه گونی های پلاستیکی لمینت شده می زنند. اما کیسه ها و گونی های کنفی و نخی نیز کاربرد خاص خود را دارند.

ویژگی های کیسه گونی لمینت

کیسه گونی های لمینت شده ویژگی های زیادی دارند. همین امر باعث می شود کارخانه جات تولید کیسه و گونی لمینت در اصفهان، تولید کیسه گونی های ضد آب را به انواع ساده آن ترجیح دهند. اما در هر صورت باید در نظر داشت این کیسه گونی ها در مجاورت با مواد اشتعال زا باعث آتش سوزی می شوند. این مساله هم توسط استفاده کنندگان، هم کارخانه جات تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان باید جدی گرفته شود. در زیر به اختصار به شرح ویژگی های آن ها می پردازیم:

ویژگی های کیسه لمینت

  • عدم نفوذ آب به داخل کیسه باعث می شود مواد داخل آن در اثر برخورد با آب و رطوبت از بین نروند.
  • اضافه کردن لایه لمینت در مراحل تولیدکیسه گونی لمینت در اصفهان، باعث می شود چاپ عکس و لوگو بر روی آن ها به راحتی انجام شود.
  • ظرفیت بالای تحمل اجسام سنگین و حالت کش سانی بالای آن ها باعث می شود دیرتر پاره شوند.
  • هزینه تولید کیسه گونی های لمینت در اصفهان پایین است و همین امر خرید آن ها را راحت تر کرده است.
  • این کیسه گونی ها وزن کمی دارند و حمل و نقل تعداد زیاد آن ها راحت تر است.
  • در دفعات زیادی قابل بازیافت هستند.

کاربرد کیسه گونی لمینت

کیسه گونی های لمینت شده یا به اصطلاح ضد آب، بر اساس ویژگی هایی که شرح داده شد، کاربردهای بسیاری دارند. در ادامه چند نمونه از کاربردهایی که نیاز به تولید کیسه و گونی های لمینت را افزایش می دهد توضیح می دهیم:

  • مصارف خانگی: وزن کم آن ها باعث می شود کارخانه جات تولید کیسه گونی های لمینت در اصفهان، دست به برش این پارچه ها در ابعاد کیسه گونی های خرید خانگی بزنند.

مصارف خانگی کیسه گونی لمینت در اصفهان

  • مصارف کشاورزی: ضد آب بودن آن ها باعث می شود برای جابجایی محصولات کشاورزی از این گونی ها استفاده کنند.
  • شهرسازی: تولید کیسه و گونی لمینت شده در اصفهان برای صنعت شهرسازی، و به منظور انجام قیرگونی انجام می شود.
  • ساختمان سازی: این کیسه گونی ها در صنعت ساختمان سازی، به عنوان گونی نمای ساختمان کاربرد زیادی دارد.
  • فروشگاه ها: دفعات زیاد استفاده از این کیسه گونی ها و امکان چاپ عکس و لوگو روی آن ها باعث می شود فروشگاه های بزرگ برای تحویل محصول به خریدار از این کیسه گونی ها استفاده کنند.مصارف کیسه گونی لمینت در فروشگاه ها

تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان

تولیدی های کیسه گونی لمینت در اصفهان، مانند شهرهای دیگر ایران رو به افزایش است. وسعت این تولیدی ها متفاوت است. می تواند در ابعاد یک تولیدی ساده یا کارخانه بزرگ تولید کیسه گونی باشد. بیشتر تولیدی های کیسه گونی لمینت در اصفهان، انواع کیسه گونی های پلاستیکی ضد آب تولید می کنند. این به دلیل پر کاربرد بودن این کیسه گونی ها می باشد. در کارخانه جات تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان، رول پارچه های تولید شده نسبت به سفارش مشتری و بازار مصرف آن، در اندازه های مختلف برش داده می شوند. در مرحله بعدی آن ها دوخته شده و به صورت کیسه در می آیند و تحویل مشتری داده می شوند.

تولید کیسه گونی لمینت در اصفهان

بهترین تولیدکننده کیسه گونی لمینت در اصفهان

فروشگاه گونی الوند، یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان کیسه و گونی لمینت شده در شهر اصفهان است. در تولیدی الوند، از مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید کیسه ها و گونی ها استفاده می شود. این فروشگاه باتوجه به نیاز خریدار کیسه های لمینت را در ابعاد مختلف و متنوع تولید و عرضه می کند.

 شما می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین الوند، نسبت به انتخاب و خرید عمده کیسه و گونی لمینت یا دیگر انواع گونی و ملزومات چادری اقدام کنید. الوند بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد خواهد داد. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت ها کافیست با شماره تلفن 09138345996 تماس حاصل نمایید.

6 پاسخ
  1. علی
    علی می گوید

    سلام خیلی خوبه که محصولاتتون رو به صورت انلاین هم میفروشین سایت شما رو یکی از دوستام بهم معرفی کرد واقعا سایتتون عالیه.موفق باشید

    پاسخ
  2. جاوید
    جاوید می گوید

    خسته نباشید من اپراتور دستگاه لمینت هستم‌اگر نیاز داشتید در خدمتم

    ۰۹۳۶۸۰۵۸۲۸۶

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      ما بهترین تولید کننده کیسه گونی لمینت در اصفهان هستیم
      بله نیرو هم نیاز داریم
      در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.