وبلاگ - آخرین اخبار
گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

موارد زیادی هستند که باید در جابجایی و نگهداری مصالح ساختمانی به آن‌ها دقت کرد. یکی از این موارد گونی بسته بندی مصالح ساختمانی است. به همین دلیل است که باید در انتخاب گونی بسته بندی مصالح ساختمانی نکات بسیار ریز اما مهمی را در نظر گرفت. عدم رعایت هر کدام از آن ها در اکثر مواقع، باعث ضررهای مالی زیادی می شود. مقاله زیر از الوند برای آشنایی شما با ویژگی های کیسه مصالح ساختمانی و گونی های مناسب برای بسته بندی آن‌ها نوشته شده است.

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

ویژگی گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

همه ما دورادور دیده ایم که برای جابجایی سیمان، گچ و شن به جای کیسه های کنفی، از انواع کیسه گونی های پلاستیکی استفاده می کنند. مهمترن دلیل آن نیز درشت بودن بافت گونی های کنفی، گران بودن آن نسبت به کیسه های پلاستیکی و سنگین بودن آن هاست. اما اینکه از چه نوع کیسه پلاستیکی باید به عنوان گونی بسته بندی مصالح ساختمانی استفاده کرد نیز احتیاج به شناخت ویژگی های کیسه های مصالح دارد:

مقاوم بودن در برابر وزن های بالا

برخی از این محصولات مانند شن و ماسه، به طور معمول سنگین تر سایر آن‌ها هستند. چنانچه برای نگهداری و جابجایی این مواد از گونی‌هایی استفاده شود که مقاومت پایینی در برابر وزن های سنگین دارند، به راحتی سوراخ یا پاره شده و باعث از بین رفتن تمامی مصالح می شوند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این مشکلات، کیسه‌هایی را برای گونی بسته بندی مصالح ساختمانی به کار ببرید که علاوه بر مقاومت زیاد، کیفیت مناسبی نیز داشته باشند.

ویژگی گونی مصالح ساختمانی

مقاومت در برابر نفوذ آب

 نفوذ آب به کیسه هایی که برای نگهداری و حمل مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان به کار برده می شوند، باعث خراب شدن مواد و غیر قابل استفاده شدنشان می شود. بنابراین ضد آب بودن کیسه مصالح ساختمانی مانند گونی گچ بسیار مهم است.

بافت مناسب کیسه ها

بافت درشت برخی از گونی های پلاستیکی باعث حدر رفتن میزان زیادی از مصالح، هنگام جابجایی، حمل و نگهداری آن ها می شود. به طور مثال اگر از گونی های مناسبی برای گونی سیمان استفاده نکنید، با چند بار جابجایی مقدار زیادی از آن را هدر داده اید. به همین دلیل است که گونی بسته بندی مصالح ساختمانی باید دارای بافت ریزی باشد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

بافت گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

قابلیت چاپ بر روی گونی ها

در حال حاضر چاپ بر روی گونی ها به منظور تبلیغات تولید کنندگان و کارخانه جات محصولات و رفاه مشتریان، امری ضروری محسوب می شود. به همین منظور برای گونی مصالح ساختمانی نیز بهتر است از کیسه هایی استفاده شود که چاپ بر روی آن ها امکان پذیر باشد.

انواع گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

حال که با انتظاراتی که از گونی بسته بندی مصالح ساختمانی داریم آشنا شدیم می توانیم شما را با کیسه هایی آشنا کنیم که به دلیل دارا بودن ویژگی های نام برده شده، برای این منظور مناسب هستند.

انواع گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

گونی های پلی پروپیلن

همانطور که از نام این محصول پیداست، ماده اصلی تشکیل دهنده الیاف این کیسه ها، پلی پروپیلن است. ماده پلی پروپیلن نسبت به سایر مواد پلیمری که در ساخت گونی ها استفاده می شوند، مقاوم تر است و انعطاف بیشتری دارند. سبک بودن گونی های پلی پروپیلن نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن ها برای بسته بندی مصالح ساختمانی، به ویژه گونی شن می باشد.

این گونی ها به صورت عمده یا به صورت رول گونی های پلاستیکی نیز در بازار به فروش می رسد. همچنین می توانید سفارش خود را برای تولید این گونی ها در ابعاد مختلف به تولیدی های معتبر داده، تا نسبت به نیاز شما رول های تولید شده را برش بزنند و پس از دوخت آن، تحویل شما دهند.

گونی پلاستیکی لمینت

در صنعت حمل و نقل و ساختمان سازی، گونی های لمینت شده را به عنوان گونی های بسته بندی مصالح ساختمانی ضد آب می شناسند. زیرا لایه لمینتی که به این گونی ها اضافه شده است باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل آن می شود. اما علاوه بر این باعث مقاومت بیشتر کیسه ها نیز می شود.

برای اطمینان بیشتر از کیفیت محصول نیز می توانید از گونی های پلی پروپیلن لمینت شده استفاده کنید. در حال حاضر شرکت پینک، بهترین تولید کننده کیسه گونی لمینت شده است. گونی های پینک انواع مختلفی دارد. چنانچه قصد خرید گونی لمینت در اصفهان را دارید می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

خرید گونی مصالح ساختمانی

خرید گونی مصالح ساختمانی

برای اینکه خریدی مطمئن تر داشته باشید بهتر است فروشگاه و نمایندگی های معتبری در این زمینه پیدا کنید تا علاوه بر محصولات با کیفیت، آن ها را  با قیمتی مناسب به شما عرضه کنند. فروشگاه الوند یکی از فروشگاه های معتبر انواع گونی پلاستیکی برای بسته بندی مصالح ساختمانی است که نمایندگی فروش بهترین محصولات در این زمینه را نیز دارا می باشد. برای خرید گونی پلاستیکی در اصفهان و مشاهده محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی الوند مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت‌ها با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید و از مشاوره متخصصین در این زمینه نیز بهره مند شوید.

 

آشنایی با انواع گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

گونی بسته بندی مصالح ساختمانی و کیفیت آن، رابطه مستقیمی با کیفیت مواد و مصالح مصرفی ساختمان دارد. از این رو باید در انتخاب گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی، دقت لازم را بکار برد تا به زیان‌های مالی گرفتار نشد.

گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی باید دارای استاندارد‌ها و مشخصاتی باشند، که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

مقاومت بالا در برابر وزن زیاد مصالح

گونی بسته بندی مصالح ساختمانی، با توجه به وزن بالای مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه و سیمان، باید توانایی تحمل وزن‌های بالا را داشته باشد.

لازم به ذکر است، که اگر برای حمل و نگهداری این مواد، از گونی بسته بندی مصالح ساختمانی که مقاومت پایینی، در برابر تحمل وزن‌های بالا دارند استفاده کنیم. قطعا به آسانی پاره و سوراخ خواهند شد، که ضرر و زیان مالی در پی خواهد داشت.

بنابراین بهتر است برای پیشگیری از این قبیل ضررها، از گونی بسته بندی مصالح ساختمانی با کیفیت بالا استفاده کنیم.

عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت

باید بدانیم که برای خرید گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی، حتما به عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت، به گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی توجه کنیم. چرا‌که در صورت نفوذ آب و رطوبت به مصالحی مانند گچ و سیمان، این مواد به طور کل از بین خواهند رفت، و دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

امکان چاپ روی گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی

ضمن دقت در خرید گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی، به لحاظ کیفیت بالا و دقت بر قیمت گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی، باید به قابلیت چاپ پذیری آنها نیز توجه کرد، این ویژگی از جهت تبلیغات برای کارخانه‌های تولید مواد بسیار مهم است. به همین دلیل برای گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی، باید از کیسه‌هایی که قابلیت چاپ را بر روی خود داشته باشند استفاده کرد.

بافت گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی

بافت گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی هم نیز یکی از مواردی می‌باشد، که باید در خرید گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی به آن توجه داشت.
برای این منظور اگر گونی بسته بندی مصالح ساختمانی، از بافت‌های درشتی تهیه شده باشند. زمان بسته‌بندی مصالح ریز و بسیار پودری مانند سیمان و گچ، به مشکل خواهیم خورد و باعث هدر رفتن مقدار زیادی از این مصالح حین جابجایی خواهیم شد.

گونی بسته بندی مصالح ساختمانی پروپیلنی

همانطور که از نامش مشخص است، این گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی از الیاف پروپیلن تهیه شده است. ویژگی بارز این جنس از گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی، منعطف بودن و سبک وزن بودن آن است. ضمن اینکه مقاومت بسیار زیادی در برابر وزن‌های بالا دارد.

گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی لمینیتی

گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی لمینیتی، با یک لایه لمینیت پوشش داده شده است. که هم از لحاظ مقاومت، مقاومت بسیار بالایی دارد، و هم این لایه کمک شایانی به عدم نفوذ رطوبت و آب به درون گونی می‌کند، و از نم کشیدن مواد و مصالح جلوگیری می‌کند.

خرید گونی بسته بندی مصالح ساختمانی

با توجه به نکاتی که گفته شد باید برای خرید گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی، از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر استفاده کنید. تا از کیفیت و مقاومت گونی بسته‌بندی مصالح ساختمانی اطمینان پیدا کنید.

کلام پایانی

گونی بسته‌ بندی مصالح ساختمانی به عنوان حفاظت کننده مصالح ساختمان حائز اهمیت است. ضمن اینکه باید با توجه به کاربری آن انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ایی انجام داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.