وبلاگ - آخرین اخبار
عایق پلیمری استخر کشاورزی

در حال حاضر به دلیل وجود انواع عایق برای استخر پلاستیکی کشاورزی که بر روی خاک ساخته می شود و روش های مختلف عایق بندی، انتخاب یکی از آن ها مانند عایق پلیمری استخر کشاورزی و پرورش ماهی که به ورق ژئوممبران معروف است، امر مهمی به نظر می رسد. اینکه بدانید آیا عایق استخر پلاستیکی کشاورزی بر اساس نیازهای کاری شما مناسب به نظر می رسد یا نه و همچنین مزایا و معایب آن چیست در این مقاله از کلینیک الوند بررسی می شود.

اگر به دنبال عایقی محکم و مناسب برای استخر هستید، استخر پلاستیکی کشاورزی را فراموش نکنید! افزایش دردسرها و هزینه عایق‌بندی استخرهای کشاورزی سیمانی، خاکی و استخرهای خانگی سبب روی‌آوردن مردم به کفپوش استخر کشاورزی شده است. این محصول اقتصادی، همان‌طور که از نامش پیداست یک کفپوش پلیمری منعطف است که مثل یک آستر دیواره‌های داخلی استخر را می‌پوشاند.

قابلیت جابه‌جایی، ماندگاری و دوام بالا، قیمت مناسب، کارایی فوق‌العاده و ساختار بهداشتی، عایق مذکور را به محصولی کاربردی بدل کرده است. عایق پلاستیکی استخر در یک‌چشم برهم‌زدن کف استخر را پوشانده و از هدررفتن آب پیشگیری می‌کند؛ بنابراین انتخابی ویژه برای مواقع اضطراری به شمار می‌آید.

استخر پلاستیکی کشاورزی

استخر پلاستیکی کشاورزی در واقع نوعی استخر پیش‌ساخته است که کاربردی گسترده در ذخیره آب موردنیاز کشاورزی دارد. این استخرها از تعدادی ورق پلیمری پیش‌ساخته منعطف ساخته می‌شوند که سبک و قابل‌حمل هستند. ورقه‌های پلیمری استخر پلاستیکی از ترکیب پلی‌اتیلن و پایدارکننده طبق فرمولاسیون خاصی در شرایط کنترل شده تولید می‌شوند. بیشترین ماده اولیه ساختار استخر پیش‌ساخته، پلی‌اتیلن مقاوم و منعطف است. درصد و چگالی اتیلن بکار رفته در استخرهای پلاستیکی، کیفیت و خواص آن‌ها را تعیین می‌کند.

دوام و ماندگاری این استخرها در برابر فرسایش به بیش از ۵۰ سال می‌‌رسد. ازاین‌رو استخر پلیمری کشاورزی بنا به ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. این محصول متفاوت بدون نیاز به زیرساخت‌های آن‌چنانی به‌راحتی اجرا می‌شود. قابلیت حمل و جابه‌جایی پلاستیک استخر آن را به انتخاب برتر کشاورزان و … بدل کرده است.

استخر پلاستیکی کشاورزی

انواع استخر پلاستیکی کشاورزی

استخر پلاستیکی کشاورزی بنا به نوع پلیمر مورد استفاده و نحوه اجرای آن شامل انواع مختلفی است. باتوجه‌به تنوع مواد اولیه پلاستیک استخر کشاورزی، انواع آن شامل موارد ذیل هستند:

  • کفپوش استخر پلی‌اتیلن سنگین
  • عایق پلاستیکی استخر پلی‌اتیلن سبک
  • پلاستیک کف استخر پی‌وی‌سی
  • پلاستیک استخر پلی‌اتیلن

این استخرهای پلاستیکی بنا به نحوه اجرا در سه نوع، مدفون، ترکیبی و روکار شناخته می‌شوند. در واقع استخرهای پلاستیکی بنا به نیاز و ترجیح کاربر با استفاده از ورقه‌های پلاستیکی متنوع به شیوه‌های مختلف اجرا می‌شوند. نکته حائز اهمیت هنگام انتخاب از میان انواع استخر پلاستیکی، توجه به کیفیت و دوام آن است.

انواع استخر پلاستیکی کشاورزی

کاربرد پلاستیک استخری

با تولید استخرهای پلاستیکی کشاورزی، ذخیره آب موردنیاز فعالیت‌های مختلفی چون کشاورزی، ساختمان‌سازی، مرغداری، دامپروری و … آسان‌تر از قبل شده است. خواص متفاوت پلاستیک استخری، سبب کاهش هدررفتن آب و تسهیل ذخیره آن می‌شود، بنابراین در زمینه‌های مختلفی کاربرد گسترده دارد. همان‌طور که متوجه شدید استفاده از این استخرهای پلاستیکی تنها به مصارف کشاورزی محدود نمی‌شود. برخی از کاربردهای پلاستیک عایق استخر شامل موارد ذیل هستند:

  • عایق‌بندی دیواره انواع استخرهای خاکی، بتنی و سیمانی
  • عایق‌بندی استخر و گودال برای ذخیره آب در مزرعه
  • عایق‌بندی دیواره استخرهای سوراخ شده
  • قابل‌استفاده در عایق‌بندی و ذخیره آب برای پرورش ماهی و آبزیان
  • ذخیره آب باران برای مصارف مختلف
  • ذخیره آب موردنیاز در دامداری‌ و گاوداری‌ها
  • قابل‌استفاده در استخرهای خانگی
  • عایق گودال و استخر به‌منظور ذخیره آب موردنیاز ساخت‌وسازهای بزرگ
  • عایق‌بندی کانال‌ها و نهرهای آب روان
  • قابلیت احداث سدهای موقت در هر مکانی

کاربرد پلاستیک استخری

مزایا کم‌نظیر عایق پلاستیکی استخر

استخر پلاستیکی کشاورزی در راستای تحقق نیازها و خواسته‌های کاربران ویژگی‌های خاصی دارند که به‌عنوان مزیت شناخته می‌شوند. این استخرهای مدرن بنا به ساختار و طراحی متفاوت نسبت به استخرهای خاکی، سنگی و سیمانی، مطلوب‌تر هستند. برخی از مزایا و ویژگی‌های قابل‌توجه کفپوش استخر کشاورزی شامل موارد ذیل هستند:

  1. کاهش هزینه‌ و عدم نیاز به نیروی انسانی

    برای ساخت استخرهای سنتی به سرمایه، زمان و نیروی انسانی نیاز است. درحالی‌که با استفاده از پلاستیک برای استخر دیگر نیازی به‌صرف زمان، هزینه و نیروی انسانی نخواهیم داشت. در واقع قیمت استخر پلاستیکی کشاورزی، مزیت این محصول محسوب می‌شود.

  2. طراحی استاندارد و مطلوب

    استخرهای پلاستیکی کشاورزی علی‌رغم آنچه که به نظر می‌رسد در برابر تابش نور خورشید، فرسایش، محلول‌های اسید و باز و آلودگی‌های آب بسیار مقاوم هستند‌. ویژگی‌های مذکور به دلیل طراحی ویژه و استاندارد استخر پلاستیکی تحت‌نظر متخصصین امر است. در واقع این استخرها علاوه بر ذخیره آب کشاورزی، قابلیت ذخیره آب آشامیدنی و آب مناسب شنا را هم دارند.

  3. نفوذناپذیری

    مهم‌ترین ویژگی استخر پلاستیکی کشاورزی، خاصیت نفوذناپذیری آن در برابر ورود مواد به داخل استخر و خروج محتوای درون استخر به بیرون است. در واقع ساختار پلیمری پلاستیک کف استخر از نشت قطره‌های آب به اطراف پیشگیری می‌کند. این ویژگی مزیت بارز استخر پلاستیکی به استخرهای سنتی است که نسبت به نفوذ آب ضعیف عمل می‌کنند.

  4. قابلیت حمل و جابه‌جایی

    یکی از مشکلات صرف هزینه برای ساخت استخرهای بتنی و سنگی، عدم جابه‌جایی آن‌هاست. طراحان استخر پلاستیکی کشاورزی باتوجه‌به این نکته، استخرهای پلاستیکی را با قابلیت حمل طراحی کرده‌اند. در واقع این استخرها پس از اتمام کار و تخلیه آب ذخیره شده به‌راحتی جابه‌جا می‌شوند.

مزایا کم‌نظیر عایق پلاستیکی استخر

اجرای استخر پلیمری کشاورزی

استخر پلاستیکی کشاورزی به دو روش پیش‌ساخته و نصب ورقه‌های ژئوممبران قابل‌اجرا است. انتخاب هریک از شیوه‌های اجرا به محل استفاده از استخر پلاستیکی بستگی دارد. استخر پلیمری کشاورزی آماده آسان‌تر از ورقه‌ها در محل نصب می‌شود. نصب ورقه‌های پلاستیک عایق استخر توسط افراد مجرب همچون ساخت استخر با پلاستیک گلخانه انجام می‌شود. این ورقه‌ها قابلیت پوشش‌دهی سطوح خاکی، بتنی و سنگی را هم دارند. لازمه اجرای ورقه‌های پلاستیکی استخر، قراردادن یک لایه خاک نرم در زیر آن‌ها است.

قیمت عایق استخر کشاورزی

قیمت عایق استخر کشاورزی

قیمت عایق پلاستیکی استخر کشاورزی یا همان استخر کشاورزی پلاستیکی به عوامل متعددی چون ضخامت و کیفیت ورقه‌های مورداستفاده، مساحت استخر و برند عایق بستگی دارد. قیمت پلاستیک پلیمری برای استخر بر اساس مترمربع محاسبه می‌شود. تنوع کیفیت و ضخامت پلاستیک مورداستفاده امکان تهیه استخر پلاستیکی با هر بودجه‌ای را برای خریداران فراهم می‌کند. آنچه که مشخص است قیمت پایین‌تر استخر پلاستیکی تهیه شده با پلاستیک نازک است.

قیمت پلاستیک استخر اصفهان را می‌توان قیمتی کاملاً متناسب باکیفیت بالای ورقه مورد استفاده محسوب کرد. در واقع قیمت تمام شده پلاستیک اصفهان نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر است. باتوجه‌به نوسان قیمت نایلون استخر خاکی و کفپوش‌های پلاستیکی استخر، کسب اطلاعات درمورد قیمت پیش از خرید امری هوشمندانه است.

اجرای استخر پلیمری کشاورزی

انواع عایق برای استخر پلاستیکی خاکی و کشاورزی

امروزه استخرهای خاکی مختلفی برای مقاصد متفاوت ساخته می شوند. این استخرها به دلیل هدر رفت آب زیادشان و کشیده شدن آب داخل زمین، باید با مواد مختلفی عایق بندی شوند. گاهی نیز از کفپوش های پلاستیکی از جنس های مختلف استفاده می کنند تا جلوی هدر رفتن آب را بگیرند. هر کدام از این روش ها برای استخرهای مختلفی به کار می روند و مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی عایق بندی پلیمری استخر کشاورزی بپردازیم. قبل از اینکه در مورد این روش با شما صحبت کنیم، اجازه دهید به ذکر انواع عایق استخر خاکی کشاورزی بپردازیم.

انواع عایق برای استخر خاکی و کشاورزی

عایق کاری با بتن و سیمان

یکی از روش هایی که برای عایق کاری اکثر استخرها به کار برده می شود، استفاده از ملات بتن یا سیمان است. به این صورت که میزان مناسبی از بتن یا سیمان را با آب مخلوط کرده و از آن خمیری مایع مانند تهیه می کنند. پس از آن کل کف استخر و دیواره ها را به آن آغشته می کنند. این کار برای کسانی که استخری دائمی می خواهند و مشکلی با زحمات زیاد آن و هزینه اش ندارند مناسب است. اما به دلیل اینکه جابجایی آن امکان پذیر نیست، بر خلاف عایق پلیمری استخر کشاورزی، روش خوبی برای کسانی که احتمالا بخواهند به طور موقت از آن استفاده کنند نیست.

استفاده از رزین های آب بندی برای عایق

استفاده از عایق های رزینی نیز یکی از روش هایی است که معمولا مقاومت کمتری نسبت به بتن دارند، اما همچنان هزینه انجام آن از عایق پلیمری استخر کشاورزی بیشتر است. این مواد از رزین، پودر سنگ و سیمان ساخته شده است. ترکیب و آغشته کردن کف استخرها با این مواد نیاز به تخصص کافی دارد و مانند روش اول برای استخرهای بزرگ استفاده می شود.

استفاده از ایزوگام یا قیر برای عایق کاری کف استخر

یکی دیگر از روش های عایق بندی، ایزوگام کردن کف و دیواره های استخر است. این روش نیز بیشتر برای استخرهای بزرگ به کار برده می شود. علاوه بر اینکه هزینه زیادی هم در بر دارد. قیرگونی کردن استخر نیز یکی دیگر از روش های محکم کردن کف استخر و عایق بندی رطوبت آن است. اما عیب این روش نیز نسبت به عایق بندی پلیمری استخرهای کشاورزی این است که این روش حتما باید توسط متخصصان این کار انجام شود.

عایق بندی پلیمری استخر کشاورزی

عایق بندی پلیمری استخر کشاورزی

حال زمان آن رسیده که یکی از ساده ترین روش های عایق بندی کف استخرهای خاکی، کشاورزی و پرورش ماهی را به شما معرفی کنیم. در این روش کف استخر را با پارچه های پلیمری که از لحاظ ساختار و شکل ظاهری بسیار شبیه پارچه های برزنت هستند می پوشانند. به دلیل شباهت آن ها به پارچه های پلاستیکی نیز به عایق پلیمری استخرهای کشاورزی، عایق های پلاستیکی نیز گفته می شود.

این پارچه ها با استفاده از طناب و میخ هایی محکم می شوند و برای اطمینان بیشتر روی آن خاک ریخته می شود. در مواردی که این استخرها کوچک تر و سیار باشند نیز این پلاستیک ها به دور استخر با طناب بسته می شوند. استفاده از آن ها به عنوان کفپوش استخرهای بتنی، سیمانی و رزینی نیز توصیه می شود.

عایق پلیمری استخر پلاستیکی کشاورزی یا ژئوممبران از چه موادی تشکیل شده است؟

مواد تشکیل دهنده این پارچه های پلاستیکی، مواد پلیمری هستند. این مواد ممکن است مواد تشکیل دهنده پارچه های برزنت ضد آب باشند. در این صورت شما می توانید این پارچه ها را جایگزین عایق پلیمری استخرها کنید. ژئوممبران نام این محصل است که الیاف این محصولات معمولا از پلی اتیلن ساخته شده و با روکش های پی وی سی عایق بندی شده اند. از هر ماده ای که در ساخت آن ها استفاده می شود باید دقت کنید که ضد آب باشند تا از نفوذ آب به بیرون استخر جلوگیری کنند.

مواد ق پلیمری استخر کشاورزی

مزایای عایق پلیمری استخر پلاستیکی کشاورزی نسبت به سایر روش ها

شاید با وجود اینکه با روش های مختلف عایق بندی کف استخرهای خاکی آشنا شدید و مواد تشکیل دهنده عایق های پلیمری را نیز شناختید، هنوز مزایای استفاده از عایق پلیمری استخر کشاورزی را نسبت به سایر روش ها ندانید. بنابراین ما در ادامه سعی کرده ایم به طور مختصر به ذکر مزایای آن ها بپردازیم:

  • قیمت عایق پلیمری استخر: قیمت عایق بندی استخر کشاورزی نسبت به تمام مواردی که در بالا گفته شد کمتر است. بنابراین برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای این کار بپردازند بهتر است.
  • سرعت بیشتر انجام کار: در سه روش اول آماده سازی، ترکیب، آغشته کردن کف استخر به مواد و فرصتی که باید به آن بدهیم تا خشک شود هر کدام زمان زیادی را مصرف می کند. اما استفاده از عایق های پلیمری زمان کمتری برای راه اندازی نیاز دارند.
  • امکان تخریب و جابجایی آسان: چنانچه قصد تخریب استخر خاکی یا جابجایی آن را گرفتید، با به کار گیری این روش برای عایق کاری استخرهای کشاورزی خاکی، می توانید به راحتی کفپوش را برداشته و زمین را با خاک پر کنید.

مزایای عایق پلیمری استخر کشاورزی

کاربردهای عایق پلیمری استخر پلاستیکی کشاورزی

استفاده از این عایق های پلاستیکی تنها برای استخرهای کشاورزی کاربرد ندارد. مزایای استفاده از این عایق های پلیمری استخر به اندازه ای است که می توان آن ها را برای موارد دیگر نیز به کار برد. در ادامه شما را با کاربردهای دیگر آن ها آشنا می کنیم:

استخر پرورش ماهی پلاستیکی

امروزه صنعت پرورش ماهی اهمیت و گسترش زیادی پیدا کرده است. در ابتدای شروع این کسب و کار تنها از استخرهای بتنی برای این کار استفاده می شد. اما امروزه پرورش ماهی در استخر پلیمری و خاکی نیز انجام می شود.

وسعت این استخرها از استخرهای بتنی کمتر است و زمانی از آن ها استفاده می شود که انجام این کار در باغ های شخصی و به صورت موقت یا نیاز به صرف هزینه کم داشته باشد. در چنین روشی از عایق پلیمری استخر کشاورزی برای عایق بندی کف آن ها و به منظور هدر نرفتن آب استفاده می شود.

کاربردهای عایق پلیمری استخر کشاورزی

کفپوشی برای استخرهای بتنی و سیمانی

عایق های بتنی و سیمانی استخرها، با وجود محکم بودن و استقامت بالای این مواد، پس از گذشت چند سال دچار ترک خردگی و فرسودگی می شوند. عایق های رزینی نیز ممکن است پس از چند سال در اثر برخورد مداوم با آب خراب شوند. به همین دلیل بهتر است قبل از بروز چنین مشکلاتی یا حتی هنگام رخ دادن این فرسودگی ها، از عایق پلیمری استخر کشاورزی استفاده کنید.

مرکز فروش عایق استخر کشاورزی

پس از خواندن مطالب بالا اگر نسبت به کسب و کار و نوع استخر خود تصمیم به عایق بندی پلیمری استخر کشاورزی یا پرورش ماهی خود گرفتید، نیاز است یک مرکز فروش مناسب نیز جهت خرید این محصول پیدا کنید. ما در اینجا به شما فروشگاه الوند را پیشنهاد می کنیم که یکی از بهترین مراکز فروش و عرضه عایق استخر کشاورزی در اصفهان است.

این مرکز انواع مختلف و با کیفیت این محصول را با قیمتی مناسب به سراسر کشور ارسال می کند. جهت اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

نمونه استخر پلاستیکی کشاورزی

استخر پلاستیکی کشاورزی

برزنت پلی اتیلن یا مشما استخر پلاستکی تقویت شده چیست؟ استخر پلاستیکی با پارچه بافته شده تقویت شده پلاستیکی HDPE ژئوممبران است که برای مصارفی مانند آستر استخرهای ماهی ورق های برزنتی یا برای مخزن آب کشاورزی استفاده می شود. ما به شما خرید پارچه برزنتی کانتینری فروشگاه گونی الوند را توصیه می کنیم.

لاینر استخر پلاستیکی پلی اتیلن تقویت شده، ژئوممبران HDPE، که به آن آستر حوضچه RPE نیز گفته می شود، نوع جدیدی از مواد است که می تواند به جای ژئوممبران سنتی، عمدتاً در آبزی پروری، صنعت پرورش ماهی،میگو، استخرهای کشاورزی طبیعی، استخرهای مصنوعی دریاچه ها، آستر مخزن آب استفاده شود.

این از پارچه بافته شده 100٪ بکر HDPE ساخته شده است و هر دو طرف با لمینیت LDPE با تثبیت کننده UV پوشانده شده است. اگر آستر در معرض آفتاب قرار گیرد، بادوام تر و قوی تر، ضد آب، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر آفتاب و مقاوم در برابر پارگی است.

استخر پلاستیکی

 

استخر پلاستیکی باغ (مزایا)

  • استخر پلاستیکی با ورق ژئوممبران با نصب آسان است
  • ژئوممبران برای ماهی و گیاهان بی خطر است
  • لاینر HDPE برای ماندگاری طولانی با اشعه ماوراء بنفش تثبیت شده است
  • آستر HDPE مقاوم در برابر پارگی و سوراخ شدن است
  • ورق ژئوممبران HDPE دارای 15 سال ضمانت غشا می باشد
  • آستر استخر پلاستیکی بر اساس مشخصات شما سفارشی شده است
  • آستر استخر پلاستیکی تا -65 درجه فارنهایت بسیار انعطاف پذیر است
  • نام پارچه بافته شده تقویت شده پلاستیکی HDPE، ژئوممبران یا آستر استخر پلاستیکی ماهی ورق برزنت برای مخزن آب
  • جنس پارچه 100% طبیعی و بافته شده HDPE در داخل با دو طرف لمینیت LDPE با تثبیت کننده UV
  • رنگ مشکی، آبی، سفید پوشش حوضچه ژئوممبران
  • ضخامت 0.13mm – 0.5mm
  • ویژگی ضد فرسودگی، ضد پارگی

استخر پلاستیکی ژئوممبران

جزئیات استخر پلاستیکی کشاورزی ژئوممبران

آستر حوضچه RPE / HDPE از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است که سازگار با محیط زیست، مواد غذایی، سمی، ضد آب، بادوام در برابر آفتاب، مقاوم در برابر پارگی و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است. مقاومت در برابر حرارت
بیشتر در پرورش ماهیان آبزی پروری، مخزن، پوشش حوضچه/مخزن باغ خانه، صنعت نمک، دفن زباله، آستر سد، لاینر ضد نشت دریاچه مصنوعی، پوشش استخر و غیره استفاده می شود.

جزئیات استخر پلاستیکی ژئوممبران

کاربرد ورق ژئوممبران:

لاینر حوضچه ژئوممبران پلی اتیلن به طور گسترده در باغ های آبزی پروری حیاط خلوت در فضای باز یا سرپوشیده استفاده می شود.

  • ورق ژئوممبران استخر پلاستیکی مزرعه ماهی – آبزی پروری برای ماهی، تیلاپیا، میگو و غیره.
  • کشت ریشه نیلوفر آبی – از رشد ریشه در خاک جلوگیری کنید. ورق ژئوممبران ریشه و خاک را جدا کرد
  • ورق ژئوممبران محل دفن زباله – مواد مناسب برای دفن زباله، اندازه بزرگ را می توان سفارشی کرد.
  • ورق ژئوممبران آستر آبی برکه – ورق ژئوممبران برای استخرهای طبیعی / استخر
  • ورق ژئوممبران رنگ سفید – ورق ژئوممبران برای مزرعه آبزی پروری

کاربرد ورق ژئوممبران:عایق استخر

ورق ژئوممبران، برزنت ها و پرده های پی وی سی شفاف، برزنت های تخلیه – برزنت های نشتی، برزنت های مشبک سنگین، برزنت های چوبی، برزنت های نایلونی با روکش نئوپرن، ورق های پلی اتیلن، برزنت های پلی اتیلن، برزنت های تریلر انتقال اجباری، برزنت های تریلر انتقال اجباری – O Tarpsarges, Roofar , برزنت فولادی, برزنت چادری – برزنت ضد شعله, برزنت وینیل همه و همه جزو برزنت هایی ضد آب و آفتاب هستند که به عنوان عایق استخر استفاده می شوند.

ما در اینجا طیف وسیعی از برزنت‌ها را معرفی می کنیم تا بتوانید برزنت مناسب خود را پیدا کنید.

عایق استخر

سایر کاربردهای برزنت

  • برزنت کمپینگ
  • برزنت قایق
  • برزنت استخر پلاستیکی کشاورزی
  • پوشش زمین ورزشی
  • برزنت روکش استخر
  • روکش چادر
مشخصات استخر پلاستیکی (ژئوممبران)
نام محصولپارچه بافته شده تقویت شده پلاستیکی HDPE ژئوممبران آستر استخرهای پلاستیکی ماهی ورق های برزنتی برای مخزن آب
مواد مصرفیجنس 100% پارچه بافته شده HDPE بکر در داخل با دو طرف لمینیت LDPE با تثبیت کننده UV
رنگرنگ مشکی، آبی، سفید پوشش حوضچه ژئوممبران
ضخامتضخامت 0.13mm – 0.5mm
ویژگی هاویژگی ضد فرسودگی، ضد پارگی

خدمات فروشگاه ورق ژئوممبران گونی الوند

  • در 24 ساعت کاری به درخواست خود پاسخ دهید، هر زمانی که می توانید با ما از طریق واتساپ در تماس باشید.
  • خرید ژئوممبران یا استخر پلاستیکی با کیفیت بالا و رقابتی ترین قیمت
  • کارکنان حرفه ای برای درخواست و مشکل شما.

نمونه استخر پلاستیکی کشاورزی آماده شده در فروشگاه گونی الوند

فروش و نصب ورق ژئوممبران

فروش و نصب ورق ژئوممبران برای سفارش استخر پیش ساخته پرورش ماهی مستقیم از کارخانه در سراسر ایران با ضمانت نامه در فروشگاه گونی الوند صورت می گیرد.

قبل از فروش و نصب ورق ژئوممبران مواردی وجود دارد که باید درباره آنها بدانید. ورق ژئوممبران نوعی از مواد ژئوسنتتیک می باشد که از این ورق ها برای عایق بندی استخرها استفاده می کنند. این ورق از مواد پلیمری ساخته شده است و به علت کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه رو به افزایش است.

ژئوممبران از مواد پلیمری متنوعی مانند پلی اتیلن سنگین (HDPE) و پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته می شود که این مواد به ورق ژئوممبران کمک می کند که هم عایق بندی 100 درصدی و هم عمر طولانی داشته باشند. ژئوممبرات جزء بزرگترین مواد ژئوسنتتیک است که تاثیر بسزایی در محصولات عایق بندی دارد و تقریبا امروزه اکثر مردم آن را می شناسند.

فروش و نصب ورق ژئوممبران بیشتر برای استخرهای پرورش ماهی یا کشاورزی کاربرد دارد. برای ساخت استخرهای خاکی با ورق ژئوممبران نیازی به زیر ساخت نیست و همین که خاک نرم و کوبیده شده برای زیر آن استفاده شود کافی است. در موارد بخصوص و یا به درخواست مدیران احداث استخر پلاستیکی کشاورزی از ژئوتکستایل برای زیرسازی استخر پلاستیکی استفاده می شود.

برخی از کارفرمایان از ورق ژئوممبران برای عایق بندی استخرهای بتنی نیز استفاده می کنند. استخر ژئوممبران به صورت کاملا آماده به محل شما ارسال و نصب می گردد.

جنس ورق ژئوممبران

ارزانترین ورق ژئوممبران

قیمت ورق ژئوممبران در فروشگاه گونی الوند به قیمت کارخانه و ارزانتر از تمامی دیگر نمایندگی ها می باشد. پس اگر می خواهید برای خرید ورق ژئوممبران برای استخر پلاستیکی کشاورزی برای ذخیره آب یا پرورش ماهی جهت امور شیلات اقدام کنید قیمت ورق ژئوممبران در زمان خرید مهمترین فاکتور است.

قیمت ورق ژئوممبران بر اساس نوع و ضخامت متفاوت است آن طور که مسلم است هر چه ضخامت، جنس بهتر و انعطاف بیشتری داشته باشد قیمت نیز بالاتر خواهد بود. ورق ژئوممبران معمولا برای پوشش کانال های آبرسانی یا استخرهای پرورش ماهی استفاده می شود که شما می توانید از فروشگاه گونی الوند به عنوان نماینده کارخانه تولید ورق ژئوممبران یا همان ورق پلیمری در ایران است.

خرید ژئوممبران

قبل از خرید ژئوممبران باید بدانید که ژئوممبران چیست؟ عایق سازی و عدم نفوذ آب به خاک و کف محل نصب استخر پلاستیکی مهم ترین دلیل استفاده از ورق ژئوممبران است. طول عمر بالا و مانداری بین 50 تا 100 سال از ویژگی های مهم ورق ژئوممبران است.

شما حتی میتوانید از ورق ژئوممبران برای ساخت استخر های اسید، حلال، مایعات شیمیایی خاص که معمولا در صنایع کشاورزی و معادن، شهرسازی، عمران، مدیریت پسماند شهری و آبزیان استفاده نمایید زیر ورق ژئوممبران موجود در فروشگاه گونی الوند با همکاری بهترین تولید کننده های داخی و با توجه به نکات تولیدی پلی اتیلن و طراخی فرمولاسیون اختصاصی برای آب و هوای کشور ایران ساخته شده است. برای خرید ژئوممبران با قیمت مناسب با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید.

طریقه ساخت استخر ژئوممبران

نمایندگی ژئوممبران

نمایندگی ژئوممبران گونی الوند با استفاده از گروه های اجرایی کاردان و مجهز به دستگاه های پیشرفته روز دنیا، ساخت و تولید تخصصی انواع استخرهای ژئوتکستایل و ژئوممبران با توجه به نیاز مشتریان گرامی انجام می‌شود.

واحد خدمات پس از فروش با هدف ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت و برطرف نمودن نیاز مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه در خدمت شماست.

ما با تکیه بر دانش متخصصین مجرب و همچنین پایبندی به فوانین مهندسی و کیفیت توانسته ایم پهنه گسترده ای از خدمات مهندسی و اجرای پروژه های ژئوممبران را به بهترین شکل داشته باشیم.

ورق ژئوممبران قیمت

انواع قیمت های ورق ژئوممبران بر اساس نوع ورق 

  • قیمت ژئوممبران
  • قیمت ژئوممبران سنگین
  • قیمت ژئوممبران گیره دار
  • قیمت لاینر ژئوممبران
  • قیمت ژئوممبران طرح برجسته مورد استفاده برای دریاچه مصنوعی
  • قیمت ژئوممبران پی وی سی (PVC)
  • قیمت ژئوممبران LLDPE
  • قیمت ژئوممبران ترکیبی با 97% پل اتیلن

قیمت ژئوممبران بر اساس مواردی متقاوت خواهد بود. گزینه هایی مانند نوع ورق، کشوری که ورق را ساخته است، نوع و کشور سازنده همچنین عرض و ضخامت  جزء مواردی است که بیشترین تاثیر را بر قیمت ژئوممبران دارد. برای دریافت قیمت ورق ژئوممبران با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری:

ساختار منحصربه‌فرد و استاندارد در کنار قیمت عایق پلاستیکی کشاورزی منصفانه، آن را به تجهیزات الزامی مزارع کشاورزی، دامپروری‌ها، مزارع پرورش آبزیان و … بدل کرده است. این ورقه‌های پلاستیکی انتخابی مناسب برای کفپوش استخر خاکی، گودال‌های ذخیره آب و استخرهای دیگر هستند.

45 پاسخ
  1. محمد رضا
    محمد رضا می گوید

    سلام ممنون از شما و سایت خوبی که دارید.خریداری کردم بسیار با کیفیت بود. خیلی راضی بودم

    پاسخ
  2. احسان
    احسان می گوید

    با سلام و عرض ادب …
    ببخشید اگر اطلاع دارین بفرمایید قیمت بروز هر مترمربع عایق پلاستیکی به ضخامت ورق ام دی اف سه میل سیاه رنگ چنده؟!؟!
    من استخر باغمو به طول ۱۵ متر و عرض ۹ متر و عمق ۴ متر که کلا سطح داخلیش کلا قبل از خرید باغ توسط سازنده و صاحب قبلی باغ عایق بندیش کرده بودو از دم درآوردم به خاطر تغییراتی که میخوام بدمو ساخت ویلای شیشه ای روی استخر فقط مشتری داشت میخوام بدونم قیمت چنده و هم نو و هم مثل ماله من

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام
      ما عایق‌های پلاستیکی ضد آب و آفتاب کره ای درجه یک داریم که قیمت هر متر مربع آن 30هزار تومان است

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام بسته به سایز استخرتان قیمت متفاوت است و به نسبت ساخت استخر هم خیلی کمتر است و 5 تا 10 سال هم در صورتی که شی تیزی آن را سوراخ نکند کار میدهد.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام و درود فراوان
      به عنوان یک قاعده کلی، اگر می خواهید گیاهان و ماهی در آن وجود داشته باشد، یک حوض باید 60 سانتی متر (2 فوت) عمق داشته باشد. آبی که خیلی کم عمق است در برابر تبخیر در هوای گرم و یخ زدن در زمستان آسیب پذیر است.

      پاسخ
  3. سیدسعید
    سیدسعید می گوید

    سلام قیمت متر بربع اینا چنده اگه شد من سه تا استخر میخوام بزنم اگه شد خریدارم بهاین شماره زنگ بزنید۰۹۱۴۹۶۶۰۹۲۶

    پاسخ
  4. علی سلیمانی
    علی سلیمانی می گوید

    سلام آیا عایق ها ضمانت هم دارد و قیمت هر متر چنده و در عرض چند متر موجوده و ورق ها چند میل هستند من یه استخر ۶در۱۰,متر دارم

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      بله، اگر فرصتی داده شود، ریشه های درخت می توانند و در نهایت از طریق آستر حوضچه شما رشد می کنند.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      ضخامت برخی از برزنت های ژئوممبران به 24 میل، برزنت های نانو 30 میل، برزنت های نایلونی هیپالون 35 میل و برزنت های وینیل تا 50 میل می رسد.

      پاسخ
  5. مرتضی
    مرتضی می گوید

    سلام بنده یه استخر به ابعاد ۶در ۴ به عمق ۳ متر دارم میخوام عایق پلاستیکی کنم و ملایر هست بیزحمت قیمت خرید و نصب رو در ملایر میفرمایید؟

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      90gsm، 100gsm، 110gsm، 120gsm، 140gsm، 150gsm، 165gsm، 180gsm، 190gsm، 200gsm، 210gsm، 230gsm، 240gsm، 260gsm.

      GSM مخفف گرم بر متر مربع است که به وزن پارچه اشاره دارد. به طور کلی، هر چه GSM پارچه بالاتر باشد، احتمالا ضخیم‌تر و سخت‌تر خواهد بود. به عنوان مثال، جین GSM بسیار بالاتری نسبت به پارچه ابریشمی دارد.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      بله – ما فقط باکیفیت ترین برزنت های پلی اتیلن برای استخر های پلاستیکی با ورق ژئوممبران را ذخیره می کنیم. ما نه تنها متوجه شدیم که اینها بهترین گزینه برای شما هستند، بلکه بسیار سبک تر از جایگزین هستند که کاربرد آنها را بسیار ایمن تر می کند.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      میشه لطفا بفرمایین که ژئو ممبران را برای چه مصرفی نیاز داریند؟ و چرا جایگزین برای ورق ژئوممبران نیاز دارید؟

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      برای عایق بندی استخر کشاورزی از ورق ژئوممبران استفاده خواهد شد که می توانید در ویدیوها نمونه کارهای فروشگاه گونی الوند را مشاهده نمایید.

      پاسخ
      • هوشنگ
        هوشنگ می گوید

        من. استخر. 11 در4متربه. عمق. 5متربتنی.کا کردم. عایق. بندیکردم. آب. دا ده. راهنمایی. نمایید. عسکری. گلبهارمشهدم

        پاسخ
        • admin-karavar
          admin-karavar می گوید

          درود و روز بخیر جناب عسگری
          لطفا با کسی که استخر خودتان را از ایشان خریداری نموده اید تماس بگیرید زیرا تا 3 ماه مسئولیت استخر با ایشان است.

          پاسخ
  6. ناشناس
    ناشناس می گوید

    سلام من نصابی ورق ژوممبرام هستم اگه کار داشتین با این شماره تماس بگیرین۰۹۱۴۹۵۴۳۹۳۴

    پاسخ
  7. ناشناس
    ناشناس می گوید

    با درود شما مرتبا و کرارا توضیح دادید که ایجاد استخر خاکی با ورق ممبران بسیار باصرفه تر از سایر روشهای تهیه استخر مثل استخر بتنی یا سنگ و سیمان هست اما با تماسی که با یکی از کارشناسان یک نمایندگی داشتم بطور مثال هزینه یک استخر صد متر در صد متر با عمق هفت متر با متراژ تقریبی ۶۰۰۰۰متر مربع نیاز به محصول شما دارد که قیمت آن حدود شش هفت میلیارد تومان محاسبه می‌شود حال تصور بفرمایید با این مبلغ میشود استخر بتنی با شبکه الموتور مناسب چند استخر با این متراژ درست کرد!!!

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      درود و روز بخیر
      به نظرم یکمی در محاسبه قیمت ساخت استخر کشاورزی با ورق ژئوممبران یا گونی اشتباه کردین بهتر است با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید.

      پاسخ
  8. علی جهانی
    علی جهانی می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما عارضم که یه استخر به ابعاد ۲.۵۰در ۳.۵۰در کف ودیوار بدنه ارتفاع ۲.۵۰ و عرض ۴.۵۰ در ۵.۵۰ دارم هزینه کفپوش برام چند در میاید.

    پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام و عرض ادب
      گونی الوند نماینده تولید استخر پلاستیکی کشاورزی در ایران است لطفا برای دریافت تصاویر نمونه و قیمت دقیق با شماره 09138345996 تماس حاصل نمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.