وبلاگ - آخرین اخبار
شید گلخانه اهواز

استفاده از شید گلخانه بندرعباس به دلیل دمای بسیار بالا در این شهر و همچنین تابش شدید نور خورشید به گیاهان در گلخانه‌ها، بسیار متداول است.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

ضرورت استفاده از شید گلخانه

در حقیقت شید گلخانه همان سایبانی است که از تابش مستقیم نور خورشید به داخل گلخانه جلوگیری می‌کند. استفاده از شید گلخانه بندرعباس بسیار متداول می‌باشد. به این نکته توجه نمایید که برخی گیاهان برای رشد بهتر نیاز به میزان نور کنترل شده‌ای دارند. به همین دلیل در شهرهای مختلف از شید گلخانه‌ای برای محافظت از گیاهان و همچنین برخی دلایل دیگر استفاده می‌کنند.

با توجه به شرایط آب‌و هوایی متفاوت شهرهای ایران، از شید گلخانه‌ای برای منظورهای مختلف استفاده می‌شود. اما مهمترین کاربرد این سایبان‌ها، همان محافظت از گیاهان در گلخانه می‌باشد. برای آگاهی از سایر کاربردهای این محصول و قیمت آن، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ضرورت استفاده از شید گلخانه

شید گلخانه بندرعباس

به دلیل وجود شرایط آب‌وهوایی متفاوت در شهرهای ایران، شید گلخانه‌ای مورد استفاده در آنها نیز کاملا از لحاظ ساخت و درصد تراکم با یکدیگر تفاوت دارند. به این صورت که شید گلخانه‌‌ای که در بندرعباس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دلیل تابش شدید آفتاب، باید درصد تراکم بالایی داشته باشد.

در گذشته به جای شید گلخانه‌ای از حصیرهای مخصوصی برای محافظت گیاهان از آفتاب استفاده می‌شد. اما به این دلیل که حصیرها در مدت زمان کوتاهی فرسوده شده و از بین می‌رفتند، جای خود را به شید گلخانه‌ای دادند. در حقیقت هر چقدر درصد تراکم سایبان‌ها بالاتر باشد، میزان نور ورودی به گلخانه نیز کمتر می‌شود. در نهایت دمای محیط گلخانه نیز کاهش می‌یابد.

شید گلخانه اهواز

فروش شید گلخانه بندرعباس

خرده فروشی شید گلخانه بندرعباس دارای ویژگی‌های منحصر‌به فردی است. همانطور که می‌دانیم دمای این شهر در روزهای تابستان گاهی به بیش از 50 درجه سانتی گراد می‌رسد. به همین دلیل گلخانه‌های موجود در این شهر حتما می‌بایست از سایبان‌های مخصوص استفاده نمایند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، در شهر بندرعباس از شید گلخانه‌ای با درصد تراکم بالا استفاده می‌شود.

بهره گیری از شید تراکم بالا، موجب تابش ملایم نور خورشید به گیاهان خواهد شد. علاوه بر گلخانه‌ها، برخی برای محافظت خودروهای خود از نور شدید آفتاب، از توری سایبان مخصوص‌ گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت، به دلیل وجود دمای بالا در این شهر، استفاده از شید گلخانه‌ در مکان‌های مختلف بسیار بالا می‌باشد. با استفاده از این محصول پرکاربرد، امکان تغییر زاویه نور خورشید نیز وجود دارد.

فروش شید گلخانه اهواز

مزایای استفاده از سایبان‌های توری

بسیاری از گیاهان برای رشد بهتر و افزایش طول عمر به مقدار مشخص شده‌ای از نور آفتاب احتیاج دارند. به همین دلیل بسیاری از گلخانه‌ها برای حفظ سلامت گلها از توری سایبان گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت شیدهای گلخانه‌ای در درصدهای مختلف تولید می‌شوند. به عنوان مثال: شیدهایی که به صورت 70 درصد تولید می‌شوند، به میزان 70 درصد از تابش نور خور خورشید جلوگیری می‌کنند. در واقع این درصدها، نرخ سایه افکنی شید را مشخص می‌کنند.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از شید گلخانه، صرفه جویی در مصرف آب می‌باشد. واضح است که تابش مستقیم نور خورشید به زمین گلخانه، موجب تبخیر حداکثری آب خواهد شد. این در حالی است که با استفاده از شید گلخانه با درصد مناسب، می‌توان به صورت حداکثری از تبخیر آب جلوگیری کرد. به این نکته توجه نمایید که شیدهای گلخانه‌ای، گلخانه شما از حملات پرندگان و حشرات نیز محافظت خواهد کرد. همچنین خرید و نصب شید گلخانه بسیار ارزانتر و به صرفه تر از خرید و نصب شیشه است. توجه به این نکته ضروری است که مقاومت شید گلخانه در برابر عوامل مختلف، بسیار بیشتر از انواع شیشه می‌باشد.

انواع کاربرد شید گلخانه بندرعباس

استفاده از شید گلخانه بندرعباس تنها محدود به گلخانه‌ها نمی‌شود. بهره گیری از این محصول در منازل مسکونی نیز بسیار کاربرد دارد. بسیاری از افراد برای جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل تراس، بالکن و حیاط، از این شید‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از شید گلخانه در خانه‌ها، موجب ایجاد فضایی خنک و دلپذیر خواهد شد.

همانطور که در بالا نیز به این موضوع اشاره شد، استفاده از این محصول موجب جلوگیری از ورود حشرات موذی به داخل منزل شما نیز خواهد شد. همچنین از شید گلخانه در استخرهای روباز نیز استفاده می‌شود. یکی از مشکلات بزرگی که استخرهای پرورش ماهی با آن روبرو هستند، میزان تبخیر بسیار آب در ساعات گرم روز است. این در حالی است که استفاده از شید گلخانه در استخرهای روباز، از تبخیر آب تا حد بسیاری جلوگیری می‌کند.

انواع کاربرد شید گلخانه اهواز

نکاتی که هنگام خرید شید باید به آن دقت کرد

برای خرید شید گلخانه بندرعباس، در قدم اول می‌بایست هدف خود را از خرید آن مشخص نمایید. انتظار شما از میزان سایه افکنی شید گلخانه، از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین شما می‌بایست اندازه و متراژ محل مورد نظر را با دقت مورد بررسی قرار دهید. به این نکته توجه نمایید که در ساخت شید گلخانه، از انواع مختلف پلیمر استفاده می‌شود. در حقیقت نوع پلیمر مورد استفاده در ساخت سایه افکن‌ها، بر میزان قیمت آنها نیز تاثیر گذار است.

با بررسی موارد ذکر شده، به راحتی می‌توانید خرید هوشمندانه‌ای را تجربه نمایید. سعی کنید مرکز خریدی خوش سابقه و همچنین معتبری را انتخاب نمایید.

نصب شید گلخانه به صورت اصولی

نصب اصولی شید گلخانه از اهمیت بسیاری برخوردار است. به این نکته توجه نمایید که نصب این محصول به صورت غیر اصولی موجب کاهش کارایی و کیفیت آن خواهد شد. به همین دلیل بهتر است نصب شید گلخانه را به دست فردی حرفه‌ای و کاربلد بسپارید. برای نصب این محصول نیاز به گیره‌های مخصوصی است که معمولا فرد فروشنده آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. تعداد گیره مورد نیاز برای نصب شید گلخانه، بستگی به متراژ فضای مورد نظر شما دارد. به این نکته توجه نمایید که نصب شیب‌دار این سایبان‌ها بسیار مهم می‌باشد.

نصب شید گلخانه به صورت اصولی

قیمت شید گلخانه بندرعباس

در حقیقت، شیدهای گلخانه‌ای به صورت متری  به فروش می‌رسند و یا گاهی فروشندگان قیمت هر کیلو شید گلخانه یا توری سایبان را از لیست قیمت قیمت توری گلخانه خود اعلام می‌کنند. به همین دلیل لازم است قبل از اقدام به خرید، فضای مورد نظر خود را به صورت دقیق اندازه گیری نمایید.

قیمت شید گلخانه بندرعباس نیز وابسته به میزان متراژ و همچنین درصد تراکم مورد نیاز شما می‌باشد. رول‌های شید گلخانه‌ای معمولا به صورت 50 متری هستند. همچنین این محصول در تراکم‌های مختلف 30، 50، 65، 80 و 90 درصد تولید می‌شوند. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما می‌توانند به صورت دقیق شما را برای انتخاب نوع مناسب شید، راهنمایی نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.