وبلاگ - آخرین اخبار
عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان)

بررسی عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) برای افرادی که علاقه به خرید این محصولات دارند قطعا جذاب خواهد بود.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

شید گلخانه چیست؟

خرید از عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) می‌تواند مزایا و فواید زیادی برای شما داشته باشد. قبل از آنکه بخواهیم در مورد خرید عمده این محصول صحبت کنیم بهتر است ابتدا با شید گلخانه بیشتر آشنا شویم. توری سایبان یا همان شید گلخانه همانگونه که از نام آن پیدا است راهی برای خنک نگه داشتن گلخانه در ماه‌های گرم سال می‌باشد. در واقع این محصول میزان ورود نور به گلخانه را به حداقل می‌رساند و از این طریق دمای داخل را کاهش می‌دهد. البته برخی افراد تصور می‌کنند صرفاً تهویه مناسب هوا برای حفظ دمای مطلوب در گلخانه کافی است اما آنها به انرژی تابشی خورشید توجهی ندارند.

مزایای خرید عمده شید گلخانه چیست؟

این انرژی به راحتی در داخل خانه جمع می‌شود و دما را تا حد زیادی بالا می‌برد. گرمای بیش از حد می‌تواند برای رشد گیاهان خطر جدی داشته باشد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که رشد گیاهان به صورت مستقیم به نور خورشید وابسته است و گلخانه هم به نور خورشید احتیاج دارد و هم نباید بیش از حد گرم می‌شود. به همین دلیل خرید شید گلخانه اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

مزایای خرید شید گلخانه چیست؟

خرید از عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) مزایای زیادی می‌تواند برای شما داشته باشد. مهمترین مزایایی که پس از استفاده از این محصول از آن بهره مند می‌شوید عبارتند از:

  • تغییر زاویه نور خورشید: همانگونه که در بخش اول گفتیم وجود نور خورشید برای رشد گیاهان ضروری است اما باید کنترل شود. سایبان برای گلخانه از آفتاب سوختگی گیاهان جلوگیری می‌کند و مانع از آسیب به آنها می‌شود. با توجه به اینکه شید گلخانه از الیاف ضدآفتاب استفاده می‌کند با تغییر زاویه نور خورشید هوای داخل گلخانه را در روزهای گرم تابستان معتدل می‌نماید. این موضوع از بروز آسیب برای گیاهان جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • کاهش مصرف آب: یکی دیگر از مزایای بزرگ این محصولات، صرفه جویی در مصرف آب با کمک آنها است. طبیعتاً اگر گرما از حد خود خارج شود و تابش نور خورشید بیشتر گردد، آب بیشتری از گلخانه تبخیر می‌شود. این مشکل سبب می‌شود تا مصرف آب سالانه یک گلخانه به حجم بسیار زیادی افزایش پیدا کند. طبیعتاً وجود سایبان کمک می‌کند تا آب کمتری از گلخانه تبخیر شود و ذخیره آب آن حفظ گردد.
  • مقاومت در برابر باد: شید گلخانه فقط در برابر نور خورشید مقاومت ندارد بلکه در برابر اشیا تیز و وزش باد هم هم به خوبی عمل می‌کند. سایبان توری به بهترین شکل می‌تواند مانع از حمله پرندگان، حشرات و جانوران به داخل گلخانه‌ها گردد. از طرفی وزش باد شدید می‌تواند گیاهان حساس موجود در گلخانه را نابود کند که شید گلخانه مانع آن می‌شود.
  • هزینه: یکی از ویژگی‌های فروش عمده شید گلخانه (توری سایبان) برای خریداران این است که هزینه آنها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. البته در حالت عادی خرید شید گلخانه در مقایسه با وسایل دیگری مثل شیشه هزینه کمتری دارد که فروش عمده این هزینه را هم کمتر می‌کند.

آیا خرید از عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) به جز استفاده در گلخانه کاربرد دیگری هم دارد؟

وجود نام گلخانه در عبارت عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) سبب نمی‌شود کاربرد این محصول فقط محدود به گلخانه گردد. توری سایبان علاوه‌ بر گلخانه در فضاهای دیگری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد که آنها را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • استفاده در منزل: یکی از بزرگ‌ترین کاربردهای توری سایبان استفاده از آن در منزل می‌باشد. منازل ایرانی چه به صورت ویلایی باشند و چه حالت آپارتمانی داشته باشند اکثراً دارای تعدادی گیاه هستند. برای اینکه این گیاهان در سلامت کامل رشد کنند و دچار مشکل نشوند خانواده‌ها می‌توانند توری سایبان در ابعاد کوچک برای آنها استفاده کنند.
  • پارکینگ: اگر پارکینگ‌های عمومی سطح شهر یا ساختمان‌ها که در محیط باز هستند دقت کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از آنها برای مسقف کردن خود از شید گلخانه کمک گرفته‌اند. استفاده از این محصول به عنوان سقف برای پارکینگ‌ها کمک می‌کند تا خودروها زیر سایه آن‌ها آسیب کمتری در اثر تابش آفتاب متوجه شوند.
  • باغ: در بسیاری از باغ‌های بزرگ موجود در اطراف شهرها از توری سایبان برای حفاظت از درختان و گیاهان استفاده می‌شود. البته در کنار باغ‌های معمولی و خصوصی فضاهای دیگری مانند باغ وحش و باغ پرندگان هم هستند که از این محصول برای مراقبت از حیوانات کمک می‌گیرند.
  • استخر پرورش ماهی: بسیاری از صاحبان استخرهای پرورش ماهی برای مراقبت از ماهی‌ها و جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات به داخل آب از شید گلخانه استفاده می‌کنند. توری سایبان به آن‌ها کمک می‌کند تا با پرداخت هزینه کمتر فضای بهتری برای مراقبت از ماهی‌ها ایجاد کنند.

ویژگی های خرید عمده توری سایبان

چرا خرید از عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) گزینه خوبی است؟

خرید از عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) به چند دلیل برای شما گزینه مناسب تری محسوب می‌شود. اولین دلیل برای استفاده از فروش عمده شید گلخانه (توری سایبان) قیمت فوق العاده ارزان‌تر آنها در مقایسه با خرده فروشی‌ها می‌باشد. در این مدل خرید به دلیل اینکه شما تعداد زیادی از محصولات را یکجا خرید می‌کنید قیمت کمتری بابت آنها پرداخت می‌نمایید.

اگر در خرید خودتان دقت کنید و محصولات را از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید کیفیت محصولات هم سطح بالاتری خواهد داشت. از طرفی در این روش خرید شما تمام محصولات را به صورت یکجا تحویل می‌گیرید و نیاز به پرداخت هزینه ارسال در چند مرحله ندارید. اگر در زمان مناسب برای خرید اقدام کنید حتی می‌توانید از تخفیف‌های ویژه هم بهره مند شوید.

عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان)

وقتی قصد خرید شید گلخانه را دارید، شناخت این درصدها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید میزان نوری را که توسط شید جذب می‌شود، متوجه شوید. به عنوان مثال وقتی شید 30 درصدی خریداری می‌کنید، این شید 30 درصد از نور را به خود جذب کرده و باقی 70 درصد را عبور می‌دهد. آن 30 درصد نوری که نتوانسته از شید عبور کند، با برخورد به بافت شید، گیر افتاده و در گلخانه سایه خواهد انداخت.

بنابراین پایه‌ترین کاربرد شید گلخانه این است که به شما در کنترل مقدار نوری که به گلخانه وارد می‌شود، یاری می‌رساند. این مهم‌ترین فاکتوری‌ست که باید در حین خرید شید آن را مدنظر قرار دهید. خرده فروشی شید گلخانه در قم دارای ویژگی‌های منحصر‌به فردی است. همانطور که می‌دانیم دمای این شهر در روزهای تابستان گاهی به بیش از 50 درجه سانتی گراد می‌رسد. به همین دلیل گلخانه‌های موجود در این شهر حتما می‌بایست از سایبان‌های مخصوص استفاده نمایند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، در شهر قم از شید گلخانه‌ای با درصد تراکم بالا استفاده می‌شود.

بهره گیری از شید تراکم بالا، موجب تابش ملایم نور خورشید به گیاهان خواهد شد. علاوه بر گلخانه‌ها، برخی برای محافظت خودروهای خود از نور شدید آفتاب، از توری سایبان مخصوص‌ گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت، به دلیل وجود دمای بالا در این شهر، استفاده از شید گلخانه‌ در مکان‌های مختلف بسیار بالا می‌باشد. با استفاده از این محصول پرکاربرد، امکان تغییر زاویه نور خورشید نیز وجود دارد.

قیمت شید گلخانه به صورت عمده

در واقع، شیدهای گلخانه‌ای به صورت متری  در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و یا گاهی فروشندگان قیمت هر کیلو شید گلخانه یا توری سایبان را از لیست قیمت قیمت توری گلخانه خود اعلام می‌کنند. به همین منظور قبل از هر گونه اقدام به خرید، مکان مورد نظر خود را به صورت دقیق اندازه گیری نمایید.

قیمت شید گلخانه به صورت عمده نیز وابسته به میزان متراژ و همچنین درصد تراکم مورد نیاز شما می‌باشد. رول‌های شید گلخانه‌ای معمولا به صورت 50 متری هستند. همچنین این محصول در تراکم‌های مختلف 30، 50، 65، 80 و 90 درصد تولید می‌شوند. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب، می‌توانید با کارشناسان گونی الوند در ارتباط باشید. کارشناسان ما می‌توانند به صورت دقیق شما را برای انتخاب نوع مناسب شید، راهنمایی نمایند.

قیمت شید گلخانه به صورت عمده

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی کردیم که خرید از عمده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) برای افرادی که به دنبال ایجاد یک هوای معتدل هستند، گزینه جذابی محسوب می‌شود. این محصول با تغییر زاویه نور خورشید شدت نور کمتری را به گلخانه وارد می‌کند و از طرفی مصرف آب را کاهش می‌دهد.

از طرفی شید گلخانه در برابر باد و اشیاء تیز مقاومت خوبی دارد و هزینه کمتری هم به خریدار تحمیل می‌کند. علاوه بر گلخانه شما می‌توانید از این محصول در منزل یا باغ خودتان، پارکینگ‌ها، باغ وحش و استخر پرورش ماهی هم استفاده کنید. اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه کمتری می‌پردازید و از بسیاری دردسرهای خرید جزئی راحت می‌شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.