وبلاگ - آخرین اخبار
نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان

در این مقاله به معرفی نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان می‌پردازیم‌. پیش از ورود به بحث جا دارد با شید گلخانه یا توری سایبان و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شویم.

شید گلخانه یا توری سایبان که معمولا به رنگ سبز تولید و عرضه می‌شود، از تابش بیش از حد اشعه مضر خورشید جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر صاحب گلخانه هستید و می‌خواهید گیاهان گلخانه شما از مضرات تابش نور خورشید در امان بمانند، استفاده از شید گلخانه را فراموش نکنید. البته استفاده از این توری‌ها فقط به گلخانه محدود نمی‌شود. بلکه می‌توانید از توری سایبان (شید گلخانه) برای باغ و باغچه یا در حیاط خانه خود، دامداری، استخر پرورش ماهی و… نیز استفاده کنید.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان

ما با دارا بودن نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای هر متر شید گلخانه (توری سایبان) را برای شما در نظر گرفته‌ایم. برای دریافت لیست قیمت شید گلخانه یا توری سایبان با کارشناسان گونی الوند تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را برای شما انجام دهند. توری‌های سایبان ممکن است مابین۳۰ الی ۸۰ درصد پوشش دهی و مقاومت داشته باشند. همان‌طور که می‌دانید در فصول گرم سال مثل تابستان استفاده از سیستم‌های سرمایشی کفاف گرمای هوا را نمی‌دهد. به همین جهت بهتر است با ایجاد کردن سایه از طریق نصب توری سایبان از گرم شدن بیش از حد و غیر قابل تحمل محیط جلوگیری شود.

با تهیه توری‌های مذکور از نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان یا مرکز فروش توری سایبان در اصفهان و یا مرکز خرید و فروش شید گلخانه در تهران و شهرستان‌ها از گلخانه، پارکینگ و استخر خود را محافظت کنید. توری‌های سایبان که از ابزار آلات کشاورزی مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شوند، انعطاف پذیری بالایی دارند. بنابراین امکان استفاده از آن‌ها در انواع حالت‌ها و شرایط وجود دارد.

نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان

کارکرد توری سایبان در گلخانه

رنگ توری سایبان ممکن است سفید، مشکی، آبی، زرد، قرمز و… باشد. اما به طور کلی استفاده از رنگ سبز تیره برای محافظت از محیط گلخانه بهتر است. توری‌های سایبان با فیلتر کردن اشعه تابشی نور خورشید، در تنظیم دمای داخل گلخانه نیز نقش آفرین هستند. حتی اگر گلخانه و محیطی که در آن از توری سایبان استفاده می‌کنید تهویه کافی داشته باشد، باز هم استفاده از این توری‌ها برای تنظیم دما کمک کننده است.

در واقع این توری‌ها مکمل سایر ابزارهای تنظیم دما و محافظت کننده از گیاهان و محصولات هستند. همان‌طور که می‌دانید اشعه مادون قرمز دارای طول موجی بالاتر از نورهای مرئی است. بنابراین با اینکه دیده نمی‌شود، مضرات زیادی با خود به همراه دارد. معمولا ۴۰۰ الی ۷۰۰ نانومتر را می‌توان یک طیف نور نسبتا مناسب برای گیاهان گلخانه در نظر گرفت. اگر نور در این دامنه قرار گیرد مشکلی برای گیاهان و محصولات پیش نخواهد آمد. پس فرصت خرید از نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان یا خرده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) را از دست ندهید.

کارکرد توری سایبان در گلخانه

نصب توری سایبان یا شید گلخانه

اگر قصد نصب توری سایبان دارید، ما به شما نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان را معرفی می‌کنیم. در این قسمت می‌خواهیم راجع به نصب توری سایبان با یکدیگر صحبت کنیم. توری سایبان یا شید گلخانه را هم در سطح بیرونی و هم در سطح داخلی گلخانه می‌توان مورد استفاده قرار داد. از این جهت با محدودیتی مواجه نیستید.

با توجه به نوع نیاز خود و قیمت هر کیلو شید گلخانه (توری سایبان) می‌توانید در محیط مورد نظر از این توری‌ها استفاده نمایید. اما به طور اصولی توری‌های سایبان را در سطح بیرونی گلخانه‌ها نصب می‌کنند. استفاده از توری سایبان در سطح خارجی گلخانه مزیت‌های بیشتری دارد. برای مثال جلوی دمای بالاتری را می‌گیرد. با نصب شید گلخانه روی سقف گلخانه دما تنظیم شده و از ورود اشعه خورشید جلوگیری می‌شود‌. در نظر داشته باشید که توری‌های سایبان روی دیوارهای گلخانه پوشانندگی زیادی ندارند. بلکه عمده پوشانندگی و حفاظت آن‌ها در قسمت سقف است.

نصب توری سایبان یا شید گلخانه

طول عمر شید‌های نمایندگی توری سایبان (شید گلخانه) اصفهان

قبل از خرید توری سایبان از نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان جا دارد اطلاعاتی راجع به طول عمر این توری‌های سایبان (شید گلخانه) با شما به اشتراک بگذاریم. استفاده از شید گلخانه همان‌طور که قبلا گفتیم، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. زیرا علاوه بر این که قیمت بالایی ندارد، طول عمر نسبتا مناسبی دارد.

می‌توانید حدود ۵ سال بدون افت کیفیت و با رعایت نکات مراقبتی از توری‌های سایبان استفاده کنید. معمولا در این مدت زمان توری سایبان دچار افت کیفیت نمی‌شود و از این بابت می‌توانید خاطر جمع باشید. البته دوام توری سایبان علاوه بر نحوه مراقبت وابسته به مسائل دیگری نیز است. در مناطقی که از نظر آب و هوایی شرایط مساعد نیست مسلما کیفیت کار در طول زمان افت قابل توجهی پیدا می‌کند.

 

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

 

بنابراین با گذشت عمر مفید توری، بهتر است نسبت به تعویض فوری آن اقدام نمایید. هنگام خرید توجه داشته باشید که توری خریداری شده پاسخگوی نیازهای شما باشد. زیرا با توجه به شرایط جوی و نوع کاربردی که مدنظر دارید، باید توری متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

درصد سایه اندازی توری‌های سایبان متنوع است و برای هر شرایطی باید از گزینه متناسب با آن استفاده نمایید. برای مثال در مناطقی که دارای آب و هوای گرم و خشک هستند، از توری‌هایی که درصد سایه اندازی بالایی دارند باید استفاده شود. هم‌چنین اگر توری را برای مناطقی که درصد تابش نور خورشید در آن‌ها پایین تر است تهیه می‌کنید، نیازی به پوشانندگی بالای توری نیست. بنابراین می‌توانید از توری سایبانی که دارای درصد سایه اندازی کمتری است استفاده کنید.

طول عمر شید‌های نمایندگی توری سایبان (شید گلخانه) اصفهان

مراقبت از شید گلخانه (توری سایبان)

محصولات نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان دارای کیفیت بالایی هستند. با این حال برای حفظ کیفیت محصول در طول زمان بهتر است برخی نکات رعایت شوند. قبل از خرید به اندازه گیری دقیق بپردازید تا پس از خرید توری با مشکلی حین نصب آن مواجه نشوید. زیرا اگر متراژ مورد نظر خود را تهیه نکنید، ممکن است مجبور به کشیدن توری شوید و همین موضوع هم می‌تواند باعث پارگی، افت کیفیت و کاهش طول عمر محصول شود. بهتر است شید‌ها در محیط‌هایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید نیستند، نصب شوند. هم‌چنین باید دور از دسترس حیوانات موذی قرار گیرند.

مراقبت از شید گلخانه

توری سایبان (شید گلخانه) در برخورد با اجسام تیز و برنده دچار آسیب می‌شود. به همین جهت حین نصب مراقب باشید، تا متحمل ضرر و زیان نشوید. برای نصب توری سایبان از بست‌ها یا گیره‌های مخصوص استفاده کنید و از رعایت فاصله ۵۰ سانتی‌متری آن‌ها از یکدیگر غافل نشوید. برای تمیز کردن شید گلخانه یا توری سایبان از آب پرفشار استفاده نکنید. زیرا موجب ورود آسیب به توری می‌شود. بهترین کار استفاده از کمی مواد شوینده و مقداری آب با فشار نسبتا پایین و مناسب است.

ما به عنوان نمایندگی شید گلخانه (توری سایبان) اصفهان در مجموعه گونی الوند بهترین محصولات با مناسب‌ترین قیمت را به مشتریان عرضه می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.