وبلاگ - آخرین اخبار
وزن شید گلخانه (توری سایبان) چقدر است؟

موضوع این مقاله درباره وزن شید گلخانه (توری سایبان) است. وزن توری سایبان به پارامترهایی مانند سایز توری، درصد سایه اندازی توری، جنس توری و … بستگی دارد.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

وزن شید گلخانه (توری سایبان) چقدر است؟

در این مقاله درباره وزن شید گلخانه (توری سایبان) و سایر خصوصیات این توری‌ها صحبت خواهیم کرد. توری شید گلخانه که با نام توری سایبان هم شناخته می‌شود، نوعی توری است که به منظور سایه اندازی و کاهش میزان تابش نور خورشید بر روی سقف گلخانه، حیاط، پارکینگ و … به کار گرفته می‌شود.

وزن شید گلخانه (توری سایبان) به پارامترهای مختلفی وابسته است. یکی از مهمترین پارامترها در تعیین وزن شید گلخانه (توری سایبان) درصد سایه اندازی توری است. هر چقدر درصد سایه اندازی توری بیشتر باشد، وزن شید گلخانه هم بیشتر است. علاوه بر این، اندازه‌ی توری سایبان یا شید گلخانه برای باغ و باغچه هم یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر روی وزن شید گلخانه (توری سایبان) به حساب می‌آید. همچنین کیفیت توری شید و ضخامت آن هم از جمله‌ی دیگر پارامترهای کلیدی در تعیین وزن توری شید سایبان هستند.

وزن شید گلخانه (توری سایبان)

توری شید گلخانه چیست و چه مزایایی دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد، توری شید گلخانه نوعی توری است که برای ایجاد سایه و کاهش شدت تابش نور خورشید بر روی سقف گلخانه، حیاط، پارکینگ و … استفاده می‌شود. این توری‌ها با کاهش شدت تابش نور خورشید از آسیب رسانی بیش از حد به گیاهان، دام، طیور و … جلوگیری نموده و به خنک سازی فضا کمک شایانی می‌کنند.

اما درباره مزایای توری شید گلخانه لازم به ذکر است که این توری‌ها از جنس الیاف پلی اتیلنی تولید می‌شوند و لذا مقاومت بالایی در برابر اشعه مادون قرمز خورشید دارند که مزیتی قابل توجه است. توری‌های سایبان با کاهش شدت نور خورشید به گلخانه و باغات موجب کم شدن دمای گلخانه در حدود 5 الی 10 درجه می‌شوند و لذا به رشد بهتر گیاهان و سبزیجات کمک می‌کنند. از طرفی این توری‌ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و فرایند نصب آن‌ها بسیار ساده است.

 

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

 

به صورت کلی، راندمان توری‌های سایبان چیزی در حدود سه تا پنج سال است. وزن نسبتا پایین و قیمت مناسب از جمله‌ی دیگر مزیت‌های این توری‌ها به شمار می‌آید همچنین عمده و یا خرده فروشی شید گلخانه یا توری سایبان در تعیین قیمت آن بسیار متاثر است. لازم به ذکر است که قسمت فلزی این توری‌ها از جنس آلومینیوم بوده و به سادگی زنگ نمی‌زند.

توری شید گلخانه چیست

کلیدی‌ترین عوامل در افزایش طول عمر شید گلخانه

به صورت کلی، هنگام استفاده از توری سایبان یکسری پارامترهای کلیدی وجود دارد که رعایت آن‌ها باعث افزایش طول عمر توری می‌گردد، که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • دور نگه داشتن توری‌های شید گلخانه از مواد مضری مانند سیمان، روغن و بنزین یکی از ضروری‌ترین نکات جهت افزایش طول عمر این توری‌ها است. بنزین، روغن و سیمان باعث تخریب بافت پلی اتیلنی توری شید شده و در طی زمان باعث تخریب توری و کاهش طول عمر آن می‌شود.
  • وسایل برنده و تیز مثل چاقو مهمترین دشمنان توری شید بوده و به شدت به این وسایل آسیب می‌زنند.
  • اصولاً توری سایبان با محصولات شیمیایی رابطه خوبی ندارد. لذا در هنگام تمیز کردن توری سایبان بهتر است از برس مخصوص و آب استفاده کنید. در صورتی که ناچار به استفاده از مواد شوینده بودید، از شوینده‌های خنثی استفاده نمایید.
  • بهتر است در فصل زمستان توری سایبان را جمع کنید تا باد، برف و باران بر روی آن تاثیر نگذاشته و موجب خرابی آن نشود.

وزن شید گلخانه (توری سایبان)

چند نمونه از مهمترین کاربردهای شید گلخانه

همانطور که در قسمت‌های قبلی هم ذکر شد، یکی از مهمترین کاربردهای توری شید گلخانه، کاربرد برای کاهش دمای گلخانه و باغات است. علاوه بر این، توری‌های شید برای جلوگیری از گرمازدگی آبزیان بر روی استخر پرورش ماهی هم نصب می‌شود. همچنین این توری‌ها در دامداری‌ها نیز به کار گرفته می‌شوند.

لازم به ذکر است که توری سایبان در حوزه ساخت و ساز و به عنوان محافظ جان به منظور جلوگیری از سقوط کارگران هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه این توری‌ها به عنوان بادشکن هم به کار گرفته می‌شوند. از طرفی در بالکن و پارکینگ خانه نیز از توری‌های شید جهت تلطیف هوا استفاده می‌شود.

وزن شید گلخانه (توری سایبان)

ویژگی‌های شید گلخانه یا توری سایبان چیست؟

در این بخش برخی از ویژگی‌های توری شید را بیان خواهیم کرد اما بدانید که برخی از این ویژگی‌ها بر اساس وزن شید گلخانه (توری سایبان) متفاوت است.

  • جنس: پلی اتیلن با چگالی بالا. توری سنگین و در عین حال بسیار سبک وزن است.
  • جنس درجه 1: تولید پلی اتیلن با چگالی بالا، ضد فرسایش، ساختار بافتنی مقاوم در برابر پاره شدن و ساییدگی است. بافتی ویژه، قابل تنفس و بادوام. قابل استفاده برای 3 سال یا حتی بیشتر.
  • طراحی منحصر به فرد: 4 گوشه توری سایبان دارای گوشه های محافظ مثلثی است و با گیره های آلومینیومی در هر یک متر که آویزان شدن آن را آسان تر و زیباتر و زیباتر می کند.
  • سایه آفتاب و کاهش دما و ضد باد: (در تابستان) باغ، پاسیو، محل نگهداری دام، ساختمان های طیور، گلخانه ها، سازه های حلقه ای، انبارها، لانه ها، ایوان خود را به مکانی خنک تر تبدیل کنید. (در بهار و پاییز) ضد باد است و در عین حال گرم می شود.
  • مکان‌های قابل اجرا: باغ، گلخانه، ایوان، تراس، پانسیون حیوانات و سگ‌ها، مرغداری، مزرعه، حیاط، استخر شنا، کانکس، بالکن، حوض ماهی، انبار، دفتر، آلاچیق، مرکز خرید، پارکینگ در فضای باز، پشت بام، محل ساخت و ساز، حریم خصوصی، پیک نیک و غیره.

انواع توری سایبان بر اساس جنس توری

از نظر جنس، توری‌های سایبان را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد که این دو دسته عبارتند از:

  • توری سایبان تولید شده با الیاف پلی پروپیلن: این توری‌ها از کیفیت نسبتا متوسطی برخوردار بوده و قیمت ارزان‌تری نسبت به توری‌های سایبان تولید شده با الیاف پلی اتیلن دارند. مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید، طول عمر نسبتا بالا و نصب ساده از جمله‌ی مهمترین مزایای این توری‌ها به شمار می‌آید.
  • توری سایبان تولید شده با الیاف پلی اتیلن: این توری‌ها از الیاف باکیفیتی تولید شده و علاوه بر مقاومت در برابر اشعه خورشید، نصب راحت و طول عمر بالا دارای مزایای دیگری مانند کشش و انعطاف پذیری عالی، مقاومت در برابر تغییر شکل، مقاومت در برابر پارگی، استحکام بالا در برابر مواد شوینده باغبانی و کاهش بیشتر سرعت باد و گرما در سازه هستند که سبب شده نسبت به توری سایبان تولید شده با الیاف پلی پروپیلن کاربرد بیشتری داشته باشند.

قیمت انواع توری سایبان در بازار داخلی

نوساناتی که امروزه در بازار کشور وجود دارد سبب شده تا قیمت محصولات مختلف از جمله توری سایبان مدام در حال تغییر و تحول باشد. علاوه بر این، پارامترهای مختلفی بر روی قیمت انواع توری سایبان در بازار داخلی تاثیر گذار هستند. یکی از مهمترین و شاید اساسی‌ترین پارامتر در تعیین قیمت هر متر شید گلخانه یا توری سایبان، جنس این دسته از توری‌ها است. توری‌های سایبان از مواد پلی اتیلن و پروپیلنی تولید می‌شوند که در این بین، توری‌های تولید شده با مواد پلی اتیلن از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار هستند.

علاوه بر این، درصد سایه اندازی یکی دیگر از پارامترهای مهم در تعیین قیمت هر کیلو شید گلخانه یا توری سایبان به شمار می‌آید. هر چقدر میزان سایه اندازی توری شید بیشتر باشد، قیمت این دسته از توری‌ها نیز بیشتر خواهد بود. همچنین سایز توری سایبان، برند تولید کننده توری، شیوه‌ی عرضه‌ی توری و پارامترهایی از این دست نیز در تعیین قیمت این دسته از توری‌های سایبان تاثیر گذار می‌باشند.

از طریق مراجعه به قسمت‌های مختلف سایت ما می‌توانید با انواع مختلف توری سایبان گلخانه آشنا شده و از قیمت روز این محصولات مطلع شوید. همچنین شماره تلفن‌های موجود در سایت، شما را به مشاورین ما متصل می‌کند تا بتوانید اطلاعات کامل‌تری درباره این دسته از توری‌های سایبان به دست بیاورید.

گونی الوند اولین نماینده شید گلخانه (توری سایبان) در اصفهان می‌باشد که می‌توانید از کارشناسان این مرکز لیست قیمت شید گلخانه را دریافت کنید. همچنین می‌توانید خرید این محصول را در تهران از مرکز فروش شید گلخانه در تهران، گونی الوند، انجام دهید.

قیمت انواع توری سایبان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.