وبلاگ - آخرین اخبار
گونی حبوبات

گونی حبوبات، کیسه هایی برای بسته بندی ماش، عدس، لوبیا است که توسط عمده فروشی ها و خرده فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. نگهداری و جابجایی انواع حبوبات به دلیل امکان آسیب پذیری زیادشان، کار بسیار مهمی است.

محل نگهداری آن ها، اندازه سوله یا انبار، گرما، سرما و رطوبت انبارها و کیسه های نگهداریشان از مواردی هستند که باید به طور دقیق بررسی شوند. بعد از خرید گونی حبوبات و هنگام نگهداری در منزل نیز باید به ظروف یا کیسه هایی که حبوبات در آن قرار می گیرند دقت کرد. گونی الوند در این مقاله سعی دارد شما را با ان گونی و کیسه برای بسته بندی حبوبات و نحوه خرید آن ها آشنا کند.

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

انواع گونی حبوبات

گونی حبوبات از انواع پارچه ها تهیه شده و در ابعاد مختلف نیز دوخته می شوند. متقاضیان آن ها اغلب کشاورزان، انبار داران، عمده فروشان، خرده فروشان و فروشگاه ها هستند. متقاضیان بر حسب اندازه و جنس آن ها دست به انتخاب و خرید این محصولات می زنند. انواع کیسه هایی که برای نگهداری و جابجایی حبوبات به کار می روند شامل موارد زیر هستند:

  • گونی پلاستیکی: انواع گونی های پلاستیکی بیشتر برای جابجایی مقدار زیادی حبوبات مورد استفاده قرار می گیرند.
  • گونی کنفی: گونی های کنفی برای فروش در فروشگاه ها و مصارف خانگی هستند.
  • کیسه های پلاستیکی: در حال حاضر بیشتر کارخانه های بسته بندی حبوبات، از کیسه های پلاستیکی برای فروش حبوبات استفاده می کنند.

انواع گونی حبوبات

در ادامه به بررسی ویژگی هر کدام از این کیسه ها می پردازیم:

گونی حبوبات پلاستیکی

گونی های پلاستیکی که برای نگهداری و جابجایی حبوبات به کار برده می شوند معمولا توسط یک لایه لمینت ضد آب می شوند. این گونی حبوبات لمینت شده در اندازه های مختلف تولید می شوند. خریداران این محصولات می توانند در صورت نیاز رول گونی های پلاستیکی موجود در بازار را تهیه کرده و نسبت به نیاز خود آن ها را برش دهند. برای تهیه رول گونی های پینک و اطلاع از قیمت آن ها می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

در ادامه به اختصار به بیان مزایا و معایب آن ها می پردازیم:

  • قیمت مناسب این محصولات یکی از مهمترین عوامل محبوبیت آن ها می باشد.
  • ضد آب بودن آن ها باعث می شود آب به داخل آن ها نفوذ نکند.
  • وزن کم این گونی ها یکی دیگر از مزایای آن ها محسوب می شود.
  • قابلیت چاپ متن بر روی گونی ها باعث می شود کاخانه جات بتوانند نام و لوگوی خود را بر روی آن ها حک کنند.
  • یکی از معایب این کیسه حبوبات پلاستیکی لمینت شده، عدم رد و بدل شدن هوا به داخل آن و محیا شدن محیط برای حشره زدن حبوبات است.

گونی حبوبات پلاستیکی

گونی حبوبات کنفی

گونی های حبوبات کنفی یکی دیگر از کیسه های مورد استفاده برای حبوبات هستند. خرید عمده گونی برنج یکی از مصارف این گونی ها می باشد. اما مصرف این کیسه ها به عنوان گونی حبوبات مزایا و معایبی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • قیمت آن ها از گونی های پلاستیکی بالاتر است و استفاده از آن ها برای کشاورزان و عمده فروشان به صرفه نیست.
  • آب به داخل آن ها نفوذ می کند و باعث آسیب به حبوبات می شود.
  • قابلیت چاپ بر روی آن ها وجود ندارد.
  • از مزایای آن رد و بدل شدن هوا به داخل آن و جلوگیری از حشره زدن حبوبات است.

گونی حبوبات کنفی

کیسه های پلاستیکی

حبوباتی که در کارخانه جات بسته بندی می شوند معمولا در کیسه های پلاستیکی بسته بندی می شوند. از این کیسه ها برای مصارف خانگی می باشد. از آن ها می توان داخل منزل برای نگهداری حبوبات استفاده کرد. ولی در بیشتر مواقع در منازل از ظروف شیشه ای برای نگهداری حبوبات استفاده می کنند. تنوع این کیسه ها برخلاف گونی حبوبات پلاستیکی و کنفی زیاد است. این کیسه ها در اندازه های متعدد و برای فروش مقادیر مختلفی از حبوبات مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی کیسه های پلاستیکی می پردازیم:

  • قیمت پایین تر آن ها نسبت به گونی های کنفی.
  • قابلیت چاپ مشخصات و تاریخ بر روی کیسه های پلاستیکی .
  • عدم امکان نفوذ آب داخل آن ها.
  • در مقایسه کیسه های حبوبات، با کیسه های پلاستیکی امکان خرید حبوبات در اندازه های کمتر وجود دارد.
  • این کیسه ها عموما در اندازه های کوچک تهیه می شوند و به همین خاطر حمل و نقل راحت تر است.

کیسه های پلاستیکی

خرید گونی حبوبات

خرید گونی حبوبات بر حسب اینکه کدام مرحله از تولید و بسته بندی است و نسبت به نیاز مشتری انجام می شود. عمده فروشان و کشاورزان بیشتر دست به خرید کیسه حبوبات پلاستیکی و کنفی می زنند. کیسه های پلاستیکی نیز برای مصارف خانگی مناسب می باشد. چنانچه قصد خرید گونی های پلاستیکی برای نگهداری و جابجایی حبوبات را دارید بهتر است از بهترین تولید کننده کیسه گونی لمینت در اصفهان خرید کنید. به همین منظور می توانید از فروشگاه گونی الوند آن ها را تهیه کنید. این فروشگاه مرکز فروش گونی های پلاستیکی و پینک می باشد.

گونی پلاستیکی بسته‌بندی حبوبات

امروزه انواع متفاوتی از گونی حبوبات به منظورهای مختلف تولید می‌شوند. همانطور که می‌دانید مواد غذایی خشکبار اعم از حبوبات به صورت عمده و بسته‌بندی عرضه می‌شوند. مسئله مهمی که در مورد هر دو این موارد صدق می‌کند نحوه نگهداری و ارائه این محصولات است. همانطور که می‌دانید حبوبات مواد خشک و بدون رطوبتی هستند که خود این ویژگی به نگهداری بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

برای حفظ سلامت و کیفیت حبوبات وسایل نگهداری مختلفی به کار می‌روند. گونی حبوبات در میان تمام موارد بهترین شیوه نگهداری محسوب می‌شود. این کیسه‌ها در انواع کنفی، پلاستیکی و… تهیه می‌شوند. کیسه‌های حبوبات در عین بهداشتی بودن حبوبات را در بهترین حالت از فساد، آفت و… حفظ می‌کنند و قیمت مناسبی دارند.

چون بافت حبوبات خشک است و فسادپذیری پایینی دارند به تهویه نیازی ندارد. این گونی حبوبات شرایط لازم جهت نگهداری بلند مدت و حفظ تازگی محصولات را تامین می‌کند. سایزها و ابعاد مختلف کیسه‌های پلاستیکی به شما امکان بسته‌بندی و نگهداری هر حجمی از حبوبات مختلف را می‌دهد. قطعا هر مخاطبی برای خرید کیسه مورد نظر خود ملاک‌های مختلفی اعم از: کیفیت، جنس، قیمت و… را در نظر دارد. یک مرکز فروش معتبر باید بتواند تمام نیاز مخاطبان با بودجه‌های مختلف را به خوبی پوشش دهد.

گونی حبوبات

قیمت گونی شکری و انواع کیسه حبوبات

متداول‌ترین شیوه بسته‌بندی و انبارداری حبوبات و خشکبار مختلف استفاده از گونی حبوبات و کیسه‌های مخصوص است. گونی شکری که همان نمونه‌های پلاستیکی جنس پلی پروپیلن هستند نیز یکی از نمونه‌های پر کاربرد گونی برای حمل و نقل شکر هستند. خرید و فروش این کیسه‌ها به صورت نو و در صورت سالم و تمیز بودن به عنوان دسته دوم نیز انجام می‌شود.

هنگام خرید کیسه حبوبات یا گونی‌ها قطعا با لیست قیمت متنوعی روبرو خواهید شد. از آنجایی که اغلب محصولات کشاورزی توسط گونی بار گیری و حمل و نقل می‌شوند؛ طبیعتا بازار عرضه و تقاضا این محصول بالا است. علاوه بر تفاوت قیمت خود گونی‌ها نیز تنوع بالایی دارند و این شما هستید که باید نمونه مناسب با کاربرد مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

اگر شما هم در حیطه کاری خود به طور مرتب با استفاده از این کیسه‌های نگهدارنده سرو کار دارید قطعا به دنبال خرید نمونه با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستید. خرید این کیسه‌ها حتما باید با شناخت از ابعاد، جنس، کیفیت و کاربرد مد نظر شما باشد. فروش کیسه حبوبات امروزه توسط مراکز مختلفی انجام می‌شود. هر یک از تولید کنندگان نحوه عرضه، کیفیت، محصولات و قیمت خاص خود را دارند. خرید مستقیم از تولید کننده معتبر و حذف واسطه‌های جانبی بهترین راه کار اقتصادی جهت تهیه گونی حبوبات با قیمت مناسب است.

خرید کیسه گونی

خلاصه

جالب است بدانید با توجه به تولید انواع بانکه‌ها و ظروف بزرگ و کوچک نگهداری حبوبات هنوز هم کیسه حبوبات یا همان گونی‌ها بهترین محصول برای نگهداری سالم و بلند مدت حبوبات می‌باشند. این کیسه و گونی‌ها انواع مختلفی داشته و علاوه بر ابعاد هر یک مشخصات بافتی خاص خود را دارند. لازم است که پیش از اقدام به خرید از انواع، ویژگی ها، کاربرد و لیست قیمت هر یک از این محصولات مطلع شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطب با ما همراه باشید.

4 پاسخ
  1. فاطمه
    فاطمه می گوید

    گونی حبوبات و گونی برنج برای نگهداری اون ها خیلی مهمه چون خیلی وقتا اون ها رو کرم میزنه

    پاسخ
  2. عباس
    عباس می گوید

    این کیسه ها برای نگهداری حبوبات و موادی که میخواییم در فریزر نگهداری کنیم خیلی خوبند. و ازون بهتر اینه که شما فروشتون به صورت آنلاین هم هستش.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.