وبلاگ - آخرین اخبار
شید گلخانه در بابل

خرید شید گلخانه در بابل، می‌بایست از طریق مرکزی معتبر و خوش سابقه انجام شود. در این مقاله به ذکر ویژگی‌های شید گلخانه خواهیم پرداخت.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

شید گلخانه در بابل

شید گلخانه به منظور جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب به گیاهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از شید گلخانه در بابل به دلیل وجود تعداد زیاد گلخانه‌ها در این شهر، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به این نکته توجه نمایید که شید گلخانه در درصد تراکم‌های متفاوت تولید می‌شود. شید‌ها با درصد تراکم بالا موجب ایجاد سایه‌ بیشتری در محیط می‌شود. در حقیقت از این محصول در منازل، استخرها و همچنین دامداری ها نیز استفاده می‌شود.

چنانچه دارای گلخانه یا استخر پرورش ماهی هستید، می‌توانید با استفاده از شید گلخانه مخصوص، فضای مورد نظر خود را خنک‌تر و همچنین دلپذیرتر نمایید. برای آشنایی بیشتر با مزایای استفاده از این محصول و همچنین انواع کاربردهای آن، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

بسیاری از گیاهان برای رشد بهتر و افزایش طول عمر به مقدار مشخص شده‌ای از نور آفتاب احتیاج دارند. به همین دلیل بسیاری از گلخانه‌ها برای حفظ سلامت گلها از توری سایبان گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت شیدهای گلخانه‌ای در درصدهای مختلف تولید می‌شوند. به عنوان مثال: شیدهایی که به صورت 70 درصد تولید می‌شوند، به میزان 70 درصد از تابش نور خور خورشید جلوگیری می‌کنند. در واقع این درصدها، نرخ سایه افکنی شید را مشخص می‌کنند.

شید گلخانه در بابل

استفاده از سایبان توری چه مزایایی دارد؟

تابش شدید نور خورشید به گیاهان، موجب کاهش عمر آنها و در نهایت خشک شدن آنها در زمان کوتاهی می‌شود. در سالهایی نه چندان دور برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به گیاهان از حصیر استفاده می‌شد. اما امروزه استفاده از شید گلخانه یا شیشه‌های مخصوص در گلخانه‌ها بسیار رواج پیدا کرده است.

به این نکته توجه نمایید که استفاده از شید گلخانه نسبت به شیشه، دارای مزایای بسیاری است. یکی از این مزایا ارزانتر بودن شید گلخانه نسبت به شیشه می‌باشد. از سوی دیگر، امکان شکسته شدن شیشه‌های مخصوص گلخانه بسیار بالا می‌باشد. این در حالی است که شید‌ گلخانه‌ای به هیچ عنوان شکننده نیست و همچنین دارای طول عمر بسیار بالایی نیز می‌باشد.

از شید گلخانه در بابل به منظور جلوگیری از سرما زدگی گیاهان نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل استفاده از شید گلخانه در فصل زمستان نیز مفید خواهد بود. همانطور که می‌دانیم بسیاری از گیاهان در برابر سرما بسیار آسیب پذیر هستند. به همین دلیل بسیاری از افرادی که دارای گلخانه‌های بزرگ هستند، استفاده از شید گلخانه را در فصل زمستان بسیار ضروری می‌دانند. برای خرید شید گلخانه با قیمتی بسیار مناسب می‌توانید از طریق شماره تلفن های ثبت شده در سایت، با ما در تماس باشید.

خرده فروشی شید گلخانه در بابل دارای ویژگی‌های منحصر‌به فردی است. همانطور که می‌دانیم دمای این شهر در روزهای تابستان گاهی به بیش از 50 درجه سانتی گراد می‌رسد. به همین دلیل گلخانه‌های موجود در این شهر حتما می‌بایست از سایبان‌های مخصوص استفاده نمایند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، در شهر بابل از شید گلخانه‌ای با درصد تراکم بالا استفاده می‌شود.

بهره گیری از شید تراکم بالا، موجب تابش ملایم نور خورشید به گیاهان خواهد شد. علاوه بر گلخانه‌ها، برخی برای محافظت خودروهای خود از نور شدید آفتاب، از توری سایبان مخصوص‌ گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت، به دلیل وجود دمای بالا در این شهر، استفاده از شید گلخانه‌ در مکان‌های مختلف بسیار بالا می‌باشد. با استفاده از این محصول پرکاربرد، امکان تغییر زاویه نور خورشید نیز وجود دارد.

استفاده از سایبان توری چه مزایایی دارد؟

بهره‌گیری از شید گلخانه در فضاهای باز

یکی از مهمترین کاربردهای شید گلخانه در بابل، استفاده از آن در مراکز تفریحی سر باز است. در حقیقت تابش مستقیم نور آفتاب در مراکز تفریحی می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. به همین دلیل، استفاده از شید گلخانه در این نوع مراکز بسیار متداول می‌باشد. این محصول علاوه بر اینکه از تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری می‌کند، بلکه موجب ایجاد هوای گرم در زمستان و همچنین هوای خنک در تابستان می‌شود.

از سایبان‌های توری برای جلوگیری از تبخیر زیاد آب در استخرهای سر باز نیز استفاده می‌کنند. به این نکته توجه نمایید که خرید شید گلخانه می‌بایست از فروشگاهی معتبر انجام شود. قبل از خرید این محصول می‌بایست با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت نمایید . به این دلیل که این نوع سایبان‌های توری دارای انواع مختلفی می‌باشند. شما عزیزان می‌بایست بر اساس شرایط آب‌و هوایی منطقه مورد نظر خود یکی از انواع شید گلخانه‌ای را انتخاب نمایید.

مواد استفاده شده در ساخت شید‌ گلخانه به صورتی است که آن را در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم ساخته است. همچنین این محصول در برابر وزش شدید باد نیز از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می‌دهد. همین موضوع موجب طول عمر بالای سایبان‌های توری شده است. همچنین توجه به این نکته ضروری است که عمل نصب و جمع کردن شید گلخانه بسیار آسان می‌باشد. باید گفت: برای جمع کردن سایبان‌های توری، نیازی به باز کردن گیره‌ها نیست.

ضرورت نصب شیب دار سایبان توری

به این نکته توجه نمایید که بهتر است نصب شید گلخانه در بابل، توسط نصاب‌های متخصص انجام شود. در حقیقت این شید‌های گلخانه‌ای می‌بایست به صورت شیب‌دار نصب شوند. چنانچه این مورد رعایت نشود، امکان تجمع برگ‌ها و همچنین حشرات کشته شده بر روی سایبان وجود دارد. این موضوع موجب کشیدگی شید گلخانه و در نهایت پاره شدن آن می‌شود. به همین دلیل لازم است شید گلخانه‌ای را به صورت شیب دار نصب نمایید.

این محصول در برابر عوامل محیطی( باد، باران) بسیار مقاوم می‌باشد. همچنین سایبان‌های توری، در برابر هوای بسیار گرم و سرد نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند. به این نکته توجه نمایید که ضد آب بودن شید گلخانه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به ویژه در شهر بابل که میزان بارندگی در آن بسیار بالا است، ضد آب بودن سایبان بسیار مهم می‌باشد.

ضرورت نصب شیب دار سایبان توری

رنگ‌های شید گلخانه‌ای

در حقیقت شید گلخانه در بابل، معمولا با رنگ سبز تولید می‌شوند. اما رنگ‌های دیگری نیز از این محصول در بازار وجود دارد. شما عزیزان می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود، یکی از این رنگ‌ها را انتخاب نمایید. این محصول در رنگ سفید و مشکی نیز تولید می‌شود.

در حقیقت رنگ شید گلخانه، تاثیری بر نوع کارکرد آن ندارد. به همین دلیل امکان سفارش این محصول در رنگ‌های متنوع میسر می‌باشد. اما به این نکته توجه نمایید که درصد تراکم سایبان‌های توری را می‌بایست بر اساس منطقه مورد استفاده انتخاب کرد. چنانچه در محل مورد نظر شما نور با شدت بالایی می‌تابد، شما می‌بایست از شید گلخانه درصد بالا استفاده نمایید. اما برای شهری مانند بابل، شید گلخانه با درصد تراکم حدود 30 درصد کافی است.

اگر قصد خرید سایبان توری برای مصارف خانگی را دارید، بهتر است از شید گلخانه‌ای سفید رنگ استفاده نمایید. در حقیقت بسیاری این محصول را برای استفاده در تراس، پارکینگ و حیاط منزل خود خریداری می‌کنند. بهره‌گیری از سایبان توری در فصل تابستان موجب کاهش دمای منزل و همچنین کاهش مصرف انرژی در منازل خواهد شد.

رنگ‌های شید گلخانه‌ای

خرید شید گلخانه در بابل

در حقیقت شید گلخانه‌ای در بابل به صورت رول‌های متری به فروش می‌رسد. قیمت شید گلخانه در بابل به عوامل مختلفی مانند: درصد تراکم و متراژ آن بستگی دارد. همچنین وزن سایبان توری نیز بر قیمت خرید آن نیز تاثیرگذار است. توجه به این نکته ضروری است که هر چقدر درصد تراکم شید‌های گلخانه‌ای بالاتر باشد، قیمت خرید آن نیز به همان میزان افزایش خواهد یافت. در واقع، برای خرید شید گلخانه در بابل می‌بایست به یک فروشگاه معتبری مراجعه نمایید که کیفیت محصول خود را ضمانت نماید. برای تجربه خریدی امن از یک فروشگاه با اعتبار، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت شید گلخانه در بابل

در حقیقت، شیدهای گلخانه‌ای به صورت متری  به فروش می‌رسند و یا گاهی فروشندگان قیمت هر کیلو شید گلخانه یا توری سایبان را از لیست قیمت قیمت توری گلخانه خود اعلام می‌کنند. به همین دلیل لازم است قبل از اقدام به خرید، فضای مورد نظر خود را به صورت دقیق اندازه گیری نمایید.

قیمت شید گلخانه در بابل نیز وابسته به میزان متراژ و همچنین درصد تراکم مورد نیاز شما می‌باشد. رول‌های شید گلخانه‌ای معمولا به صورت 50 متری هستند. همچنین این محصول در تراکم‌های مختلف 30، 50، 65، 80 و 90 درصد تولید می‌شوند. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما می‌توانند به صورت دقیق شما را برای انتخاب نوع مناسب شید، راهنمایی نمایند.

قیمت شید گلخانه بابل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.