وبلاگ - آخرین اخبار
شید گلخانه تبریز

به این نکته توجه نمایید که شید گلخانه در درصد تراکم بالایی تولید می‌شود. برای آگاهی از ویژگی‌های شید گلخانه تبریز، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

شید گلخانه تبریز

شید گلخانه همان سایبان‌های مخصوصی هستند که برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به گیاهان استفاده می‌شود. شید گلخانه تبریز دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی است که طول عمر بالا و مقاومت در برابر باد و تابش نور خورشید، تنها بخشی از این ویژگی‌ها است. توجه کنید که این محصول در درصد ترکم‌های مختلفی تولید می‌شود. به عنوان مثال شید گلخانه 50 درصد، دقیقا جلوی نیمی از تابش نور خورشید را خواهد گرفت.

با استفاده از این محصول، امکان معتدل کردن دمای گلخانه نیز وجود دارد.از این محصول در مکان‌های مختلفی مانند: استخر پرورش ماهی، دامداری‌ها و حتی منازل مسکونی نیز استفاده می‌شود. کاربرد شید گلخانه برای استخرها به گونه‌ای است که جلوی تبخیر بیش از حد آب را خواهد گرفت.
برای پاشنایی حداکثری با ویژگی‌های این محصول، تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بسیاری از گیاهان برای رشد بهتر و افزایش طول عمر به مقدار مشخص شده‌ای از نور آفتاب احتیاج دارند. به همین دلیل بسیاری از گلخانه‌ها برای حفظ سلامت گلها از توری سایبان گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت شیدهای گلخانه‌ای در درصدهای مختلف تولید می‌شوند. به عنوان مثال: شیدهایی که به صورت 70 درصد تولید می‌شوند، به میزان 70 درصد از تابش نور خور خورشید جلوگیری می‌کنند. در واقع این درصدها، نرخ سایه افکنی شید را مشخص می‌کنند.

شید گلخانه تبریز

طول عمر شید گلخانه تبریز

به دلیل شرایط آب و هوایی شهر تبریز، استفاده از شید گلخانه با درصد پایین مانند 30 درصد نیز کفایت می‌کند. شید گلخانه تبریز می‌بایست تا حدی موجب گرم شدن فضای گلخانه شود. در حقیقت این محصول دارای طول عمر بالایی است.

به این نکته توجه نمایید که در گذشته از حصیر جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور به گیاهان استفاده می‌شد. این حصیرها در فاصله زمانی کوتاهی دچار فرسودگی می‌شدند و همچنین در برابر باد و باران نیز مقاومت خوبی نداشتند. اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که طول عمر شید گلخانه بیش از پنج سال می‌باشد. همچنین باید گفت: وجود وزن سبک این محصول، موجب نصب آسان آن شده است.

با توجه به این موضوع که در گلخانه‌ها از مواد سمی و همچنین کود‌های مختلف استفاده می‌شود، سایبان‌های مخصوص این کار می‌بایست در برابر اینگونه عوامل بسیار مقاوم باشند. همچنین امکان صرفه جویی در مصرف آب و برق نیز با استفاده از شید گلخانه فراهم خواهد بود. به این صورت که این شیدها با ایجاد سایه بر روی گیاهان، از تبخیر آب موجود در خاک آنها جلوگیری به عمل می‌آورد.

خرده فروشی شید گلخانه تبریز دارای ویژگی‌های منحصر‌به فردی است. همانطور که می‌دانیم دمای این شهر در روزهای تابستان گاهی به بیش از 50 درجه سانتی گراد می‌رسد. به همین دلیل گلخانه‌های موجود در این شهر حتما می‌بایست از سایبان‌های مخصوص استفاده نمایند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، در شهر تبریز از شید گلخانه‌ای با درصد تراکم بالا استفاده می‌شود.

بهره گیری از شید تراکم بالا، موجب تابش ملایم نور خورشید به گیاهان خواهد شد. علاوه بر گلخانه‌ها، برخی برای محافظت خودروهای خود از نور شدید آفتاب، از توری سایبان مخصوص‌ گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت، به دلیل وجود دمای بالا در این شهر، استفاده از شید گلخانه‌ در مکان‌های مختلف بسیار بالا می‌باشد. با استفاده از این محصول پرکاربرد، امکان تغییر زاویه نور خورشید نیز وجود دارد.

طول عمر شید گلخانه تبریز

نصب شید گلخانه تبریز به چه صورت انجام می‌شود؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، وزن سبک و همچنین انعطاف پذیری بالای شید گلخانه تبریز، باعث شده نصب آن به راحتی انجام شود. برای نصب این محصول نیاز به گیره یا کلیپس‌های مخصوصی است. حتما هنگام خرید سایبان توری، گیره مخصوص نصب آن‌را نیز از فروشنده بگیرید. درحقیقت شیب‌دار نصب شدن شید گلخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این موضوع باعث می‌شود، برگهای درختان بر روی شید گلخانه جمع نشوند. همچنین بسیاری از افراد برای اینکه سایبان توری بدون چین خوردگی نصب شود، از قفل نایلون و همچنین فنر استفاده می‌کنند. فنر مخصوص این کار ضد زنگ است و عمل جمع کردن شید را نیز آسان‌تر خواهد کرد.

بست یا گیره شید گلخانه

قیمت سایبان توری

قیمت سایبان توری به فاکتورهای متعددی مانند: اندازه، جنس و همچنین درصد تراکم محصول بستگی دارد. قبل از اقدام به خرید، می‌بایست شرایط آب‌وهوایی منطقه مورد نظر خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. به این صورت که درصد تراکم شید گلخانه می‌بایست بر اساس میزان تابش نور خورشید در منطقه مورد استفاده، انتخاب شود.

شید گلخانه تبریز، نیاز به درصد بالایی از تراکم ندارد. به این دلیل که شهر تبریز معمولا از هوای سردی برخوردار است و آفتاب با شدت کمتری می‌تابد. همچنین به دلیل وجود نوسان بسیار در قیمت شید گلخانه، بهتر است برای آگاهی از قیمت این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید تا از قیمت روز آن مطلع شوید. این کارشناسان با بررسی دقیق گلخانه یا محل مورد نظر، بهترین محصول را به شما پیشنهاد می‌کنند.

همچنین باید گفت: سایبان‌های توری با میزان کیفیت متفاوتی در بازار موجود می‌باشند. به همین دلیل، انتخاب فروشگاهی که محصولاتی با کیفیت را عرضه کند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. به این نکته توجه نمایید که شید گلخانه تبریز می‌بایست تمام ویژگی‌های ذکر شده را دارا باشد. در حقیقت استفاده از این محصول در فصل زمستان نیز بسیار مرسوم است. به این صورت که جلوی هدر رفت گرما را از گلخانه خواهد گرفت.

قیمت سایبان توری

نکاتی در مورد نگهداری بهتر از شید‌های گلخانه‌ای

در حقیقت، با رعایت چند نکته ساده می‌توان طول عمر شید گلخانه تبریز را تا حد بسیاری افزایش داد. اولین نکته که توجه به آن ضروری است، نصب محصول به صورت اصولی و استاندارد است. بهتر است برای نصب شید گلخانه از نصاب‌های حرفه‌ای استفاده کرد.

حتما قبل از اقدام به خرید اندازه دقیق محل مورد نظر را بررسی نمایید. به این دلیل که شید گلخانه می‌بایست بدون چین خوردگی و همچنین کشیدگی نصب شود. بدیهی است که ایجاد کشیدگی در سایبان توری، موجب آسیب به آن در بلند مدت می‌شود. توجه نمایید که این محصول در برابر اشیای نوک تیز آسیب پذیر است. به همین دلیل لازم است هنگام نصب آن از اشیای نوک تیز استفاده نشود.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این سایبان‌های توری، قابل شستشو بودن آنهاست. چنانچه شید گلخانه شما کثیف شده است، می‌توانید عمل شستشوی آن‌را با استفاده از شوینده‌هایی که دارای ph خنثی هستند انجام دهید. همچنین می‌توانید این کار را با استفاده از برس‌های نرم نیز انجام دهید. کارشناسان ما هنگام فروش شید گلخانه، اطلاعات کاملی را در مورد شستشو و همچنین نگهداری این محصول به شما ارائه خواهند داد.

شید گلخانه تبریز محصولی کاملا ضد آب

سوال متداولی که در مورد استفاده از شید گلخانه تبریز پرسیده می‌شود، ضد آب بودن این محصول است. برای پاسخ به این سوال باید گفت: بسیاری از این محصولات ضد آب هستند و می‌توانند در برابر نفوذ آب هنگام بارش باران و برف، مقاومت کنند. در حقیقت مواد بکار رفته در سایبان‌های توری، موجب ایجاد سایه حداکثری و همچنین ضد آب بودن محصول می‌شود. برای اینکه از این ویژگی مهم استفاده نمایید می‌بایست شید گلخانه با درصد تراکم بالا را انتخاب نمایید. خرید از یک مرکز معتبر و خوش سابقه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای اینکه یک خرید هوشمندانه را تجربه نمایید، می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان ما استفاده نمایید.

در واقع این محصول به صورت رول‌های 50 متری و همچنین تراکم‌‌های 30، 50، 70 و 90 درصدی تولید می‌شوند. تنها یک فرد متخصص می‌تواند نیاز گلخانه یا محل مورد نظر شما را شناسایی و بهترین محصول را به شما معرفی نماید. به همین دلیل لازم است قبل از اقدام به خرید از مشاوره‌های رایگان ما بهره‌مند شوید.

شید گلخانه تبریز محصولی کاملا ضد آب

قیمت شید گلخانه تبریز

در حقیقت، شیدهای گلخانه‌ای به صورت متری  به فروش می‌رسند و یا گاهی فروشندگان قیمت هر کیلو شید گلخانه یا توری سایبان را از لیست قیمت قیمت توری گلخانه خود اعلام می‌کنند. به همین دلیل لازم است قبل از اقدام به خرید، فضای مورد نظر خود را به صورت دقیق اندازه گیری نمایید.

قیمت شید گلخانه تبریز نیز وابسته به میزان متراژ و همچنین درصد تراکم مورد نیاز شما می‌باشد. رول‌های شید گلخانه‌ای معمولا به صورت 50 متری هستند. همچنین این محصول در تراکم‌های مختلف 30، 50، 65، 80 و 90 درصد تولید می‌شوند. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما می‌توانند به صورت دقیق شما را برای انتخاب نوع مناسب شید، راهنمایی نمایند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.