وبلاگ - آخرین اخبار
فروس عمده گونی لمبنت در اصفهان

فروس عمده گونی لمینت در اصفهان و استقبال بی‌سابقه مشتریان باعث شد تا فروشگاه گونی الوند به بررسی ویژگی ها و کاربرد گونی لمینت بافته شده بپردازد.

بسته بندی مواد به طرز باورنکردنی متنوع است و تعداد گسترده از محصولات وجود دارد که می‌توانید بر اساس نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید. کیسه‌های پلاستیکی لمینت از جمله مواردی هستند که در انواع گونی ساده و بافته شده وجود دارند. گونی پلاستیکی بافته شده از جنس رزین پلاستیکی هستند یعنی این مدل‌ها از نخ پلاستیکی از همان جنس رزین تولید شده‌اند که باعث شده ویژگی‌های متفاوتی نسبت به مدل‌های ساده داشته باشند.

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

گونی پلی پروپیلن بافته شده از نخ‌های پلاستیکی تشکیل شده که ماده با دوام و انعطاف پذیری را ایجاد می‌کنند و همچنین باعث افزایش مقاومت آن می‌شوند.

می‌توان گفت که پیشرفت پلیمرهای مصنوعی طی سالیان متمادی باعث ایجاد مواد نوآورانه با کاربردهای متعدد شده است. یکی از این پلیمرها پلی پروپیلن نام دارد که در صنعت بسته بندی بسیار مفید واقع شده است. امروزه گونی‌هایی که از این جنس تولید شده‌اند کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند. از آنجایی که این ماده به طور قابل توجهی در برابر مواد شیمیایی، بازها و اسیدها مقاوم هستند باعث شده تا یک ماده آلی برای طیف گسترده‌ای از مصارف صنعتی به شمار بیایند.

فروس عمده گونی لمبنت در اصفهان

کیسه‌های پلی پروپیلن با استفاده از نوارها یا نخ‌های پلی بافته شده است که ماده‌ای محکم و سبک را ایجاد می‌کنند.

از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به غیر سمی بودن این مواد اشاره کرد که باعث می‌شود در صنایع غذایی و دارویی نیز قابل استفاده باشند. سبک بودن چشمگیر موجب شده تا مواد سنگین را به خوبی در خود نگه دارند. گردش جریان هوا در محتویات داخلی آن صورت می‌گیرد و هزینه‌های مقرون به صرفه، این محصولات را به گزینه خوبی برای بسته بندی تبدیل کرده است.

در گونی‌های پلاستیکی بافته نشده به جای بافتن نخ‌ها به یکدیگر الیاف پلاستیک با استفاده از گرما و فشار به هم می‌پیوندند. هر دو فرایند باعث می‌شود که کیسه‌های بادوام و قابل اعتماد برای انواع کاربردهای بسته بندی تولید شود.

گونی‌های پلی پروپیلن بافته شده از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای بسیاری از صنایع بسته بندی به شمار می‌آیند. تولیدکنندگان معمولا در زمان تولید این رشته‌های PP را به شکل تار و پود به یکدیگر می‌بافند. پارچه به دست آمده برای تولید انواع محصولات برزنتی گرفته تا گونی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. مسئله این است که آن‌ها در برابر پارگی مقاومت زیادی دارند و می‌توان اطمینان داشت که از ساختار یکپارچه‌ای برخوردار می‌باشند.

پلی پروپیلن از متداول‌ترین کیسه‌های پلاستیکی به شمار می‌آید که برای تولید مواد بسته بندی یعنی گونی‌های لمینت مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توانند در برابر وزن‌های بسیار زیاد مقاومت کنند.

پلی پروپیلن به دلیل خاصیت‌های منحصر به فردی که دارند انتخاب خوبی برای بسته بندی به شمار می‌آیند. این رزین‌های پلاستیکی نه تنها با دوام هستند، بلکه قابل بازیافت بوده و به راحتی تمیز می‌شوند. خاصیت ضد باکتریایی دارند و ویژگی‌های ضد آب، وزن کم و مواردی از این قبیل باعث شده تا محافظت از محتویات داخل گونی‌ها در برابر رطوبت و عوامل بیرونی تا میزان زیادی افزایش یابد.

به عنوان مثال تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و یا در بخش صنعت ساختمان سازی به میزان بیشتری از این محصولات استفاده می‌کنند.

فروس عمده گونی لمبنت در اصفهان

ویژگی گونی‌های پروپیلن

– گونی‌های لمینت قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند.

– این محصولات زمانی که خیس می‌شوند باعث مرطوب شدن و تخریب محتویات نمی‌شوند، به این دلیل که ضد آب می‌باشند.

– این محصولات به طور طبیعی در برابر پارگی مقاومت می‌کنند.

– می‌توان روی این گونی‌های لمینت در یک طرف و یا هر دو طرف نوشته‌هایی را چاپ کرد.

– از دیگر ویژگی‌های محصولات این است که باعث می‌شود تا محتویات آن به کمک جریان هوای نفس بکشند و رطوبت به داخل آن‌ها راه پیدا نکند.

– آن‌ها در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند و نمای ظاهری خوبی دارند تا جایی که به راحتی می‌توانید وسایل حجیم را در درون آن‌ها جای دهید.

– گونی‌های لمینت به راحتی شکل خود را حفظ می‌کند و با انعطاف پذیری و دوام بالا می‌توانید چندین بار آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید.

– مقاومت این محصولات معمولاً نسبت به گونی‌های پلاستیکی بالاتر است.

فروس عمده گونی لمبنت در اصفهان

کاربرد گونی‌های لمینت

همانطور که اشاره شد این کیسه‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای زیادی ارائه می‌دهند که می‌توانید فروس عمده گونی لمبنت در اصفهان ر ا فقط و فقط در فروشگاه الوند پیدا کنید. مهم‌ترین کاربرد این محصولات شامل این موارد می‌باشد:

بسته بندی محصولات کشاورزی

گونی‌های لمینت برای ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات کشاورزی و یا حتی کود به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر آن برای بسته بندی سبزیجات، میوه‌ها و یا مواد شیمیایی این محصولات گزینه خوبی به شمار می‌آیند.

بسته بندی مواد غذایی

از گونی‌های لمینت به طور فزاینده‌ای برای بسته بندی مواد غذایی مانند ذرت، برنج، آرد و سایر غلات استفاده می‌شود. به همین دلیل است که در این بخش نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهندسی ژئوتکنیک

به طور گسترده‌ای برای راهسازی جاده‌ها، راه آهن، بنادر، معادن و ساختمان‌ها گونی‌های لمینت پلاستیکی به کار گرفته می‌شوند. با ارائه ویژگی‌های فیلتر کردن، تخلیه، جداسازی و ضد تراوش به منظور انتقال مواد و مصالح مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بسیاری از این گونی‌های لمینت به عنوان سایه بان، چادرهای مسافرتی یا پناهگاه‌های موقت استفاده می‌کنند و همچنین می‌توان از آن‌ها به عنوان جدا کننده محافظ استفاده نمود.

علاوه بر این، آن‌ها نقش مهمی در کاهش و جلوگیری از اثرات مخرب سیلاب دارند. از آن‌ها به طور گسترده‌ای در ساخت سد‌ها، سواحل، رودخانه، جاده‌ها و راه‌ها استفاده می‌شود، به این شکل که کیسه‌ها با استفاده از شن پر می‌شوند و در محل مورد نظر قرار می‌گیرند.

فروس عمده گونی لمبنت در اصفهان

آیا پلی پروپیلن یک ماده سازگار با محیط زیست است؟

همانطور که پیشتر در ویژگی‌های گونی‌های پلاستیکی به آن اشاره کردیم این مواد دوستدار محیط زیست هستند و می‌توان آن‌ها را بازیافت کرده و به محصولات دیگری تبدیل نمود. علاوه بر آن این محصولات دوام کافی دارند و می‌توانند بارها مورد استفاده قرار بگیرند. در نتیجه تقاضای شما نسبت به محصولات پلاستیکی یکبار مصرف کاهش می‌یابد. پلی پروپیلن بافته شده در صورت استفاده مناسب می‌توانند بین ۴ تا ۵ سال دوام داشته باشد. شما می‌توانید در سایت ایران تجارت اطلاعات بیشتری درباره گونی لمینت به دست آورید.

از فروشگاه گونی لمینت الوند دیدن نمایید

آیا گونی‌های لمینت قابل چاپ هستند؟

از آنجایی که جنس پلی پروپیلن که برای چاپ تصاویر و نوشته‌ها گزینه خوبی به شمار می‌آیند، می‌توانید به راحتی متن و تصویر را با رنگ‌های مختلفی بر روی آن چاپ کنید و این محصولات را سفارشی سازی نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.