وبلاگ - آخرین اخبار
شید گلخانه (توری سایبان) شیراز

خرید اینترنتی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید توری شید گلخانه ای شیراز به حساب می‌آید. قیمت مناسب‌تر توری مهمترین مزیت خرید اینترنتی شید گلخانه ای است.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

مرکز خرید انواع شید گلخانه (توری سایبان) شیراز

شید گلخانه ای که از آن با نام توری سایبان و توری شید هم یاد می‌شود، برای ایجاد سایه در گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا بازار خرید انواع توری شید گلخانه (توری سایبان) شیراز رونق زیادی دارد. یکی از مهمترین مسائل در هنگام خرید شید گلخانه (توری سایبان) شیراز، انتخاب یک مرکز معتبر برای تهیه این محصولات است. در بین روش‌های مختلفی که برای خرید توری‌های شید وجود دارد، خرید اینترنتی روشی محبوب‌تر می‌باشد.

از جمله مهمترین مزایای خرید اینترنتی شید گلخانه (توری سایبان) شیراز می‌توان به سادگی فرایند خرید، قیمت مناسب‌تر توری شید به دلیل حذف دلالان و اشخاص واسطه، تضمین کیفیت و سلامت شید گلخانه‌ای و … اشاره کرد. این سایت یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه انواع گوناگون توری سایبان است. لذا از طریق این مرکز می‌توانید برای خرید شید گلخانه (توری سایبان) شیراز اقدام کنید و این توری‌ها را مناسب با نیاز خود سفارش دهید.

آشنایی با توری شید گلخانه ای و خصوصیات آن

شید گلخانه ای، نوعی توری سایبان است که برای کاهش میزان تابش نور خورشید به کار گرفته می‌شود. توری‌های شید در درصد سایه اندازی مختلفی تولید می‌شوند و کاربردهای فراوانی دارند. از نظر جنس الیاف استفاده شده در تولید توری شید، این توری‌ها را می‌توان به دو دسته توری‌های شید تولید شده با الیاف پلی پروپیلن و توری‌های تولیدی با الیاف پلی اتیلن دسته بندی کرد. توری‌هایی که با الیاف پلی پروپیلن تولید شده‌اند از نظر کیفیت بسیار مرغوب‌تر بوده و طول عمر بالاتری دارند.

لازم به ذکر است که شید گلخانه ای از نظر درصد سایه اندازی به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود که مهمترین آن‌ها توری‌های شید با درصد سایه اندازی 30، 50، 60 و 80 درصد هستند. هر چقدر درصد سایه اندازی توری بیشتر باشد، توری شدت نور خورشید را کاهش داده و باعث کمتر شدن دمای محیط می‌شود. به صورت کلی، توری شید گلخانه ای می‌تواند دمای محیط را بین 5 تا 10 درجه سانتی گراد کاهش دهد.

درباره خصوصیات توری شید گلخانه ای لازم به ذکر است که این توری‌ها دارای رنگ بندی متنوعی هستند و هر رنگ بندی، درصد سایه اندازی متفاوتی دارد. به علاوه این توری‌ها از وزن کمی برخوردار بوده و در برابر مواد شیمیایی، سمی و برف و باران از مقاومت بالایی برخوردار هستند. انعطاف پذیری بالا، قیمت مناسب و کاربردهای فراوان نیز از جمله‌ی دیگر خصوصیات توری شید گلخانه ای به حساب می‌آید.

شید گلخانه (توری سایبان) شیراز

آنچه باید درباره کاربردهای توری سایبان بدانید

کاربردهای توری شید گلخانه ای بسیار متنوع است. یکی از مهمترین کاربردهای این توری‌ها، کاربرد در گلخانه و برای جلوگیری از تابش بیش از حد نور خورشید می‌باشد. این توری‌ها با کاهش میزان نور تابیده شده به گلخانه باعث کاهش درجه حرارت گلخانه شده و به رشد بهتر گیاهان کمک می‌کنند. به علاوه از این توری‌ها در باغات و مزارع کشاورزی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی نهال‌ها و گیاهان نیز استفاده می‌شود.

همچنین در استخرهای پرورش آبزیان نیز این توری‌ها برای کاهش شدت تابش آفتاب به استخر و جلوگیری از گرمازدگی آبزیان به کار گرفته می‌شوند. در دامداری‌ها نیز از توری سایبان برای ایجاد سایه استفاده می‌شود. در کنار این موارد، کاربرد در حوزه ساخت و ساز و به عنوان محافظ برای جلوگیری از سقوط کارگران نیز یکی دیگر از مهمترین کاربردهای توری شید گلخانه ای است. به علاوه در پارکینگ و حیاط نیز استفاده از این توری‌ها برای ایجاد سایه رواج زیادی دارد.
آنچه باید درباره کاربردهای توری سایبان بدانید

مهمترین پارامتر در تعیین قیمت توری شید گلخانه ای

پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت توری شید گلخانه ای نقش دارند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • جنس توری شید گلخانه ای: یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت توری شید، جنس الیاف به کار گرفته شده در تولید توری سایبان است.
  • توری‌های سایبان تولید شده از الیاف پلی اتیلن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت بالاتری دارند.
  • متراژ توری شید: هر چقدر متراژ توری شید گلخانه ای بیشتر باشد، توری قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • درصد سایه اندازی توری سایبان: توری‌های سایبان در درصد‌های سایه اندازی 30، 50، 60 و 80 درصد تولید می‌شوند. درصد سایه اندازی بالاتر یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت توری سایبان خواهد بود.
  • وزن توری شید گلخانه ای: وزن توری سایبان هم یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت توری شید است. در صورتی که طول و عرض و درصد سایه اندازی دو توری با هم برابر باشند، توری که وزن پایین‌تری داشته باشد، از قیمت بالاتری برخوردار است. زیرا جابجایی و نصب آن راحت‌تر خواهد بود.

علاوه بر این، پارامترهایی مانند کیفیت توری سایبان، شیوه عرضه توری سایبان و … نیز در تعیین قیمت توری شید گلخانه ای تاثیر گذار هستند.

آشنایی با رنگ بندی توری شید گلخانه ای

بسته به نوع پارچه استفاده شده در توری سایبان، این توری‌ها دارای رنگ بندی متفاوتی هستند. از جمله مهمترین و رایج‌ترین رنگ‌های توری شید گلخانه ای می‌توان به آبی، قرمز، مشکی، نقره‌ای، سبز، سفید و … اشاره کرد.

در خصوص تفاوت رنگ بندی‌ها، باید بگوییم که هر چقدر رنگ توری سایبان تیره‌تر باشد، توری می‌تواند میزان بیشتری از نور خورشید را جذب کرده و در نتیجه گرمای کمتری را به محیط گلخانه انتقال می‌دهند. لذا توری‌هایی با رنگ بندی تیره‌تر نسبت به توری‌هایی با رنگ بندی روشن‌تر به صورت یک فیلتر قوی‌تر عمل می‌کنند و نور کمتری را عبور داده و موجب کاهش دمای گلخانه می‌شوند.

جمع بندی

توری شید گلخانه ای، نوعی توری سایبان است که برای کاهش میزان تابش آفتاب در گلخانه‌ها، مزارع کشاورزی، استخر پرورش ماهی و میگو، دامداری‌ها و … به کار گرفته می‌شود. این توری‌ها می‌توانند با کاهش میزان تابش نور خورشید، دمای محیط را چیزی در حدود 5 الی 10 درجه سانتی گراد کاهش دهند. طول عمر بالا، وزن سبک، مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی، برف، باران و باد در کنار نصب ساده و کارایی فراوان از جمله‌ی مهمترین مزیت‌های این دسته از توری‌های سایبان به شمار می‌آیند.

در بین روش‌های مختلفی که برای خرید توری شید وجود دارد، خرید اینترنتی شید گلخانه (توری سایبان) شیراز روشی محبوب‌تر است. زیرا در این روش توری شید به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده رسیده و با حذف واسطه‌ها، توری قیمت مناسب‌تری خواهد داشت. به علاوه سادگی فرایند خرید و تضمین کیفیت و سلامت توری، از جمله‌ی دیگر مزایای خرید اینترنتی شید گلخانه (توری سایبان) شیراز به حساب می‌آید.
از طریق همین سایت می‌توانید برای خرید اینترنتی توری سایبان در شیراز و دیگر نقاط کشور اقدام نمایید.

برای تهیه لیست قیمت شید گلخانه و یا اطلاع از قیمت هر کیلو توری سایبان با کارشناسان گونی الوند تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.