وبلاگ - آخرین اخبار
خرید گونی پینک

یکی از انواع گونی هایی که چند سال است در بازار به شهرت رسیده است محصولات گونی پینک است. کیفیت ساخت، تنوع آن ها و قیمت مناسبشان باعث این محبوبیت شده است. مواد تشکیل دهنده این گونی ها با هم تفاوت دارد. همچنین با قیمت های متفاوت و توسط نمایندگی های مختلفی به فروش می رسد. در ادامه این مقاله از گونی الوند به شرح محصولات، نحوه خرید و فروش گونی پینک و قیمت آن ها می پردازیم:

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

مروری بر تاریخچه شرکت تولیدی پینک

در این نوشتار قصد داریم مروری بر تاریخچه شرکت تولیدی پینک داشته باشیم. شرکت تولیدی گونی پینک فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ با تولید کیسه‌های پلی پروپیلن آغاز نمود. این شرکت از ابتدا کار خود را با استفاده از ماشین آلات اروپایی انجام می‌داد. شرکت پینک پس از مدتی تولیدات خود را توسعه داد و از ماشین آلات مدرن تری استفاده کرد.

این شرکت امروزه با افزایش ظرفیت تولید در زمره تولید کنندگان و صادرکنندگان عمده در این صنعت قرار گرفته است. اولین صادر کننده این رشته در سطح کشورمان نیز شرکت تولیدی پینک بوده است. کیفیت محصولات شرکت پینک به میزانی است که صادرات محصولات آن نیز مورد استقبال و توجه زیادی واقع شده است.

شرکت تولید کننده گونی پینک با رشد بی نظیری که از سال ۱۳۶۰ تا کنون داشته، با توجه به نیاز مشتریان و طیف گسترده مخاطبان میزان تولیدات خود را افزایش داده است. این شرکت در ابعاد وسیعی به تولید کیسه‌های پلی پروپیلن و پلی اتیلن مشغول است‌. کیسه‌های پلی پروپیلن و پلی اتیلن می‌توانند به صورت تک لایه، دو لایه و سه لایه تولید شوند‌. شرکت پینک علاوه بر موارد مذکور به تولید کیسه‌های FIBC نیز می‌پردازد. هزاران تن از انواع گونی‌های پلی پروپیلن، کیسه‌های نسبتا حجیم قابل انعطاف، نخ‌های پلی پروپیلن، انواع نوار(تسمه، قیطان و‌…) توسط کارخانه پینک رشت تولید می‌شوند.

نمایندگی فروش گونی پینک

اهداف و چشم اندازهای شرکت پینک

شرکت تولیدی گونی پینک همواره جلب رضایت و تامین نیازهای مشتری را اولویت خود می‌داند. به همین جهت نیز تولید محصولات جانبی را هم آغاز نموده است. در واقع تمامی لوازم جانبی و نیازمندی‌های محصولات متنوع شرکت پینک، توسط خود شرکت تولید و به نمایندگی عرضه می‌شوند تا به مشتریان عرضه شوند. همه‌ی محصولات این شرکت به قیمت ارزان و مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند تا امکان خرید آسان برای متقاضیان محصولات شرکت فراهم شود.

شرکت پینک محصولات خود را به کمک ماشین آلات مدرن اکسترودر، چاپ، لمینت، بافت و… تولید می‌کند. از این رو در دسته صادرکنندگان برتر گونی در سطح کشور قرار دارد.

نمایندگی فروش گونی پینک

شرکت گونی پینک خدمات ارائه شده توسط خود را در راستای جلب اعتماد مشتریان تضمین می‌کند. هدف شرکت پینک حفظ ارتباط با مشتری به صورت بلند مدت و جلب اعتماد و رضایت او است. با توجه به پیشینه طولانی و درخشان پینک جای هیچ گونه نگرانی در خصوص کیفیت محصولات این شرکت وجود ندارد. با کیفیت ترین محصولات بسته بندی، توسط این شرکت تولیدی در اختیار نمایندگی‌های فروش قرار می‌گیرد.

ما در مجموعه گونی الوند به عنوان نمایندگی شرکت پینک هر آن چه که از محصولات این شرکت را نیاز داشته باشید با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می‌کنیم. شرکت پینک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که موجب رونق و محبوبیت آن در میان خریداران شده است. این شرکت تنوع و حجم بالایی از محصولات را ارائه می‌دهد. در تولید محصولات خود خلاقیت دارد. روی منابع انسانی به میزان کافی سرمایه گذاری کرده است. از پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. صداقت در تولید و عرضه محصولات و جلب اعتماد مشتریان از ویژگی‌های بارز این شرکت است.

فرایند تولید محصول در کارخانه پینک رشت

شرکت تولیدی گونی پینک محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌کند. مواد اولیه مورد استفاده شرکت تولیدی گونی پینک رزین‌های پلی پروپیلن و پلی اتیلن است. تمامی سیکل‌های تولید محصولات به صورت اتوماتیک است و تحت کنترل سیستمی و کامپیوتری قرار دارد. همه‌ی دستگاه‌ها هماهنگ با تکنولوژی‌های روز در حال کار هستند.

مهم‌ترین دستگاه‌ها شامل اکسترودرها، دستگاه‌های کوتینگ، گردباف‌ها و… هستند. کارخانه تولیدی محصولات پینک در ابتدا مواد اولیه گونی‌ها را تولید می‌کند. در حقیقت مرحله اول تولید، شامل تولید مواد خام پلی پروپیلن است. این کار با استفاده از ماشین آلات صنعتی مخصوص انجام می‌شود.

ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در کارخانه تولیدی گونی پینک از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردار هستند. مواد خام پلی پروپیلن که در کارخانه به نخ‌های پلی پروپیلن تبدیل می‌شوند به شکل پارچه‌های باکیفیت برای تولید گونی در می‌آیند.

سرانجام نیز کوت یا لمینه شدن پارچه‌ها با توجه به نیاز مشتری انجام خواهد شد تا بتوان آن‌ها را تبدیل به محصول نهایی کرد‌. شرکت پینک مدعی است که می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان و متقاضیان محصولات خود باشد. زیرا محصولات شرکت پینک دارای تنوع بی نظیری از رنگ، طرح، سایز و… هستند. به همین جهت مشتریان حق انتخاب بیشتری هم دارند. شرکت پینک می‌تواند بیش از ۴۲۰۰۰ تن در سال تولید داشته باشد. در این شرکت بیش از ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند تا محصولات با کیفیتی را به دست مشتریان برسانند.

پارچه پلی پروپیلن

لیست قیمت گونی پینک

برای اطلاع از لیست قیمت گونی پینک با کارشناسان فروش مجموعه گونی الوند در ارتباط باشید. قیمت محصولات با توجه به ویژگی‌ها، ابعاد، جنس، تعداد، ضخامت و… محاسبه می‌شوند. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم به طور کلی قیمت محصولات شرکت پینک با توجه به کیفیت بالای آن‌ها کاملا مناسب است. زیرا محصولات و گونی‌های پینک طی فعالیت‌های آزمایشی و بازرسی کامل از نظر کیفی کنترل می‌شوند‌.

شرکت پینک کنترل کیفی محصولات خود را با هدف ردیابی مشکلات و حل آن‌ها، جلوگیری از خطاها و بهبود کیفیت انجام می‌دهد. تست کشش، پرتاب، فشار، پارگی، اصطکاک، دوخت و… از جمله تست‌های رایج کنترل کیفیت محصول هستند.

گونی پینک چیست؟

گونی پینک به گونی های پلاستیکی گفته می شود که توسط شرکت های پینک ساخته می شوند. شهرت این محصولات به دلیل کیفیت ساختشان است. اکثر تولیدات گونی پیک، گونی های ضد آب و ضد آفتاب چند لایه هستند. به همین دلیل کاربرد آن ها نیز نسبت به گونی های پلاستیکی ساده زیاد است.

این گونی ها از الیافی مثل پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شوند. این گونی ها با آغشته شدن به مواد یو وی و اضافه شدن یک روکش لمینت، به گونی های چندلایه پینک ضد آب و آفتاب تبدیل می شوند. گاهی حتی در ساخت آن ها از دو ماده پلی اتیلن و پلی پروپیلن همزمان استفاده شده و یک لایه کاغذ کرافت یا آلومینیوم نیز به آن اضافه می شود.

گونی پینک چیست

انواع محصولات شرکت پینک

همانطور که گفته شد گونی های تولید شده در شرکت پینک از دو الیاف پلی اتیلن یا پلی پروپیلن به طور همزمان یا جداگانه ساخته می شود. چنانچه در هنگام ساخت از دو نوع الیاف مجزا مثل کاغذ + گونی و آلومینیوم + گونی، استفاده شده باشد به آن ها کامپوزیت گفته می شود. بر همین اساس آن ها را به نمونه های مختلفی تقسیم کرده ایم. در ادامه شما را با انواع محصولات پینک آشنا می کنیم:

پینک یک لایه

الیاف به کار برده شده در ساخت این گونی ها پلی اتیلن یا پلی پروپیلن می باشد. اگر الیاف این گونی ها به مواد یو وی آغشته شده باشند نیز به عنوان گونی ضد آفتاب نیز از آن ها استفاده می شود.

پینک دو لایه

در ساخت این گونی ها از یکی از الیاف پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده شده است. هنگام تولید این کیسه ها یک لایه لمینت نیز اضافه می شود. به الیاف آن ها نیز می توان مواد ضد یو وی اضافه کرد.

گونی پینک دو لایه

کیسه کامپوزیت دو لایه

در کیسه های کامپوزیت دو لایه، به الیاف تشکیل دهنده کیسه های پینک (پلی اتیلن و پلی پروپیلن یا هر دو) یک لایه کاغذ کرافت نیز اضافه می شود. این کیسه ها لایه لمینت ندارند بنابراین ضد آب نیستند. کیسه های کامپوزیت دولایه پینک بیشتر در فروشگاه ها و برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

کیسه کامپوزیت دولایه

کیسه کامپوزیت سه لایه

در تولید کیسه های کامپوزیت سه لایه از دو الیاف پلی اتیلن و پلی پروپیلن هم زمان و یا به صورت جداگانه استفاده می شود. یک لایه لمینت بافته شده نیز به این کیسه ها اضافه شده است که آن ها را به گونی های ضد آب تبدیل می کند. با اضافه کردن مواد ضد یو وی نیز  گونی ها به ضد آفتاب تبدیل می شوند. همچنین طبق آنچه گفته شد یک لایه کاغذ نیز به این محصولات اضافه شده است.

کیسه کامپوزیت سه لایه

فروش گونی پینک

فروش این گونی ها بیشتر به صورت رولی می باشد. ابعاد این رول ها بر طبق استاندارد موجود در بازار است. اما نسبت به نیاز و سفارش مشتری قابل تغییر است. همچنین کیسه های آماده انواع این گونی ها نیز در تولیدی ها تهیه می شوند. قیمت گونی پینک نیز بر حسب نوع آن ها متفاوت است. آنچه مسلم است اگر کامپوزیت باشند یا یک لایه لمینت به آن ها اضافه شده باشد قیمتشان نیز بیشتر است.

 جنس الیاف با کیفیت و ماشین آلات به روز شده شرکت تولیدی پینک باعث شده است فروش این گونی ها به مراتب بالاتر از گونی های دیگر باشد. قیمت مناسب آن ها نیز باعث شده است خرید گونی پینک آسان تر از سایر تولیدکنندگان باشد. برای کسب قیمت محصولات شرکت پینک می توانید با شماره تلفن 09138345996 تماس بگیرید.

فروش گونی پینک

نمایندگی گونی پینک

شرکت تولیدی پینک نمایندگان زیادی برای فروش محصولات پینک در سراسر ایران دارد. یکی از معتبرترین نمایندگان فروش گونی پینک گونی الوند است. این فروشگاه انواع محصولات پینک را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. همچنین مشاورانی دارد که هنگام خرید می توانند به خریداران در پیدا کردن محصول مناسبشان کمک کنند. با مراجعه به سایت فروشگاه الوند می توانید از تمامی این محصولات دیدن کنید.

خرید گونی پینک

سخن پایانی

گونی‌های تولیدی کارخانه پینک رشت که غالبا به صورت ضد آب و ضد آفتاب هستند نسبت به سایر گونی‌ها از مزیت‌های بیشتری برخوردارند. شرکت پینک با سابقه طولانی که در زمینه تولید انواع گونی و مواد اولیه آن‌ها دارد، کیفیت محصولات خود و دوام آن‌ها را تضمین می‌کند. گونی‌های تولید شده با استفاده از مواد اولیه مرغوب پلی اتیلن و پلی پروپیلن و به کمک دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌شوند. کارخانه پینک نمایندگی‌های مختلفی برای فروش محصولات خود دارد.

ما در مجموعه الوند به عنوان نمایندگی شرکت تولیدی گونی پینک محصولات با کیفیت این شرکت را خدمت شما مشتریان گرامی با بهترین قیمت عرضه می‌کنیم. برای خرید گونی باید ابتدا نوع کاربری مورد نیاز خود را مشخص نمایید. در صورتی که برای انتخاب و تهیه گونی متناسب با نیاز خود، به راهنمایی بیشتری احتیاج دارید از کارشناسان مجموعه ما کمک بگیرید. هم‌چنین می‌توانید از سایر مقالات آموزشی سایت ما استفاده کنید.

4 پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام وقت بخیر
      رضایت شما باعث خوشحالی ما است.
      برای خریدهای بعدی در خدمت شما خواهیم بود.

      پاسخ
    • admin-karavar
      admin-karavar می گوید

      سلام وقت بخیر
      خوشحالم که راضی بودین.
      حتما اطلاعات جدیدترین در مقالات سایت در این باره بارگذاری خواهد شد و می‌توانید به زودی آنها را مشاهده نمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.