وبلاگ - آخرین اخبار
شید گلخانه در خراسان

شید گلخانه در خراسان یکی از کالاهای پر کاربرد است که برای حفاظت و نگهداری از گیاهان، سبزی‌ها، ساختمان‌ها، درخت‌ها، و… استفاده می‌شود.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

شید گلخانه چیست؟

شید گلخانه در خراسان یکی از فراگیرترین کالاهای محافظتی و پوششی موجود در بازار است و به دلیل ساختار منحصر به فرد و ماندگاری بالا مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

شید گلخانه که به نام توری سبز گلخانه‌ای نیز معروف است، سایبان و حفاظی است که در صنایع متعدد مانند مزرعه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، استخرهای پرورش ماهی و.. به کار گرفته می‌شود. شید گلخانه یکی از تجهیزات ضروری است که محیط مناسبی را برای انواع گیاهان در چهار فصل مختلف فراهم می‌کند.

شید گلخانه یکی از وسایل خنک‌کننده مهم در گلخانه است که مانع تابش مستقیم آفتاب به گیاهان می‌شود تا گیاهان بتوانند رشد مناسبی داشته باشند. از شید گلخانه به عنوان پوشش یا سایبان بر روی گلخانه‌ها، ایجاد موانع حفاظتی برای ساختمان‌ها و … استفاده می‌شود.

قیمت توری سایبان و شید گلخانه در قم

قیمت توری سایبان و شید گلخانه در خراسان

قیمت شید گلخانه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود:

  • با توجه به وزن توری یا شید گلخانه و بر حسب کیلوگرم.
  • بر پایه هر مترمربع توری شید گلخانه
  • با توجه به رول کامل 50 متری شید سایه‌افکن
  • تعیین قیمت برپایه میزان درصد سایه‌افکنی شید یا توری.

قیمت هر متر توری شید با توجه به میزان تراکم آن تعیین می‌شود. به عنوان مثال، توری شید 30 درصد به علت اینکه وزن کمتری دارد و همچنین به این دلیل که مواد اولیه کمتری در آن به کار رفته است، قیمت ارزان‌تری دارد. در مقابل قیمت هر متر توری شید 80 درصد به دلیل نزدیکی و مجاورت بافت‌ها و دارا بودن وزن بیشتر، بالاتر است.

بنابراین قیمت شید گلخانه در خراسان به عوامل متعددی از جمله درصد سایه‌افکنی وابسته است که هر چقدر شید از تراکم بالاتری برخوردار باشد به همان نسبت قیمت آن نیز بالا خواهد بود. به طور معمول شید در قطع‌های 2، 4، 6، 8 و 10 متر به فروش می‌رسند.

مزیت‌های استفاده از شید گلخانه در خراسان

  • دوام و استقامت بالایی دارد
  • یکی از مزیت‌های مهم شید گلخانه علاوه بر سایه‌افکنی، توانایی و قدرت جا به جا کردن هوا است.
  • قیمت شید گلخانه در خراسان نسبت به طول عمر خوبی که دارد، بسیار اقتصادی است.
  • از آنجایی که شید گلخانه از نوع و گونه پلیمری است، در برابر آفتاب پایداری خوبی دارد در نتیجه از عمر مفید بیشتری برخوردار است
  • پیشگیری از به هدر رفتن و اتلاف انرژی
  • حفظ کردن گلخانه از آسیبی که ممکن است از تابش زیاد نور آفتاب ببیند.
  • پیشگیری از درجه حرارت زیاد گلخانه و محافظت در برابر ورود حیوانات و پرندگان.

مزیت‌های استفاده از شید گلخانه در قم

در هنگام خرید تور گلخانه به این نکات توجه کنید

  • گام اول در خرید شید گلخانه، این است که یک مرکز فروش شید گلخانه که سایبان‌های با کیفیتی تولید می‌کند را پیدا کنید
  • نکته مهم قبل از خرید شید گلخانه مشخص کردن نوع کاربری مورد نظر است.
  • باید طول عمر شید گلخانه را در نظر گرفت زیرا شید باید دوام خوبی داشته باشد.
  • یکی از موارد قابل توجه در انتخاب درصد فشردگی شید گلخانه یا توری، در نظر گرفتن شرایط اقلیمی است. هر چه هوا رطوبت بیشتری داشته باشد باید از شید گلخانه‌ای که فشردگی یا تراکم کمتری دارد، استفاده شود.
  • به سبک بودن شید گلخانه توجه کنید.
  • در هنگام خرید شید گلخانه دقت کنید از استقامت خوبی در مقابل اشعه ماوراء بنفش،گوگرد و کلر برخوردار باشد.
  • قبل از اقدام به تهیه شید گلخانه به اندازه و ابعاد منطقه‌ای که قرار است در آنجا شید ساخته شود توجه کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید

خرید شید گلخانه در خراسان و باید و نبایدهای آن

تمام شهروندان خراسانی می‌دانند که خرید شید گلخانه در خراسان و یافتن بهترین شید با مناسب‌ترین کیفیت، قواعد خاص خود را دارد. شیدهای گلخانه‌ای تا درصد مشخصی، نور ورودی به گلخانه را کنترل می‌کنند. گاهی شید می‌توانند تا 30 درصد نور ورودی به گلخانه را کاهش دهد. گاهی نیز این درصد به 50 و حتی 90 درصد می‌رسد.

وقتی قصد خرید شید گلخانه را دارید، شناخت این درصدها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید میزان نوری را که توسط شید جذب می‌شود، متوجه شوید. به عنوان مثال وقتی شید 30 درصدی خریداری می‌کنید، این شید 30 درصد از نور را به خود جذب کرده و باقی 70 درصد را عبور می‌دهد. آن 30 درصد نوری که نتوانسته از شید عبور کند، با برخورد به بافت شید، گیر افتاده و در گلخانه سایه خواهد انداخت.

بنابراین پایه‌ترین کاربرد شید گلخانه این است که به شما در کنترل مقدار نوری که به گلخانه وارد می‌شود، یاری می‌رساند. این مهم‌ترین فاکتوری‌ست که باید در حین خرید شید آن را مدنظر قرار دهید. خرده فروشی شید گلخانه در خراسان دارای ویژگی‌های منحصر‌به فردی است. همانطور که می‌دانیم دمای این شهر در روزهای تابستان گاهی به بیش از 50 درجه سانتی گراد می‌رسد. به همین دلیل گلخانه‌های موجود در این شهر حتما می‌بایست از سایبان‌های مخصوص استفاده نمایند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، در شهر خراسان از شید گلخانه‌ای با درصد تراکم بالا استفاده می‌شود.

بهره گیری از شید تراکم بالا، موجب تابش ملایم نور خورشید به گیاهان خواهد شد. علاوه بر گلخانه‌ها، برخی برای محافظت خودروهای خود از نور شدید آفتاب، از توری سایبان مخصوص‌ گلخانه استفاده می‌کنند. در حقیقت، به دلیل وجود دمای بالا در این شهر، استفاده از شید گلخانه‌ در مکان‌های مختلف بسیار بالا می‌باشد. با استفاده از این محصول پرکاربرد، امکان تغییر زاویه نور خورشید نیز وجود دارد.

خرید شید گلخانه در قم

انواع شید (تور) گلخانه

متداول‌ترین طبقه‌بندی شید گلخانه در خراسان برپایه درصد چگالی یا میزان سایه‌افکنی است، که این موضوع بیانگر ضریب عبور نور از شید یا تور است. سایه‌افکنی شید گلخانه با در نظر گرفتن بافت توری آن مشخص می‌گردد.

تولید شید گلخانه در خراسان با فشردگی یا چگالی 30، 50، 65 ،80 و 90درصد عرضه می‌شود. درصدهای ذکر شده بیانگر مقدار سایه‌ای است که شید گلخانه ایجاد می‌کند. به عنوان نمونه، توری یا شید گلخانه با درصد 80، اجازه عبور20 درصد نور خورشید به گلخانه را می‌دهد و 80 درصد سایه ایجاد می‌کند.

درصد سایه‌افکنی شید گلخانه

شید گلخانه با درصد 30 تا 50 به طور معمول به منظور ایجاد سایه برای سبزی‌های گلخانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین‌طور درصد 70 تا 80 برای افرادی که به طور مثال در یک سالن یا مکانی حضور دارند به کار گرفته می‌شود.

برای محصولاتی همچون کدو سبز و گوجه که تحمل خوبی در برابر گرمای آفتاب دارند شید گلخانه 30 درصد مناسب است. برای گیاهانی مانند کاهو، کلم، شمعدانی‌ها، گیاهان گلخانه‌ای و… شید 50 درصد کارایی دارد. شید گلخانه 75 تا 80 درصد برای گیاهانی مانند سرخس‌ها، بعضی از درختان، سایبان برای خانه، حفاظت کردن از ساختمان‌ و… استفاده می‌شود.

عمر مفید شید گلخانه

عمر مفید شید گلخانه در خراسان یکی از ضروری‌ترین فاکتورهایی است که به آن توجه می‌شود. تولید شید گلخانه در خراسان عمر مفید 5 سال را دارد در واقع این عدد، بازه‌ی زمانی مناسب استفاده از شید است. پس از گذشت این زمان، توری یا شید را باید تعویض کرد.

پس از 5 سال اثربخشی شید تقریبا از بین می‌رود و هر چه این زمان طولانی‌تر شود کارایی تور یا شید کمتر و کمتر خواهد شد. به همین دلیل بهتر است شید را در بازه‌ی زمانی 5 سال به کار گرفت و بعد از آن شید گلخانه را عوض کرد.

قیمت شید گلخانه در قم

قیمت شید گلخانه در خراسان

در واقع، شیدهای گلخانه‌ای به صورت متری  در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و یا گاهی فروشندگان قیمت هر کیلو شید گلخانه یا توری سایبان را از لیست قیمت قیمت توری گلخانه خود اعلام می‌کنند. به همین منظور قبل از هر گونه اقدام به خرید، مکان مورد نظر خود را به صورت دقیق اندازه گیری نمایید.

قیمت شید گلخانه در خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز وابسته به میزان متراژ و همچنین درصد تراکم مورد نیاز شما می‌باشد. رول‌های شید گلخانه‌ای معمولا به صورت 50 متری هستند. همچنین این محصول در تراکم‌های مختلف 30، 50، 65، 80 و 90 درصد تولید می‌شوند. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما می‌توانند به صورت دقیق شما را برای انتخاب نوع مناسب شید، راهنمایی نمایند.

جنس شید گلخانه در خراسان

جنس شید گلخانه در خراسان از موادی همچون پلاستیک، پلی‌اتیلن، الیاف پروپیلن و… ساخته و تولید می‌شود. تولید شید گلخانه در خراسان توجه خوبی به کیفیت این مواد دارد چون توری یا شید گلخانه به طور دائم در برابر تابش نور آفتاب قرار دارد و در صورتی که از استحکام، استواری و دوام مناسب برخوردار نباشد در مدت زمان کمی کارایی خود را از دست می‌دهد.

در همین راستا تولید شید گلخانه در خراسان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تمام تلاش خود را در جهت عرضه کالای مناسب به بازار انجام داده است.

خلاصه محتوا

در این متن، درباره اینکه شید گلخانه چیست و چه کاربردی دارد، صحبت کردیم. در ادامه درخصوص مزیت‌های شید گلخانه در خراسان، جنس شید، انواع آن، درصد سایه‌ افکنی شید گلخانه و… مطالبی را بیان نمودیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.