وبلاگ - آخرین اخبار
فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران

در اینجا قصد داریم به بررسی مشخصات و کاربردهای متعدد شید گلخانه و معرفی مرکز معتبر فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران مرغوب بپردازیم.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

مقدمه

همانطور که می‌دانید گیاهان پرورشی زینتی یا محصولات غذایی گلخانه‌ای از حساسیت خاصی برخوردار هستند. توری سایبان از کاربردی‌ترین محصولات جهت محافظت از گل‌ها و گیاهان پرورشی می‌باشد. این شیدها انواع مختلفی داشته که با توجه به مشخصات بافتی هر یک کاربرد خاصی دارند. استفاده از این لایه های محافظ محدود به محصولات گلخانه ای و زراعی نیست. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود شید مناسب را خریداری کنید و در بلند مدت از مزایای آن بهره‌مند شوید.

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

مشخصات انواع شید گلخانه

ابتدا لازم است بدانید که توری سایبان از کاربردی‌ترین محصولات جهت مراقبت از گیاهان گلخانه‌ای در فصول گرم سال است. تنوع بالای این محصول در مرکز خرده فروشی شید گلخانه (توری سایبان) تهران تمام نیاز شما به این سایبان‌ها را تامین می‌کند. از آنجایی که این محصول انواع مختلفی از نظر تراکم بافت، جنس، عرض و… دارد لازم است با شناخت کامل جهت خرید اقدام کنید.

شید گلخانه نه تنها از تابش مستقیم و بیش از حد نور آفتاب به گیاهان گلخانه جلوگیری می‌کند؛ بلکه آن‌ها را از سایر آسیب‌های محیطی نیز مصون می‌دارد. رشته‌های تشکیل دهنده این توری‌ها متشکل از الیاف‌های نازکی از جنس پلی اتیلن هستند. این سایه اندازها را از مواد درجه یک Hdpe تولید می‌کنند که در برابر نور یووی نیز مقاوم هستند. علاوه بر این نسبت به عوامل محیطی، مواد شیمیایی، کشش و… نیز مقاوم هستند.

مرکز فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران با توجه به نیازهای مختلف متقاضیان انواع شید را با مشخصات زیر تولید و عرضه می‌کند.

  •  تراکم شید: در درصدهای 30، 50، 65 و 80 رایج بوده و در صورت نیاز به میزان سایه اندازی کمتر یا بیشتر نیز محصول باید سفارشی باشد. لازم است بدانید که هرچه درصد تراکم شید بیشتر باشد یعنی نور کمتری را عبور داده و سایه بیشتری ایجاد میکند.
  • عرض شید: استاندارد عرض شید 2، 4، 6، 8 و ۱۰ متر می‌باشد و در صورت نیاز به عرض بیشتر محصول سفارشی تولید می‌شود.
  • طول شید: عمدتا طول رول یا کلاف‌های شید ۵۰ متر می‌باشد.

مشخصات انواع شید گلخانه

کاربرد شید برای گلخانه

استقبال از محصولات عرضه شده توسط مرکز فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران علل مختلفی دارد. صرف نظر از تنوع، کیفیت و قیمت هر کیلو شید گلخانه یا توری سایبان مناسب انواع توری گلخانه کاربرد مختلف این محصول نیز سبب جذب بیشتر مخاطبان آن شده است. اگر چه عمدتا این محصول را برای ایجاد سایه در گلخانه‌ها و باغات می‌شناسد اما کاربردهای آن گسترده تر از این مصارف است. این توری‌ها را برای زمین‌های کشاورزی، باغچه، تراس، حیاط، پارکینگ و… به منظور ایجاد سایه نیز استفاده می‌کنند. اما اصلی‌ترین کاربرد شید گلخانه شامل موارد زیر می‌شود.

  •  ایجاد سایه و جلوگیری از تابش بیش از حد نور آفتاب به گل‌ها و گیاهان
  • کاهش دما و پیشگیری از تبخیر بیش از حد رطوبت گیاهان و محیط که سبب کاهش درصد آب مصرفی در گلخانه نیز می‌شود.
  • جلوگیری از ورود نورهایی بیشتر از دامنه نور مرئی مانند: نورهای مخرب مادون قرمز برای گیاهان
  • محافظت از گل‌ها و گیاهان در برابر عوامل طبیعی مانند: باران، تگرگ، برف و…
  • ایجاد لایه‌ای محافظ در برابر پرندگان و سایر موجوداتی که تهدیدی برای آسیب به گیاهان محسوب می‌شوند.

این موارد تنها بخشی از کاربردهای توری سایبان برای گلخانه هستند. بنابر نوع استفاده مخاطب کاربرد شیدها نیز تغییر می‌کند. به طور مثال: در پوشش سطح استخرها از ایجاد خز و جلبک جلوگیری می‌کند. در پارکینگ‌ها نیز از ایجاد گرمای داخل ماشین و یا فرسودگی رنگ و بدنه ماشین جلوگیری می‌کند.

کاربرد شید برای گلخانه

مزایای توری سایبان گلخانه

این توری سایبان که نوعی عایق مفید و کاربردی محسوب می‌شود انواع مختلفی دارد. پیش از این به نمونه‌های متنوعی که در مرکز فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران عرضه می‌شود اشاره کردیم. هر یک از این توری‌ها بنابر مشخصات و درصد فیلتر نور کاربرد خاصی دارند. این شیدها دو نوع داشته که تفاوت مشخصات آن‌ها به مواد تشکیل دهنده هر یک بستگی دارد.

نوعی که معمولا از جنس پروپیلن است را برای سایبان استخرهای پرورش آبزیان، دامداری‌ها و… استفاده می‌کنند. معمولا شیدهای گلخانه را از جنس پلی اتیلن تهیه می‌کنند که برخی از مزایای آن شامل موارد زیر می‌باشند.

  • مقاومت بالا در برابر فرسایش، پارگی و دفرمه شدن.
  • بافت سبک و مناسب برای ایجاد سایبان با وجود ارتفاع
  • تنظیم مناسب دمای معتدل، تهویه و گردش باد در فضای گلخانه
  • بافت کشسان و انعطاف‌پذیری مناسب در برابر عوامل مختلف
  • مقاومت خاص در شرایط آب و هوایی مختلف و نوسانات دما
  • امکان استفاده برای طیف گسترده‌ای از محصولات زراعی، باغات، محصولات گلخانه‌ای و گیاهان مختلف پرورشی

مزایای توری سایبان گلخانه

نحوه نصب شید گلخانه

جهت تعبیه به موقع و تکمیل کلی تجهیزات در ابتدای احداث گلخانه شید گلخانه را نیز نصب می‌کنند. معمولا باید با توجه به عرض توری، جنس، کیفیت و طول عمری که از آن انتظار می‌رود نوع نصب را انتخاب کنید (برای مطالعه راهکارهای افزایش طول عمر شید گلخانه (توری سایبان) مقاله مربوط به آن را مشاهده نمایید). در حال حاضر نصب توری به دو روش زیر مرسوم است.

  1. استفاده از قفل‌های نایلون یا همان لاکینگ و فنر که طول عمر بالایی داشته و باعث زنگ زدگی یا پاره شدن توری نمی‌شود. علاوه بر این نصب راحت و سریعی دارند و باعث ایجاد چین و تاخوردگی شید نمی‌شوند. دقت کنید که نوع و سایز قفل و فنرها متفاوت است لذا بنابر فضای نصب و نوع شید نمونه مناسب را تهیه کنید.
  2. روش دوم استفاده از گیره یا کلیپس‌های نر و ماده است که روی هم چفت شده و می‌توانید توری را به کمک بست و سیم بکسل به جای دلخواه وصل کنید. این روش نیز طول عمر بالایی داشته و مقاومت خاصی در برابر اشعه یووی دارد.

نحوه نصب شید گلخانه

مرکز معتبر فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران

با توجه به مزایایی که از شید گلخانه و کاربردهای گسترده آن ذکر شد قطعا اگر برای شما نیز قابل استفاده است به فکر مرکز فروش شید گلخانه درجه یک و اصل هستید. برای اینکه بتوانید از مزایای شید در بلندمدت نهایت استفاده را ببرید خرید نمونه با کیفیت این محصول لازم است. معمولا قیمت هر متر شید گلخانه یا توری سایبان بر اساس تراکم آن متفاوت است که شما می توانید لیست قیمت شید گلخانه را از کارشناسان گونی الوند دریافت نمایید.

امروزه با توجه به شناخت بیشتر و بهتری که از توری سایبانها وجود دارد بازار عرضه و تقاضا نیز رونق بیشتری یافته است. این مسئله سبب فعالیت مراکز مختلف تولید کننده و عرضه کننده شید شده است؛ لذا تنوع در مارک و کیفیت‌های مختلف ممکن است شما را در خرید نمونه اصل دچار تردید کند.

مرکز فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران از معتبر‌ترین مراکزی است که می‌توانید با اطمینان خاطر جهت خرید خود اقدام کنید. این مرکز فروش شناخته شده بهترین نمونه‌های شید را با توجه به نیاز متقاضیان عرضه می‌کند. این شما هستید که با دریافت مشاوره در خصوص مشخصات هر نوع شید و کاربرد آن‌ها نمونه مورد نیاز خود را خریداری می‌کنید.

مرکز معتبر فروش شید گلخانه (توری سایبان) تهران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.