وبلاگ - آخرین اخبار
شید گلخانه در قزوین

خرید شید گلخانه در قزوین از طریق مراکز اینترنتی از مزایای ویژه‌ای برخوردار است که مهمترین آن‌ها تضمین کیفیت شید و قیمت مناسب‌تر آن می‌باشد.

انواع شید گلخانه (توری سایبان)

مرکز عرضه شید گلخانه در قزوین با قیمت مناسب

شید گلخانه ای یا توری سایبان، نوعی توری است که برای سایه اندازی در گلخانه، حیاط، پارکینگ و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه بازار خرید و فروش شید گلخانه در قزوین و دیگر نقاط کشور از رونق بالایی برخوردار می‌باشد.

یکی از مهمترین دغدغه‌های اشخاصی که به دنبال خرید اینترنتی (آنلاین) شید گلخانه در قزوین و دیگر نقاط کشور هستند، پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر و خوشنام است. به صورت کلی، دو روش برای عرضه شید گلخانه ای وجود دارد، که این دو روش عرضه اینترنتی و عرضه فیزیکی هستند. در این بین اما، خرید شید گلخانه در قزوین از طریق مراکز عرضه اینترنتی، مزایای قابل توجهی دارد که مهمترین آن‌ها سادگی فرایند خرید، حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت توری شید و تضمین کیفیت و سلامت شید خریداری شده می‌باشد. در نتیجه این مزایا سبب شده تا بازار خرید اینترنتی شید گلخانه‌ای از رونق بالایی برخوردار باشد.

این سایت یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه انواع مختلف شید گلخانه ای است و از طریق همین فروشگاه می‌توانید برای خرید شید گلخانه در قزوین اقدام نمایید.

شید گلخانه ای در مشهد

آشنایی با شید گلخانه ای و مهمترین مزایای آن

شید گلخانه ای یکی از مهمترین انواع توری‌های سایبان است که عموما از الیاف پلی اتیلنی تولید شده و مقاومت بالایی در برابر اشعه مادون قرمز خورشید دارد. توری سایبان برای کاهش شدت میزان تابش نور خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرد. این توری‌ها از نظر درصد سایه اندازی انواع مختلفی دارند و در موارد مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود.

طول عمر بالا و وزن کم یکی از مهمترین مزیت‌های این دسته از توری‌های سایبان باغ و باغچه می‌باشد. مقاومت بالا در برابر انواع مختلف مواد شیمیایی، سمی و باران و برف هم یکی دیگر از مهمترین مزیت‌های شید گلخانه ای است. به علاوه این توری‌ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در نتیجه همین موضوع یکی از مهمترین دلایلی است که باعث ساده‌تر شدن فرایند نصب این توری‌ها می‌شود.

همچنین این توری‌ها از تابش مستقیم نور خورشید روی گیاهان، محصولات کشاورزی و نهال‌ها جلوگیری کرده و در نتیجه باعث رشد بهتر آن‌ها خصوصا در فصل تابستان می‌شوند. استفاده از شید گلخانه ای باعث کاهش دمای محیط گلخانه در حدود 5 الی 10 درجه سانتی گراد شده و در نتیجه موجب رشد بهتر گیاهان می‌شود.

برای مشاهده لیست قیمت شید گلخانه (توری سایبان) بر روی دکمه کلیک نمایید.

اطلاعاتی درباره فرایند نصب توری سایبان

همانطور که در قسمت‌های قبل ذکر شد، توری شید گلخانه ای، یکی از توری‌هایی است که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما درباره فرایند نصب توری سایبان لازم به ذکر است که قبل از هر چیزی، ابتدا باید یک موقعیت مناسب را برای نصب توری شید گلخانه انتخاب کنید. موقعیت انتخابی شما باید جوری باشد که توری را از گزند باد و طوفان در امان دارد و همچنین دور از شاخه درختان یا سیم برق باشد.

سپس باید بسته به مساحت زمینی که می‌خواهید شید گلخانه ای را در آن نصب کنید، درصد سایه اندازی، رنگ توری و از آن مهمتر سایز توری سایبان را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که هر چقدر رنگ توری روشن‌تر باشد، درصد سایه اندازی توری پایین‌تر خواهد بود. در مرحله بعدی، نوبت به نصب توری می‌رسد. این نکته را به یاد داشته باشید که توری شید باید به صورت شیبدار نصب شود تا در زمان بارش برف و باران، آب روی توری نمانده و به سمت زمین سرازیر شود.

نصب شید گلخانه ای با استفاده از گیره توری سایبان و یا میخ و پرچ صورت می‌گیرد. در هنگام استفاده از هر کدام از این دو تجهیزات باید نهایت دقت را به خرج دهید تا به سطح توری سایبان آسیبی وارد نشود. پس از نصب هم بهتر است هر چند وقت یکبار شید گلخانه ای را مورد بررسی قرار دهید تا دچار پارگی یا آسیب دیدگی نشده باشد.

نصب توری سایبان

مهمترین کاربردهای شید گلخانه ای کدامند؟

در خصوص مهمترین کاربردهای شید گلخانه ای، لازم به ذکر است که این توری‌ها برای کاهش دمای گلخانه، باغات و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، شید گلخانه ای جهت جلوگیری از گرمازدگی آبزیان در فصل تابستان بر روی استخرهای پرورش ماهی و میگو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در دامداری‌ها نیز برای کاهش شدت تابش خورشید در مناطق گرمسیر از این توری‌ها استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از مهمترین کاربردهای شید گلخانه ای، کاربرد در حوزه ساخت و ساز و به عنوان محافظ جان است. این توری‌ها در زیر سازه‌های عظیم برای جلوگیری از سقوط کارگران و تجهیزات مهم به کار گرفته می‌شوند. در کنار این موارد، در پارکینگ هم برای کاهش شدت نور خورشید و آفتاب سوختگی اتومبیل از این توری‌ها استفاده می‌شود.

کاربردهای شید گلخانه ای

قیمت فروش شید گلخانه در قزوین

به صورت کلی، پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت فروش شید گلخانه در قزوین نقش دارند که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • جنس شید گلخانه ای: به صورت کلی، توری شید از نظر جنس به دو دسته توری‌های شید تولید شده با الیاف پلی پروپیلن و توری‌های تولید شده با الیاف پلی اتیلن تقسیم بندی می‌شوند. در این بین اما توری‌های تولید شده با الیاف پلی پروپیلن از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار هستند.
  • درصد سایه اندازی توری سایبان: توری سایبان را از نظر درصد سایه اندازی می‌توان به توری‌هایی با درصد سایه اندازی 30، 50، 60 و 80 درصد تقسیم بندی کرد. هر چقدر درصد سایه اندازی توری بیشتر باشد، وزن توری هم بیشتر بوده و قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • ابعاد توری سایبان: ابعاد و وزن توری سایبان هم یکی دیگر از پارامترهای کلیدی در تعیین قیمت شید گلخانه ای به حساب می‌آیند. هر چقدر سایز توری سایبان بیشتر باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

در کنار این سه عامل کلیدی، عوامل دیگری مانند برند تولید کننده شید گلخانه و شیوه عرضه توری هم در تعیین قیمت شید گلخانه در قزوین تاثیر گذار هستند. همچنین نوساناتی که در بازار کشور وجود دارد، سبب شده تا قیمت توری سایبان هم مانند دیگر محصولات موجود در بازار کشور، مدام در حال تغییر و تحول باشد.

فروش شید گلخانه ای در مشهد

جمع بندی

شید گلخانه ای، دسته‌ای از توری‌های سایبان است که برای کاهش شدت نور خورشید و میزان دمای گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه این توری‌ها در باغات و مزارع کشاورزی برای کاهش دما و رشد بهتر گیاهان و در مراکز پرورش ماهی و میگو برای جلوگیری از آفتاب زدگی آبزیان هم به کار گرفته می‌شود. در کنار این موارد، در حوزه ساخت و ساز نیز از این توری‌ها به عنوان محافظ جان کارگران استفاده می‌گردد.

جنس شید گلخانه ای، درصد سایه اندازی توری، سایز و وزن توری، شیوه عرضه و پارامترهایی از این دست در تعیین قیمت شید گلخانه ای تاثیر گذار هستند. در بین روش‌هایی که برای خرید شید گلخانه در قزوین وجود دارد، خرید اینترنتی، گزینه‌ای مطلوب‌تر است.

شید گلخانه ای در مشهد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.