وبلاگ - آخرین اخبار
خرید چادر مسافرتی

برای اینکه در مورد نحوه خرید چادر مسافرتی بدانیم، توصیه می‌کنم تا مقاله زیر را مطاله نمایید. در ابتدای خرید چادر مسافرتی لازم است به ویژگی‌های آن در هنگام خرید توجه داشته باشیم.

سفر با اتومبیل شخصی به همراه خانواده و گروهی از دوستان برای بسیاری از ما یک سرگرمی هیجان انگیز است. گاهی ما با هدف دیدن مکان‌های بکر و طبیعت زیبا سفر می‌کنیم و ترجیح می‌دهیم که مدتی را در آن مکان سپری نماییم. در این شرایط هیچ چیز بهتر از یک چادر مسافرتی خوب و با کیفیت به کمک ما نمی‌آید.

ظرفیت خواب چادر

هنگام خرید چادر مسافرتی بهتر است ظرفیت را بر اساس تعداد افرادی که با آن‌ها سفر می‌کنید در نظر بگیرید. پس اولین قدم بررسی اندازه چادر است که این مسئله بسیار مهمی است، زیرا می‌تواند در کیفیت سفر شما تاثیر داشته باشد. همچنین وزن افراد و میزان فضایی که نیاز دارند برای انتخاب چادر مسافرتی اهمیت دارد؛ هرچند هیچ استاندارد دقیقی وجود ندارد که ابعاد چادر را برای هر نفر تعیین کند.

هنگام ارزیابی ظرفیت، ابتدا به تعداد نفراتی که می‌خواهند از آن استفاده کنند توجه داشته باشید و مدلی را تهیه کنید که حداقل به اندازه یک نفر، ظرفیت بیشتری از تعداد مورد نظر شما دارد. به عنوان مثال اگر شما و خانواده یا دوستانتان در مجموع چهار نفر هستید، بهتر است یک چادر مسافرتی ۶ نفره را انتخاب کنید. اگرچه که این مسئله لازم الاجرا نیست و به موارد زیادی بستگی دارد.

هنگام انتخاب چادر اگر افرادی همراه شما هستند که سایز بزرگی دارند، در هنگام خواب می‌چرخند، عادت خاصی هنگام خوابیدن دارند و همچنین اگر کودکی همراه شما است ظرفیت چادر را کمی بزرگ‌تر از تعداد نفرات در نظر بگیرید.

خرید چادر مسافرتی

چادرهای فصلی

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در چه فصلی به سفر می‌روید تا یک گزینه مناسب با شرایط فصلی انتخاب کنید.

یکی از محبوب‌ترین چادرهای مسافرتی گزینه‌هایی هستند که برای شرایط آب و هوایی معتدل بهار، تابستان و پاییز طراحی شده‌اند. آن‌ها معمولا به شکلی تولید شده‌اند که برای گردش جریان هوا وضعیت مناسبی را ارائه می‌دهند. همچنین از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می‌کنند. اگر به دنبال محصولاتی هستید که در شرایط بارانی و بادهای شدید مقاومت کنند بهتر است چادرهای سه فصل را انتخاب کنید. هرچند آن‌ها در برف سنگین کیفیت مورد نیاز شما را ارائه نمی‌دهند با این حال در هنگام باران و تابش آفتاب از شما محافظت کرده و به حفظ حریم خصوصی کمک می‌کنند.

نمونه دیگری از این مدل‌ها وجود دارد که به تهویه هوا و تنظیم دما در داخل چادر کمک می‌کنند و این باعث می‌شود که شما در هنگام کمپینگ احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

بسته به مقصد سفر می‌توانید این مدل‌ها را انتخاب کنید. چادر‌های فصلی برای کسانی که به طور مداوم در سفر هستند و یا ممکن است مکان‌های مرتفعی را انتخاب کنند گزینه مناسبی به شمار می‌آید، زیرا بسیار محکم هستند. هرچند برای هوای زمستان نیاز به چادرهای محکم‌تری دارید.

به عنوان مثال چادرهای مسافرتی چهار فصل برای مقاومت در برابر وزش باد شدید و باران یا برف مهندسی شده‌اند. این چادرهای کوهنوردی در هر فصل مناسب استفاده هستند.

وجود پارچه‌های مشبک و ضدآب باعث شده تا این محصولات در شرایط آب و هوایی شدید نیز بسیار مناسب عمل کند و یک پناهگاه آرامش بخش را برای مسافران فراهم آورند.

خرید چادر مسافرتی

از چادرهای فروشگاه الوند دیدن نمایید

شکل ظاهری چادر

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، ساختار و شکل ظاهری چادر مسافرتی است. به عنوان مثال اگر می‌خواهید هنگام تعویض لباس به راحتی قادر به ایستادن در آن باشید و یا جریان هوا داخل چادر وجود داشته باشد بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که ارتفاع بیشتری دارد.

برخی از مدل‌ها به شکل گنبدی تولید می‌شوند و از استحکام و توانایی بیشتری در برابر باد برخوردار هستند. هرچند دیواره‌های آن شیب بیشتری دارد که باعث کاهش فضا می‌شود. از این رو بر اساس نیازها و انتظارات خود می‌توانید یک محصول مناسب را خریداری نمایید. شما حتی می‌توانید اندازه چادرهای مسافرتی خود را با مطالعه دقیق و درست انتخاب کنید.

درب‌های چادر

هنگام انتخاب چادر مسافرتی به تعداد در‌های مورد نیاز و شکل و جهت گیری آن‌ها نیز فکر کنید. اگر با خانواده خود در حال اردو زدن هستید وجود حداقل ۲ در برای چادر باعث می‌شود که راحت‌تر در آن اقامت داشته باشید.

میله‌های چادر مسافرتی

برخی از چادرهای مسافرتی به شکل تولید شده‌اند که شما باید با وارد کردن میله‌ها در بخش مشخص آن‌ها را برپا کنید. یکی از مزایای چادرهایی که میله دارند این است که فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و فضای کمتری را در خودرو و یا کوله پشتی شما اشغال می‌کنند. این چادرها به راحتی قابل تنظیم هستند و می‌توانید چادر را تنظیم کنید. میله‌های چادر آلومینیومی نسبت به فایبرگلاس قوی‌تر و با دوام‌تر هستند،پس هنگام خرید چادر مسافرتی این نکته را نیز مدنظر قرار دهید.

سایبان چادر

سایبان یک پوشش ضد آب جداگانه است که به گونه‌ای طراحی شده که روی سقف چادر قرار می‌گیرد. در نتیجه هر زمان که باران و یا شبنم شدید باشد می‌توانید از آن استفاده کنید. انواع مختلفی از این گزینه‌ها وجود دارد که برخی از آن‌ها پوشش کاملی را ارائه می‌دهند و حداکثر محافظت را در برابر باد و باران دارند.

خرید چادر مسافرتی

چادرهای تونلی

چادرهای تونلی شامل پناهگاه و سایر بخش‌هایی هستند که به منظور قرار دادن وسایل اضافی مثل چمدان، لباس‌ها، کوله پشتی‌ها یا حتی چکمه‌های گل آلود و کثیف گزینه مناسبی می‌باشند و به چادر شما وصل می‌شوند.

در نهایت بهتر است هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود به لوازم جانبی آن توجه داشته باشید تا مواردی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما طراحی و عرضه می‌شود. از آن جایی که می‌خواهید برای کمپینگ یک محصول مناسب را انتخاب کنید، بسیار مهم است که به وزن و فضایی که اشغال می‌کند نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا این مورد برای کسانی که به طور مداوم در سفر هستند و می‌خواهند چادر را که شبیه به پناهگاه، مکان امنی برای استقلال آن‌ها به شمار می‌آید با خود حمل کنند فاکتور مهم و قابل توجهی است که باید حتماً در نظر گرفته شود.

همچنین کیفیت مواد به کار رفته در پارچه چادر را بررسی کنید و به تناسب فصلی که سفر می‌کنید بهترین گزینه را خریداری نمایید. برای انتخاب بهترین گزینه  و اطلاع از قیمت چادر مسافرتی توصیه می‌کنم با فروشگاه الوند تماس حاصل نمایید.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی FIT

نوع FIT جنسی مقاوم و مناسب برای چادر است که به صورت چادر مسافرتی اتوماتیک، چادر مسافرتی کودک در سایزهای 4،6،8 و 12 نفره عرضه می‌شود. اکثر مدل‌های این چادر زیبا و در رنگ‌بندی متنوع هستند. اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی ارزان و با کیفیت مناسب هستید توصیه من به شما چادرهای فروشگاه الوند است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.