وبلاگ - آخرین اخبار
گونی نخاله ساختمانی

امروزه کمتر صنعتی را پیدا می‌کنید که از گونی‌های پلاستیکی به عنوان یک گزینه برای بسته بندی محصولات خود استفاده نکرده باشد. این گونی‌ها در مقایسه با گزینه‌های دیگر ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهند که باعث شده تقاضا برای استفاده از این محصولات افزایش پیدا کند.

فناوری‌های مدرن و استفاده از تکنیک‌های روز در صنعت تولید گونی‌های ضد آب باعث شده تا آن‌ها در بسته‌ بندی، ذخیره و حمل و نقل کالاهای مختلف از مواد ساختمانی گرفته تا مواد شیمیایی بسیار مناسب و محبوب باشند. به همین دلیل است که صنایع در حوزه‌های کاری مختلف با شناخت ویژگی‌های این محصولات می‌توانند از خصوصیات مفید آن برخوردار شوند.

انواع گونی ضد آب (لمینت)

 

برای مشاهده انواع گونی لمینت (ضد آب) و قیمت‌های آن بر روی دکمه کلیک نمایید.

ویژگی های گونی جامبو لمینت

مزایای گونی‌های پلاستیکی چیست؟

زمانی که صحبت از گونی پلاستیکی می‌شود، مزایای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود بسیاری از صنایع ترجیح دهند برای بسته بندی از آن‌ها استفاده کنند. برخی از این ویژگی‌ها شامل این موارد است:

مقرون به صرفه بودن

به دلیل طراحی منحصر به فرد و خاص گونی‌های لمینت ضد آب، آن‌ها نسبت به سایر گزینه‌های بسته بندی مناسب‌تر و ماندگارتر می‌باشند. کیسه‌های پلاستیکی در دو جهت بافته می‌شوند که باعث استحکام و دوام بیشتر آن‌ها می‌شود. به همین دلیل می‌توان بارهای سنگین را در آن‌ها جابجا و ذخیره کرد؛ در نتیجه احتمال پاره شدن این گونی‌ها بسیار کم است.

قابلیت چاپ روی گونی

گونی‌های لمینت این قابلیت را ایجاد می‌کنند که بتوانید روی آن‌ها نام تجاری، توضیحات محصول، محتوای بسته بندی و سایر اطلاعات مربوط را چاپ نمایید؛ به همین دلیل این گونی‌های لمینت می‌توانند ابزار مناسبی برای بازاریابی و تبلیغات شرکت شما باشند.

در اثربخشی تبلیغاتی گونی‌های لمینت همین بس که می‌توانند به افزایش آگاهی از برند و سازمان شما کمک کنند. شما می‌توانید انتخاب گسترده‌ای میان رنگ‌ها، شکل و اندازه‌های موجود برای تهیه این محصولات داشته باشید.

کاربرد چاپ روی گونی در اصفهان

سازگاری با محیط زیست

گونی‌های پلاستیکی که از پلی پروپیلن ساخته شده‌اند، نسبت به موارد دیگر مزایای زیادی دارند؛ از جمله اینکه با محیط زیست سازگار هستند. از آنجایی که این محصولات به صورت بیولوژیکی قابل تجزیه می‌باشند، نسبت به محصولات سنتی ویژگی‌های بیشتری دارند؛ در نتیجه می‌توانند مجددا مورد استفاده قرار بگیرند و یا اگر به صورت کامل خراب شوند قابل بازیافت خواهند بود. اگر گونی‌های لمینت ضد آب طبق تکنولوژی‌های جدید و با استفاده از پلی پروپیلن ساخته شده باشند، حتی دور ریختن آن‌ها آسیب زیادی به محیط زیست وارد نمی‌کنند.

ثبات و پایداری

گونی‌های پلاستیکی تولید شده از پلی پروپیلن بسیار پایدار بوده و عملکرد خوبی ارائه می‌دهند. آن‌ها در شرایط سخت نسبت به پلاستیک‌های دیگر ماندگاری بالاتری دارند و حتی در دمای زیاد شکل خود را حفظ کرده و مقاومت زیادی نشان می‌دهند؛ به همین دلیل برای حمل و نقل، ذخیره‌ سازی کالاهای مختلف مثل سیمان، غلات، مواد شیمیایی، برنج، شکر، خوراک دام و سایر اقلام بسیار مناسب هستند. از آنجایی که محتویات داخل این کیسه‌های بسته بندی به راحتی تنفس می‌کنند شرایط نگهداری در آن‌ها به خوبی صورت می‌گیرد.

مقاوم در برابر حشرات

گونی‌های پلاستیکی ضد آب به دلیل ساختاری که دارند و خواص شیمیایی و فیزیکی خود، قابلیت ذخیره‌ سازی مواد غذایی را نیز فراهم می‌کنند.از دیگر ویژگی آن‌ها این است که در برابر حشرات مقاوم هستند؛ در نتیجه به جلوگیری از اتلاف و کاهش آسیب پذیری مواد غذایی کمک می‌کنند.

مقاوم در برابر اثرات زیست محیطی

اگر گونی پلاستیکی از پلی پروپیلن ساخته شده باشند، می‌توانید اطمینان داشته باشید که نفوذ پذیری در آن نسبت به انواع دیگر پلاستیک کمتر است. در نتیجه کنترل رطوبت برای محصولاتی که در آن‌ها ذخیره می‌شوند آسان‌تر خواهد بود.

چاپ روی گونی و کیسه

مقاومت الکتریکی و شیمیایی

ترکیب‌های به کار رفته در گونی‌های پلاستیکی ضد آب باعث شده تا آن‌ها در برابر فشارهای زیاد دوام بیشتری داشته باشند. به دلیل این مقاومت، کیسه‌ها می‌توانند وزن قابل توجهی را بدون پارگی در خود حفظ کنند. سختی کیسه‌های لمینت در برابر مواد شیمیایی مثل اسید‌ها و مواد قلیایی، بسیار قابل توجه و چشمگیر است؛ از این رو می‌توانند گزینه مناسبی برای بسیاری از صنایع در ذخیره کردن و بسته بندی مواد مختلف باشند.

کاربرد در صنایع مختلف

از محصولات غذایی مثل خشکبار، غلات، برنج و آرد گرفته تا محصولات کشاورزی مثل کود و یا حتی محصولات ساختمانی مثل سیمان، این کیسه‌ها به قدری مناسب و مقاوم هستند که در بسیاری از این صنایع قابل استفاده هستند.

مهم‌ترین ویژگی‌های گونی‌های پلاستیکی چیست؟

این کیسه‌ها می‌توانند در اندازه، رنگ، طرح و دوام‌های متفاوت با لمینت یا بدون آن، با آستر و یا بدون آن و همچنین با قابلیت چاپ ارائه شوند. رنگ عمومی بسیاری از این گونه‌های لمینت سفید شیری است، با این حال می‌توانید بر اساس نیاز و محصولات خود، رنگ سبز، خاکستری و رنگ‌های دیگری از آن را سفارش دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌ها این محصولات می‌توان به این موارد اشاره کرد:

– مقاومت مکانیکی بالا

– مقاوم در برابر ضربه سایش و پارگی

– مقاوم در برابر مواد شیمیایی و مواد قلیایی

– دوام در دمای پایین و بالا

– کمترین میزان پوسیدگی و خوردگی

– عدم ایجاد تغییر در بافت هنگام ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی

– عدم تغییر رنگ هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید و دما

– مناسب برای بسته بندی مواد غذایی

– سبک وزن

– عایق بندی مناسب

– قابلیت کنترل رطوبت و جریان هوا

– بازیافت آسان

گونی حبوبات

نتیجه گیری

گونی‌های پلاستیکی تولید شده از پلی پروپیلن یک گزینه مناسب برای بسته بندی و نگهداری محصولات مختلف به شمار می‌آیند. آن‌ها می‌توانند در شرایط نگهداری متفاوت، محتویات را سالم به شما تحویل دهند. مقاومت این محصولات به دلیل نحوه بافت تار و پود باعث شده تا در برابر آفات و حشرات، فشارهای کششی و عوامل بسیار زیاد دیگر دوام و مقاومت بالایی ارائه دهند.

این گونی‌ها قابلیت چاپ با کیفیت بالایی را دارند و ایجاد لایه محافظ بین لایه بیرونی و درونی باعث می‌شود تا محتویات آن کمتر تحت تاثیر محیط زیست قرار بگیرد. همین امر باعث شده تا کیسه‌ها ضد آب باشند و جریان هوا در آن‌ها قابل کنترل باشد.

اگر در صنعت خاصی مشغول به کار هستید که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارید، گونی‌های پلاستیکی ضد آب به خصوص مواردی که از پلی پروپیلن تولید شده‌اند می‌تواند یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای شما باشند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.